Ahojte nemužu se rozhodnout mezi těmito plášti-v poslední době jezdim převážně silnici na cestě do práce což je 40 tam a zpět.
Jde mi hlavně o v.odpor a váhu .(wormy ne).1,95 nebo 2,1?
Díky a de mi o nové poznatky
Ahojte nemužu se rozhodnout mezi těmito plášti-v poslední době jezdim převážně silnici na cestě do práce což je 40 tam a zpět.
Jde mi hlavně o v.odpor a váhu .(wormy ne).1,95 nebo 2,1?
Díky a de mi o nové poznatky
a co Conti Race King 2.0 nebo 2.2?
obyč drátovou verzi seženeš za 290,– Kč na kolokrámě
verze 2.2 je stejně docela uzká, teĎ ji vozím, na silnici je to fakt rychlík, udávaná hmotnost cca odpovídá, mám na nich skoro 1500km a zadní je tak ještě 60%, přední 75%.
Ranchero jsem taky chvíli vozil, cca 300km a hned šly dolů, a už je nikdy nechci, jediná výhoda, že maj velkej objem a jsou pohodlný.
Karmy nevim, nejezdil jsem.
Já si na Ranchera nemůžu stěžovat. Najely 5100km (60sil./40ter.) a už mám nový. Tystary jsem ještě dokázal prodat. Myslím, že by 6000km dali.
hmm, tak to s těma 5100km jetejma rancherama někdo udělal super kauf :D
A já blbec Ranchero poctivě na plečce sjížděl, abych ho mohl vyhodit a konečně dát něco normálního :-D
no vidíš, přitom jsi ho mohl střelit ještě za slušný prachy a koupit za to nový :)
Hmotnost je cca 600g, ale su to super gumy
Jedna možnost jsou racekingy jak psal majkee ale ještě bych do výběru zařadil furious fredy pokud bude cesta opravdu 90% silnice tak ti žádnej jinej pláš´t tak dobře nepojede jako fredy ;o]
FF jsou samozřejmě nejvíc, protože rychlejší plnohodnotný plášť do terénu asi nesežene, ovšem za předpokladu, že nebude řešit cenu. Ale pokud bude jezdit převážně na silnici, šel bych asi do Marathon Supreme nebo té nové socka verze FF – Sammy Slick. Sice jsem je ještě nejel, ale chystám se na to (dozadu), protože oba údajně postrádají slabinu FF (odolnost) a v lehkém terénu by se s nimi taky mělo dát projet. Takže dopředu bych dal FF 2,0" a dozadu jeden z nich a mělo by to být v pohodě jak s rychlostí, tak s výdrží a taky i v lehkém terénu. RaceKingy 2,0" jsou samozřejmě taky možnost, ale na 90% asfaltu mi přijdou zbytečné. Původně navrhované tři možnosti bych bez milosti a možnosti odvolání okamžitě zamítl :-)
Ale pojede. Když to je téměř vše asfalt, tak může dát třeba Marathony Supreme, které pojedou ještě o chlup lépe než FF a k tomu budou mnohem odolnější (zase o pár gramů budou těžší).
A hlavně mu vydrží několikanásobně déle (klidně 10tis. km).
jenže s fredem neni problém se sbalit a jet na celej den do lesa což s maratonem půjde asi těžko ale to si majitel musí rozhodnout sám ( já předpokládám že chce bajkovej plášť a ne silniční slick – podle toho co měl ve výběru za pláště) co se výdrže týče je jasný že marathon vydrží víc o tom žádná…
Je jasné, že si to musí rozhodnout sám co preferuje, já vycházel z toho, že píše 90% asfalt a že nejvíc jezdí do práce a zpět po asfaltu.
Pokud bude jezdit skutečně 90% asfaltu, tak měl výběr plášťů hodně divný a všechny bych okamžitě škrtnul. Ani já extrém jsem na RR/RR nejezdil asfaltu nikdy takové množství jako chce jezdit on.
FF určitě drží znatelně lépe než Supreme, to je jasné.
