Zajímalo by mě jestli je mezi těmato brzdama nějakej rozdíl (teda kromě barvy a velikosti toho kolečka). Zajíma mě to, protože furt nevim jestli koupit Shimano XT nebo Juicy.
Zajímalo by mě jestli je mezi těmato brzdama nějakej rozdíl (teda kromě barvy a velikosti toho kolečka). Zajíma mě to, protože furt nevim jestli koupit Shimano XT nebo Juicy.
shimana nebrzdi – neblazni – di do juicin!!! Jednoznacne!!!!!!
Máš osobní zkušenost s XT? Mám J7 06 i XT a zatím mě připadá že XT brzdí lépe, další plus pro XT je dostupnější servis.
Po delsim vahani jsem objednal XT. Jednim z duvodu byl i servis (nahradni dily, dostupnost, cena), ekologie pokud se to tak da rict – mineralni olej (neabsorbuje vodu) neni takova sracka jako DOT. Trmeny jsou z jednoho kusu.
kdes obědnával jestli se mohu zeptat?
Tady: www.cykloexpert.cz/…zda-xt-m-765?…
neni to nejlevnejsi cena, ale chtel jsem to nesmontovane.
Pokud jsi ještě neobjednal, tak se mrkni sem:
Sorry, nevšiml jsem si, že jsou vyprodaný…
jo vim o tom, ale ti je maji uz naplneny
Ani jedno, obě brzdí stejně-teda pokud myslíš juicy7.Kouknul bych po něčem lepším, ale zrovna nedokáži říci co je lepší.
teda mluvím XT verzus Juicy 7– 2006
Hmm pro rok 2006 byly Juicy 5 a Juicy 7
Pro rok 2007 máme 3(OEM?),5,7, Ultimate a Carbon
Shi vs avid? No těžko rovnat, neříkáš jaký konkrétní model.
OK, tak to uvedu na pravou míru. Nejsem uplne 100% rozhodnutej, ale srovnavam tydo dvojice:
Ted mam na kole Hayes HFX9 XC 160mm a pokud srovnam s Juicy 5 (zkousel jsem na pujcenem kole) tak jednoznacne lepsi je Avid (ale s 185mm kotoucema) → neni uplne koser srovnani.
PS: Ve Velu dost vychvalujou LX.
Jaka teda alternativa, kdyz zadna z techto?
A co FORMULA ORO ? Sice to tady bylo už x-kraát a je z roku 06 ale… www.theif.nextradsl.cz/…sen_0106.pdf
LX – vyhnul bych se jim. Stejne tak i Juicy 5, pokud mas ted HFX-9. To bych radeji koupil vetsi kotouc na ty Hayesy a byly by myslim na stejne urovni. XT versus Jucy 7 – ja jsem pro XT. Proste mi vic sedi. Perfektni davkovani a skvela brzdna sila, jednoduchy servis. Vsechno jsem ale vetsinou jezdil na 8" kotoucich, takze tak.
Co se tyce Juciy 7 2006 versus 2007, tak moc nevim, jake tam jsou rozdily, ale taky by me to zajimalo.
Hlavne jake jsou rozdily, mezi Juicy 3, 5 a 7 – 2007.
Trosku jsem pohledal na netu, procetl reviews na mtbr.com a zacinam se priklanet k tem Shimano XT. Na mtbr.com hodne chvali Shimano Saint, ty budou ale asi dost drahy, ani jsem je v zadnym e-shopu co znam nenasel. Hmm, ale na Formuly jsem uplne zapomel – mrknu na ne.
XT se rovna Saint v jine barve, takze bych sel klidne do XT. Jinak uz i Saint se da poskladat za slusny peniz. Trmen Saint, hadice XT, paky LX a melo by to byt nejak pod 3250 bez kotouce. Ale e fakt, ze XT jde koupi za 6200 i s kotoucema.
Oro by taky nemusely byt spatna volba, ale ja porad nejak Formuli neverim. Uvidim, co budou lidem delat po dvou – trech sezonach…
Jo s tou cenou XT souhlasim. Formula ORO K18 co jsem nasel by me vysla o dost draz, jedine ze by nekde byla nejaka akce.
Jo a jeste jsem zapomel dodat, ze to chci na novy kolo co si chci postavit na ramu Giant Trance Zero (07).
Já bych bral v pořadí:
A ty vychvalovaný LX bych nebral určitě.
A porovnání z reálu ORO K24 x XT x J7 budu mít brzo. XT a J7 jsem už sezónu jezdil, K24 budou teď na novém kole.
