Silniční zimák na kotoučích

36 nepřečtených
  • DaD

    Chtěl bych na zimu pořídit silnici-cyklocrosku na kotoučích,ale pouze rám.Neuměl by tady někdo něco takového?Něco rozumného za rozumné peníze.Už mi to měnění ráfku a starání se o špalky leze krkem. Nejvíc mi ale vadí ty zvuky při brždění v sajrajtu.Pokud má někdo nějaký nápad co pořídit,budu opravdu rád.

    Mám toto,takže bych chtěl sadu zachovat a jen přejít na ty kotouče.

    0 0
    • Sup7  

      …pouze rám. +Nový kola – to je ti asi jasné, ale na ježdění v sajrajtu nejsou mechanické brzdy žádná výhra, kvůli lankům s bowdeny.

      0 0
        Výběr z produktů
        Giant TCR Advanced 1 Disc PC kolo, cold night Skladem > 2 ks

        Novinka Giant TCR Advanced 1 Disc PC kolo, cold night

        od 80 699 Kč MOC 84 999 Kč

        Titici F-RI02 28 kolo, zlaté Skladem 1 kus

        Novinka -16% Titici F-RI02 28 kolo, zlaté

        254 999 Kč -16% MOC 305 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Silniční)
      • DaD  

        S 65kg bych to ubrzdil snad i podrážkou:)S lan­ky a bovdeny nebudu mít problém…

        Náby koupím nějaké slušnější a přepletu tam stavající ráfky.Snad to ještě sezónu přežijí.

        0 0
        • Sup7  

          Nejde mi o účinnost brzdy, ta je v pohodě, ale měnit v půlce zimy brzdový lanka a bowdeny (v celku a pod omotávkou), protože ve sračkách postupně zarezla, jsem pokládal za kontraproduktivní. Vrátil jsem se k ráfkovkám.

          0 0
          • DaD  

            Jo takhle.Pokud se před první montáží lanka pořádně namažou řídkou vazelínou,která se stříkačkou napere i do bovdenů,tak by to snad sezónu mohlo dát,ne?

            Co jsi vozil za brzdy a na jakém rámu?Díky za info.

            0 0
            • Sup7  

              Můžeš zkoušet. Já jsem používal nerezový lanka s teflonovým bowdenem a utěsněné koncovky. Časem se na lanku vytvořil bílý povlak a přestalo slušně fungovat. Je docela možné, že u zadní brzdy byl problém byl v umístění třmene na spodní vzpěře a tím se na bowdenu tvořil ohyb, ale přední na tom nebyla s funkcí o moc líp. Vazelinu do bowdenu jsem nedával, koncovky bowdenu jí obsahovaly z výroby.

              Rám je ocelový Fort s letovaným PM uchytem, vidle noname CX karbon a brzdy BB5.

              0 0
              • DaD  

                OK.Díky za podmětné informace.Zkusím a uvidím.

                0 0
              • DaD  

                OK.Díky za podmětné informace.Zkusím a uvidím.

                0 0
              • jecnak  

                Ikriminovane misto u brzdy se da zatesnit klasickou koncovkou s brckem a gumickou. Staci oboji trochu zkratit a vejde se to. Presto bych doporucoval spis hydrauliky. Dalsi vec je, ze to chce metalicke desky, protoze organicke v blate a bordelu mizi pred ocima.

                0 0
                • Sup7  

                  Koncovku s brčkem jsem nezkoušel, je možné, že by to bylo lepší řešení, než klasická koncovka s mosazným vnitřkem a těsněním uvnitř.

                  Hydra mi připadala na zimáka už tak trochu úlet, proto návrat ke klasice.

                  Podle mě ideální řešení na zimáka – CX rám na hydraulice+blatníky a tlustý pláště.

                  0 0
                • alinceb  

                  Já mám teď na sectoru ještě upgrade, byť na véčkách – Powercordz Swift s linerem pocelé délce až do čelisti a přes do gumovou převlečku s „brčkové“ koncovky. Imho by to šlo i na mechaniky…

                  0 0
                  • jecnak  

                    Totez pouzivam u Nokonu natazeneho prave k te zadni brzde.