Ale i se Supreme není problém jet do terénu, samozřejmě s tím, že počítám, že má jen omezený grip. Odjel jsem na HT se Supreme několik technických sjezdů (odhaduju takových, které na tom kole nikdy jezdit nebude), když je to za sucha a jede se opatrně, tak jde lecos. Naopak bych si se Supreme troufnul za sucha do terénu na větší prasárny (třeba na rozbitých úsecích s ostřejšími šutry bez zatáček, kde to nebylo moc limitované gripem pláště jsem si na Supreme dovolil docela dost, když jsem tam měl chvíli Rebu), protože jsem se u něj vůbec nebál defektů.
S FF bych si ty sjezdy o moc více neužil. Sice by to bylo lepší s gripem, ale ne zase o moc. Pokud to má být grip slušný, tak i RR/RR není žádný zázrak a dost omezuje.
Pokud to má opravdu držet v terénu, tak stejně musí sáhnout po něčem zcela jiném. Ale nepředpokldám, že by tohle potřebal při těch 90% asfaltu.
Jediné mínus Supreme je váha, na to že to je v podstatě slick je dost těžký. Perfektní odolnost bez vyšší váhy ale nejde.
Jen dodám že karmu bych v klidu ve výběru nechal je to pláš´t s hodně slušnou výdrží a dobře jede jak na silnici tak mimo…
A jen doplním. Na silnici to chce ideálně pořádný UST slick, už i já teď jdu testovat nové slicky na asfalt a to Hutchinson Fusion 3. Akorát by se pak dost blbě jezdilo těch 10% terénu :-)
Nemáš, prosím tě, změřenou velikost toho Suprema? Nerad bych vozil esteticky nepřijatelnou kombinaci, kdyby byl vzadu větší, než pření FF.
47–48mm na 19mm ráfku, jak který kus.
Sakra, to je víc, jak má FF. No, uvidím, jak to bude vypadat.
Vozil som dva roky Supreme na tréningy, väčšinou suchý terén a lesné asfaltky, na čo sú Supreme v pohode. Pred mesiacom som mal na zadnom kolese defekt a zistil som, že plášt bol na troch miestach zvnútra narezaný, doteraz nechápem z čoho, ráfik je v poriadku, na preteky vozím NN alebo RR, na nich som nič nezbadal. Tak pre istotu som kúpil nové plášte – novinku od Schwalbe Marathon Dureme 26×2,0 (http://www.veloexpert.cz/…hwalbe-.html). Zatiaľ max.spokojnosť, reálna váha 570 g (deklarovaná 590g), šírka 48,5 mm (na 17 mm ráfkoch – Mavic X717 ceramic), na asfalte úplne tichučké (v zákrute pri náklone počuť účinok mäkšej zmesy) a rýchle . Ochrana: Double Defense, HD Ceramic Guard, zmes: Triple Nano. Po 500 km zatiaľ žiadne stopy opotrebenia, v suchom teréne OK, blato – prešmykujú, ale na to nie sú určené. Jediné mínus-cena: v kevlare 40€, ale keď vydržia dva roky, tak OK.
Supreme maji krome vahy este jeden problem a to je neumerna cena. Nevis, kde se daji koupit s UST verzi?
Pokud vydrží tolik, co píše MlokCZ, tak to jsou jedny z nejlevnějších plášťů.
Ta výdrž byla odhad. Je to ale jediný plášť, co jsem na biku jezdil, který na zadním kole vypadal po více než 2tis. km jako nový bez viditelných známek opotřebení. A materiálu na sjetí tam je opravdu hodně.
UST verze bohužel neexistuje. Určitě by ale šly použít bez duší v té dušové variantě, materiálu dost a když těsní i papírové obyč verze NN/RR, tak Supreme musí v pohodě. Já je bez duší nevozil, jdou na UST ráfky sakra blbě nahodit a nechtělo se mi s tím patlat nějakou pomocnou metodou nahodit jednu patku s duší (bez toho je nenahodíš ani kompresorem se vzdušníkem).
