Rockshox ZEB Charger 3 Select+ RC2

137 nepřečtených
  • Ahoj,mam dotaz ohledne vidlice, je velky rozdil mezi vidlici ZEB Charger 3 Select+ RC2 a Zeb Charger 3 Ulimate?Mam moznost zakoupit select+ za slusny peníze ale nevim jestli neni lepsi priplatit za Ultimate.Budu prechazet z Lyrika charger 2.1 ultimate.

    0 0
    • JakeF  

      Pokud myslis tu z B-D za 460 EUR, tak podle me uspora 300 EUR za to stoji. Ultimate ma navic jiny pouzdra a buttercups, realny efekt podle vseho na hranici rozeznatelnosti.

      2 0
    •  

      JakeF:o pouzdrech a buttercupsu vim.Jen nevim jestli behem jizdy ten rozdíl poznam,Lyrik ultimate co mam funguje dobre.Vim ze Zeb bude tuhzsi ale jinak bych si nerad pohorsil…

      0 0
      • david25  

        Hele a neni select+ jen s pomalou kompresi a ultimate ma obe? Jako donedavna to tak bylo. To uz zase zmenili?

        0 0
        • Atilla  

          Má obě když je to 2023.

          1 0
        • krabica  

          Ta z B-D má obě, za ty prachy super.

          2 0
          • theedge  

            Tak to je hodně dobrej kup. Musím někde sehnat tu osu s rychloupínákem. Často dávám kolo dovniř do auta a ta osa na inbus je opruz.

            0 0
          • juraj.9  

            To vypada hodne zajimave.Na bikeandride pisou ze buttercups by mel jit doZeb selec+ doinstalovat,pro zajimavost jsem hledal na netu nejaky kit ale nic jsem nenasel.By me zajímalo stejne jako tazatele jestli ten rozdil s a bez bc je vubec znat…

            0 0
            • theedge  

              Je otázka jestli Buttercups jdou jen tak přidat. Shafty od tlumící patrony a od DebonAiru jsou kratší a jsou tam vloženy právě nástavce s Buttercups. Nevím jak vypadají shafty 2023 bez Buttercups – jestli mají stejnou délku a místo Busttercups mají našroubovaný jen nějaký nástavec ?

              Pokud ano tak by tam teoreticky šli domontovat. Pokud ne, znamenalo by to vyměnit Shaft v DebonAiru i tlumící patronu což je nesmysl. Ale otázka nakolik je ten rozdíl patrný – v čím větším bodelu s tím člověk jezdí, tím míň to bude poznat. Za rozdíl 300€ bych to vůbec neřešil.

              1 0
              • JakeF  

                Co jsem čet, tak celej přínos má bejt, že s buttercups máš po celým dni ježdění míň unavený ruce…

                Ve výsledku každej přínos dobrej, ale připlácet si 300 EUR za kousek elastomeru, když je to jinak stejná vidle, stejný tlumení a stejná vzduchová komora? To bych si připadal jako trouba :))

                2 0
                • va-bo  

                  Ma to filtrovat jen drobne vibrace, jinak vsecko stejny.

                  0 0
                • theedge  

                  V Zebovi je mám ale rozdíl samozřejmě nepoznám, protože nemám srovnání stejné vidlice bez.

                  0 0
                  • Sistematicx  

                    Ja mam zatim jen srovnani na leve noze. Daval jsem ten zlatej debon a tam butter cups jsou. A zatim teda nic. Ale cekam az naskladni nemci charger 3 a budu to mit komplet.

                    0 0
                    • theedge  

                      Ja myslim ze ten rozdil udela ta nova patrona.

                      Ja bych ty buttercups neprecenoval. Je to na velmi jemny vibrace a videl bych to spis jako doplneni vhodnyho tlaku v predni gume.

                      1 0
                      • mirorek2  

                        Guma chodí o cm, BC tak o mm :-)

                        0 0
                        • nksh  

                          +1 A jeste navic k tomu: BC se pohnou o ten mm teprve az se odtrhne gufero vidlice. Zda jde pak o realny efekt, ci kvalitni marketingovy pocin, necht si kazdy posoudi sam :)

                          0 0
                          • novas752  

                            Ale zase oddělíš odtrh gufer od odtrhu těsnění na sealheadech a vzduch. pístu.

