Zdravím chtěl bych se zeptat zda se tu nachází někdo kdo by skládal HT"26" na zakázku.
Děkuji
Zdravím chtěl bych se zeptat zda se tu nachází někdo kdo by skládal HT"26" na zakázku.
Děkuji
atd… lidí je dost, stačí projet pár vláken… jinak výše zmíněným se omlouvám, posloupnost nemá žádnou spojitost s kvalitou, službami ani osobními preferencemi, tzn. pořadí čistě náhodné :-DDD
Dneska seš nějakej aktivní…koukám, že se asi nudíš v práci…:D
ani ne, ale stiham sem tam i neco jineho :-) dnes mam takovy u PC sedici den :-)
Uživatelé Hnoj, Scalar, Majkee a já např. Snad jsem na nikoho nezapomněl.
Máš nějaké referenční stavby?
Mám, něco sem časem přidám…
Tady jsou nějaké kola co jsem stavěl…
plus něco máme na facebooku…
nestavia aj kubad nejaké „lowcosty“ ?
:D
ne
Však zakladatel nenapsal rozpočet :-)
toho to začne zajímat až když první číslo cenovky je alespoň dvojka.
v šesti cifrách pochopitelně :)
To mi pripomina, ze bych potreboval lepsi cyklokrosku, by mi moh dat tu svoji a postavit si nejakou lepsi.
Aj ja skladám :) Bohužiaľ máloktorý „mačo“ si nechá postaviť kolo u holky…
Aj ja skladám :) Bohužiaľ máloktorý „mačo“ si nechá postaviť kolo u holky…
Ale naštěstí stavím každý den. :) Nejenom z krabice.. :)
Mačo si poskladá aj sám.
Už som sa potešil, že konečne sa našiel niekto zo správnej strany hraníc, a … nič.
Neviem síce, ktorá je „tá správna strana hraníc“, ale už samotné slovo hranica by sa malo zakázať…
A keď čítam niektoré miestne príspevky tak ťa môžem ubezpečiť, že máloktorý mačo si poskladá sám ;)
To je houby mačo, keď si neposkladá sám. Jediné, čo si môže pravý mačo dovoliť nemať vlastnoručne urobené, je orgazmus a plachta na jachtu.
Správna strana hraníc je tá, kde nemusím riešiť dopravu zo zahraničia, čiže v mojom prípade Slovensko.
Tak to máš smůlu Tina je z Čech tedy střední Moravy. Jak se říká Moravácí jsou jenom liní Slováci, co nedošli do Čech!
To som zistil z profilu, len som podľa tej slovenčiny (a Sagana) predpokladal niečo iné.
je to naplavenina :D
Mačo je dežo, většina mačistů jsou na práci leví a raději zaplatí i ženské a stává se mi, že to i přiznají a přinesou nějaké mlsoty, což se podepisuje na mých „svalech“. :DD
Spíš bych řekl, že jsou ti chlapi na tebe prostě obyčejně hodní. Mačo prostě za ženskou nepůjde i kdyby ho to mělo stát ruku – viz Tina
…hranica by sa malo zakázať… Se bojíš že na ní skončíš, viď?
Asi ne kazdej chce trekovy kolo a jeste ke vsemu z pruziny:-)
Jestli máš FUJbook, můžeš si najít profil BIKEZ.CZ, tam jsou nějaký galérie :-)
ale kromě jedné jen samé mtb…co třeba skladba silničky, taky by šla?
Bez problémů, je to spíš o tom, že silničáři ke mě moc nechodí a tedy není zrovna velká poptávka.
Ono hlavně taky stavět silničky se vyplatí daleko méně než stavět bajky. Mnohdy je lepší koupit prostě hotovou, narozdíl od bajků se dají koupit vyvážený kousky a za pěkný ceny.
Ono kdyz to delas jako kusovku (i to MTB), tak nechapu kde se na tom da neco vydelat. Jako zivnostnik ty dily nekoupis o moc levnejc nez kdokoliv z kupkola a podobnych e-shopu, takze muzes neco ziskat leda na ramu a na vlastnorucne vyrobenych vypletech (coz je ale zase dost prace navic).
