čau chtěl bych se zeptat kterej s těhlech dvou pláštu by jste mi doporučili sestavuji tohohle Gianta tak vemte v potaz i kterej by tam vypadal líp už na to koukám dva dny a nemužu se rouhodnout, všem díky za rady.
čau chtěl bych se zeptat kterej s těhlech dvou pláštu by jste mi doporučili sestavuji tohohle Gianta tak vemte v potaz i kterej by tam vypadal líp už na to koukám dva dny a nemužu se rouhodnout, všem díky za rady.
Jak můůžeš vybírat mezi tak odlišnými plášti? Z-Max i v téhle šířce jsou mnohem pomalejší, asi budou lépe držet.
A jedny jsou uzoučké a druhé celkem slušné balony.
Tedy celkově naprosto odlišné pláště, takže musíš vědět co chceš.
no jezdím 80% teren 20 % silnice a 60 % na suchu 40% mokro. CHtěl bych aby to mělo pořádnej odpich a jelo to rychle ale taky by to mělo dobře sedět.
Pokud chceš opravdu rychlý plášť, tak na Z-max rovnou zapomeň. A šířku si musíš rozmyslet sám. Za mě pláště pod 2,1 jsou do terénu úplný nesmysl, protože abys neprorážel, tak je musíš hrozně přefukovat a tím zcela zabít jejich vlastnosti.
Vláken s výběrem plášťů je tu dost.
vzal bych NN,podle mě nej pláště do terénu.
jo na tím NN jsem taky přemyšlel no tak ted ho tedy zase zařadím do vyberu. jinak tan Zmax mi taky přišel uzkej, a co říkáte na ten Schwalbe Racing Ralph Evolution 2,25.
Historie. O NN a RR je tu zhruba tisíc vláken.
RR je na hovno,to už bych radši vzal Contíky RK.Ale pořád to nejsou vhodný pláště na to co potřebuješ.
NN je správně,alespoň co teda požaduješ.
Proto v zadu mám SS alpen cross :-)
RR sem nevozil, ale RK mám vzadu a maximální spokojenost, ale na 80% terénem to fakt není. S RR nebo RK člověk v terénu musí mít hodně zmáklou techniku. Já to tam mám jen kvůli tomu, že mám jen jedno kolo a pohybuju se dost po cestách při dojíždění. Ale jinak vpředu mám conti Mountain King, v terénu drží dobře, asi bych ho srovnal s NN. Jinak oboje mám ve verzi Protection, těch pár gramů mě nezabije a aspoň si ušetřím problémy s defekty. Ty supersonicy mi příjdou jako hrozná šlupka, asi něco jako obyčejné RR, taky toho moc nevydrží…
RR sem nevozil — // asi něco jako obyčejné RR, taky toho moc nevydrží…// nejezdil je ale vi ze nic nevydrží :D
aneb jedna paní povídala :)
Ano, není to moje zkušenost, ale nezávisle na sobě mi pár lidí říkalo ať je ani neberu, že bez Snake Skin, případně Double defense s nima měli nadprůměr defektů a proříznutí. Nemám důvod jim nevěřit. A co sem četl aspoň tady, tak asi nebudou sami, kdo s nima měl v terénu problém.
To jsi asi ještě nečetl, co se povídá o FF :-D
No s FF mám osobní nemilou zkušenost… Já vůl si je kdysi vzal od známého za nějaký směšný peníz. S tím se nedá jezdit pomalu ani po hrubších polňačkách :-D Ale dlouho mi nevydržely, když mi to po pár jízdách bylo už fakt divné, šly hned dolů.
To není pravda,dá se na nich jet i obtížný závod,vydrží to stejný jako RR.
3 defekty na 10 000km v beskydech, myslim ze to zas takový nadprumer neni :) ( defekty se zacli obevovat az mel zadni plast najeto pres 5000 km :)
jo NN je dost dobrý univerzál, hlavně pokud nepotřebuješ honit vteřiny, hodně podrží a klidně stačí 2,1" http://www.netbike.cz/select_det.php…
Plášť vybírej prvotně dle zaměření a stylu jízdy.
Tvé požadavky na plášť jsou klasické pro vytvoření „nekonečného“ vlákna, :-).
Když se prohrabeš historií, něco málo vyčteš o RR, NN, a podobných. V kategorii plášťu, kde vybíráš nešlápneš vedle. „Jezdit se dá na všem.“ Více než pitvat samotný druh pláště, bych se pak trochu zabýval tlaky, na které budeš hustit.
Ahoj, jezdim RR 2.1 na zadku 2 sezony, tenkrat jsem si je koupil za vybornej peniz do foroty, cekal jsem buhvi co a ted jsem dost zklamanej. Jsou rychly, o tom zadna, ale mam tak 1 defekt na 150km. A to me moc nebavi. Ve predu NN 2.25 a nic.