Smutna zkusenost s CykloZitny...

373 nepřečtených
  • saintjv

    Predem podotykam ze sem nasranej na nejvyssi moznou miru a toto je dusevni prujem na tema jak nekdo dokaze ****** svoji praci… Bouhzel zadna rada tady neexistuje, pisu to sem jen aby se vedelo co je cyklozitny zac a abych si ulevil…

    Asi tak pred mesicem jsem u prodejce reklamoval vidlici. Vidlici poslali do cyklozitny, kterej pro RS dela. Za 10 dni vidle prisla. Tak jsem se tesil ze si zajezdim. A vono prd za prvy jsem si urval lytko a za druhy zamykani vidlice nefungovalo.Pike byl tvrdej jak XC vidle a to regulacni kolecko proste neslo otocit. Ale jak jsem mel to lejtko tak jsem to moc neresil a odvezl to tam znova. Takze dalsich 10 dni v servisu. No a dneska jsem si jel po dalsich 14 dnech pro vidli. Zitra uz jsem chtel jet po mesici na vyjizdku. Vezmu to do ruky a ty kokoti to proste neopravili? Jeste jsem dostal protokol od zitnyho ze probehla kontrola vidlice a jeji funkce a proste to nechodi?????? To je takova bezmoc a clovek je uplne vytocenej do bela a nema ani koho servat, protoze prodejce tam jinyho pika nemel tak to ani nemel jak porovnat a opravu neprovadi… Fakt peklo:((((( Clovek je mesic bez kola a ty parchanti jsou zcela bez postihu… tfuj to sem si ulevil, doufam ze si to tady nekdo z panu z Cyklo zitny aspon precte jak jsou sikovny…mamrdi

    0 0
    • jeniiiik  

      Hm, zrovna dnes tam kolega posílal PIKA taky na reklamaci, točítko na zavření šlo fest ztuha a na vnitřních nohách je špatná povrchová úprava. Jsou tam jakoby tečky prachu pod lakem (vím, že to není lak, jen nevím, jak jinak to popsat) :-D

      0 0
    • jeniiiik  

      Hm, zrovna dnes tam kolega posílal PIKA taky na reklamaci, točítko na zavření šlo fest ztuha a na vnitřních nohách je špatná povrchová úprava. Jsou tam jakoby tečky prachu pod lakem (vím, že to není lak, jen nevím, jak jinak to popsat) :-D

      0 0
    • Pedro404  

      Njn, co si člověk neudělá sám…

      0 0
    • scalar  

      Stejná zkušenost, šla tam na reklamaci Reba (nezamykala), vrátila se dle protokolu opravené a vyzkoušená a…stále nezamyká.

      0 0
      • wilda81  

        Mi netesnila Reba z výroby. Po opravě už vzduch neunikal, ale zase mi poškrábali vnější nohy. Teď už vím, že musím fotit před odesláním.

        Třešnička byla to, že se vidlice nemohla par dní najít a ve výsledku odešla do canyonu místo domu.

        0 0
        • Vašur  

          Koukám, že jsem měl štěstí. Nová Reba mi taky netěsnila. Jen jsem sedl na kolo v chodbě, opřený ramenem o zeď, a než jsem nastavil sklon brzdových pák a řazení, tak se ponořila do poloviny zdvihu. V servisu neudělali nic složitějšího, než že rovnou vyměnili těsnění a další víkend už jsem jezdil.

          0 0
    • Mr.Duck  

      To dej drzhorovi , ten aspon vi co dela :)

      Nebo „urob sa sam“, to je podle me nejlepsi servis RS, a jeden z podstatnejch duvodu proc mam RS rad, i kdyz je to SRAM :)

      0 0
      • goofy  

        Charger damper se prý docela blbě odvzdušňuje (jen jsem slyšel). A Foxku i Indiána si doma uděláš stejně.

        0 0
        • Pedro404  

          Z vídea to moc složitě nevypadá http://www.youtube.com/watch…

          0 0
          • goofy  

            Já to jenom zaznamenal někde na fóru, ale je už to nějaký čas zpátky. Asi se ještě nevědělo jak na to. S tou stříkačkou to asi půjde pěkně. Pokud tam nebude nějaký atyp závit, tak si to člověk vyrobí doma.