Ja slozim kolo tak za 4h, musel bych na tom vydelat aspon 2000kc aby se tim dalo uzivit a to fakt nevim kam bych je na biku za 12000kc schoval. Na kole za 50 litru je to v poho, ale zdejsi stavitele co tvori vetsinou low cost vehikly do 15k to musej delat skoro zadarmo.
Neboj, jde to, jinak bychom to nedělali :)
Nj, ja bych moh klientum nabizet postaveni kola za 150.000 na kterem bych moh klidne 10.000 vydelat, jenze oni nechteji kvalitni kolo, oni potrebuji takove, na kterem i neznaly clovek pozna, ze bylo drahe. Tzn leti akorat Cannondale a Spesl :(
Pro takové klienty/hejly musí být radost pracovat…;)
Idealni klientela jsou lekari ap:)
Tak oni nejsou blbci, snadno pochopi, ze za 100.000 si muzou postavit lepsi kolo nez koupi od Spesla za 150.000, jenze proste musi mit Spesla, protoze je to soucast osobni reklamy.
s tímhle bych nesouhlasil rozdíl mezi 100 a 150 fakt není jen ve značce.
Kvalitní rám stojí peníze od každé značky. A ***** to pak sračkama typu aerozine, kcnc, trigon, apod nebo už rovnou generic čínou bez nálepek, aby se ušetřilo je diskutabilní
+1
Tak ono to neni uplne pravda, nekdy jsou jizdni vlastnosti levnych dilu lepsi nez drahych, co se tyce tuningovych gramarskych dilu typu ax lightness, tak ty jsou k nicemu skoro vsechny.
Klasickej priklad byly kliky Truvativ Elita, ktery staly 1800kc ale byly vyrazne tuzsi nez karbonovy top modely za 10k. I pojem ‚kvalitni ram‘ je slozity tema k diskuzi, protoze je to proste kompromis mezi tuhosti a vahou a nikdo nevi kde ta idealni hranice je. Vyplety uz teprv, s tema se da hodne vyhrat i jenom mixem dilu a blbnutim s tenzometrem a to nemluvim o zalezitostech jako je pajeni dratu atp. – dal pak resis galusky a plaste atd…
Zkratka spravnou volbou dilu a vychytavek muzes za 30 litru postavit kolo, ktery bude mit lepsi jizdni vlastnosti nez seriovka za 60 litru, ale treba taky i nez top class tuning za 400 litru.
co to je tečka 1?
no to si forum samo změnilo mělo tam být minus jedna :(
divil jsem se, že by ses pod ta moudra podepsal :-)
Jasne, placnout nesmysl je easy, ale ze bys vysvetlil v cem se pletu, na to asi nemas mentalne (abych mluvil vasi terminologii)
Klasickej priklad byly kliky Truvativ Elita, ktery staly 1800kc ale byly vyrazne tuzsi nez karbonovy top modely za 10k.
máš nějaké měření nebo jedna paní povídala?
Zkratka spravnou volbou dilu a vychytavek muzes za 30 litru postavit kolo, ktery bude mit lepsi jizdni vlastnosti nez seriovka za 60 litru jo to by asi šlo, ale treba taky i nez top class tuning za 400 litru. tys někdy jel na kole top clas za 400 litrů?
Jasne ze jo, divim se, ze to neznas. Tabulka viz obrazek, mereni probihalo asi takto http://fairwheelbikes.com/…-test-4.html
Na kole za 400k jsem nejel, ale mel jsem ho v ruce viz http://ax-lightness.de/…aeder/alpha/ – svez jsem se na jinym kde par tehle dilu bylo a rozhodne to neni nacini na zavody. 5kg hmotnost je supr, ale s myma 78kg bych to znicil behem 100km, nehlede na to, ze treba tyhle cool brzdy promacknu az na riditka jak se ty celisti ohybaj, nic pro me.
výrazně míň tuhé jsou akorát PMP a Tune :D
a v tom odkaze cos dal mají trochu jinou metodiku měření než ukazuje přiložená tabulka
top clas si představuju asi něco jiného než ty než ty 5kg silničky sou fakt pro 90kg jezdce nepoužitelné
PMP v ty tabulce teda nevidim. Ze je Tune k hovnu, to je znamy 20 let, to jsi snad vedel predem ;) Ale ze i FSA SLK je takova sracka, to me osobne prekvapilo, pri tom jak jsou masivni a za kolik se prodavaj.
