• machozs

    Pro představu, jak to u nich chodí:

    V jedné pobočce spešlu jsem si nechal namontovat teleskopickou sedlovku. Od začátku nechodila moc dobře (ne vždy držela polohu), ale řekl jsem si, že to chce nejspíš jen rozhýbat. Po roce a půl jsem kolo měl v jiné pobočce Spešlu na přípravu na sezónu a tam mi při předávání jen řekli, že divně chodí. Včera jsem ji vytáhl z rámu, abych zjistil, kde je problém. Zjištění? Bovden byl příliš dlouhý a tak se ho rozhodli zmuchlat pod sedlovou trubku do rámu, kde byl různě pokroucenej a dolámanej, takže v něm lanko muselo pěkně drhnout a nevracelo se do původní polohy (pořád odjištěno). Na konci bovdenu u sedlovky nebyla navlečená ani koncovka. Vyměnil jsem nový bovden a chodí to jak nikdy. Zarazilo mě, že se na to ani na té druhé pobočce vůbec nepodívali, přitom na tom skoro nic není.

    0 0
    • racek_chechtavy  

      Aneb hodíme všechny Spešly z republiky do jednoho pytle, a ať vytáhnem kterýkoliv, tak má napiču servisáky.

      Nebo co si z toho mám vzít za poučení?

      0 0
    • Ondraj  

      A proto si většinu věci dělám radši sám. Platí to i u aut, ale tam si bohužel dnes už sám moc neporadím.

      0 0
      • Breakpain  

        Tak, je to pomalu jak s doktoy. Mam vytipovany servisy/aky… A vim, s cim za nima jit.

        • Neuman (zaplety top)
          • bikeSOS (servis good)
        • Krabcycles (vseobecne, ale obcas smisene pocity pri domluve)
        • Boxxerservis (RockShox…)

        Na co mam cas, to si udelam. Jediny s cim se nemrcasim nikdy – zaplety a velky servis vidle/tlumice.

        0 0
    • Ricci  

      hmm sa divim, ze si ju vytiahol z ramu az po 1,5 roku …

      0 0
    • MiKED  

      Chodilo to divně, tak jsem s tím rok a půl jezdil…

      0 0
      • Vilém  

        … nejenom mechaniky, ma i spoustu zvlastnich zakazniku.

        0 0
        • MiKED  

          A můžou si za to ve Spešlu sami?

          0 0
          • machozs  

            tvl to jsou zase keci. Rozebíral jsem to poprvé a až jsem si sehnal potřebné náhradní díly. Oni to dělají denně.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              No to nejsou kecy. Něco chodí divně – tedy nefunguje – buď to dám do servisu nebo to řeším sám, ale nikdy bych se neměl spokojit s konstatováním „chodí to divně“. A to ani poté, co se ti to vrátí ze servisu. Jakéhokoliv.

              0 0
          • machozs  

            Navíc jsem myslel, že je to jen tou stupidní orig. páčkou a dlouho jsem se odhodlával koupit novou

            0 0
            • MiKED  

              Spíš mě udivilo, že někdo neřeší problém rok a půl… První, co bych udělal, by bylo, že po maximálně měsíci jdu zpátky do servisu, ať se na to podívají. Pokud se nepletu, záruka se vztahuje i na práci.

              0 0
              • machozs  

                Bohužel to tam mám přes celou republiku.

                0 0
              • parischr  

                To máš pravdu s tou zárukou…ale po měsíci už se dovíš,že jsi si to schválně udělal sám :)

                0 0
                • MiKED  

                  Sám si tam natáhl delší lanko, aby to mohl reklamovat? :)

                  0 0
                  • parischr  

                    No jasně :) …přeci o sobě neřeknou,že jsou takový blbci :) …jen čerpám z toho co kde po servisech řekli mě :)

                    0 0
    • milan.v  

      Když už, tak konkrétně, takto to nemá smysl … Vypadá to pak, že všichni servisáci ve Specialized Concept storech jsou leví …

      A to říkám, přestože jsem sám udělal v Conept storu špatnou zkušenost s mechanikem a už u nich neservisuji složitější věci.