            0 0
        • Mr.Duck  

          Udelas vsecko, ale na svou foxu i bejvalou marunu si potreboval naky spesl naradi, a v tom je pro me kouzlo RS :) Nevim teda ted, jak s tim chargerem, ale spoliham na strikacku, uvidime az se postesti ze jednoho budu mit :)

          0 0
          • goofy  

            Ano, pokud bereš jako spešl nářadí nástrčkové klíče, imbusy, klasické klíče a kladivo, tak opravdu na Foxku potřebuješ spešl nářadí… ;-)

            0 0
            • TJK  

              to je pravda.. na zakladni rozborku Foxu mi vzdycky stacila velka gola a gumova palicka :-D

              0 0
            • Mr.Duck  

              No nevim, dlouho sem foxu nerozebiral, ale vetsinou mi sada imbusu a gola nestacila, mozna se polepsili. Pamatuju se u MZ ze byly treba potreba tenkostenny nastrckovy klice a podobny micoviny. Rozhodne to nebyla vec co bych udelal vozralej na parkovisti jak boxxera.

              0 0
              • goofy  

                No vidíš to. Takže ty jsi vlastně Foxku pořádně nerozebíral, ale přesto je na *****, protože na Marunu jsi měl spešl nářadí… :-)

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Psal sem o marune a foxe. Rozebiral sem foxu na jare, kdyz sem koupil 35ku starsi, a uz si nevybavuju co, ale cosi chybelo a nerozebral sem tlumeni, byla tam FIT patrona. Coz bylo stejne jedno pac 2 vyjizdky na to vybouchlo a dal sem misto toho open bath tlumic, kterej chodi taky na ***** :)

                  0 0
                  • goofy  

                    Tam to bude asi rukama… :o) Na RS teď taky potřebuješ spešl vercajk za nemalý peníz… Holt ty uzavřené patrony mají někde svou daň…

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Jo, rikam s chargerem to uz asi bude jina. Ja se s tou Foxou nechtel moc patlat, nybrz sem na tom v lete tolik nejezdil. Na podzim ale jo, a stejne pude z kola hned co to pude..jenze ono to jentak nepude bo mam 1 1/8 krk :(

                      0 0
                      • goofy  

                        Co tam máš vůbec za Foxku, že jsi tak krajně nespokojený? Já mám prastařičkého Vana a jediné, z čeho mám panickou hrůzu je, že se časem rozsype, bo nevím co z těch párátek bych tam teď dal.

                        Jinak s tím 1 1/8 krkem to zase taková tragédie zatím není.

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          Floutka 36 RC3 nebo jak tomu rikaj(2 komprese jeden vockok, puvodne jenom R s FIT, ktera vybouchla pri druhy lehci XC vyjizdce :)). Starsi, kolem 2011 snad, ale srovnavam se stejne starym Boxxerem, takze je to fer :)

                          A uprimne mi na nem vadi asi vsecko: vzduch. komora je tam moc progresivni, tlumeni umi bejt relativne maslovy, ale pak se s tim clovek rozjede a lita to jak pogo stick, a kdyz to utahnu, tak to zas nezehli a nikdy to nedostanu na doraz. A chybi mi tam 2 nastaveni odskoku – stejnej pripad, kdyz ho nastavim prijemne, tak me v rychlosti v bordelu doslova shodi, ale to by asi slo poladit interne podlozkama(jestli tam sou). Jenze me se s tim nechce tolik patlat, kdyz bych furt musel shanet jinou vzduchovou patronu atd..

                          Je fer rict, ze sem si s tim zdaleka nepohral tolik jako s Boxxerem, protoze 1) na tom tolik nejezdim, 2) tolik to na tom nehrotim a 3) na boxxeru sem byl od zacatku celkem spokojenej, a vzdycky sem resil konkretni nastaveni/problem, zatimco tady bych toho hned zmenil tolik, ze na to ani nemam chut..ale mozna tuhle zimu, kdyz bych se nudil, tak tomu dam este sanci.

