• D_mrx

    Čaute,

    sháním servis na kola Remerx v Praze, můžete prosím někdo poradit? mám vylámané špice Sapim CX Ray na ráfcích Magic a pořádně nemohu dohledat servis, kde by tyto špice měli skladem (natož pak v potřebných délkách).

    Předem díky!

    d.

    0 0
    • xshreck  

      zkus Hnoje – bikez.cz

      0 0
    • romanVfr  

      Napiš přímo do remerxu nebo jim je pošli, mají servis přímo v továrně

      0 0
      • xshreck  

        Tam bych to neposlal už nikdy.

        0 0
        • romanVfr  

          špatná skušenost? chci tam poslat kola na servis, mám hurry a zdá se mi to přímo u výrobce nej

          0 0
          • xshreck  

            Jak píše evilcleaner. Nerovnoměrně dotažené dráty = následné praskání (niple, dráty). Mám podezření, že kvůli tomu praskal i ráfek.

            Řešil jsem tam praskání ráfku (magic je prej na cca 40h jízdy nebo co to do mě tlačili = cca 800km :) ).

            Tak mi dali „alespoŇ“ slevu a přepletli ráfek nový. Mě to nedalo, půjčil jsem si tenzometr na nově zapletené a prý uplně OK kolo. Některé dráty naplé na 100kg, některé 70. Ale některé byly povolené tak, že na to nebyla ani stupnice – tudíž tam ani být nemusely. Toť má zkušenost, nevím jestli to bylo dáno tím, že to bylo narychlo…

            Tak jsem je musel znova nechat dotáhnout tak, jak mají být. CX nejsou nejlevnější … takže radši nějakého zkušeného zaplétače!

            0 0
            • romanVfr  

              No já měl některé dráty taky míň naplé ale neřešil jsem to, po 2tis km začíná vrzat zadní kolo při záběru nebo brždění tak jsem kontroloval špice a vetšina co sou na straně kotouče tak povolený

              Po tom co čtu jsem na vážkách jestli je poslat do remerxu nebo hodit jinam na servis

              0 0
    • D_mrx  

      Tak info přímo od Hasíka z reklamačního Remerxu:

      • kontraktovaný servis v Praze nemají
      • odkázal mě na velkoobchod Pažak (Strašnice), ať se zeptám, komudodávají materiál.
      • abych jim to poslal nazpět do firmy na dopletení a vycentrování.

      Už jsem tam jednou kolo posílal a přijde mi to jako neskutečná drbačka hlavně to zabalit, nemluvě o času, který kolo procestuje a o riziku poškození po cestě. To by se ale dalo ošetřit pojištěním. Nicméně to trvalo asi 6 pracovních dní a to jsem to musel honit. Ale práci odvedli dobrou, to nemohu popřít.

      Mám teď navíc podezření, že moje kola nebyla vypletená z výroby značkovými špicemi Sapim CX Ray, ale nějakou druhovýrobou. Potvrdil mi to i Dan Boubín z Bikelive. Hlavně u ježdění 90% asfalt mi nepřijde normální, že by na 4000 km měly prasknout po sobě 1, 1, a teď při jednom výletu dokonce 2 špice. Navíc, když to vozím já, míň jak 80 kilovej borec. Máte někdo zkušenost s těmito koly/špicemi?

      0 0
      • Vilém  

        Ohledne jejich kol, teda prevazne s duralovym vypletem, tu najdes hodne obsahle vlakno. Jinak magic i na tech 80kg je blato.

        0 0
      • Evilcleaner  

        no u těch kol z remerxu co se mi dostaly do ruky byly zpravidla nerovnoměrně naplnuté dráty. u těch slavných vikingů ten rozdíl činil i 100% (50 vs. 100 kg). to pak praskne jakkoli dobrý drát, když je to tak chujově napnuto.

        jinak si myslím, že žádná druhovýroba by se snad konat neměla. pokud máš na té části špice s kruhovým průřezem u hlavičky vyraženo sapim, tak bych věřil tomu, že to je original.

        0 0
        • Vilém  

          No ono s tema Sapimama je to obcas divny. Taky jsem uz od jejich dovozce dostal draty, o kterych trvdili, ze je to Race, ale zadne logo tam nebylo a i odstin nerezi byl jiny nez u druhe pulky objednanych dratu. Kdyz jsem se na to informoval, tak pouze mlzili a ja potreboval zaplest kolo, takze jsem je tam vrznul.

          0 0
          • Hnoj  

            To není tak neobvyklé, sapim má často černění v dost různorodé kvalitě.

            0 0
            • D_mrx  

              No a to je právě ono. Žádná ražba na cvočku co dosedá do náby ani na části spice, která ze cvoku odchází, NENÍ. Z logiky věci – jsem-li firma Sapim a chci bojovat proti druhovýrobě, asi bych na trh nevpustil neznačené špice. Asi napíšu výrobci, jak je toto možné…

              Z logiky věci je dotahování špic na stejné hmotnostní napětí trochu mission impossible – to, že budu mít všechny spice stejně dotažené neznamená, že bude kolo vycentrované. Proto pak budu povolovat/utahovat dokud to nesrovnám. Co si o tom myslíte?

              0 0
          • D_mrx  

            Poslal jsem ofiko dotaz do SAPIMu, jestli jejich špice mají všechny ražbu „SAPIM“ dle přiloženého obrázku, viz link: http://www.sapim.be/…/aero/cx-ray

            Uvidíme co odpoví.

            Fakt si dokážu představit, že špice, které jsi dostal od dodavatele nejsou originál SAPIM…

            0 0
      • Hnoj  

        Problém není v SAPIMu, ale u RMX. Dávají do těch kol 14mm niple a ty pak dráty lámou hned za závitem.

        Jinak pan Hasík s panem Remešem jsou regulérní lháři, hlášky o tom, že ráfek MAGIC jim nikdy neprasknul mě už ke konci dost unavovaly…

        0 0
        • kubad  

          problém není v 14mm niplu, ten k CX origo patří, ale ve vrtání ráfku

          0 0
        • Evilcleaner  

          je s překvapením, že jsou takoví hlupáci, že na to nepřijdou sami… každopádně vzhledem k nepřebernému množství obyč ráfků které dodávají na trh do výroby a velkoskladů (ať už jako značka rmx, nebo privátní force, logic..) nečekám, že by měli jít do kopru. proč ale tak serou na tu kvalitu u dražších věcí nechápu.

          náhodou ten nový ráfek XCO jsi asi nezkoušel už vůbec, že?

          0 0
          • Sup7  

            Já mám XCO Rio zapletený pro 27.5" od března. zatím se jeví docela použitelně.

            0 0
        • xshreck  

          Když je sundají ze stěny, tak by aji praskly :-D

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.