Seřízení náboje s dutou osou

23 nepřečtených
  • koko0925

    Na bazarovém Felt Nine 3 z 2016 jsem zjistil značnou vůli v zadním kole. Je to pevná osa na průmyslech. Vůbec mi to nejde seřídit. Bohužel nába je noname, i když je to kolo za padesát… Evidentně ta levá příruba by se měla dotáhnout napevno, což ale nevím jak, Jedině kdybych to vzal za kónus vpravo, ten je tam pevně, což mi ale přijde že není správný postup. No a ty ložiska vypadají že jsou v háji, rád bych je vyměnil ale znám jen klasický postupy u běžných nábojů. Není to tu někde popsaný? Nemůžu to najít. Přikládám fotky a budu vděčný za každou radu. Jo a na ložisku je něco jako : NBK 6902–2RS

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • va-bo  

      Kde je ta vůle? Mezi osou a vnitřním kroužkem ložiska, nebo je volný ložisko v nábě? Pokud budeš dotahovat jen ve směru osy, vůle se asi nevymezí.

      0 0
      • Vecis  

        Já mám právě vůli na předním náboji(Author) mezi 15mm osou a vnitřním kroužkem v ložiskách. Musím dotáhnout pořádně rychloupínák od Suntour aby se vůle ztratila. Otázka zda je to řešení 

        0 0
    • jeniiiik  

      Pokud je to bazar můžou být ložiska mrtvé a vůli prostě nevymezis a vaklat to bude furt. Nech je vyměnit a uvidíš

      0 0
      •  

        To jsou půmyslové problémy.

        0 0
        • kubad  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • novas752  

          Narovinu konusy mohou byt po smrti uplne stejne a narozdil od prumyslovych lozisek nemusi byt vymena tak snadna – s vydrenyma kulickovyma drahama v tele naboje neudelas nic a razem kupujes novej naboj a prepletas. U naboje na prumyslech vymenis 1–4 loziska a jedes dal.

          0 0
          •  

            Když jsou kónusy po smrti jde pořád jezdit když je po smrti klec u průmyslu daleko nedojedeš navíc doprasíš v náboji co se dá navíc misku v kon.náboji hravě přelisuješ máš li čím.

            Pokud je miska kvalitní vydrží mnoho desítek tis.

            Kónusy akorát musíš umět seřídit,nesmíš mít ruce od hnědé vazelíny.

            Jinak bych chtěl vidět jak vylisuješ bez spec.přípravku vnější kroužek z vysypaného průmyslu.

            0 0
            • jeniiiik  

              Ale hovno. Měl jsem ložiska v náboji v háji tak rok, vůli to mělo jako prase. Nechtělo se mi to na zimaku rešit. Najel několik tisíc km, kola pak dával na lepšího bajka co jsem skládal. Tak se zároveň s docenteovanim vyřešily v servisu ložiska a hotovo. :) A jede se dal.

              0 0
            • kubad  

              Úplně stejně jak kroužek konusu, nijak. :)

              Jinak to není o principu, ale o provedení.

              0 0
              •  

                Misku z kónusové náby hravě vyklepneš z druhé strany při sundaném ořechu.

                Pro kolmé nalisování je ovšem dobré mít přípravek.

                0 0
            • pepek  

              Nechat vysypat ložisko v náboji? To už musíš být echt flegma. Lisovat nic nemusíš. Dremlem přeřízneš kroužek a pak už to jde snadno

              0 0
              •  

                Trochu prasárna nemyslíš?

                0 0
                • pepek  

                  když už jseš prase a necháš to vysypat, tak tě taková „prasárna“ nemůže rozhodit

                  0 0
                  •  

                    Ono se to může vysypat třeba na dovolené.

                    Jinak už vidím jak rozbrousíš ten kroužek který je v osazené díře,to tělo náby bys doprasil jako kdybys to pálil autogénem.

                    0 0
                    • kubad  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                      0 0
                    • kyl  

                      Kónusy bych nechtěl ani kdyby mi za to někdo platil. Jediné náby co za něco stály,byly Sram 5 na starém kole.

                      0 0
                      •  

                        A já bych zase nechtěl průmyslové ani kdyby mi někdo platil.

                        0 0
    • koko0925  

      Abych to uzavřel, poslechl jsem první rady a šel do servisu. Tam (Štěrba) začaly lítat celkem velký peníze, tak jsem zase odešel. Doma jsem si přibrousil nějaké starší klíče, povedlo se mi to trochu poladit, ale spokojený jsem nebyl. Takže jsem kola raději prodal na náhradní díly s uvedením závady a koupil jsem na bazaru jiná.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.