Cenově mi naopak přijdou naprosto v pohodě. Jednak vydrží o hodně více než jiné závodní gumy od Schwalbe.
A navíc nejsou ani nijak drahé, např. oproti ostatním Schwalbe.
Např.:
Tam je mají za 33 euro. Pokud budu chtít odolnou verzi třeba RR (se Supreme lze srovnávat pouze odolné double defense verze), tak bude stát ještě o něco více než ty Supreme (a přitom vydrží mnohem méně).
ja videl jen cesky odkazy s cenou kolem 1200
Já jsem Kendu v drátu vozil vzadu na podobný účel, ale mám to jen 25 jednu cestu a asi 1/3 jedu lesní pískovou cestu občas s kameny z podkladu. Byl jsem spokojený, plášť i dlouho vydržel, byl to balón a jel jsem na tom i jeden dva závody. Kevlarovou verzi nemám vyzkoušenou. Ranchero se mi nějak nelíbí, známý je chvíli vozil a vyměnil je zpět za Karmy. Smart Sam bude podle mě na silnici hodně podobný Karmě, ale vyzkoušený ho nemám. Je trochu těžší. Pokud bys chtěl levného Freda, tak se mrkni na tohle
Já svůj skoro metrákovej zadek vozím na Kendě Karmě v kevlaru 60 TPI a nedám na něj dopustit. Rychlej, podrží a je i celkem trvanlivej…
Já když měl vzadu sedačku s malou, tak jsem možná měl zátěž podobnou díky páce. A Karmy v poho. Jen nevím, jestli bych ten plášť chtěl i dopředu, ale určitě bych ho tam bral raději, než nějaký slick. Jen ta váha v drátu je holt vyšší.
na Rancherech v dratovy verzi za par korun jsem objel Loudani
a vzal jsem je proto, protoze jsou sice tezky, ale neskutecne jedou jak na asfaltu, tak maji extra grip v jakemkoli terenu ale co nejvic, nemel jsem jediny defekt!
je potreba pohrat si s tlakem, u dratu foukat spis vic(35–38PSI)
ve verzi eX s kevlar patkou je to nejlepsi co jsem kdy jezdil a to rikam s vedomim, ze tu rychlej turista neunavne posila ranchero do kytek:)
howgh
Stejná zkušenost…koupil jsem Ranchera pač jsem neměl love na svoje oblíbený Pythony, ale Ranchero mě mile překvapilo, na mokrých kořenech jsem sjel téměř vše o proti lidem co měli na kolech Racing Ralph…navíc je Ranchero poctivá 2,1.
Ranchero na asfalt???
ani nahodou. Ja kdyz prezul z ranchera na RR, tak jsem koukal jak blazen, jak muzou jet MTB gumy.
Ranchera jsem ale nevyhodil, pouzivam je v zime. V blate jsem s nimi spokojenej, i kdyz ani do toho blata nejsou idealni
znam spoustu tzv bikeru, kteri neresi tlaky v pneu, pouziti pneu,, presto davaji prehsle informaci o tom, jaky ty gumy v kterych podminkach pouzit
mam chut rict, serte na rady. kdyz nejezdite kokoti
jestli ranchero nejede na silnici lepe nez zaprcanej RR. tak se na to vyseru a jdu se bavit necim jinym, anobrz tomu nerozumim
tak se na to vys** a jdi se bavit necim jinym nez tu šířit takove nesmysly :D
promin ale na tohle neslo nereagovat ;-)
a o tom s tema kktama – radeji se zamysli nad sebou ;-)
a co ze sis to vzal osobne zrovna ty joudo?
to ze pouzivam mene uhlazene(o to vic hovorove) vyrazy, neznamena, ze to co jsem rekl myslim buhvijak pejorativne,
navic pokud sem do tech sracek nekdy neco napisu, tak jenom tehdy, kdyz uz to proste vola do nebes
a vubec, dlabu na to
ja to neberu osobne, jen nemam rad kdyz tu nekdo pise takove nesmysly a jeste se to nechova moc slusne ;-)
pokud bys jel i RR tak bys mluvil jinak – tak nesud kdyz neviš ;-)
Měření přesně potvrzuje to co napsal Hrabex, tedy, že RaR jedou znatelně lépe než Ranchera (Ranchera dle měření jedou pouze ± jako NN).