                          Mam ale obecne s FOXem blby zkusenosti, stary 40ky mi prisly tupy, a novej 40 Float jak zbijecka co zvoni na dorazu, mozna sem na ty 40 nohy jenom slabej, ale holt mi zatim nic od foxu neprirostlo k srdci ani vpredu ani vzadu..

                          0 0
                          • goofy  

                            No… Tenhle vzduch měl Fox fakt hodně progresivní a ta vidle nebyla pro všechny (ale někteří kolem si jí i chválili). Jenže to mělo parádní alternativu, která sice byla o těch pár g těžší, ale zato chodila nesrovnatelně… A oni jí kok**i přestali vyrábět… :-( Ale ty nové Flouty jsou prý úplně jinde. Budu muset někdy vyzkoušet. Pike je oproti Foxkám strašné párátko co se pořád sype a Lyrika prý taky přestávají vyrábět nebo co jsem to slyšel… Za chvíli nebude co koupit jako náhradu.

                            0 0
                            • logoman  

                              boska devile se furt dela 1 1/8, ne?

                              0 0
                            • Mr.Duck  

                              Ja nevim, ja o sypani pike furt nekde ctu, ale nikdo koho znam s tim problemy nema, to je sama segra kamose co ma holku jejiz sestrenice cetla o nekom a tak :) Ja bych prave Pike rad, ale ten se v 1.125 nedela co ja vim :(

                              Ono ty novy floaty co sem zkousel, ve 40kach, me zas prisly az moc linearni, coz by nemuselo vadit, ale nedokazal sem ten tlumic v nich premluvit aby s tim nejak spolupracoval, tak nevim..mozna v tech jejich novejch 36, co o nich na pinkbike psali, ze sou zas skoro stejne dobry jak pike :) (me je jasny ze je sram musi zivit, protoze tam pochvalej i avidy, zejo..) Vsecky XC co sem letos testoval ale byli na piku, takze float z niceho jinyho nez novejch 40 a my stary 36 neznam..

                              Dost me ale zarazi, ze v tech novych prave nebyl zadnej bottom out, ani ze by ke konci pritvrdla, proste proleti zdvihem a zvoni, to ve me proste nevzbuzuje duveru. Na DH mam vybrano, ale az to budu resit na XC, zkusil bych driv 350ku nez 36 ciste na zaklade tehlech zkusenosti.

                              0 0
                              • mr.antik  

                                Pike bez těch válečků taky lítá do zvihu, třeba maj u foxu taky takovýhle ladítko progresivity (nebo se dá dodělat, co zas při fox cenách mi přijde smutný), ono pokud má být vzduchovka pro lidi od 40 do 120kg tak to jinak udělat nejde.

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  Jj, ty 40 by to mohlo pomoct, ale moji 36 asi moc ne. Zkusim to mozna rozkuchat a podivat se jestli by tomu slo nejak zvetsit objem..

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    no to asi nepude. Možná nějak poladit negativku

                                    0 0
                                    • Mr.Duck  

                                      Vim ze do novejch 36 se necha sehnat kit, co by se mel chovat jak SA v Pike, jestli by mi to tam ale sedelo to nevim, a taky nevim jestli se me do toho chce investovat no..

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Tak ony ty nové Foxky asi víceméně fungují obdobně jak soloair… Ideální by bylo, kdyby tam šel sehnat pružinový kit. :-)

                                        0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Ale fuj pruziny, copak je rok 1386?

                                          0 0
                                          • goofy  

                                            Ne, ale je to pořád jediný pružící médium, které se uprostřed zdvihu nepropadá… A kromě pár nicotných g navíc to má se má jistoty a sociální pozitiva. Prostě fuj vzduch.

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              To je taky podle me informace ze stejnyho roku!

                                              Rek bych ze svy subjektivni zkusenosti, ze je to vic vec negativky a tlumice. Co se mi pod rukama norilo ze vseho nejvic byla 888 s perem. Za ni tak srovnatelne moje 36 float, 40 float a 380 pero. U 380 bych to resil poladenim shim stacku a skoro bych rek, ze by to pro me udelalo nej vidli na trhu, kdyby nebyla hnusna :) U 40 mi to prislo az moc linearni, tam bych radsi prograsivnejsi chod, cili zmensit komoru, no a u ty moji se to propada protoze to musim vozit mekky, aby se to vubec pohlo, takze tam zas zvetsit :)

                                              Vsechno krome moji preprogresivnely 36 by podle me mel bejt schopnej vyresit tlumic, nebo zmenseni komory.

