Ahoj, potřeboval bych radu, copak „hezkého“ se mi mohlo stát s vidlicí RS Recon.
Vlastním tuto vidli cca půl roku, najeto 1200km, jedná se o OEM verzi myslím RS Recon 335 – bez motion control, lock out z korunky.
Již od zakoupení se mi zdálo, že vidle je ke konci velmi progresivní (cca poslední 3–4 cm z udávaného zdvihu 12 cm), respektive níže jsem ji při nafoukání na moji váhu 9asi 85 PSI) snad nikdy nedostal. Včera večer jsem se rozhodl že zjistím kam že až to vlastně vidlice může jít. Vyfoukl jsem tedy úplně celou vzduchovou patronu a začal zlehka vidli stlačovat. Vše šlo až do cca 3–4 cm od konce, kdy jsem musel na vidli malinko více přitlačit než do té doby bylo potřeba (opravdu jen malinko a vše jsem dělal plynule bez násilí). Ozvalo se divné křupnutí, nejspíše z tlumící nohy. Tento postup jsem opakoval asi 8 krát a většinou se 3 – 4 cm před koncem chodu ozvala zase ta rána a pak to šlo normálně až zbyl necelý cm kluzáku kde se vidle zastavila.
Výsledkem je, že po nafoukání na stejný tlak jako předtím byla vidle mnohem tvrdší a vypadalo to že vůbec netlumí. Nicméně když jsem otočil na maximální tlumení tak to vypadá že tlumení funguje. Každopádně mi přijde vidle trošku tvrdší a celkově chod je takový prazvláštní, není takový jako předtím.
S chodem vidle nejsem spokojen. Má otázka je, zda jsem uvedeným postupem mohl něco zničit, či zda bylo ve vidli již z výroby moc oleje v tlumící noze a teď to někam přeteklo či co :-). Jinými slovy se ptám, zda to mohu odnést na reklamaci, říci jim co jsem s tím dělal a opraví to, nebo se mám někde poohlédnout po servisu co mi to za peníze opraví.
P.S. četl jsem návody a koukal i na videa jak opravit vidli sám, ale bral bych to až jako poslední možnost – přeci jen je vidle v záruce a nemám doma oleje a náhradní kroužky atd.
díky za rady.
Jakub