      Jednodušší už si dělám všechny sám, musel jsem se dovybavit nářadím.

      0 0
      • machozs  

        Konkrétní nejsem schválně, protože za to může konkrétní člověk a ne celá pobočka

        0 0
        • Ondraj  

          Špatně odvedená práce jedince ale vrhá negativní stín na celou pobočku. Jedinec je zaměstnanec a vy si většinou dopředu nemůžete vybrat, kdo servisní úkon provede a očekáváte kvalitní práci za vaše peníze.

          0 0
        • hovado_cz  

          Jasný a proto si to napsal tak, že z toho nevychází dobře celá značka :-)

          0 0
          • machozs  

            Uznávám, že jsem to nenapsal úplně ideálně a za to se všem omlouvám. Proti Spešlu nic nemám (naopak jsem věrný po dobrých zkušenostech s předchozím a je to 2. kus). Spíš mě zarazila ta „profesionalita“. U tak renomované značky jsem očekával nějakou úroveň.

            0 0
            • pepek  

              Já bych si nestěžoval. Podle zdejších ohlasů máš asi nejdéle fungující teleskop (i když funguje blbě). Možná ten zamotaný bowden je řešení neustálých poruch sedlovek všeho druhu :-)

              0 0
              • machozs  

                teď už funguje dobře, ale až jsem se na to mrkl sám ;) 9point8 je jedna z nejmíň problémových tel. sedlovek, o to víc jsem se divil, proč chodila zrovna ta moje tak haluzově (když už stála takovej balík). Věřím, že bude víc případů, kde to dělá jen blbě nataženej/zlo­menej bowden

                0 0
    • ToMášMarný  

      Tak jinak. Dokáže tu někdo z vlastní(!) zkušenosti doporučit Specialized servis v Praze? Pokud možno zkušenosti aktuální (třeba v mém případě co platilo před rokem, letos až tolik neplatí..) a s něčím složitějším než výměna řetězu a destiček samozřejmě.

      0 0
      • embi  

        Cyklo69, mam zkusenost v pohode. Obcas ale problem s cekaci dobou.

        0 0
      • lukas45  

        Pavel Cabelicky Cabtech v Braniku. neni to concept store ale Specialized dela dlouho a spickove. moje vlastni zkusenost

        0 0
    • MirosPikos  

      Někteří to stále nechápou. Servis s pozlátkem Specialized by si prostě neměl něco takového dovolit. Hrají si na jakousi prémiovou značku tak mají nabízet odpovídající služby. Mělo to probíhat jednoduše tak, že při předání kola měli majitele informovat o tom, že mu šla špatně sedlovka. Tak se na to koukli a závadu odstranili. Pokud to neudělali, tak není jediný důvod se k nim vracet.

      0 0
      • racek_chechtavy  

        Tohle by se nemělo stát v žádném servisu. To kopání do Specialized je trapný, je to značka jak každá jiná. Ať jde jenom o servis, nebo servis v prodejně Giant, Spešl, atd…

        0 0
        • MirosPikos  

          Jenže ne každej si hraje na něco prémiovýho. Mě prostě mezi kolama přijde Specialized brand jako Apple mezi mobilama. Ty jejich koncept story apod. A když něco takovýho rozjedu, tak si musím sakra hlídat, aby mi nějakej jouda nekazil brand. Protože pak to dopadá tak, jak to dopadá, že to lidi házejí do jednoho pytle.

          Když to ale udělá nějakej Pepík z Horní Dolní, kterej shodou náhod prodává bajky od Specialized, tak si prostě jenom řeknu, že je to nějakej Pepík a nebudu to házet na celej brand.

