Silnička do 50 tis.-prosím o radu

93 nepřečtených
  • olanzapin

    čau kluci

    rozhodl jsem se že si konečne k MTB kolu koupím i silničku..

    nejsem až tak moc zbehlý jak kopa z Vás tak Vás prosím o radu..

    tady jsou stručně nejaký moje požadavky a otázky:

    • cena do cca 50 000 kč,moje parametry: 186 cm/90 kg
    • chci čistě silničku,žadneho kočkopsa,kedže mám MTB s kt.jezdím tereny
    • budu jezdit převažně v dobrém počasí,hlavně Praha-západ,Kladensko,Be­rounsko..
    • myslíte že je blbý v dnešní karbonový době koupit hlinikový rám?
    • co kotouče? tento rok snad každý výrobce začal s kotoučami,tak nevím jestli se orientovat jenom na ně..
    • výbavu jsem původně chtěl Ultegru,ale na mnoha vláknech jsem četl že zas není až taký rozdíl mezi Ultegrou a 105-kou
    • klidně by jsem šel i do ojetého kola.každý den koukám na cyklobazar a myslím že některé kola fakt nejsou špatné za ty prachy,ale nechci se nechat oklamat někým..
    • co se týče značky tak nejvíc se mi asi líbí Bianchi,Orbea,Ri­dley,Cannonda­le,Colnago..a­le nemusí být samozřejmě jenom tyto značky..
    • a co geometrie a velikost rámů? jak zjistit který pro mě bude ten nejlepší aby jsem se na kole cítil pohodlně a neboleli mě záda,ruky a pod.??
    • to je tak asi vše co mě zatim napadá.budu rád za každú radu co mi napíšete..moc Vám děkuji

    p.s. co třeba říkáte na tyto kola z bazaru?

    https://www.cyklobazar.cz/…tegra-cosmic

    https://www.cyklobazar.cz/…ultegra-11sp

    0 0
    • tromboonen  
      1. ze všeho nejdřív se změř na CC a prověř jakou velikost (délku horní rámovky) budeš potřebovat. Pak hledej kola max ±2cm od toho rozměru a u každého prověř geometrii (že nebudeš mít např. obří drop sedlo/rodla)… vše je mnohokrát popsáno v sekci Silniční, témata velikost silničky atd.
      2. souhlas že 105 bohatě stačí
      3. za 50k bych osobně radší karbon, bazar klidně, ale až budeš znát přesnou velikost co potřebuješ
      4. něco si přečti o kategoriích silniček, např Bianchi je endurance (vyšší hlava, pohodlnější), Ridley spíš klasika závoďák… endurance není kočkopes do terénu, jen ne tolik tvrdá a nízká, jezdí to cca stejně. Z těch dvou bych bral Bianchi, jen rám a kola dokoupil. Ridley je postarší typ, neříkám, že nutně špatný, ale..

      Napřed změř, nastuduj jak ověřit geometrii a ujasni si co chceš, pak začni vybírat.

      0 0
    • siafu  

      za 50 tisíc už chci kolo na karbonu – jako vzhledem k tomu kolik pak stojí samostatné rámy, měla by být aspoň 105, ale ani to by pro mě nebylo úplně podstatné, protože všechno se dá potom relativně snadno vyměnit, teď mám na kole třeba Sram no…

      Bazar proč ne, já potřebuji nějakou XS velikost (46 cm), takže prostě bylo nutné vzít nové kolo. Před dvěma roky to byl za 55 tisíc Lapierre Xelius + 105 + Campagnolo Zonda, což mi přijde lepší kombinace do začátku než Ultegra + Aksia… Bohužel standard většinou bývá 105 + Aksia, Ultegra + Aksia a pak až ve vyšší cenové relaci se k tomu přidají trochu „lepší“ kola…

      0 0
    • hájus  

      Vzal bych uhlík, z Bianchi přichází v úvahu Sempre, bo Intenso. Bazaru bych se nebál.105ková sada je v pohodě. Oklamat se samozřejmě nenechávej :)

      0 0
    • Delkim  

      teď se na bazarech povaluje několik Cannondalů ze Symbio týmu, mají nově BMC

      tohle je myslím ono: https://www.cyklobazar.cz/…-mod-ultegra

      0 0
    • Jakobo  

      Uz to ted tak nesleduju, ale jeste pred 2 roky Giant nabidl suverene nejlepsi pomer cena za spickovy ram a osazeni. Konkretne ta jejich rada TCR Advanced. Jen to melo slabsi kola, uvazoval jsem tehdy tusim nad modelem TCR A 2 na 11r 105 za 36 000 a k tomu koupit druhe lepsi kola.