NN = nanoraptor?
Nobby
Mloku jezdil jsi Ranchero, nebo ne?
protoze vim, ze jezdis(jezdils) NN a ty proste nejedou
Ne. Jinak bych napsal i svojí zkušenost nejen zmínku o měření.
A NN vůbec tak špatně nejedou. Oni třeba na asfaltu velmi hučí, že pak má hrozně lidí dojem, že hodně špatně jedou a ono přitom na daný vzorek jedou velmi dobře.
I mě přišlo pocitově při prvním vyzkoušení NN/NN (tenkrát 2,25), že to nejede. Jakmile jsem ale srovnal na asfaltu rychlost x tepy oproti jiným plášťům (zbytek kola totožná), tak to zcela vyvrátilo ten prvotní pocit, že byl zcela zcestný.
Já obecně moc lidem jejich pocity, jak který plášť jede nevěřím, protože jsou hrozně často zcela zkreslené a mylné, zvlášť když se jedná o pláště, kde se valivý odpor neliší moc.
U NN/NN to jede trošku hůře až co jsem teď přešel na 2,4tky a to ještě 2010 model. Ten ročník zmiňuju proto, že mi přijde, že teď mají měkčí směs (dle toho jak dobře drží). A taky je u nich znát, že ty 2,4 UST už váží dost.
Presne tak, NN maji relativne vysoky spunty a nejedou vubec spatne, naopak Ranchero ma takovej stredovej pas a vypadaji, ze by mohli jet. Podle me ale jedou hur, nez NN. Ale to muze byt tim, ze Ranchero jsem mel vetsinou vzadu a NN vpredu. Vzadu je vzhledem k vetsimu zatizeni rozdil vic znat.
Když se ti líbí, klidně si ho jezdi. Když je to ale takový supermegadobrý plášť, proč ho rozdávají jako cenu na závodech?
nikdo krome tebe tomu nerozumi, hlavne, ze ty vis, ze NN nejedou. ted se teda pochlub, jaky gumy jsi vozil ty?
OK, vyser se na to a běž se bavit nečím jiným :)
Smárt Sam vozím na crossu 42×622. Na silnici jede dobře a neztratí se ani zpevněných cestách. Jedině bahno je problém, rychle se zanese a pak plave. Je to zkrátka univerzální plášt s dlouhou životností.
Asi budu s timhle nazorem jedinej, ale Kendu Karma uz bych v zivote nekoupil! Nevim jestli sem mel vadnou serii, ale jakmile bylo trochu mokro (aniz by plaste strikaly vodu) tak plaste v zatacce proste nepodrzi! 1. kdyz sem letel na hubu, tak sem si rikal – „Dobry, hold to neni silnicni plast“. Po 2. ve stejny den sem si rek, ze si budu muset dat vetsi pozor. No a kdyz sem v minimalnim naklonu slitnul i po 3. tak sem se uz fakt nasr*l.
Asi neumíš jezdit :)
moc to klopis :-)
Taky jsem s tím na bajku zpočátku měl problémy, když jsem to na asfaltu naklopil, jak jsem byl na silničce zvyklý. Párkrát mě to vyděsilo a už to tak neklopím, ale bohužel mi to už zůstalo a na silničce se to teď naklopit bojím.
ty jeste jezdis na silnicce? :-)
Už o tom jen povídám, ale příští rok ji určitě provětrám :-)
Nezkousel jsi nejakej slick s tmelem ? Ted jsem dva roky v zime jezdil na Ritchey Slick 1,4" a par defaktu od ostrejch kaminku bylo, coz by tmel mohl poresit.