                            0 0
                •  

                  Diky kluci za poznatky.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Možná to funguje…po 4 dnech intenzivního ježdění (Rys, RyS, DM a Peklák) mám ruce naprosto v pořádku. Nicméně když na to člověk sedne tak nepozná, že by to dělalo něco víc než jiná vidlice nebo předchozí ZEB. To mnohem víc udělá tlak v pneu jak už bývá dobrým zvykem.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Ja vcera ozkousel toho RC2 Zeba na Plesivci a nejsem teda dvakrat odvarenej… Za celej den se mi nepovedlo najit nastaveni, kdy by to koreny bralo lip nez zakladni Performance Fox :((

                    0 0
                    • mirorek2  

                      Hehe :-D

                      0 0
                    • Azmir  

                      Mám podobnou zkušenost z víkendové testovačky Treku(samozřejmě, že vidle mohly být v různém technickém stavu). Fox Rhytm fungovala mnohem lépe než Pike Select+. Pak jsem zkoušel ještě Lyrik Ultimate a taky mnohem tupější než Fox. Chápu, že to jsou asi už dneska spíš vidlice do parku, na skoky a prasárny, ale já mám rád, když to „žehlí mravence“ a v tomhle byla i základní foxka mnohem lepší.

                      0 0
                    • krabica  

                      Vyměň olej v patroně za řidší.

                      0 0
                    • novas752  

                      A měl si ji otevřenou?

                      0 0
                      • JakeF  

                        Zkousel jsem ruzny tlaky a ruzny nastaveni komprese. Vidle samozrejme celkem funguje, ale prisla mi, ze toho na muj vkus porad dost pousti do rukou. Zvlast na opakovanych razech stredni velikosti, typicky korenovych sekcich… Podobny pocity jsem mel kdysi z Yari, ale tam to bylo chybejici HSE, u Zeba to musi byt neco jineho.

                        0 0
                        • krabica  

                          https://www.bike-forum.cz/…3-select-rc2#…

                          Nalej tam Plush 3wt

                          0 0
                          • Atilla  

                            Však ten tam je z výroby,ne?

                            podle mě je to spíš o každým jednom psi v nastavení. Performance fox sice zobe, ale taky se to hrozně propadá.

                            1 0
                            • krabica  

                              Ne, v Chargeru 3 je 7wt, což je příčinou…

                              2 2
                              • krabica  

                                Za co ty palce dolů? Mám to na rozdíl od anonymů vyzkoušené a nejsem zdaleka sám…

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Ja ti to neminusoval, ale snad v RS nejsou uplni idioti a vedi, co tam ma jit za olej, ne? :))

                                  0 0
                                  • krabica  

                                    :-D Neví, oni netuší, jestli chceš tuhé závodní nastavení, nebo spíš komfortní a protože je to nejvyšší řada tlumení, předpokládá se spíše závodní použití… Pokud chceš komfort, jako byl s předchozí generací chargeru, šoupneš tam ten 3wt, stejně jako do všech ostatních RS…

                                    0 0
                                  • mirorek2  

                                    Dost taky udělá tuning pouzder, RS toto fak nemá vychytané.

                                    Stačí zkusit vidlu bez patron, tam se hned ukáže, kde to drhne

                                    1 0
                        • novas752  

                          A měl si ji otevřenou? Aby v ní náhodou nebylo sucho.

                          1 0
                          • va-bo  

                            To v testovackach a pujcovnach asi bude uz z vyroby.

                            0 0
                          • JakeF  

                            Jo takhle otevrenou :))

                            Nemel, nekdy ji planuju dovezt, samotnymu se mi do ni moc hrabat nechce… Ale necekal bych, ze by to mel byt az tak dramaticky rozdil, ne?

                            0 0
                            • theedge  

                              Je to velky rozdil. Nova mi nechodila. Olej tam nejakej byl ale molitany nebyly nacucany a dost pomohlo premazat DebonAir komoru + zalit olejem. Ted chodi jak maslo.

                              0 0
                            • novas752  

                              Kdyby si měl zrovna kus, kde je oleje fakt hodně málo tak je to rozdíl jako prase.

                              1 0
                        • lubosalbi  

                          A točil jsi kompresema na správnou stranu? U Charger 3 to funguje obráceně, než by člověk předpovídal, + tedy otevírá kompresi.

                          1 1
                          • mirorek2  

                            a to jsi vzal kde?