      0 0
      • Jakobo  

        Tak se divam, ze za 38 t se da sehnat model TCR A 3 na 10 r Tiagre, coz uz je T700 karbon stejny jak u vsech modelu TCR Advanced. Ta 10 r Tiagra bude podle recenzi v cajku. Kola muzes dat pripadne lepsi. Ale jestli mas 90 kilo, tak tezsi kola stejne nejsou na skodu. Stejne je podle me zbytecne davat 50 tacu za neco, co te mozna nebude bavit. Toto je dobry start.

        0 0
    • xpj  

      Zrovna včera jsem se díval na nějaký cyklo69 a zaujal mě tam Roubaix 2016 karbon osazený Ultegra/105 ve slevě za 49 997. Přemýšlím, že se na to půjdu podívat.

      0 0
    • djx  

      Hele, co toto? https://www.cyklobazar.cz/…-sl4-s-works – já vím, je to lehce přes limit, ale za tu cenu bys měl TOP kolo, do kterýho bys po dlouhou dobu následně nemusel vrazit ani korunu… 56ka by na tebe byla akorát… Výbornej rám, skvělý kola i kliky, výborná sada…

      0 0
      • Delkim  

        2×10 nebrat!

        0 0
        • djx  

          A proč ne?

          0 0
          • jecnak  

            Nesezenes dily na sadu.

            0 0
            • tromboonen  

              A to mluvite o Di2, nebo i mech. 10 sp sadach? Ve druhem pripade bych to osobne tak spatne nevidel..

              Za me spis kravina kupovat elektriku na bazaru, viz vlakna se zahadnymi poruchami ridicich jednotek, ktere ani v zaruce nechteji prodejci/Shimano resit, plus obecne na kole na obcasne jezdeni jako doplnek k bajku proc elektriku, ze.

              A dalsi vec je, ze mu tady vsichni prekotne radi konkretni kousky z bazaru, aniz by bylo jasne, jaky druh kola chce a jakou velikost/geo potrebuje… to smrdi „zakoukanim se“ do nejakeho neodolatelneho kola, jeho nakupem bez podrobneho overeni velikosti a posedu a naslednym zklamanim.

              0 0
    • olanzapin  

      zdar

      dik za všechny názory zatim

      už jsem se zmeřil.zatim jenom sám.v pátek mě zmeří kamoš ještě aby to bylo přesný

      tohle jsou výsledky zatim:

      Inseam:82 cm The Eddy fit cm:

      Trunk:69 cm Seat tube range c-c: 54,3–54,8 cm

      Forearm:35 cm Seat tube range c-t: 55,9–56,4 cm

      Arm:65 cm Top tube length: 56,2–56,6 cm

      Thigh:61 cm Stem length: 10,4–11 cm

      Lower Leg:57 cm BB sadle position: 74,1–76,1 cm

      Sternal Notch:153 cm Saddle handlebar: 55,3–55,9 cm

      Total Body Height: 184 cm Saddle setback: 5,2–5,6 cm

      a teď mi řeknete co z toho plyne:)

      0 0
      • tromboonen  

        Zatim z toho plyne, ze potrebujes ram efektivni delky 56 cm (vetsinou oznacovany jako 56 nebo L, ale ne vzdy), coz je na Tvou vysku konfekcni velikost a asi mas i cca soumerny vrch a spodek, nemam u sebe moje vysledky.

        Az to budes mit presny, muzes pro kontrolu nakreslit v meritku jednotlive parametry pro par uvazovanych kol a overit rozsah dropu.