                                              Stejne tak sem to resil u svyho CCDB, co kdyz sem nastavil aby zral i stiny mravencu, tak sem mu musel dat spacir do komory, aby byl progresivnejsi..ale o tlumicich tezko diskutovat bez ramu, zejo.

                                              Aj na novej ram dopredu pude urcite kyslik, a premejslim, jestli dozadu jo nebo titan..mel sem koupit v10, kam by mi sed CCDB, sapristi!

                                              0 0
                                              • deekay  

                                                Imho ma z casti goofy pravdu, proste prubeh pruziny se jednoduchou zvduchovou komorou docilit neda.

                                                Ale nema pravdu v tom, ze by to neslo trochu jinak a sofistikovaneji i pomoci vzduchu :) Treba variabilni vzduchovou komorou.

                                                0 0
                                                • goofy  

                                                  Ano. Různě složitými komorami se dá přiblížit linearitě pružiny, ale očividně to na vzduchu moc nefachá, když pak lidi chodí po dorazech. Proto by mě zajímal graf průběhu, jak ty ala lineární vzduchy vlastně chodí… Podle mě do bude pořád progresivní, proto ty propady a těma tokenama se jenom posouvá ta progresivita výš, nebo tak nějak.

                                                  0 0
                                                  • pepek  

                                                    Asi by to chtělo komoru spíš větší, víc nafoukat a ten konec řešit spíš nějakým delším gumovým/elasto­merovým dorazem

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    Jenze pak nastava problem, ze zatimco pruzina, i dyz je linearni, tak furt je zpocatku citliva. Vzduch cim mas linearnejsi, tim je zpocatku tupejsi.

                                                    Na vzduchu to resit jde, seriove se s tim nikdo moc babrat nebude, moc prace pro maly okruh uzivatelu.

                                                    0 0
                                                  • pepek  

                                                    to poladíš jinou negativkou

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    Coz jde jen u nekterych vidlic. U vetsiny muzes negativku zmensit,ale uz ne dal zvetsit.

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    To muzu poslouzit. Treba Pike je bez tokenu hodne linearni, jeho graf je tu:

                                                    A jde to udelat, aby ta krivka skoro kopirovala pruzinu…akorat to neni bez uprav .)

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Takže klasicky progresivní vidle s propadem kolem SAGu… :-)

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    Prave ze ne, todle je na pomery vzdochovek hodne linearni vidle :)

                                                    To bys radsi nechtel videt nektere jine grafy ;)

                                                    0 0
                                                  • Tomáš  

                                                    Si říkám, bez tokenů chodí hezky lineárně…

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    Ono samozřejmě záleží jaké sagy vozíš… dost lidí řeší problematiku dorazu tím, že vozí 15% sag… a pak je to tak jak říkáš, vidle totálně k ničemu…

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    V sede mam tech 15% taky…

                                                    kdyz si pak clovek stoupne tak jak normalne jezdi a kdyz je to navic jeste zkopce, tak se to rychle zmeni :)

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                            • deekay  

                                              Pro me vyjma tech gramu navic ma vzduch vyhodu moznosti zmeny tuhosti. U pruzinovky to je horsi, musis trefit pruzinu, pak muzes maximalne trochu predepnout a to je vse.

                                              0 0
                                              • goofy  

                                                Co je na tom složitého? Dostaneš 3 pružiny, jednu vybereš a točítkem doladíš předepnutí dle požadavků. Ale nechme toho. Je to vlákno úplně o něčem jiném.

                                                0 0
                                                • deekay  

                                                  Jenze tocitko/vlozky meni predpeti a ne spring rate.

                                                  neboj, ja pruzinu taky mel, vim co mi na cem sralo a co ne.

                                                  0 0
                                                  • goofy  

                                                    Nevím, cos tím chtěl říci, ale ano přesune to počátek křivky, což je účel. Nechme těch diskuzí ve vlákně, které je úplně o něčem jiném.