Misto blekotani o svych predstavach radsi rovnou postni co je podle tebe tuning top class, at mame jasno.
tahle tabulka je z jiného testování než ten odkaz na Fairwheelbikes, tam ty PMP máš – ještě vetší blato než Tune
Top Clas třeba: http://www.bikeradar.com/…nched-29642/
No jo, ale tuning to neni zadnej, vsechno seriovy dily – to slovo tuning jsem tam daval schvalne, protoze ty tuningovy dily to kolo technicky dokurvi casto natolik, ze jede hur nez ten vehikl za 30k. Sram red a Zippy, tj celkem bezny naradi ;)
jop to sem nějak přehlédl s tim tunigem :D, přehnané gramařina je problém no.
jinak kdyby na to Venge šly Lightweigy, kliky EE, brzdy ZG Negative, tak by váha šla dolu a tuhosti by to taky pomohlo :D
No vidis, tak mas namet na dalsi stavbicku, konecne nejaky poradny kolo :D
To ze maji nejake kliky o 30% vetsi deformaci muze znamenat, ze maji porad pocitove neznatelnou deformaci.
Budeš se divit, jak malý zisky na těch stavbách jsou, ale je otázka na čem se ještě dneska daj vydělávat velký marže.
Když jsem zjistil, kolik peněz mají prodejci na autech, tak jsem se upřímně podivil, že ještě někdo dělá prodej aut. Kdyby nevydělávali na servisu, tak nemaj ani na slavou vodu. Když prodáváš celý kola sériovky, vyděláváš daleko víc, ale je otázka, kde najít zákazníky, který ty sériový sračky koupí.
Kdyby zákazníci nekupovali sériový sračky, tak už by všechny obchody s kolama dávno zkrachovali :)
Jo jo, znmámej co má autosalon, tak teď říkal že vzali dealerstvi chevroletu, aby něco něco vydělali na opravách :)
Tady je chyba, ze zadny z ceskych vyrobcu se nedokaze pasovat do role ‚kultu‘. Prodavaji levne a snazi se spis prizpusobit tem seriovym srackam. Nejbliz ke kultu ma asi RB, jenze oni treba na svuj silnicni ram daji mix 105ky a prodavaji to za 25.000 jako low end. Kdyby na to dali super record, brutalni karbonovy kola atp a rekli ‚toto je kult jak prase, nejsuprovejsi hlinikac na svete s nejsuprovejsim osazenim a za tu kvalitu date 150 litru‘ a udelali tomu BRUTALNI propagandu jak Spesl, tak si alespon zdejsi prachaci toto koupi – mezi sebou poznaji, ze maji drahy kola a kdyz se zepta nakej cizinec, tak mu zasvecene povypravi o kultovni cesky znacce, kterou jakozto patrioti podporuji.
Kdyby RB proste melo vic variant, nakej low cost jako ted, ale i top class, tak by se mozna divili, kolik tech predrazenych kousku by se prodalo.
To je kravina. RB nikoho nezajímá, je to masovej plech, do doby CNC to mělo potenciál pro kult, ale nikdo to nekupoval, protože to stálo nesmysl.
Sériový sračky jsou skoro všechno. Ať se podíváš snad na jakýkoliv kolo do 20tis, co tam najdeš? Náboje Alivio nebo podobnej shit, a jako třešničku na dortu tam vrazej XT přehazku a tvářej se jak na luxus.
Kdyby výrobci měli koule, tak to sázej na deorku a místo alivio nábojů a podobných vtipů daj ložiskový náby třeba novatec, to je fuk. Pak bych možná uvažoval o tom, že bych dělal celý kola, ale takhle? Aby mě každej den otravoval někdo, že se mu netočej kola, případně maj vůli? Děkuju, na to fakt nemam čas…
Cely je to jen otazka reklamy, Spesl a Cannondale jsou tuplem sracky, ale husti ty svy bajky lidem do hlavy 24/7 ve vsech casacich, v bedne i plakatama 5×5m pred kazdym shopem s kolama.
Můžu se zeptat, v čem jsou tyto rámy/kola jako sračky? Na čem by jsi teda doporučel silničku stavět? Netvrdím, že Spešl a Cannondale to marketingem netlačí těžkým stylem, ale že by jejich produkty byly sračky?