                            ale neboj, hodně lidí v tom chybuje, stačí si vzít patronu do ruky a vyzkoušet co který čudl dělá

                            1 0
                            • Atilla  

                              Tak už jsem to viděl, opravdu mají ty značky zmatečné – točíš k mínusu a utahuješ. Nic méně pořád je to jako klasický závit;)

                              0 0
                              • mirorek2  

                                Překvapuje mě kolik lidí vlastně neví na co ty točítka jsou a naprosto nepoznají rozdíl :- ) a to i výborní jezdci…

                                vždycky říkám, nevíš jak se zavírá vodovodní kohoutek? Odpověď je: ne, já mám doma pákovku…

                                https://youtu.be/g5HlA4gHsy8?…

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Proto je pro naprostou většinou lidí grip2 úplně zbytečná. A co budu naladit HSE aby to fungovalo jek na skokách tak v bordelu mám problém i já. Nedej bože, že se mění počasí a jeden den je o 10stupňů míň.

                                  Minule na Ještědu mi taky týpek říkal, že ten novej lyrik moc nechodí a že to LSC je k ničemu. Tak kouknu a vše na tvrdo dotažený. Další jízdu byl o hodně spokojenější:)

                                  0 0
                                • orm  

                                  Takze bez ohledu na to co je za znamenka na vidlici, tak toceni po smeru hodinovych rucicek uzaviram prutok, tj. zvysuji kompresi a proti smeru hodinovych rucicek oteviram prutok, tj. snizuji kompresi, jako ten kohoutek, ano :-)? Plati to i u jinych vyrobcu?

                                  0 0
                                  • theedge  

                                    Nevybavuju si že by to někdy bylo jinak. A i současný značení na Charger 3 tomu odpovídá – pohyb stupnice vůči pevné značce.

                                    0 0
                            • goofy  

                              Víš jak, člověk dlouhé roky točil směr znaménko plus a ubíral směr mínus, a najednou taková zrada… :-D Taky mě to ze začátku drobátku zmátlo, než mi to došlo… :-)))

                              0 0
                          • JakeF  

                            Nene? Coze? :D

                            No jestli + otevira, tak jsem to samozrejme nastavoval presne opacne :D

                            0 0
              • Atilla  

                Buď máš buttercap, nebo tam našroubujes nástavec. Airshaft je stejný pro oba typy.

                1 0
          • goofy  

            Tak v tom případě není za ty prachy co řešit…

            0 0
    • wilda81  

      Díky za tohle vlákno! Měl jsem chuť Zeba pořídit, ale po přečtení mě to zase přešlo :)

      0 0
      • mirorek2  

        :-)

        0 0
      • JakeF  

        Zeb neni namazanej z vyroby, Foxka se mi naopak mazala i zvenku… Pak si vyber :D

        0 0
      • Mr.Duck  

        Já když se ve sramu ptal co dělat s vrzáním, tak mi řekli boxxer :) A asi to tak dopadne a na enduro půjde boxxer..

        Jinak je ale Zeb fajn, když máš 2023 a nebo starší s luftkappe. Umí chodit docela jak máslo ale asi ne tak jak lyrik.

        0 0
        • BTom1  

          Budou to asi echt inženýři..místo blbých rad by mohli zamakat a vyřesit si ty sloupky.Už dávno to měli dělat takhle https://www.intend-bc.com/…ts/stiffler/ a to včetně silnější stěny.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Zatím nevím o tom že by csu někdo opravdu vyřešil. Vržou někdy i nohy, dá se to opravit ale když top vidlice vydrží pár měsíců, já bych radši trvanlivější řešení.

            Upřímně dvoukorunka dává dost smysl na ostrý ježdění, jen ty síly co neohnou vidlici musí vydržet rám. Warden by to prý vydržet měl tak to zkusím jestli najdu redukční crown race co bude sedět do cc70 a nějaký dm představec navíc, boxxer navíc tu mám.

            0 0
            • BTom1  

              Ale jo.Mě nejde jen na rozum, že co chvíli RS mění vzduchovou,pružící patronu,design korunky,atd.Ale nejsou schopni do sériovky zapracovat změnu sloupku.Třeba přidat na průměru sloupku 5 desetin, aby bylo co brousit na požadovaný rozměr.Pak by lisovaná plocha byla bez dolíčků hladká.A potom „rozepřít“ tu trubku lisovaným kolečkem do korunky tak jak to.mají intend vidlice.

