Dobrý den, u SKAREBa COMP 100 TPC Lock mi při jízdě po mírných nerovnostech „klepe“ modrý seřizovací šroub (spodek pravé nohy) o vidli a vydavá to takový nepříjemný klepavý zvuk. Je na něm vůle asi 3 mm při propružení vidle. Co s tím ? Díky za radu.
Dobrý den, u SKAREBa COMP 100 TPC Lock mi při jízdě po mírných nerovnostech „klepe“ modrý seřizovací šroub (spodek pravé nohy) o vidli a vydavá to takový nepříjemný klepavý zvuk. Je na něm vůle asi 3 mm při propružení vidle. Co s tím ? Díky za radu.
Mam Scareb Platinium nikdy mi to teda nedělalo ale bejt tebou tak to pošlu přímo dovozci..oni ti to za darmo udělalí teda tím způsobem že vymění všechny vnitřnosti:D dělám to tak každou zimu… :o)
Skareb na 100mm – tomu říkám odvha.
odvaha – blbne klávesnice :-((
Proč odvaha ?
protože už na 80 to byla snad nejméně tuhá vidle na xc…
Uvidíme. Nejsem reprezentant – zatím mi přijde dobrá :-)
bych to vyšrouboval, zkusil utáhnout zespoda tlumící patronu (opačný závit!) našrouboval utáhnul kolečko a projel, pokud to nepomůže – reklamace. Pokud není možná reklamace, podložil bych to gumou…
Utáhnout to nešlo tak jsem tam dal gumovou podložku a snad to bude dobrý.
jakej opacnej zavit? nic takovyho tam neni jenom se to musi pri povolovani zasroubovat dovnitr a naopak.
no jasně, nějak nerozlišuju mezi opačnej závit a dovnitř a ven. prostě když to dělám tak to „povoluju“ po směru hod. ručiček…
Neklepe tam sroub tlumeni ale hen toto, taky mi to delalo. Puvodne jsem taky delal ruzny gumovy a plastovy podlozky pod sroub tlumeni,nic nepomohlo. Je to spatne zapertlovany, sundej vnejsi nohy a tukni dulcikem (spicou) do tech dulku, ve spravne poloze.
mně ten šroub zatuh a když sem ho chtěl rozhejbat tak mi zůstal v ruce :o) stejně to nic moc valnýho mi přišlo nedělalo takže to oželim:o)