        0 0
      • Chlebovnik  

        Na tu výšku máš docela krátký nožičky. Zkus si ten inseam změřit ještě jednou. Pokud máš skutečně 82, zaměřil bych se na modernější slopingové rámy. Např. Giant TCR: Ultegra, 105 nebo na kotoučích: Ultegra105

        0 0
        • plzakj  

          Souhlas. Ja mam 184/88, pritom lower leg 56. Takze bys musel mit pidistehno.

          0 0
          • tromboonen  

            Von to ještě přeměří, dejte mu šanci, zatím 18× cm = L jak vyšitý je sen každýho jednoduchýho markeťáka, Amen.

            0 0
    • olanzapin  

      dnes jsem koukal na Bianchi a zaujal mě tento kousek..

      čo říkáte?

      http://www.bikeinvest.cz/…7-campagnolo

      0 0
    • olanzapin  

      ***** a ja myslel že carbon..špatně jsem to přečetl

      no jo,tak to nic

      0 0
      • tromboonen  

        No rekli jsme sice, ze rozpocet mas peknej, ale na Bianchi je spis takovej mensi (na novy)… budes se s tim muset smirit, ta zelena neco stoji :) Ale nezoufej, u jinejch znacek se za to da poridit velmi slusny kolo… zamer se na mereni pro zacatek, az to bude jasnejsi, muzes probrat ten bazar a krome toho i novy, proste se Ti to trochu utridi a budes hledat jen co potrebujes.

        0 0
    • olanzapin  

      no jo,ale ty Bianchi jsou fakt krásný

      ale tak celkově rozpočet 50 tis je asi na jakéhokoliv Itala málo

      0 0
      • tromboonen  

        No par Italu by se naslo, az bude jasny, jakyho chces a potrebujes..

        0 0
      • hájus  

        Úplně rozumím tvému zápalu pro Bianchi, měl jsem to úplně stejně, koukni i na ebay, dá se tam sehnat i samotná rámovka nebo celý kolo za lepší peníze.

        0 0
    • olanzapin  

      cenovo nejdostupnější mi příjde Wilier

      ale nvm ,něco se mi prostě na nich nelíbí

      dostal jsem dnes ponuku na De Rosu ale ta se mi taky moc nepozdávala

      bude to ještě boj no:)

      0 0
      • milan.v  

        De Rosu za pade? :-o

        0 0
        • tromboonen  

          Moc to nesleduju, ale dala by se, ne? Sere pes na sadu, i 4700 je OK, ditto seriovka kola pro začátek, s Aksiama by to nedali? Jsem měl dojem, že tady něco takovýho proběhlo, nebo to byl hlína rám?

          0 0
          • milan.v  

            Já to také nesleduji, ale někde v cizině při velkém štěstí ve výprodeji asi jo…

            0 0
          • olanzapin  

            byl to hliník,takový starší kousek za 29 000

            je na cyklobazaru

            0 0
      • tromboonen  

        Ňákej rozmazlenej :) Hele za prvý jde o tu geošku/velikost, to je tak nějak nejdůležitější, občas i 2 cm špatným směrem může bejt dost nepříjemný… za druhý, když už se rozhodneš pro typ/geo (bejvaj dost podobný u všech značek, plus mínus v rámci typu kola), tak pak už je to jenom o líbivosti/sym­patii ke značce, za 20k leccos skousneš, za 50k už bych sakra chtel aby se mi to líbilo (williery až na ty nejdražší custom barvičky se mi taky moc nelíbí, jen od pohledu, ne vlastnostma)… no a nakonec občas se dá rozumně sehnat starší novej nebo i použitej top rám za cca dobrou cenu a pak to postavit, ale Bianchi teda rozhodne ne, to by snad bylo ještě dražší než sériovka.. teď si uvědomuju, že ten cyklobazar inzerat kluk asi myslel ram jako jen ram, ne ram a všechno bez kol, to pak je jasny, že to není zrovna nejlepší deal, stejně jako komplet na nic moc kolech :)