                                                    0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    To je prave ten problem, meni to pocatek, a ne krivku samotnou! Ale mas pravdu, drzim hubu :)

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Proč by to mělo měnit křivku, když je to přímka, což je účel… ;-)

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    sklon primky ;)

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Ano. Ale ten rozdíl je dost minimální. Aspoň u Foxu jsou ty pružiny celkem blízko sebe…

                                                    EDIT: ten sklon zůstane taky vlastně stejný, jen se to celé posune na grafu nahoru. Ta pružina přece ani v jednom případně není úplně zmáčknutá…

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    Sklon zustane a primka se posune nahoru, pokud pouzijes preload..pokud zmenis pruzinu zmeni se sklon krivky – to je cele o cem sem tu mluvil, nez si sem napsal, ze se na tu debatu vysereme :D

                                                    Proste bud rad ze ti vyhovuje foxarna a doufej ze nechcipne, vic to resit nehodlam, nebo z toho zase bude nakej fanboy flame.

                                                    0 0
                                                  • Mr.Duck  

                                                    Rock Shox, 26", Shimano. Vsechny otazky kolem biku odpovezeny. Hotovo.

                                                    0 0
                                                  • deekay  

                                                    Se shimanem souhlasim jen u brzd :D

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Ok. Asi jo. Když tam otevřeme pružící vlákno… :-) Že zůstane sklon stejný je dle mě totiž dobré, tak jsem nechápal, že to je dle tebe špatně. Už mlčím a jdu pleštit kapry :-D

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
          • Tomáš  

            Jo, stříkačka, ale spešl nástavec za nemalý peníz ( v USA 20 USD co jsem koukal a v Evropě 20 GBP ). Taky si ho budu muset sehnat, může se hodit :)

            0 0
    • tomfree  

      Doufám,že až dostanu po dvou měsících čekání kýžený tlumič,nedopadnu stejně :-(

      0 0
    • 01carbon  

      Před měsícem SID a REBA – reklamace přes Canyon u Žitného. Ještě dělali navíc servis na mé přání. Za každou vidli asi 750,– za servis. REBA je OK, SID když se nechal stát držel tlak, při jízdě po 1/2hod na cca 50% tlaku a odtrh tak 60kg. Možná díky tomu mě to poslalo v noci přes = přeražený dvě žebra. Nyní je tam SID znovu již 3 týdny. Vzhledem se stavu žeber mi to tak moc neva, ale ta pruda a nemožnost s tím něco udělat mě neskutečně točí.

      0 0
      • joachim12  

        Taky s nima mám špatnou zkušenost a to reklamací na tlumič která trvala 3 měsíce a až po napsání výhrůžného mailu a pohrozením kontrolou Čoi mě poslali dva řetězy jako útěchu-pěkný plečky které jsem vyměnil za jeden pořádný.A do 14-ti dnů to konečně bylo vyřízené.Jak se mi řekne CykoŽitný hned mám tlak a na čele žílu

        0 0
    • MirosPikos  

      No když to tak čtu, abych si oddychl, že jsme pořídil Aurona a ne Pika :)

      0 0
      • wilda81  

        Jak jsi s ním spokojený s odstupem času? Koupil bys jej znovu?

        0 0
        • MirosPikos  

          Hele spokojenej, vidlici jsem jednou nafoukal, pocitově naladil a dál to neřešil. Nebyl důvod, jsem spokojený. Jediný co občas udělám, že zkontroluju tlak a vyčistím/namažu vnitřní nohy.

          Takže kdybych měl znovu nabídku na VO cenu, tak beru znovu :)

          0 0
      • pavlik6022  

        dobrá volba

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • saintjv  

      Tak to teda cumim…Jsem si myslel ze mam proste pech ze ta banda z*rdu u me proste udelala chybku a koukam ze ono toho je vic. To uz mozna skoro stoji za napsani dopisu vyrobci at s tim ***** neco udela…

      0 0
    • logoman  

      No je pravda, ze mi misto 160mm pika poslali 150, ale obratem to dali do poradku.