Nezkoušel, ale že je guma hladká, by problém být neměl. Problém podle mě bude v tlaku. Že to tmel při vyšším tlaku neudrží. A 1,4 gumy už musíš nabušit na takových 6 atmosfér.
Měl jsem dole jetý FF 2,0 a nešel mi zpět nahodit, protože při 3,5 atmosférách začaly vyskakovat NoTubes špunty :-D
6 atm udrzi plastovka zalepena NT tmelem…
Neměl jsem na mysli, že by to nešlo natlakovat, pokud je plášť v pořádku. Problém je, když už je plášť děravý, aspoň u FF to tak je.
Každopádně na zimní ježdění to vadit nemusí, tak jde hlavně o to, aby člověk v tom bordelu a zmrzlý nemusel měnit duši. A při nižším tlaku, na dojetí, to zalepí.
Tak na 6atm. bych se tedy s klasickým bikovým pláštěm bez duše bál jezdit. Bikové patky na takové tlaky bez duší nejsou stavěné (tím neříkám, že to nemůže nikdy držet, ale bezpečné to nebude určitě) a riziko svléknutí pláště bude vysoké.
Hutchinson, který jediný zatím dělá UST silniční pláště musel právě z těchto důvodů přepracovat patky (a asi je to i důvod, proč se do toho zatím nepustilo více výrobců, zřejmě to není konstrukčně tak jednoduché) a nejsou kevlarové, ale z jiného materiálu, který vydrží vysoké tlaky bez toho, aby se patka vytáhnula a plášť mohl vyskočit z ráfku.
A pak bez duší u slicků není nutné jezdit tak vysoké tlaky a jede to stejně parádně. I třeba u těch Hutchisonu Fusion je to vidět jak dle měření, tak dle doporučených tlaků výrobcem. Pro představu, ty Hutchinsion Fusion 3 mají pro 70–80kg doporučených 101psi.
A některé tmely by určitě měly vydržet velké tlaky, protože Hutchinson doporučuje použití tmelu i do těch silničních plášťů (doporučuje ale nějaký svůj tmel, který jsem neměl v ruce a nevím jak se liší od NoTubes tmelu, já zatím nahodil ty Fusion 3 bez tmelu).
Já ten plášť neznám, jen podle šířky usuzuji, na zhruba jaký tlak by se měl foukat. Samo, že dá jezdit i na podhuštěných gumách, ale na silnici a na silničních pláštích k tomu není důvod.
Právě ale varianta slick bez duše není s mírně menším tlakem podhuštěný a nejede hůře. Teď neřeším žádné věci typu menší tlak pro větší pohodlí.
U Hutchinsonu k tomu psali a vysvětlovali, že je právě ten mírně menší tlak lepší u bezdušové varianty, že ve výsledku budeš rychlejší.
Nemůžu teď najít celý ten podrobnější rozhovor na tohle téma s kontruktérem Hutchinsonu, tedy jen tady stručný výtah odjinud:
http://www.competitivecyclist.com/…5.259.0.html
A pointa je v tom, že i při tom mírně nižším tlaku je pořád valivý odpor srovnatelný s nabušeným nejlepším dušovým pláštěm (Conti GP 4000s).
Samozřejmě ale zase ty doporučené tlaky u Fusion 3 nejsou až tak extra nízké, orpoti dušovým plášťům je to tak o 10–20psi méně.
jezdil jsem na fredech 5 atmosfér ale s dušema :O)
S dušema jo. Když je ale u bezdušového větší defekt, tak už do nich takový tlak nenarveš. Okolo 2,5 atmosfér to zalepí kde co, ale pak se to s rostoucím tlakem dost rychle zhoršuje.
Pro rud1k: neboj, nejseš samotnej s tím názorem na ty karmy, mám je na 29er a jsem z nich taky rozpačitej, vzadu to jde, ale předek mě ustřeluje a co nejdřív to vyměním :-)
Ty pláště za to ale přece nemůžou. Dá rozum, že když má nějaký plášť špunty, že se to na asfaltu pořádně naklopit nedá.