        No jestli ses rovnou zakoukal do Italů, tak pak trpělivost, nějaký výprodeje nebo menší a rozhodně ne nezajímavý značky by se do těch 50k mohly dostat, ale jinak jak Itálii míluju, tak silničky dneska umí kde kdo, jde jen o to najít tu pravou co bude hlavně mít správnej rám a pak taky bude trochu vypadat podle Tvého gusta, Celeste pravda není úplně nejběžnější :)

        0 0
        • olanzapin  

          no právě jak píšeš,když už dám za to 50 tis tak chci aby se mi to líbilo

          co se týče Italů tak se mi prostě líbí no.nemůžu jsi pomoct

          ale samozřejmě nemusí si to být jenom Itálie

          krásný jsou taky Canyony,Canno­daley,Treky…

          třeba i Gianty si mi líbili,ale modely 2017 už ne.divný barvy,dizajn nápisu Giant taky posrali..

          no a moc mě zaujal Isaac.krásny kola..máte nejaké zkušenosti někdo s nima?

          pujdů se v sobotu podívat na For bikes,ať to vidím na vlastní oči všechno,ne jenom na obrázku v počítači

          0 0
          • tromboonen  

            Gianty jsou super kola, ale hnusný jsou, no, musíš si rovnou koupit elektrikářskou pásku na zamaskování alespoň nějakejch těch malůvek na rámu.. možná si nechat u grafika udělat polepy v barvě rámu a bylo by to cajk. Canyony za mě teda příliš mnoho kontrastních nápisů (většinou) a tak nějak tuctovka, ale taky dobrý kola, Cdale mě nějak neoslovuje i když zas super kola, Trek to umí udělat pěkně.. u novýho máš na výběr, v bazaru/na ebay ne, ale zas tam můžeš dosáhnout na nějakýho toho Itala :)

            0 0
            • JakeF  

              Podle mě ideální je to dorazit barevnejma bowdenama a gumama se žlutýma bočnicema. Když už cirkus, tak se vším všudy :).

              0 0
              • tromboonen  

                Seš barvoslepej, nebos nikdy neslyšel o béžový? Nikomu to teda nenutím, ale tan wall gumy sluší (skoro) každýmu kolu. Se pochlub nějakým Tvým estetickým počinem když tomu tak rozumíš :)

                0 0
                • JakeF  

                  Ty gumy nesluší skoro žádnýmu kolu… Tak na retro dobrý, ale zas tak starej ten tvůj Roubaix není.

                  Osobně se neřadím za nějakýho designovýho guru a kola prioritně řeším na funkci. Ale vždycky mě pobaví ty tvoje designový hodnocení, když sám máš kolo ve snad nejtuctovější barevný kombinaci, ale doprasený jak do cirkusu, chybí už jen barevný šrouby do převodníků (původně jsem chtěl napsat „a barevný dráty“, ale pak jsem se pro jistotu podíval, a… no… :)). Jinak tuctovejch černo-bílo-červenejch kol jsem měl několik, se stačí kouknout do profilu…

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Hele že Ti ležím v žaludku chápu, ale vybíjet si to na kole jen proto, že je moje? Taky to nikomu nenutím, jen můj názor, grafická nepovedenost Giantů je ovšem tak nějak obecně známá a i majiteli uznávaná :)

                    Se dohodněme že se neshodnem, já neměním kola jak ponožky, nemám potřebu je ladit tak, aby nebyla „tuctová“, stačí mi, že se líběj mě, nevím, jakej traumatickej zážitek z dětství máš s kombinací červené a černé, ale obecně je považovaná za elegantní/decentní a přitom dynamickou, no to je jedno, je mi jasný, že tebe nepřesvědčím, chtěl jsem jen vidět nějakej příklad Tvý tvorby, no :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Příkladů mý tvorby máš v profilu hromadu, těch v „elegantní, decentní a dynamický kombinaci“ tam je hned několik :). Já tomu říkám „tuctová a nudná“. Chybí tam snad jenom červenej SJ HT Marathon, bílo-zelená Defy a černo-modrý Enduro. Ty druhý 2 jsou ale v ostatních fotkách. No a pak aktuální silnice ještě nikde na netu není…

                      Gianty nejsou designově nic extra, některý modely jsou vyloženě hnusný. Nicméně při pohledu na tvý Roubéčko je ta tvoje svatá vlákna proti designu Giantů celkem úsměvná. A to není vlákno, kde bys s tímhle názorem nepřispěchal, jakmile někdo Giant jen zmíní…

                      0 0
                      • tromboonen  

                        Jak řikám, asi se neshodnem, ber to tak, že jsem starší pán a nemusím si nic dokazovat „netuctovým a nenudným“ kolem, co by se mi pak za chvíli okoukalo a musel bych jej poslat dál.