      Ale do zarucaku na zacatku spravne napsali 160mm, nevim co zkouseli …

      0 0
      • Breakpain  

        To sis koupil nové zboží a poslali blbě? Myslím, že v tomhle případě zkoušeli prd a kdo to balil se překoukl ;) …

        0 0
        • logoman  

          Do zarucaku nekdo musel vyplnit seriove cislo, ktere je zezadu na korunce, stejne tak je zezadu na leve noze napsan zdvih, kde bylo 150 pritom v zarucaku bylo spravne 160mm. Minimalen to ilustruje, ze si s praci nedaji moc zalezet.

          Ale v pohode to vymenili …

          0 0
    • MirosPikos  

      A to jsem si říkal, jak jsou v CykloŠvec špatní. Nakonec všechny problémy s nimi vyřešeny, ale musí se člověk ozvat. Bohužel, tak to u nás asi bude. Dál to komentovat nebudu, neboť bych se dostal do roviny politické :)

      0 0
      • tonik666  

        Cyklosvec mi neprijde vyslovene spatny, nazval bych to spis"neflexibilni". Chybi mi u nas nejaka tuningova firma sprofi pristupen jako. Ma treba tf tuned. Tim nemyslim ojedinele exoty a kutily ala tuning test, ti tu jsou a zatim jsem nenasel odvahu jim vidli dat.

        0 0
        • deekay  

          Jo, neco jako TFtuned tu chybi, ale ono neni imho nic ani v nemecku.

          Nadruhou stranu by me zajimalo, kdo by se do takovydle veci pustil, ono je to trochu nevdecne.

          0 0
          • tonik666  

            toxoholics byli velky tuning a zaroven znackovy servis foxu. Pak je fox koupil.ale nevim zda delali i jine vidle

            0 0
            • deekay  

              No prave by to chtelo nekoho, kdo dela vsecko.

              Bohuzel posilat zrovna vidli nekam do anglie vyjde skoro vic jak pripadny servis.

              0 0
              • tonik666  

                Jj,poslani do anglie a zpet je za cenu servisu u svece. Navic jsem ted koukal na ceny nemeckeho servisu a dilu do vidlic a jsou tak dvojnasobne optori svecovi – fox to zjevne prizsobuje kupni sile.

                0 0
                • deekay  

                  Stejne to dopadne tak, ze si zase nakoupim oleje i na Pika, udelam odvzdusnovaci sadu na charger a budu si to delat sam.

                  Akorat me dycky stve ten bordel v koupelne po vymene oleje :D

                  0 0
          • Sidewinder  

            A co treba BikeLive? Nevim tedy jak s RockShoxem, ale s Foxem umi Dan Boubin vsechno mozne a pristup maji profesionalni.

            0 0
            • scret  

              umi i RS… ja posilam vzdy pruz.jednotky radeji do Bikelive, nez do Svece, Zitnymu apod.

              Zatim jsem byl vzdy spokojeny…

              ale uz mi taky nekdo rikal, ze spokojeny nebyl a prislo mu vidle skrabla…:(

              0 0
              • deekay  

                No ten nekdo jsem byl ja

                Uz tam nic nedavam a delam si vidle sam, nastesti to bylo uz na starym lyrikovi, takze jsem to nijak vic neresil, ale uz jen to ze zapirali, ze to neni mozny me nastvalo spis nez ten samotnej skrabanec na noze.

                0 0
                • TJK  

                  a pak co ja chudak mam delat s BOSem :-D nastesti je milan tak ochotnej ze mi ho oservisuje a tak nejak osobne citim ze jeho pristup k temhle vecem je vic nez puntickarsky :-)

                  0 0
                  • deekay  

                    tak puntickarskej muze bejt, ale tres se at tam neodejde naka vec co se musi objednavat ;)

                    0 0
                    • kali222  

                      A bos je uvnitr zvlaste slozity, nebo vyzaduje specialni pripravky, ze to ti proflakli lide nedelaji? Nebo se spatne objednavaji od tech Francouzu dily?

                      0 0
                      • deekay  

                        Slozitej neni, tesneni co jsou standard apod problem nejsou, ale s francouzema neni rec co do ND.

                        Treba britskej importer a servisni centrum R53 pred nakym casem ukoncili kooperaci s BOSem prave proto ze i na ne frantici srali.