Ha, četl jsem mezi řádky :-) Já jsem s nima nespokojenej v terénu, na silnici používám jiný pláště :-))))))
Karmy. Vydrží i na silnici a jedou.
Využiji toto téma a zeptám se, je u pláště Schwalbe SS v 2,1 drát nějaký rozdíl mezi verzemi Performance Line a Sport Line. Chtěl bych si koupit tyto: http://www.kupkolo.cz/…at_5426.html ale nějak mi nesedí druhý obrázek s tím modrým logem a nápisem sport line. Mám věřit obrázku nebo popisu? Nebo je to stejné? Dík
levnější :)
http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…
jinak rozdíl mezi performance line a sport line jsem nikdy nestudoval a nepředpokládám, že by byl nějak výrazný
Sice levnější, ale ne skladem :)
Performance verze by měla být pokud vím narozdíl od verze Sport dvousměsová – tudíž o něco lepší (a dražší). Jezdil jsem obě verze a přijde mi, že Performance o něco lépe drží na mokrém podkladě (což je známá slabina Smart Sama, takže se to hodí)…
Asi bych nešel ani do jednoho na 40 km po silnici. Jezdim SS a je rychlej jen relativne. To znamena rychlej mezi plasti do terenu ale pomalej v porovnani se slikama… Jeste by slo dat jeden z tebou uvedenych plastu dopredu a dozadu nakej slik, ale ja bych dal dva sliky opatrne se s nima v terenu da jet taky..
Díky za vaše postřehy, asi to zatím vypadá na „první dobrou“
a to Conti Race King 2,2-no možná i SuprS.
Jsi si jistý, že ty pláště chceš na to, nač jsi se ptal v úvodním dotazu?
No dobrá kontrolní o. asi to není guma na 90%silnice ale FuriousF mi Příjde že ten vzorek brzo zmizí-dík
Není to taková tragédie a vpředu vydrží opravdu dlouho. Ostatně i druzí ti nabízeli vhodné pláště. S FF, aspoň vpředu (jak jsem navrhoval já), bys ale mohl i celkem pohodlně do lehkého suchého terénu.
Díky-momentalně mám nasazený Wildgripper 1,95 v drátu takže FF bude asi určitě dost změna, jen si řikám jestl na předku FF je dobrej nápad ale asi s tím máš d.skušenost.
Takže dopředu SammyS a na zadek ? Bohužel řeším i finance-a naskytla se Právě možnost R King 2.2 za 1000.-za obě
a jaká verze?
myslím že na sjíždění na silnici by ti bohatě stačila drátová verze á 290,– Kč
Nebudeš litovat, je to prostě „silniční“ plášť :) se kterým se dá občas i mimo silnici :)
Alespoň z plášťů co jsem měl, jede po silnici nejlíp a v terénu nejhůř :)
a navíc za 290,– Kč tě to život stát nebude.
Ale určitě se najdou tací co s tím nebudou sohlasit…
No a 2× R King superS. za 1000,– co ty na to?Nebo SammyS. A ? Díky
Hele nechci ti do toho kecat, ale já nejsem vůbec zastánce těhle silničních pneu na mtb kola, ale proti gustu…
Za 1000,– dvakrát rk supersonic bych bral určitě, to je super cena.
Jak se projevuje jízdní rozdíl mezi 2.0 a 2.2 ?
