Ahoj, rozhoduji se jestli koupit Santa Cruz Blur LT Carbon nebo Yeti 575 .. poradíte, přispějete názorem? Díky .. :-)
odkazy:
Blur LTc http://www.santacruzbicycles.com/blurlt_carbon/
Yeti 575 http://www.yeticycles.com/…
Ahoj, rozhoduji se jestli koupit Santa Cruz Blur LT Carbon nebo Yeti 575 .. poradíte, přispějete názorem? Díky .. :-)
odkazy:
Blur LTc http://www.santacruzbicycles.com/blurlt_carbon/
Yeti 575 http://www.yeticycles.com/…
Mi se osobně více líbí Yeti 575, takže bych bral asi toto.
obe sou to spickove kola, Yeti chodi moc dobre na to ze je to jen prepakovany jednocep. osobne bych si po dlouhem rozhodovani vybral Santu
Santa v karbonu bude zřejmě o plus mínus 400 g lehčí, chodí perfektně a je to skvělej univerzál (mám hliníkovou verzi).
Kamarád jezdí 575 s Talasem 36, dvojplackou s rock-ringem a pocitově mi to kolo přijde trochu bytelnější, což ale zřejmě dělá jen to osazení.
Pokud se budeš snažit postavit to kolo trochu lehčí, vzal bych určitě Santu v carbonu, pokud spíš do All-mountain až Enduro stylu, vzal bych 575 nebo se podíval ještě na novinku od stejné značky – SB 66, ať máš víc zamotanou hlavu :-)
Na SB66 jsem také koukal, to je velmi zajímavý kousek! Jen bych se tam možná trochu bál údržby toho jejich pohyblivého mechanismu..?
Koukam na to SB-66 a pripada mi to, ze proste prisli na to, ze jednocep proste 4-cepum nemuze konkurovat a tak udelali excentr, kterej je vpodstate malinky spodni vahadylko a to jeste na kluznym lozisku a protoze je to excentr tak jsou tam limitovany rozmerama, takze ten jejich system neni zdaleka tak variabilni jako ostatni 4-cepy. Fungovat to asi bude, ale nevidim duvod proc premejslet jestli osvedceny VPP na konusovejch loziskach (tedy tuhost do boku nesrovnatelna s normalnima prumyslama) nebo jakoby VPP na kluznym lozisku.