Ahoj,
mám dotaz, mám na kole přehazku Sram GX eagle 12 speed s páčkama SRAM NX Eagle Trigger, ale jsem zvyklej na Shimaňácký páčky a řazení dvouma prstama. Když si na to hodím páčky SHIMANO XT SL-M8100 12s, bude vše šlapat bez problému?
Ahoj,
mám dotaz, mám na kole přehazku Sram GX eagle 12 speed s páčkama SRAM NX Eagle Trigger, ale jsem zvyklej na Shimaňácký páčky a řazení dvouma prstama. Když si na to hodím páčky SHIMANO XT SL-M8100 12s, bude vše šlapat bez problému?
Jo
Jo jo, šlape to.
Přišetři a kup AXSko. To je jak ovládat Formuli 1 nebo běžný auto.
Formule 1 se ovládá dost špatně.
Tomuto srovnání moc nerozumím. V čem je tak značný rozdíl?
Ve Formuli 1 je řazení elektronické na volantu taky na tlačítkách což je oproti šaltrpáce nebe a dudy.
AXS je taky rychlejší než lanko, méně unavující pro mačkání, vše ovladatelné pohodlně jen palcem. A navíc ten cool robotický zvuk. Nevím, ale člověk si připadá jak kdyby ovládal fakt nějakou formuli, aspoň mě to tak přijde.
AXS je rychlejší? Jak si to prosímtě měřil? Naopak je žalostně pomalé a nezařadíš jedním cvakem třeba o 4 pastorky, ale musíš to 4 krát zmáčknout nebo držet a doufat, že se trefíš. Můžeš sice ovládat palcem, ale už ne ukazovákem, mechaniku ano. Hlavní výhoda, spíš teda u novějšího transmission je řazení v tahu a absence lanka.
Na AXS Rivalu udělám na jedno macknuti celou kazetu. Nechce se mi věřit, že by to AXS GX neuměl také.
Uděláš, ale trefíš se kam potřebuješ a jak dlouho tam ten prst musíš držet? Pokud je po každém převodu cvaknutí nebo zvuk, že to poznáš, tak samozřejmě beru částečně zpět. Na mechanice během vteřiny dvakrát zmáčknu a jsem na konci.
Tak jako sorry, ale zde bych se ho asi zastal. Přijde mi, že to je přesnější, opravdu rychlejší, „nereaguje“ to na moji únavu, kdy na tu mechanickou páčku na pokraji kolapsu zatlačím víc nebo míň. Zkrátka ta elektrika sype ty kvalty rychleji a přesněji. Nikdy bych neřekl, že tohle někam napíšu, ale je to tak. Do doby než jsem na Mojo pověsil to GXko, byl jsem zapřísáhlý Shimanista a to vždycky od XT nahoru. Jediné co bych na SRAMu uvítal, je ta SH patentovaná brzda ramínka, což je zvlášť u velkých zdvihů a hodně členitého terénu se skoky, šutry a kořeny obrovská devíza. Ale tady bohužel.....
To mačkání mechanických páček je fakt ale unavující, kolikrát jsem při jízdě z toho mačkání tak šíleně vyflusaný, že už nemůžu jet, i když nohy by ještě mohly, palec už prostě nezařadí… :D
Je to tak, Imro z MTbikeru o tom taky mluvil. Kolikrát prostě už u mechaniky ani nechceš zařadit abys na to nemusel mačkat. U AXS se řadí během jízdy víc.
Málo po večerech používáš pravačku! ????
No, tisíckrát to tu možná je…