                        A s těma Giantama je to vtip, ne žádná svatá „vlákna“ (Freudian slip anyone?) :)

                        Borec se ptá jaký kolo, poradím mu podle čeho se rozhodovat a hlavně jak se změřit, borec se zamiloval do Bianchi aniž by věděl, jestli mu sedne, říkám bacha, Celeste je fajn, ale bolavý záda nevyřeší… a když probíráme vzhled (borec nechce dát 50k za něco co se mu nebude líbit, to docela chápu), tak hodím více méně jako vtip míněnej můj názor na estetiku pár značek… no aspoň jsem mu poradil, narozdíl od jinejch estétů, co se mu líbí si bude muset vybrat sám, za mě přínosnější než Tvoje svatá vlákna se mnou, taky v každý „válce“ kde se objevím, jsem asi takovej Tvůj Giant, no pun intended :)

                        0 0
                        • JakeF  

                          Je to celý o tom, že když se někdo k nějakýmu tématu vyjadřuje, tak čekáš, že o něm něco třeba ví a sám mu rozumí… Takže když bude mít připomínky na design někdo, kdo umí postavit pěkný a zajímavý kolo, nemám s tím problém. Ale aby tu měl připomínky k designu někdo s tuctovým Spešlem, co má na rámu nádory, červený bowdeny a červený dráty, navíc doraženým pláštěma s „béžovýma“ bočnicema, to je fakt mimo, asi jak když tu novas752 poučuje, co by lidi měli vozit za převody :).

                          A co si budem povídat, ty tu máš řeči snad ke každýmu Giantu v diskuzích i galeriích, už to je celkem ohraný…

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Už aby uzákonili, že kdo má spešla v červenočerný je estetickej vyvrhel a má ouřední zákaz se vyjadřovat k čemukoli co se týká vkusu :)

                            Estetickejm záležitostem se sice „rozumět“ dá, u některejch co zmiňuju by se to dalo i objektivně dokazovat (narozdíl od Tvýho hejtu na mý kolo, bych řek), ale furt je to dost subjektivní, co člověk, to vkus, takže v klidu, vyjadřovat se může každej.

                            A omluva Tvýmu Giantu, jestli je tak vztahovačnej že mu to moje rejpání vadí :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Vždyť vyjadřuj se, jen se pak nediv reakci…

                              Giant to má jako každá značka, některý designy povedený, některý vyloženě ošklivý. V poslední době je těch ošklivejch teda dost, to je pravda… Jinak mýmu Giantu tvoje rejpání nevadí, ten jsi tu dokonce někde chválil, že vypadá dobře. Což ale trochu vadí mně jako majiteli, protože to znamená, že objektivně musí bejt fakt extra hnusnej :).

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Máte to s Giantem těžký, bacha aby Tě za trest nevyhodil ze sedla :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  To mi dělá jen Spešl… Asi by chtěl nějakej fešnej barevnej bowden.

                                  0 0
                                  • tromboonen  

                                    Pošlu Ti nějaký odstřižky, ale mám jen červený, aby to nebylo tuctový, budeš potřebovat aspoň čtyři barvičky, pokud možno fluo, ne?

                                    0 0
    • mvd  

      Jestli Ti bude 56, tak mrkni na tohle

      Je to nepatrně přes limit, ale myslím, že poměr cena / výkon je dost dobrej. Za 55.000,– i s poštovným Scott Addict 20 2016. Já ho od nich mám v 58 velikosti – to byl ještě za £ 1849,– Jak klesá výběr velikostí, tak šli s cenou ještě níž.

