Chtěl bych si na novou sezonu koupit vidlici Rock Shox Revelation 426 Air U-Turn http://www.bikestuff.cz/…elation-426/
A tak bych se rád zeptal co si o tom myslíte,popřípadě na nějké osobní zkušenosti…dikes;-)
Chtěl bych si na novou sezonu koupit vidlici Rock Shox Revelation 426 Air U-Turn http://www.bikestuff.cz/…elation-426/
A tak bych se rád zeptal co si o tom myslíte,popřípadě na nějké osobní zkušenosti…dikes;-)
Můžu jen vřele doporučit. Tuhá je ta vidlice docela dost, a možnosti osobního nastavení mraky. Já jsem byl s touhle vidlicí max. spokojený!
špatná určitě nebude…
Po tom, co sem vyměnil oba oleje za řídký Denicoll (3W), tak už je to jakž takž dobrý. S tím hustým olejem, co tam je, to bylo takový gumový a líný. Jenom doufám, že to teď někde neproteče do spodní nohy. No a eště jsem trochu přizvedl ten ventil locku, myslím, že to taky trochu brzdil.
Tymto si ma zaujal, lebo aj ja som rozmyslal ako tejto inak velmi dobrej vidlici pomoct k trocha lepsej citlivosti, aby som sa dostal k tomu co som mal kedysi v podobe Epiconu.
Oba oleje tym myslis co? Mazacie oleje ktore su v spodnych nohach, alebo tlmiaci olej v pravej nohe, alebo si vymenil to male mnostvo oleja ktore sa dava na mazanie vzduchoveho piestku? Alebo si menil vsetky tri?
Osobne som usudil ze pocas zimy skontaktujem Milana a necham to poladit profesionalne, momentalne ozaj nemam ziadnu dielnu kde by som sa mohol realizovat. (nedostatok know how si autor prispevku samozrejme nepripusta, pripadne nakladne omyly bude riesit cez nasilne reklamacie ktore rozmazne krizom cez cele bf :-))) – pre menej chapavych toto je vtip
A a by to nebol off topic – revelation – teda „zjevení“ mi sluzi par mesiacov k plnej spokojnosti, rozumna hmotnost, tuhost a velmi dobry chod „out of box“ velmi prijemny lockout, s ktorym sa da aj jazdit. U turn je trocha opruz ale na dlhsie kopce sa da.
Chtěl bych se zeptat na něco, co jsi psal v prvním odstavci: Měl jsi Epicon, ten jsi prodal, pak jsi koupil RVL, a až potom zjistil, že není tak citlivá, jako E.? Nebo jsi měl obě vidlice doma současně a nechal sis tu méně citlivou?
e to jednoduchsie, mal som epicon na starom biku, meride elite lrs (full) , a ten som komplet predal, a kupil som canyon nerve xc 8, povozil som sa, dal som dole foxa (F100 RLC – 100mm je proste malo a tak som sa s tym dalej nezaoberal (tym netvrdim ze ta vidlica je zla, len nevyhovuje sucasnym potrebam)), a namontoval revelation. A revelation sa urcite nezanara vahou biku ako to robil epicon. Keby doslo na tvrde argumenty tak vyhrabem vahu a urobim merania, no skromny odhad mi hovori ze odtrh na revelation teraz mam cca 9 – 10 kg. V praxi to mam otestovane aj na niekolkych referencnych usekoch, aj ked tam uz je to predsa len viac subjektivne (merida mala zadnu stavbu som zdvihom 80mm, canynon ma 115, aj ked na druhu stranu je fox rp23 s compression tune high, a ta ina zadna stavba do toho urcite keca).
K celej veci sa povedat tolko, ze uz ked som kupoval revelation som vedel ze nebude tak citlivy ako bol Milanom ladeny epicon (lebo to bolo kdesi uvedene tu na fore, tusim aj s grafom), no bol za skutocne velmi dobru cenu, a bol hned poruke, a netreba zabudat ze aj tato vidlica ma potencial na poladenie a ma napr dobru dostupnost beznych ND – a aj to ma svoju vahu, lebo nemusis vsetko kupovat a zhanat cez web, ale poriesis to za hodinku nastevou v obchode.
Díky za vysvětlení. Já proti RVL nic nemám, klidně bych ji vozil, pokud by byla stejně citlivá, jako E. Navíc je trochu lehčí. Aspoň než E. r.v. 06. Proto jsem se ptal, co Tě vedlo k výměně.