                        Je to skoda, protoze ty vidle i tlumice jsou spickovy.

                        Spolehlivostne na tom jsou lip jak RS (sice se to sere taky, ale ne tolik), cenove je to teda megaprda, ale kdyby byl slusnej servis, da se to zkousnout.

                        0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • scret  

                  jj, taky si vidle delam sam, ale jeste jsem nedelal treba Fit nebo Pika…

                  0 0
              • tonik666  

                Ja mam taky negativni, s foxem s terralogicem, po zasahu v bikelive uz nikdy nezamykal jak pred nim

                0 0
    • saintjv  

      Tak myslim ze by bylo fer napsat jak to dopadlo.

      Dneska jsem mel sluzebku do liberce a tak jsem si rekl ze zkusim zavolat do cyklozitny jestli uz neni muj pike hotovy. Rikali ze dorazil ve stredu vecer ale ze to zkusi do patku stihnout. Stihli.

      Uz pri vstupu k nim do servisu me velmi oba mechanici velmi prekvapili vstricnym pristupem. Ochotne mi vsechno vysvetlili a ukazali. Muj pike byl reklamovan s ti ze zamykaci korunka nefungovala tak jako pred reklamaci tj. ze mela 13 poloh, ale mela pouze 8. Mechanik mi vysvetlil a primo konkretne ukazal na jinem pikovi ze ty polohy se mohou lisit. 2015 ma pouze 3 polohy, ukazal mi podobneho pike memu a ten mel zase 16 poloh. Rekli ze jim prisel muj pike v poradku ale presto vymenili streva za 2015 model cimz mi vlastne vidli zhodnotili. Ted uz pike chodi opet paradne. Povypraveli mi jak to u nich funguje a tak a celkove musim rict ze po prvotni nasranosti me velmi mile prekvapili…

      Ta doba proc jsem byl bez kola mesic je nasnade… Kdych si pro pika nejel dostal by ho obchod kde jsem reklamoval nejdriv v pondeli spis v utery… Takze kdyz to shrnu ti. Ze je pouze jediny oficialni opravce v cr tak oprava trva 1 den a doprava tyden…

      A to me privadi k otazce kdo je tedy ten spatny… Evidentne to vypada na za a) vyrobce a jeho debilni rozhodnuti ze pouze RS to muze reklamaci vyridit a samozrejme asi i prodejce ponese vinu ze nebyl schopen rozpoznat problém 3× reklamovane vidle… Vysledek je nasranej zakaznik na znacku ze proste kolo za 100+ nedokaze promptne vyresit v pripade reklamace…a uprimne presto ze na kole se mi jezdi paradne dnes bych vahal koupit si ho znovu…

      Ps:Takze ti co maj pika v reklamaci se nemusi bat co se servisu tyce …

      0 0
      • deekay  

        s tema korunkama a polohama jsem to nejak nepochopil..

        to mas pike RC?

        0 0
        • saintjv  

          Jj to otocny kolecko co tam bylo. Kazdy cvaknuti jsem bral jako jednu poluhu

          0 0
          • deekay  

            takze novej pike RC uz ma jen tri polohy jako RC3T, ale chybi mi teda stelovatko low speed komprese? hm, zajimave

            0 0
            • saintjv  

              nene to tam je pockej vyfotim to

              0 0
              • saintjv  

                Tak tohle mam ted na kole a rikali ze tohle bude na 2015 kolech. Jetsli to je neco co uz bylo to nevim, kazdopadne puvodne jsem tam mel pouze to modre kolecko.

                0 0
                • deekay  

                  Trochu nerozumim tomu co rikali s rocnikama, ale vypada to ze ti tam dali RCT3 tlumic z ty vyssi verze. Takhle to presne vypada na ty moji. Takze tvoji vidli opravdu zhodnotili :)

                  0 0
                  • scret  

                    presne tak, tohle je RCT3…

                    0 0
                    • saintjv  

                      kazdopadne moje vidle je ted lepsi nez byla.