              0 0
              • krabica  

                Určitě to mají vymyšlené, ale náklady jsou moc „velké“ tak to škrtli…

                0 0
                • BTom1  

                  A přicházet se stále novýma patronama je levné?Sloupek by byl pořád stejný na výrobu jen by se po eloxování musel dát na brusku a to bude ten problèm u nich třeba chodí díly vydlic z různých výroben a kompletuje se to zase v jiné montovně kde už nejsou mašiny.Tak by to komplikovali logistiku.

                  Ale myslím, že jak přijdou sloupky s drážkama pro představec tak ten spoj korunka-sloupek změní.

                  0 0
                  • krabica  

                    Asi mají nějak postavenou linku a přidání nějakého technologického mezikroku není možné v rámci pro ně rozumných nákladů…

                    1 0
                  • orm  

                    Co ti proda vice vidlic a bude marketingove znit lepe, zmena sloupku nebo super zmena patrony a gumove valecky s cool nazvem :-)? Pokud jim to lidi budou kupovat, tak nemaji duvod nic menit. Ze to lidi i pres to kupuji zde vidis :-). Sram neni charita a nedelaji obchod pro zakazniky, ale pro sebe.

                    0 0
                    • BTom1  

                      Však jasně.Ale třeba Fox alespoň udělal sloupek dole oválný..

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Nicmene jejich vidle jsou na vrzani snad nejhorsi, takze reseni to asi nebude.

                        1 0
                        • BTom1  

                          Jo to není řešení a ani být nemůže.Jen jsem to napsal jako příklad( ten ovál )kde je tedy vidět, že jim výrobní náklady umožní dělat změny i u spoje korunka-sloupek.

                          0 0
                    • Mr.Duck  

                      Vzhledem k tomu jakej hukot jsou schopny udelat kvuli tomu ze zmenili olej v patrone a rikaj tomu novej damper me neprekvapuje, ze nejaky korunky nikoho moc netrapi.

                      Kdyby se nesnazili kazdou vidli udelat co nejlehci at to prodaji kazdymu co ji nepotrebuje, mozna by to udelali poradne. Nekdo, kdo vyuzije moznosti vidle co by Zeb mohl byt za cenu trochy vahy navic, nejakych sto gramu fakt resit nebude.

                      0 0
                  • embi  

                    reseni je jasne a uz tu bylo:)

                    0 0
                    • BTom1  

                      To byl super počin.Akorát se öhlinsu ten zápustkovej výkovek nemohlo vyplatit..

                      0 0
                    • orm  

                      A Concorde nebude mit co jist :-).

                      0 0
                      • Concorde  

                        Jsem v pohodě, ten „monokok“ jen tak někdo opět vyrábět nebude :))

                        0 0
                        • BTom1  

                          Měls nebo jsi se setkal s nějakými problémy?Dík.

                          0 0
                  • Concorde  

                    Zrovna u ZEBů to lupe především ve spoji kluzák-korunka

                    0 0
              • mirorek2  

                Dyt tam nemají ani kontrolu přesnosti, ani borca na dolití oleje. Ty tady s rozpíráním a frézovanýma plochama pro lis

                0 0
    • Sistematicx  

      Servisni dotaz. Zeb my2023 mnozstvi oleje spodni nohy.

      Do predchoziho modelu se davalo 20ml obe nohy. Ted uz je zase zmena a leje se 30/15.

      Myslim ze ale charger3 mel u prvnich manualu 2022 taky 20/20ml.

      Co jim zas šibe ze je upravene mnozstvi?

      Foto servisniho manualu my2023

      0 0
      • novas752  

        Dej tam 20/20 a neřeš.

        1 0
      • theedge  

        Kupoval jsem ZEB Ulimate Charger 3 RC2 v uroru a měl v mauálu 30/15 ml …

        nezdá se mi že by to při uvedení bylo jinak. Co tě na tom tak vytáčí ?

        0 0
      • krabica  

        Model 2020 je starý Charger 2.1, proto 20/20.

        0 0
        • novas752  

          Model chargeru ovlivní množství ve vzduchové noze? :-)

          0 0
          • krabica  

            Jen píšu, co je pro kterou verzi v manuálu…

            0 0
          • Mr.Duck  

            Ne ale změnili I debonair, takže ve spodní nože zbyl jiný objem a o tom to je.

