Ciao ja sa len chcem opytat aky je rozdiel (ak vobec je) medzi klukami LX 07 a 08 ? dakujem
Ciao ja sa len chcem opytat aky je rozdiel (ak vobec je) medzi klukami LX 07 a 08 ? dakujem
Dle katalogu je na novém LX 08 osa z oceli jinak byla z Al. a jsou lehčí 907g.
jojo přesně, osa je tam z XT klik, jinak by to mělo být stejný
na LX osa AL? to snad ne
Jaka osa? Mluvis o klikach?
to mě taky zajímá co tim myslel :-)
Nebuď zvědavej budeš brzo starej ;o)
Pardon,asi jsem se spletl.Na starých i nových klikách LX je osa z oceli akorát,že na nových je jina-prý je pevnější a lehčí(staré LX 927g a nové 907g)vlastně je převzata z XT.
Tak takto uz je to pochopitelne.Osobne jsem jeste rozdily nezjistoval,jen me zarazila ta Al osa, to bych hodne koukal, kdyby neco takoveho pouzili.
Tak to jo taky bych se divil kdyby to u LX bylo. Tohle je opravdu výsada drahých výrobků :-)
Jinak informace mám z katalogu Shimano-mám je od roku 2003
I tam se jim vloudi semtam chybka:)K dispozici je mam, doma se mi to skladovat nechce.
Mozna myslel stedove slozeni,ale i tak mi to moc nedava smysl.
a okrem vahy 20g razdiel myslite ze ten dural ci hlinik je slabsi ? lebo mam moznost kupit LX za good cenu ale 07 (nove) tak teraz neviem ci sa toho bat :) ?
LX se rozhodně neboj mam LX i XT a nepozoruju žadnej rozdíl krom vzhledu :O)
Ok vdaka tak dem do tej LX 07 … inak tak mimo temy aku kazetu poradite 32 ci 34 zubkov ??? hmmm ?
Hledej, o 34/32 zubů je tu toho mraky
mám lx [(06)=07], absolutně bez problémů. kazetu bych bral asi 11–32, 11–34 jezdím teď a připadá mi to skoro zbytečné, až na výjimky, a 11–32 jsou obvykle o dost lehčí. ale zase ne o tolik aby to byl jediný důvod k nákupu 11–32.
On je největší rozdíl hlavně v odstupňování tej kazety;)
a neviete niekto napisat odstupnovania tej kazety pri 32 a 34 zuboch ? srram 970 myslim … skuste este niekto poradit ci 32 ci 34 :) dakujem
zkus www.sram.com a trochu hledat je to tam
34 prakticky člověk u nás nevyužije neni tu zase tolik ultrapruskejch stoupáků (u nás kopce nejsou vůbec) ale její největší využití je spíš pokud jezdíš delší vyjížďky dejme tomu 100km a víc když už člověk pociťuje únavu tak by se ta 34ka mohla hodit (je to jen můj soukromej názor) :O)
no já ti budu odporovat já 34 využiju a dost často :-)
Jenomže ty máš o „kolečko“ míň. To je hrozné kolo, chybí 1/2 vidlice, 1/3 klik :-(
no jo to je fakt já mám o kolečko míň – super napsané
no jo to je fakt já mám o kolečko míň – super napsané
no jo to je fakt já mám o kolečko míň – super napsané
ups
jo uvás na tý rovince!!!
u nás né ale mám jen dvě placky proto potřebuju 34z vzadu
U tebe musí bejt vždycky něco jinak proti ostatním ale neříkej že nemám pravdu v tom co sem napsal ???
máš, ale né né úplnou proto sem tě chytl za slovíčko :-)
Dobře tak děkuji za doplnění ;o]
Ne nemáš, je to individuální. Prudkých stoupáku, které vyjede málokdo nebo ty, které nevyjede nikdo je u nás celkem dost (tím myslím celou ČR, pokud si myslel konkrétně u vás, tak tam netuším, ale pochybuju, že by se tam žádné nenašly, na Plzeňsku také jsou a žádné velekopce tu nemáme), jen záleží co a kde jezdíš.
Třeba mě se stane jen velmi zřídka, že bych na vyjížďce neřadil převod 22/34. U mě je to ale dané především kombinací fyzička a frekvenční šlapání.
A třeba v naší partě je to cca půl na půl. Půlka jezdí 11/32 a 34ku by nikdy nechtěli a druhá půlka naopak.
Někdy se k vám budu muset přijet podívat… ;o)
tady to máš napísané:-) www.netbike.cz/select_det.php?…