          0 0
        • parischr  

          …i kdyby šlo o servis Franty Vopršálka z Dolní Lhoty.....je to pořád jen a jen o lidech,kteří pro danou firmu pracují.....a bohužel v ČR je kvalita poskytovaných služeb (u jakékoliv značky-firmy) nastavená na velmi nízké úrovni.....pořád platí: náš zákazník=náš pes …a to je smutnej příběh :(

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • plysovykozisek  

      Já chyby neodpouštím nikomu ani servisákům ve Spešlu. Mě třeba pitomec při garanční prohlídce totálně rozšteloval řazení přehazovačky i když to řadilo špičkově. Nevím co s tím dělal, ale šlo to řadit ztuha a v určitém okamžiku to přeskakovalo jako kdyby ta přehazovačka měla v sobě aspoň 3 promile alkoholu. Rači jsem si to jinde nechal vyštělovat za 300 Kč než abych jim to vracel na opravu, nervy mám jenom jedny. Naštěstí tam mají dva techniky, tak příště si zvolím toho druhého než toho pitomce- mám podezření, že byl pod vlivem alkoholu, protože, když jsem si přišel pro kolo, tak tam ožralí byli asi něco slavili.

      0 0
      • bubman  

        Ahoj všem.

        Tak já dávám čas od času servisovat kolo do Cyklo 69 a zatím vždy spokojenost.Jasně je to asi dražší než někde na malém městě, ale zatím si na služby servisu nemohu stěžovat.

        0 0
    • Pentaroth  

      Tak ja se servisem od Speslu taky nebyl moc spokojeny. Daval jsem tam vidlu,at mi vymeni gufera,olej,tes­neni,etc. Vsechno fungovalo. Za 2 mesice leve gufero vyskocilo. Tak jsem to tam odvezl z5. Cumeli na me,co zase chci. Rikal jsem jim,at to gufero nelepi. Samozrejme ho zalepili a jeste mi doskrabali vnejsi nohy a vnitrni jsou taky chytnute. Takze super. Ted si ji rozdelam radeji sam.

      0 0
    • Espen  

      Nutně jsem dnes potřeboval vycentrovat přední kolo, tak jsem tady u nás do spešlu vletěl, jestli to do oběda zvládnou? Po jedný to bylo, takže jsem byl spoky. Ale tady u nás tam dělá takovej mladej klučina, kterého bych tipl spíš zajímají auta než kola a kolo bych tam na opravu nějaký zapeklitosti nedal.

      0 0
    • tomxxx  

      Cabelicky prej servisuje dobre. Ted sem koupil kolo v bazaru a podle majitele bylo delany v bicycle cafe. Jestli pred prodejem nedelal servis sam, tak klobouk dolu jak bylo udelany…jako bych to servisoval sam, coz se mi teda ze servisu nestalo snad nikdy.

      Jinak mam obecne se servisy neblany zkusenosti, je jedno kdo. Vymenit lanko, to jo, ale jak je vetsi pruser, tak to vetsinou neoptavej nebo opravej blbe. Krome foxu tlumeni/pruzeni a brainu si uz delam vse sam. Sice me to sere, pomalu se dostavam k tomu, ze na to nemam ani cas, ale vim co s kolem mam a na zavode me to nevypece.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Jako bych to servisoval sám aneb skromnost stranou :)

        Ale jinak ano, dobrý servisák je dneska nedostatkové zboží. Všichni se tváří jako mistři světa a skutek utek.

        0 0
        • tomxxx  

          Hele jo, chybu udělá každej, udělám ji i já, ale myslim si, že servis svýho kola udělám vždy v topu. Aspoň mě nikdy nenikde nenechalo ani v totálních sračkách na závodě. Dělal sem chvíli i v servisu, ale tam prostě takhle kolo udělat nemůžeš – za A ti to nikdo nezapalatí, za B je často problém ten, že ve smrti jsou věci i ty který zákazník opravit nechce a myslí si, že ho chceš jen ojebat, C často na něco šáhneš a zůstane ti to v rukách, páč je to ve smrti. Takže 90% kol co jde do servisu uděláš co zákazník chce a pokud je něco fakt nejezditelný, tak to musíš odhalit předem a říct to už při předání, dodatečně je to vždy oser.

          Prostě mluvim o tom, že to kolo co sem měl mělo precizně nalepený tubeless pásky, precizně zapleteno (custom záplety) namazán i nejmenší detail, ložiska v topu… na všem se dá něco ****** trochu, nebo hodně a nebyla tam jediná chyba.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.