Se podivej do jejich katalogu, zjisti si ceny dilu a pak uvidis jestli ti ty sestavy prijdou jako optimalni kvalita.
Nemůžu říct, při pohledu do katalogu, že by se konkrétně tyto 2 značky nějak zásadně vymykaly poměrem osazení / cena…Myslím, že základem kola je rám a pokud by jsi ho měl koupit solo a na to naházet komponenty podle katalogu, tak se dle mě nedostaneš cenově níž…
Tak treba toto http://www.cannondale-bikes.cz/…ad8–6-tiagra
Osazeni za 6000kc, kola za 1500kc, doplnky v souctu tak 2000kc… Pritom cena celyho kola 30000kc. Tzn za hlinikovej ram+ cb vidli davas 20000kc – sry ale ta realna hodnota je tak 5000 ram + 2000 vidle. I kdyby ten ram fakt mel cenu treba 10k, tak co probuh na kole za 30.000kc delaj total noname vyplety? Kdyby to cely prodavali za 15.000 tak se o ty kvalite da rozumne diskutovat, ale toto? Proc bych mel platit 10000+ za znacku, kdyz ten vyrobek je smejd?
Takhle: já bych ty peníze za toto kolo nedal, ale faktem je, že toto je funkční kolo pro člověka, co se občas projede a z nějakýho důvodu chce zrovna cannondale. Každopádně trvám na tom, že za míň peněz na STEJNÝM rámu ve stejný sestavě z běžně dostupných zdrojů toto nepostavíš ( na jiným rámu samozřejmě ano, protože tu cenu dělá rám a jeho nápis )…
…a ten nápis má tu cenu právě proto, že si značka v minulosti vybudovala takové renomé, že si to teď může dovolit a takovýto kolo si prostě kupce najde.
Tak to je jasny, kdyz prohlasej ze ramovka v cene 7 litru ma cenu 20 litru, tak uz na komponenty moc penez nezbyde :). Bohuzel i top ram s takovym low osazenim je k nicemu, protoze stejne nemuzes plne vyuzit jeho kvality.
Zatím si napsal, že je to předražené. Proč je to ale podle tebe sračka?
On spíš myslel, že za tu cenu seženeš líp osazený kolo, se stejným rámem, z toho pohledu, se to dá opravdu označit za srajdu, u těchto značek holt platí zákazník za značku.
Výroba sériových kol je dána především marketingem, jde o to prodat a co nejvíc vydělat. Musí počítat s běžným zázníkem, který vybírá očima a jeho případné zalosti končí u posloupnosti řad Shimano. Takže kolo musí dobře vypadat a co je na očích nejvíc (přehazka) musí být z co nejvyšší řady. Levná nefunkční vidlice se nejlépe zamaskuje elegantním nástříkem a polepy ladícími s rámem.
U kola stavěného na zakázku jde o zákazníka, který už je dál, ví, že nechce sériové kolo (orientuje se nebo dostal dobré doporučení), dá se mu vysvětlit rozdíl mezi komponenty, kolo se může přizpůsobit podle toho jak, kde a kolik jezdí, tedy zákazník ví, do kterého dílu investuje více nebo méně a proč.
on ten marketing taková legrace není…
Tak jasne, dobra reklama stoji balik, ale bez ni to bohuzel nejde, nezbyva nez to risknout a investovat do ni. Samozrejme tezko takhle masove, ale aspon nejak, ted je ta reklama totalni 0.
Marketing (nerovna se) reklama ;-)…
To je fakt, asi teda zůstanu u té sériovky…
Pošli mi mail.. ;)
složit kolo na zakázku umím taky (tipl bych tak ještě min 1/3 BF) :-) při konkrétnějších požadavcích se oddělí zrno do plev :-D
Vicemene to pak bude o tom, kdo ma lepsi zdroje a tudiz dokaze udelat lepsi nabidku :)
A taky kdo to dokáže postavit a dokáže vystavit i ofiko doklad, dát záruku a věnovat se pak i následnýmu servisu. :)
www.cyklomira.cz Tam si nechávám skládat kola já :)
Konecne zas po dlouhy dobe pekny divci kolo, +10 za tu silnicku ;)