      0 0
      • olanzapin  

        ty Scotty se mi nejak nelíbí..

        a co ten Isaac? máte nejaké zkušenosti někdo s nima?

        0 0
    • lunochod  

      Za 50 můžeš mít líbivý bmc na kotoučích :-) Roadmachine

      0 0
      • tromboonen  

        Hlína, počítám tak 9 kilíček, za skoro šede? Za to snad ty kotouče nestojej, nebo jo?

        0 0
      • mrozu  

        To je vtip ne? Hlina na 105 za 60 litru :D Na bazaru je takovy kvantum libovych nabidek kolem 50k, ze vubec nevim, co se tu jeste resi…

        0 0
        • JakeF  

          Počkej, až přiletí MI.KU a vysvětlí ti, že hlína je nejvíc nejlepší materiál na světě… Osobně bych za ty prachy taky už chtěl karbon, ale ty BMCčka jsou fakt pěkný kola. Hlavně to žluto-oranžový na Di2, hydraulikách a karbonech. Umět ho sehnat za pěkný prachy, tak asi o ničem jiným ani neuvažuju. Starší modely se občas objeví za pěkný ceny, to by se třeba něco najít dalo…

          0 0
          • mrozu  

            Me se treba BMC vubec nelibi, ale hlavne jsou nepochopitelne predrazeny, takze i pres pomerne solidni slevu na BMC jsem sel radsi do jetyho kola (pravda, jetyho jen sam sebou :D). Starsi modely maji slevy pekny, ono totiz teprve po tech slevach se dostanou na jakz takz konkurenceschopnou uroven :)

            0 0
            • JakeF  

              To bych zas neřek… Co jsem myslel já tenhle , tak to máš elektriku, karbon kola a hydrauliky za 120, což je na relativně prémiovou značku pěkná cena, ale zakladateli to asi moc nepomůže, no :).

              0 0
              • mrozu  

                Je fakt, že tohle nevypadá zle, jen je ve prospěch lepší výbavy obětován horší karbon rám. Pokud to bereme jako prémiovou značku, tak cajk .)

                0 0
          • jecnak  

            Hlavne bych na tu hlinu chtel dozivotni zaruku, protoze kazda, co jsem mel, praskla.

            0 0
    • olanzapin  

      koukám že tady každý bojuje za svoji značku:)

      kluci,100 lidí 100 chutí,takže v klidu:)

      někdo má Gianta,někdo Spešla,někdo Treka..někdo modrý,někdo žlutý,někdo černý

      vždyť to je fajn.nemůžeme mít všichni rovnaký kola:)

      dnes mě měřil kamoš a lehce jsou ty rozměry jiný,přesnější..

      Inseam:86 cm

      Trunk:66 cm

      Forearm:36 cm

      Arm:70 cm

      Thigh:60 cm

      Lower Leg:53 cm

      Sternal Notch:152 cm

      Total Body Height: 184 cm

      teď by to už mělo být přesný

      0 0
    • olanzapin  

      tak jsem zadal ty nové rozměry a vyšlo mi tohle:

      Seat tube range c-c: 56,9–57,4 cm

      Seat tube range c-t: 58,6–59,1 cm

      Top tube length: 55,8–56,2 cm

      Stem length: 10,7–11,3 cm

      BB sadle position: 72,9–74,9 cm

      Saddle handlebar: 56,6–57,2 cm

      Saddle setback: 7,8–8,2 cm

      Seatpost type: Setback

      a co ted?:)

      0 0
      • plzakj  

        Ted si najdi kolo s ef. delkou horni ramove trubky 560mm a predstavcem 110mm :-)

        0 0
        • madik  

          Ja ti nevim. Predstavec se da snadno prehodit za jiny, tim bych se fakt nezatezoval vybirat kolo podle toho jak ma dlouhy predstavec..

          Spis je dulezita jakou ma dotycny flexibilitu a jake jsou ambice. Jesti jen v klidu najizdet kilometry a kochat se okolim a nebo budovat fyzicku, zvysovat prumernou rychlost, nejaky zavod atd. Tyhle CC fity jsou jen orientacni, aby vzal spravnou velikost ramu konkretniho kola, ktery si vybral na zaklade jeho ambici co chce jezdit a fyzicky dispozic.