            Ne, že bych u zeba těch 5mm řešil, ale množství oleje ve spodních nohách je obecně většinou určené tím, kolik se tam vejde aniž by tam příliš narostl tlak když je vidle ve zdvihu.

            0 0
            • va-bo  

              Pokud jsou ve spodních nohách zeba ventilky k vyrovnání tlaku vzduchu, tak to asi není potřeba moc řešit.

              0 0
              • novas752  

                Ty tam ale jsou kvůli srovnání při změně nadmořský výšky ve velkých bikeparcích apod. Tady se řeší zvýšení tlaku ve spodních nohou v průvěhu zdvihu resp. na dorazu – když by v nivh bylo fakt moc oleje tak tlak vzroste natolik že to může vystřelit gufero. Ale těhle velkých vidlic se to moc netýká, tam je zbývajícího prostoru násobně víc než třeba v Rebě.

                1 0
              • Mr.Duck  

                Jedině že bys je vozil otevřený. To by teprve byla otevřená olejová lázeň :)

                1 0
                • va-bo  

                  Neotviraj se automaticky samy při změně tlaku? Myslel jsem, že jo?

                  0 0
                • va-bo  

                  No jo, už jsem to vygooglil. Musejí se zmáčknout, aby odfoukly. To zas tak velká vychytávka není:-).

                  0 0
        • Sistematicx  

          To vim, 2020 ma 2.1. Ja mam 2020. Ale mam tam danej debon 2023. Davam 20/20ml.

          Ale kamos mi poslal ten novej manual a ja se podivil ze uberou u vzduchu na 15 ale charger pridaj 30. Jako me to je buřt. Ale kamos zvyklej ze stare maruny kam daval oleje jak do teaktoru ze tam ma do zebu najednou davat tak malo.

          1 0
          • novas752  

            No jo jenže ten půl litr byl zároveň i náplň tlumení. :-)

            Podle mě je to fuk. Zrovna u Zeba s jeho objemem spodních nohou, jestli 15 nebo 20, 20 tomu nemůže ublížit.

            4 0
    • Janjannnnnnn  

      Ahoj, se vám sem přidám s dotazem…

      Mám rock shox zeb select+ 2023. (Se zlatým debonair)

      Když jedu rychle, a vidlice hodně rychle pracuje, tak se občas stane, že když se prudce odrazím třeba přes kořeny, vidlice jednou za čas v této situaci kopne. Né pravidelně, ale jednou začas se to stane. Jako by odskok nezareagoval… a pak je zas vše ok.

      Taky když na kole nejedu, ale třeba pohnu řidítky, slyším, jak se v ní přepouští vzduch (to je teda asi to vyrovnávání tlaků, pozityvního a negativního?)

      Do spodních nohou jsem dolil olej, nejspíš tam mám víc, než 30 a 15ml. Sem si říkal radši víc než míň… asi chyba.

      Někdo jste tu psal, zalejt olejem ten debon air… to když udělám, že ho naleju tím výčkem s ventilkem, tak proteče jenom do negativní komory a tam poslouží jako token? Ale mazat tu pozityvní asi moc nebude? Lol, sory za lama dotazy…

      0 0
      • AleZ80  

        Ten olej Ti asi časem všechen steče do negativní komory.

        U Foxky jsem máznul stěny vzduchové komory RSP vazelínou naředěnou Gold olejem, aby to nestékalo do negativní komory.

        0 0
        • theedge  

          Tak ono taky monožství který znamená „zalejt“ je dost diskutabilní :-) Dle manuálu 3ml. Když vnitřek vzduchové nohy lehce vymažu Sram Butter a zakápnu tím olejem, tak to funguje velmi dobře.

          Pokud tam někdo naleje panák oleje kterej postupně přeteče do negativky, z půlky ji tím zaplní tak to ideální není.

          2 0
          • mirorek2  

            Přesně tak, nebo když to zapatlá kýblem vazelíny…

            0 0
            • theedge  

              Jojo to je pak dobrej token v negativce a jeste tim ucpe prepousteci kanalek.

              Chce to dodrzovat manual a taky pouzit zdravej rozum.

              0 0
              • mirorek2  

                Někdy do toho hodí vidle výrobce, fox zapatlaný a RS suchý třeba, že…

                1 0
                • theedge  

                  Njn kazdou vidli hned jako novou rozebrat a znova premazat – to je uplna nutnost kdyz od toho clovek ocekava nejakou funkci a slusnou zivotnost.