Ja som mal ten prvy epicon rld. Mal tesne okolo 2kg. Ale citlivostou ozaj najlepsie co som kedy skusil (aj vo vnutri krasne urobena, len som cumel). A co sa tyka hmostnosti tak nove E su na tom lepsie, aspon verzie s duralovymi vnutornymi nohami – Epicon TAD.
Keby som to riesil teraz tak by som bral epicona tad v bielej farbe :-)
Poznamka: jazdil som vidlice: sr mg91, sr xcp75 (tlmenie ladene milanom), rs pilot, skareb elite 100mm, epicon rld, fox f100rlc, revelation 426 air uturn poplock + na vyskusanie lefty (neviem model, ale vzduchova a 110mm, tlmenie tpc) foxu f80×, sid 2002, sid 2008, talas 2008 rl (tragedia) a zadrety headshok (zvukove efekty roka).
Este sa tesim ako utratim par tisic za poladenie RP23 na jazditelny level.
Potom to bude vsetko OK.
No měnil sem ten tlumičový v pravé noze a tu trošku co je v obou spodních nohách. Ten tlumičový podle manuálu má být 5 WT a ten dole 15WT, ale mně se zdály oba stejný-příliš hustý. Jinak dole má být pouze 15 ccm, což se mi zdálo hrozně málo, tak jsem tam dal 30ccm. Dále jsem zvětšil trochu průtok. průřez při otevřeném locku a nedopatřením jsem trochu pozvedl ventil locku, který takto uzavírá (na 1 cm pohyb vidle) až při uplně zavřené gate. Při otevření gate na technických usecích se mi toto pak zdálo taky přínosem. Všechno jsem dělal postupně a po každém kroku jsem zjistil objektivně zlepšení citlivosti-zrychlení jsem měřil za pomoci přesného sensoru. (v podobě pravé ruky 2 měsíce po zlomenině.)
Jezdím s tím teprve asi 300 km, takže neblahé následky ještě mohou nastat
To mnozstvo oleja, teda 30 ccm ktore si dal do kazdej spodnej nohy sa moze jedneho dna prejavit tym ze ti vystrelia stieraky, vyrobca si tych 15 ccm nevycucal z prstu. Nezaznamenal si zvysenie progresivity alebo znizenie maximalne dosiahnutelneho zdvihu ? Do istej miery si podla mna vyrobil hydropneumaticky doraz s bezpecnostnym ventilom – teda vystrelitelnymi stierakmi :-)
Porad sa s fundovanejsimi, no dramaticky menit obsah naplni asi nebude uplne dobre.
Ked budes mat vela volneho casu tak si nafukaj vidlicu na nizky tlak, tak aby si vedel dosiahnut max zdvih na cca 50kg, a potom porovnaj grafy ked budes mat v spodnych nohach 15ccm alebo 30ccm oleja. Ku koncu zdvihu sa to niekde musi prejavit. ( a realite, teda hooodne rychlom stlaceni urcite viac).
Tie dalsie veci zneju zaujimavo, a skutocne ma chytil za srdce tvoj „senzor“, verim ze teraz tu max citlivost ozaj hladas !
To je první, co sem udělal, bez vzduchu šlo zatlačit vidlu na doraz. Stírák by to vystřelit nemělo. Progresivita se znatelně nezměnila-není skoro žádná. Původně tam nebylo ani těch 15 ccm oleja.
Moja odpoved trocha podsuvala tvoju neschopnost, sorry, mal som v prvom rade predpokladat ze si normalny. To vsetko preto lebo som vcera cital vlakno fredy2..............
To iste aj u mna, novu vidlu som rozobral a vela toho oleja nepobrala, v jednej nohe bolo mozno 15ccm ale druha bola na tom fakt zle. Dostala hned infuziu a bezi ok.
A este raz za mesiac vypustim vzduch, vysrubujem vnutro ventilov a nakvapkam par kvapiek red rumu do vzduchovych komor – zaberie to par minut a mam klud na dusi ze piestu su mazane. (lubricated like fox – mazany jako liska :-)
A nic netreba rozoberat, da sa to robit aj v obyvacke :-) + po kazdej jazde osetrenie ako sa patri.
Mám ji na fullu dualair uturn. Nemůžu si ji vynachválit, dobře žehlí, je docela citlivá, lehká, tuhá. Za ty peníze není co řešit, super vidle.
Akorát v létě na dovči jsem ji ťukl na eloxu. Jsem opřel kolo o skálu a ono mi sjelo, spadlo a bohužel do odnesl lehce drblý elox na vnitřní pravé noze. Ale jsou to jen 2 ťukance a nezvětšují se. Takže to neřeším a jezdím spokojeně dál.
mám ji na fullu a jsem s ní max. spokojený. doporučuju!!
Baník pyčo!