          0 0
    • olanzapin  

      co říkaté na tento kousek?

      http://kolabasso.cz/venta

      je ted sleva na velikost 58.

      myslíte že by mi to pasovalo podle těch mojich parametrů?

      0 0
      • tromboonen  

        Ty 2 cm nekde na kokpitu pokratis, ale osobne se mi velky silnicky moc nelibi a brat vetsi velikost nez potrebujes , no nevim.

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Vzácně s Tebou souhlasím, 58 určitě ne – i 56 by byla pro něj lepší nějaká slopingová, protože sedlo má celkem nízko (cca takto vysoko ho mají mí synové na rámu 54). Má dlouhé ruce, takže možná i větší drop a kompaktní rodla a nastavení compfit spíš, než nějakou dlouhou mrchu.

          Ještě pořád mi nesedí nízko sedlo a k tomu setback jako pro dlouhé nohy, ale slovy cimrmanů „možné to je“.

          0 0
          • olanzapin  

            ok,dik za rady všem

            budu nadále hledat velikost 56

            kdyby jste někdo našel neco hezkého tak klidně pošlete

            0 0
    • TuCzech  

      Dovolím si využít již rozběhlé vlákno, protože aktuálně řeším také koupi první silničky k MTB s podobným rozpočtem jako zakladatel. Dneska jsem provedl měření a zadal do competitive cyclist následující:

      Actual inseam: 78 cm

      Trunk: 58 cm

      Forearm: 30 cm

      Arm: 61 cm

      Thigh: 57 cm

      Lower Leg: 52 cm

      Sternal Height: 138 cm

      Total Height: 168 cm

      Vypadlo mi:

      top tube length 50.5 – 50.9 cm

      seat tube range CC 51.7 – 52.2 cm

      seat tube range CT 53.3 – 53.8 cm

      stem length 8.8 – 9.4 cm

      BB saddle position 68.6 – 70.6 cm

      saddle handlebar 48.1 – 48.7 cm

      saddle setback 4.6 – 5 cm

      seatpost type not setback

      velikostně to je na rám 50, resp. XS, nebo se pletu?

      Myslíte, že bych se poskládal s těmi mírami na XSko tohoto Canyonu: https://www.canyon.com/…-sl-7-0.html, případně na endurance variantu: https://www.canyon.com/…isc-7-0.html ?

      Díky moc za postřehy!

      0 0
      • tromboonen  

        Ale jo, o cca 1,5 cm delší by mělo být OK, to doženeš představcem… jen se mrkni na drop, nakresli si jak vysoko bude sedlo nad rodly v max a min nastaveni (bez podlozek a s forbecem dolu vs. s podlozkama a nahoru).

        PS: osobně bych radši karbon s ráfkovejma, než hlínu s kotoučema, teda pokud to neplánuješ třeba na celoroční dojíždění.

        0 0
        • TuCzech  

          Díky, no on už ten model CF 7.0 v XS má představec jen 80mm, tak nevím, zda vůbec jít případně ještě do nějakého kratšího… Jinak na celoroční dojíždění to neplánuju, spíš na pohodové najíždění kilometrů, jen se trochu bojím, že kdybych s tím karbonem nedejbože začátečnicky někde lehnul, tak to může mít daleko horší následky, než kdyby to byl hliník.

          0 0
          • tromboonen  

            Hmm, 80 už je dost málo, na míň už to nedáš, ale tech 15 mm se nekdy dá dohnat na rodlech (podivej se, kolik maj reach a zkus najit neco o 2 cm kratsiho, jestli bude). A rovnou se premer s pomocnikem, jestli ses nekde neseknul.

            Z toho lehnuti bych strach nemel, a karbon se da narozdil od hliniku vetsinou opravit.

            0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Takto krátké představce fungují dobře právě a jen na malých rámech, výrazně kratší už činí i na nich kolo pocitově vratkým v malých rychlostech.

            Pokud to nezvládáš, tak Ti to časem nakreslím v měřítku. Určitě to vychází na rám vel. 48–52 podle proporcí rámu.