                  Spodni nohy. Namazat gufera, napustit molitany. Ale bezpodminecne nutny udelat i tu vzduchovou komoru. Bez toho to nema smysl.

                  2 0
    • Janjannnnnnn  

      No, vzduchová komora je namazana vazalinou od výrobce, tak sem tam olej nelil. Doletu tam tedy 3ml.

      Ze spodních nohou vypustim přebytečný množství oleje, co jsem tam asi přelil. 30ml do vzduchové a 15ml do štelovací.

      Jak jsem se ptal výše, tušíte tedy někdo, zdali to syčení vzduchu při plném zdvihu (nezatížená vidlice) je normální?

      Zvuk syčení vyloženě zní jako přepouštění.

      A to občasné kopnutí ve vidlici, když se silně odrazím?

      0 0
      • novas752  

        Já jí měl v Zebu i v Piku bez oleje. Stejně jako spodní nohy.

        0 0
      • theedge  

        Když budeš mít stažený spodní nohy, tak udělej i tu vzduchovou komoru a Debon Air píst.

        https://www.youtube.com/watch?…

        Čas 8:37 – tohle je zatuhlý a nasucho na všech shaftech co jsem měl v ruce.

        Vnitřní stranu vzduchové komory lehce promazat Sram butter – pozor ať si nezalepíš přepouštěcí kanálek. Rozumně sram butter namazat i ten píst a dát ho zpátky. Shora na to 3ml oleje a chodí to jak víno. Ze spodních nohou vytáhni molitanové O-kroužky a pořádně je nacucej olejem a vlož zpátky. Ty molitany v nové vidlici jsou tak sotva poteklý olejem ale není nacucanej dovnitř. Stíráky zevnitř namazat Sram butter.

        Než to složíž tak pořádně pořádně očistit odmašťovákem – na posledních Zebech ( včetně mého ) co jsme měl v ruce, tak byly ty kluzáky domatlaný nejakým lepivým olejem a vůbec to nechodilo. Fakt poctivě vyčistit, nechtělo to moc dolů.

        To zasyčení je si myslím normální – jen se ti přepouští kanálek. Ve spodnních nohách tlak žádnej není a kdyby ti unikal tak ze vzduchové komory to hned poznáš, protože vidle změnkne.

        0 0
        • novas752  

          Jenom dodám že gufera spíš vazelínou naplnit, než jen namazat. Pořadně ten žlábek mezi břitama.

          2 0
          • theedge  

            jojo – ono se toho pak zase dost vytlačí jak se tam cpou spodní nohy ale to nevadí. Rozhodně radši namzat víc než míň.

            0 0
          • Mr.Duck  

            Upřímně dřív jsem mazal jen tenkou vrstvu, posledních pár let to plním. Rozdíl moc neregistruju, nicméně tehdy jsem taky bydlel ve Whistleru a měnil olej max jednou za měsíc :)

            0 0
    • Janjannnnnnn  

      Ok, děkuji za rady. Sram butter nemám, mám bike works silikonovou vazalinu. Mohu použít tu, nebo koupit butter?

      0 0
    • Janjannnnnnn  

      Tak jsem Koukal, ze ten butter mají v místním cykloobchodě skladem, tak tam hodím butter.

      0 0
      • theedge  

        Otevřu YT a vyskočí na mě toto :-)

        https://www.youtube.com/…/Dsmz9Dr9Has

        0 0
        • mirorek2  

          jak tam jede hned ta pouzdra u toho Zeba :-D

          tristní u vidle za 20, ale je to furt stejná píseň

          1 0
          • Atilla  

            Na druhou stranu to jde aspoň roztáhnout na rozdíl u fox kde to vaklá:)

            3 0
            • theedge  

              Fox s RS si nemají co vyčítat … oba jsou na tom stejně. Akorát u Foxu je blbý že to chce ještě o 50% vyšší cenu. Měl jsem svýho ZEBa u Concordeho a futra byly OK.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Před pár lety bych souhlasil, I když jsem měl favorita. Ale teď mi přijde že na tom fakt stejně nejsou. Tom nechci rozpoutat věčnou debatu, jen někdy je toho prostě moc :-/

                0 0
                • wilda81  

                  Přiznej si to, chceš ;)

                  0 0
                  • Radek Broz  

                    Už o zkouší nejmíň ve druhým vlákně:)

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      NN v tom druhým to byl regulérní trolling, tady to fakt myslím jen jako zkušenost a seriózní pohled na věc :)

                      Já věřím, že když dostanou nějaký tlak od zákazníků, konečně se něco zlepší. A to by bylo dobré pro všechny.