Jezdim uz druhej rok Juciy 7 a moc spokojenej s nima nejsem – nelibi se mi davkovani a brzdy nemaji vyrazny konec chodu, kdyz sjedu desticky pod 1/2 tak ma paka na muj vkus moc dlouhej chod (i pres jeji doladeni). Na dalsim biku mam BB7 se 180 kotoucem a s tema jsem teda spokojenejsi – jenom skoda, ze je nedelaji v nejake vymazlene odlehcene podobe s titanovejma sroubama, hned bych je vymenil za Juciy 7.
Hmm, tak to jsem celkem nahlodaný, jestli mám investovat do těch Juicy 7 model 2007. Cena necelých 6 tisíc za obě se 185 mm kotouči. Jezdím Avid CPS 180 mm vepředu a 160 mm vzadu a jsem s nimi moc spokojen, ale je fakt, že už je vozím 5 let. Tak jsem si říkal, že půjdu do Juicyn a CPS přehodím na starého bika. Ale teď vážně nevím.
rozdíl bude podle mě jen v kotouči – loni polygon, letos klasický kulatý, podle mě tade poměrně dost podstatná změna – polygon má tendenci lehce vibrovat.......
Ten kulatý jsem od půlky sezony jezdil (jak jsem tu řešil taky problém s vibracemi) a bylo to s ním lepší, ale pořád ne úplně perfektní (přední stále občas trošku tendenci při pomalé rychlosti poškubávat s vidlicí – ale už jen trošku a občas, takže mě to narozdíl od těch původních nijak nevadí).
díky za info, letos jdu tak na 80% do 185mm tak koupím přímo ty rovný. Už mě štve jak to furt vaří :)
Chtěl bych zkusit 185 na předek. Do teď jsem jezdil jen 160 (Juicy7). Nikdy jsem neměl možnost to zkusit. Vyplatí se to? Nejsem žádnej frírajdr, ale mám poctivých 90 kilo, tak tu horu svalů musím nějak zastavit ;-)
Určitě, já jezdím pohodový XC, mám jen 70kg a přesto mi nepřijde, že by byl na mě 185 kotouč u Juicy 7 vepředu zbytečný.
no já doufám že se to vyplatí, s výhou jsem na tom stejně, jezdím taky jen XC, nemám problém se zastavením v běžných podmínkách – ubrzdím se jedním prstem na páce bez potíží, ale při náročnějším sjezdu mi odchází desky, tak se toho chci zbavit
nebude lepci tech par kg shodit .. mel bys po problemu ;)
Bylo :-) Když mě tak chutí a na kolo si dostávám jen o víkendech. Zase si ale můžu koupit něco nového na kolo ;-) Čekám, až budou v prodeji kotouče s hliníkovým unašečem v modrém eloxu ;-)
Jo konečně někdo, kdo má stejný problém.Už jsem myslel, že jsem jedinej komu ve sjezdech odchází desky-přehřívaj se.
Taky se hlásím, právě špekuluju nad nějakou výmněnou…
tak to ma celkom zaujima. kolko vam na juicynach vydrzia dosticky? spekulujem na juicy ultimate…
Mě hodně, ale bude to tím, že nejezdím příliš v bordelu. A hodně znamená, že po 2500km jsou zadní ještě hodně v pohodě (podle mě daj ještě nejmíň jednou tolik) a přední ještě nejsou sjetý, ale už dají odhadem méně (tak 1000km).
Jediněj nejsi. Já s tím sice nikdy problém neměl, ale kamarád v těch stejných sjezdech problém měl a to občas i v kratších (to byl případ super prudký krátký, kde nebylo možno pustit brzdo, takový ten sjezd jetý za sedlem krokem, který nelze ani trochu pustit). A měl problém na LX se 160-kami kotouči. Ale má taky 95kg.
Já měl problém jak s lx tak s juice 7 tak s xt. Jak schladit brzdovku- v tom problém nevidím, ale jak schladit samotné destičky/kotouč teda netuším-pokud nepomůže ten větší kotouč, tak už pak asi jen jiné brzdy s destičkama co mají větší brzdnou plochu.
S větším kotoučem to nedokážu moc odhadnout, ale spíš tipuju, že to nezachrání. Já u XT neměl problém sezonu předtím ani se 160 kotoučem (ale je pravda, že tu sezonu předtim s XT na HT jsem nejel příliš pro brzdy náročných sjezdů, to loni s Juicy 7 jich pár náročnějších bylo).
Na J7 to cervene kolecko na packe. 2006 – plast, 2007 – hlinik.