            Jestli máš na karbon, tak nic neřeš, protože karbon se dá opravit a že by se běžné rámy střední třídy daly snadno zničit si nemyslím, osobně jsem se také už sklouzl a v podstatě úplně bez následků, když nepočítám kousek odřeného laku a podrápanou krytku na páce.

            Oproti hliníku je pode mnou (90 kg) karbon věčný.

            0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Při nastavení BB saddle 700 mm, setback 48 mm, představec bez podložek (osa 25 mm nad hlavovkou, reálně bude asi kousek výš) to vychází s továrním představcem 80mm / 6° takto:

        SL CF 7.0 XS

        při představci –6° dosah 481 mm/ drop 85 mm

        při představci +6° dosah 473 mm/ drop 69 mm

        Pozor, kolo má podle popisu kliky 165 mm!

        ENDURANCE CF 7.0 XS

        při představci –6° dosah 486 mm/ drop 74 mm

        při představci +6° dosah 478 mm/ drop 59 mm

        Pozor, kolo má podle popisu kliky 165 mm!

        Přesně Ti padnou obě dvě kola s negativním představcem do podle mého soudu výborného silničního posedu, představec do pozitivu by chtělo případně dát v obou případech 90 mm. Spíš bych se klonil k SL, jestli už nehodláš růst.

        0 0
    • LU2-78  

      Uvažuji o koupi z letošní nabídky od CANYONu ULTIMATE CF SL 7.0 a pořídit na to slušnější kola cca do 15.000,– Poradil by někdo co by to mu za tyhle penize slušelo nebo je potřeba radši přidat peníze? Už takto jsem přes limit 60.000,–kč které jsem max schopen do nového pěkného kola investovat… díky

      0 0
    • olanzapin  

      včera jsem našel na mojekolo.cz hezké slevy na loňské Lapierri..

      čo na to říkáte? máte nejaké zkušenosti s nima?

      http://www.mojekolo.cz/…la/lapierre/

      trochu mě překvapuje u těch karbonových modelů kolem 50 000 kč hmotnost kola cca 9 kg.neni to nejak moc na karbon?

      dik za postřehy

      0 0
      • plzakj  

        9.5kg mam hlinu za 25 s tiagrou, mtb spd a bytelnejma plastema. Takze z myho pohledu je to dost. Ono tu hmotnost hodne setri osazeni a lehky zaplety. I hlinikovy ramy se daj dneska sehnat lehky.

        0 0
      • siafu  

        Lapierre mám a vím, že silničku za 50 tisíc chci na karbonu :-) Potom dost záleží i na dalším osazení, pro který tam v této cenové relaci není prostor. Je to moje první silnice, tak těžko hodnotit, ale přijde mi ok. Předpokládám, že rám Sensium v karbonu bude o něco těžší než Xelius a stejně tak rám Xelius nemá nějakých 850 g ve větší velikosti…

        http://weightweenies.starbike.com/…iewtopic.php?…

        0 0
      • tromboonen  

        Pročti si recenze na rámy a kupuj podle toho, jedna věc je kolik váží kolo (levnější kokpit a záplety), jiná kolik samotnej rám a další jestli Ti jde hlavně o váhu, nebo spíš o vlastnosti… 9,5 na karbon za pade je ale dost, to souhlas…

        0 0
    • Deleony  

      Odborníci, prosím o názor. Kamošov kamoš bude predávať starší S-Works Tarmac SL5 r. 2015 v super stave(bajk som videl) na 11s Choruse a Shamal kolách. Jazdený bol skôr víkendovo cca 5tis. km, to mám overené.

      Oplatí sa takýto kúsok za zhruba 60k, alebo nič moc kúpa?

      Svoj už mám rozpredaný na diely tak hľadám vozenie na novú sezónu.

      0 0
      • milan.v  

        Za mě ano, ověřený původ, prvotřídní kvalita, závodní stroj.

        0 0
        • Deleony  

          Diki za názor, prikláňam sa k nemu.

          Ešte niekto má skúsenosti s týmto bajkom?

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.