                      0 0
              • mirorek2  

                Co chytnu, tak každý druhý zeb je při rozborce mimo, drhne jako prase a nesedí spodní futra o moc.

                Nový Lyrik mě ale překvapil, bezvadná vidla z krabice :-) nicméně mám jeden, moc to ještě nejezdí

                0 0
                • theedge  

                  Asi jsem měl s futrama u ZEBa štěstí – nedostal jsem kus z noční směny :-D Je to samozřejmě velkej fail prodávat takhle top vidlci, ale naštěstí je to řešitelná věc.

                  Samozřejmě pokud někdo neví, nezná, neřeší, tak je to pak špatný.

                  0 0
                • Atilla  

                  U mě v partě 5× Zeb a 2× lyrik – 2023 vše cajk- měl jsem svůj kus o JC a říkal, že na něm není třeba nic leštit, že chodí hladce – test na stolici taky cajk.

                  U předchozího zeba byl vakl, ale tam to aspoň reklamují a neřeknou ti, že je to na hydro mazání. Teď jsem rozvrzal lyrika, tak uvidíme co reklamace.

                  1 0
                  • Mr.Duck  

                    Jak dlouho ti lyrik vydrží? U mě to bylo tak 3–5měsíců než začal vrzat. Čekal bych že to zrušíš hned, máš na mě tak 20kg ne? Zeb zatím 12 a 6 měsíců na dvou kusech csu. F38 4 a 7 dní ????

                    0 0
                    • Atilla  

                      Tak za 2 měsíce začal křupat a teď už loupe jak prdlej. Vážím asi 84kg a mám na tom celkem 1000km v terénu.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Jo tak to jsem cca čekal. Divil bych se kdyby ti něco vydržel, ale přijde mi že má svoje výhody oproti zebu.

                        0 0
                    • Concorde  

                      Vrzající F38 už jsem skoro dva roky nezažil, byly problémy pouze s první várkou. Naopak zeby mi tady přistanou minimálně dva do měsíce

                      1 0
                      • Mr.Duck  

                        Nice, je pravda že já ty novější 38 nezkoušel dost dlouho, nevyhovuje mi chod takže jsem neměl šanci je zkusit zničit.

                        0 0
    • theedge  

      uklik

      0 0
    • AleZ80  

      Těch problémových Lyriků/Zebů se tu zmiňuje nějak hodně poslední dobou.

      To je bolístka aktuální generace s Charger 3?

      Od roku 2018, kdy přišla 2. generace novodobé Pike, jsem o těchto problémech nečetl. Doteď.

      0 0
      • Atilla  

        Jediná jednokorunka co mi nezačala vrzat byl Totem, takže to není problém MY23

        1 0
    • gaven  

      Přidám se s dotazem.

      EDIT: sorry za offtopic s jiným typem vidlice. I tak ale vlákno trochu znásilním :⁠-⁠)

      Mám Lyrik Select + 170mm.

      Vidlici jsem koupil s kolem v říjnu 22.

      Během léta začalo ve vidlici praskat při zatížení. Tedy při prudkém brzdění na rovině se ozve hlasité cvaknutí. Když pak s vidlicí bouchnu o zem, ozve se to zase. Při kontinualnim zatížení to udělá jednou a pak je ticho.

      Každopádně, na kořenech a kamenech je to hrozný rámus.

      Pořizoval jsem nové výplety, takže od nich to není. Ložiska hlavového složení jsou nové. Řidítka jsem usadil znovu.

      Jediné, k čemu mě to vede je vůle ve sloupku vidlice. Má smysl reklamovat (i když 3 měsíce před koncem záruky)?

      Chápu, že na tohle nebude univerzální odpověď, ale rád bych reklamovali jen s případnou vidinou řešení. A ne být měsíc bez kola zbytečně.

      0 0
      • novas752  

        Zkusit to rozhodně můžeš. Druhou možností je poměrně drahé přelisovaní CSU – dělá to spoj krku a korunky nebo někdy nohou a korunky. Stavá se to viceméně na všech vidlicích.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.