to nevím, jezdím jen 2.2, 2.0 jsem nikdy neměl, ale i ta 2.2 verze mi připadá docela hodně úzká, takže 2.0 by měla být na silnici ještě lepší, prostě „žiletka“ :)
Ty RK 2,0" bych bral na asfaltu jako ještě únosné. Ostatně svoji poslední turistickou 539ku jsem dal právě na nich :-)
Ty jo a koukám že nahuštěno jen na 2.3atm, to se dá na asfaltu na tom jet? :)
No asi jseš taky lehkej, na mých 95kg bych při 2.3 dosednul skoro na ráfek :)
Takže dopředu 2.0 drát RK a dozadu SammyS :)
Já pláště celkem dost kombinuji, ale RK nemám problém vozit na obou kolech. Nevím proč, ale je to s nimi podobné, jako s FF, ty taky vozím na obou kolech i když uvažuji dát dozadu toho Marathona Supreme nebo Sammyho Slicka. Ale to jen kvůli výdrži, ne proto, že by FF byl pomalý. U zadního RK ale problém s výdrží není. RK jsou prostě rychlé pláště, které na suchu drží fest a mám pocit, že s hladkou zadní gumou bych proto jezdil zbytečně moc zeširoka :-)
Teď má 75 kg a do těch RK 2,0 v terénu vozím 2,0/2,3 a na asfaltu ty 3, aby se s tím dalo zajet i mimo něj. Ale měl jsem jen malou pumpu a bez měřáku, tak jsem tam jen něco našťouchal, aby to nebylo úplně měkké.
Takže RK 2.2 supersonic za 1000.- je asi zbytečný – takže ten litr investovat jinam? Nebo do dvou RK drátů a vyřešeno-nebo dva SS?
A co za mokra??
Na bajku na asfaltu je to jedno. Pokud ale budeš jezdit ukrutně rychlé sjezdy, tak něco úzkého a hladkého.
kup jeden RK a jeden SS, nasaď RK dopředu, SS dozadu, najezdi 500 km, prohoď pláště, najezdi dalších 500 km ve stejných podmínkách, napiš srovnávací recenzi a kup si buď další RK nebo SS podle toho, který plášť tě víc oslovil :)
Tipuju, že RK bude víc držet a bude čitelnější v náklonu, zato SS bude rychlejší a dýl vydrží, než se sjede, ale všechno to budou malé rozdíly.
Jediné plus pro SS na denní ježdění do práce a z práce by mohl být reflexní pruh, ale verze s reflexním pruhem je zas dražší..
http://www.cykloworld.eu/…drat-reflex/
http://www.cykloadam.cz/…-neskl._4214
proti tomu je základní RK za pusu
SS je proti RK zdechlina.
SS určitě rychlejší nebude. On to je vůbec dost pomalý plášť na ten průběžený vzorek. Je skoro pomalý jako NN.
Pláště jako RK, RaR jsou znatelně rychlejší.
A to sjetí SS už se tu řešilo taky několikrát. Záleží na verzi. Pokud koupí EVO třísměsovou verzi, tak ani ta výdrž nebude skoro o nic lepší než třeba RaR. Takže pak SS nemá vůbec smysl.
Pokud koupí nějakou levnější jednosměsovou verzi, tak výdrž bude parádní, ale zase žádný extra grip. A když navíc nic moc nejede.
Jak už jsem tu psal několikrát, já bych si dnes SS rozhodně nekoupil a to jsem kdysi na Albert/SS v alpencross verzích najezdil cca 5tis. km. Tenkrát ale byla pointa v tom, že SS byl v odolné alpencross verzi a pláště jako RR nikoliv (double defense RaR ještě neexistoval).
OBJEDNÁNO-2× SammySlick chtěl sem dozadu marathonS. ale nakonec tam jde taky Samy s.Díky .Uvědomil jsem si, že dělat kompromisy se nevyplácí.Přeju dobrou stopu
Tak pak dej vědět, ale určitě do něj půjdu taky. Zatím jsou ohlasy lidí, co ho zkusili, dobré:-)
JO JO ve středu dorazej, tak doufám že zrovna se nebudou čerti ženit
Srovnávejme srovnatelné, vynechme EVO nebo Supersonic verze…
Je RaceKing 2,2 v drátu o tolik lepší, o kolik Smart Sam 2,1 v drátu víc vydrží?
Pokud ano, tak RK.
Pokud ne, tak (grr:) taky RK. Jestli je rychlejší než SS (a MK108 se ptal na rychlost), pak musím tobě a Turistovi dát za pravdu.