                    0 0
              • alinceb  

                Přesně něco takového, co jsi jezdil, sháním…:) Ocel + karbonovou vidli na kotouče. Není to na prodej? :) Popř. neměl bys fotku (popř. i pár detailů)? :)

                0 0
                • Sup7  

                  Už přes rok to má nového majitele.

                  0 0
                  • alinceb  

                    Ani fotky nezůstaly?

                    0 0
                    • Sup7  

                      Myslím, že jsem to ani nefotil. Možná někde budu mít fotku PM úchytu, když se letoval na vzpěru. Příležitostně se mrknu do archívu.

                      0 0
          • TJK  

            proc by to mel menit v celku az pod omotavku?? normalne si da oboustranou koncovku az za omotavku a kdyz bude menit bowden tak jen od omotavky dolu ke kotouci… nevytvarej problemy kde nejsou :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Sup7  

              Neměl jsem takovou vychytávku.

              0 0
    • jecnak  

      Hlavne si kup spravne mechanicke koutouce kompatibilni se silnicnima brzdovyma pakama – je tam jiny prevodovy pomer. Viz treba BB5/7, ktere se delaji ve verzi pro MTB a pro silnici.

      0 0
      • Mig_all  

        opravdu jsou kotoučovky jiné na silniční páky jo? :-O

        0 0
      • DaD  

        Předpokládám že bikové brzdy nají na silničních pákách móóc dlouhý a měkký chod,že?Také kvůli tomu jsou desky na setinky od kotouče.Tohle kombo mám teď na zimáku a nic moc.

        Chtěl bych pořídit brzdy TRP Spyre,ale bohužel jsou v ČR vyprodané a budou až 15.1.2015 :(

        0 0
        • Darius  

          Je to tak, silnicni paka taha mene lanka nez bikova.

          Doufam, ze jsem ti vsechny (dve) nevykoupil ja, bral jsem je, jelikoz nebyly zadne jine… Na bazaru jsem videl jak BB7 road tak i Shimana CX77.

          0 0
          • DaD  

            Ty syčáku,tak to jsi byl ty! :)

            Jak jsi s nimi spokojený?Dva funkční pístky se mi moc líbí a také jsou ty třmeny maličké a designově moc pěkné.Váha je také super.Jak jsou daleko destičky od kotouče?Poděl se o info…

            0 0
            • parduba  

              Taky jsem si je chtěl pořídit ale musím počkat do ledna.Asi budou dobrý když jdou tak na odbyt.

              0 0
            • Darius  

              Aktualni setup – paky 105 (5700), kotouce SM-RT99 predek 160, zadek 140mm, puvodni desticky.

              Nemam moc najeto, takze spis takove uvodni dojmy.

              • brzda se snadno nastavuje a serizuje, staveci sroub + obe desticky
              • male elegantni telo je pekne schovane v ramu, nehrozi kontakts tretrou
              • pouziva desky Shimano M252/515
              • mezera naprosdto dostatecna, vpredu luxusni )0,5mm? tezko zmeriti odhadnout), vzadu trochu mensi kvuli delsimu a obycejnemu seriovemu vedeni,resil by to asi lepsi bovden, ale zatim vse funguje, tak mozna casem
              • brzdi to slusne, limitem jsou plaste, proto sel dozadu jen 140 kotouc,i tak se zablokuje snadno, ja neco malo pres 70kg
              0 0
              • parduba  

                Díky,už se těším.Doufám že v tom lednu opravdu budou.

                0 0
              • DaD  

                Výborně!Také díky za info:)Jen ještě otázečka.1990,– je v čr cena za jednu brzdu,že?Ne za pár přední-zadní…

                0 0
                • Darius  

                  jj za 1:/ nakupoval jsem na 1 eshopu za 1750,– vice pripadne mailem, at jke to bez reklamy

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.