                      0 0
                      • drzhor  

                        Dobrý večer

                        tak nějak jsem to četl a nevěřil jsem, že byste měl tak negativní zkušenost… přijde mně Žitný v pohodě… dobře že to tak dopadlo :)

                        add BOS co tu někdo zamotal tak patrona je nafocená zde i včetně servisu (patrona druhá fotka v galerii):

                        http://www.boxxerservis.cz/…-servis.html

                        je to jednoduché oservisovat… a nemá se tam co v podstatě pokazit…

                        0 0
                • drzhor  

                  otázka je, jestli to tam nebylo již při sundavání z tvého kola… člověk si dost věcí nevšimne a takovou díru udělá jen při přepravě kola spolu s dalším kolem nebo pádem…

                  0 0
    • FatBoySlim  

      No doby jsou tam slusne,ja si objednat tuzsi pruzinu do xc 30TK a doba dodání 8–10 týdnů. Ale samozrejme jsem jezdil i s tou mekkou.

      0 0
    • saintjv  

      Tak hosi jen tak pro zajimost, SAD STORY CONTINUE…

      Tak pike zase v prdeli… Zajimalo by me jestli je to rukama servisaku nebo je to proste takovej kram… Dokud fungoval byla to nejlepsi vidlice co jsem jezdil ale 5 reklamace? To uz je trosku moc…

      Zavada: Okolo reboundu tece olej a podle servisniho technika si vidlice nasava vzduch a proto nefunguje a je tvrdsi nez xc vidle… Od posledni reklamace 2 vyjizky na kole… Ja uz nejsem ani nasranej…Ja ani nevim co jsem…:(((

      0 0
      • scret  

        jednoduchy, nechal bych si vratit prachy a koupil neco jinyho, coz teda nevim co:))

        0 0
      • MichaelSimek  

        :( , aspon me prilis neodskaces a treba te casem doskacu

        0 0
      • TJK  

        jak pise scret.. budto novej kousek, nebo vratit penize… prubnul bych mattoca nebo novou CR marunu

        0 0
        • scret  

          jj, asi bych taky prubnul mattoca, na maruny uz jsem taky slysel nekde negativni chvalu…

          0 0
          • TJK  

            tak to same je i na mattoca a porad i Pika a neznamena to ze vsechny stojej za houby… pode me je to spis o stesti na kus.. i kdyz tech Marun asi jezdi vyrazne mene nez treba Piku…

            0 0
      • Johnnyxjr  

        Čus Stando neměl jsi přeci jenom zůstat u toho Treka? Já ho poslal po roce do světa přešel jsem na cyklokrosku a mám svatej pokoj tak zatím čus.

        0 0
      • mr.antik  

        Takže zase zavzdušněnej tlumič? To je to tak těžké opravit?

        0 0
      • saintjv  

        Hosi bohuzel PIKE je na kole z vyroby. Budu samozrejme reklamovat u prodejce celeho kola… Jinak zavada prave ze byla pokazde jina. Uz jsem tam volal do Zitnejch a slibili novej kus celej…ale furt nevim jak se k tomu postavit. Prodejce samozrejme bude tvrdit ze to nebyla 3× stejna zavada jestli mi rozumite…

        0 0
        • Breakpain  

          Je to vada na vidlici u nového kola … trvej na svém a jestli Ti to nevadí, začni nadávat, že to není možný tohle to a že to už je na předání ČOI … já jsem moc měkkej a vyje*bou se mnou. Otec se vždy rozzuří, za chvíli dojde manažer, nabídke slevičku, ústupky a je vyřešíno … Takže rozohnit se občas taky má svůj smysl.

          Já třeba takhle vyselektoval nejeden shop – byl jsem v právu, reklamace tragédie – nemám důvod se tam vracet a to by si měli uvědomit …

          0 0
        • alinceb  

          Ještě máš šanci, až ti vidli vymění, tu novou prodat a koupit jinou, pokud se Pika bojíš…

          0 0
        • mr.antik  

          Jako zas tolik špatnejch neopravitelnejch piků není, pokud ti daj novou, normálně ti pokračuje záruka

          0 0
        • mr.nikdo  

          3 x stejna zavada anebo 4 jine zavady (pokud to neni jinak v novem zakoniku, protoze ten jsem jeste necetl).

          0 0
          • saintjv  

            Hele zjistim si to protoze uz me chlapci fakt serou…

            0 0
            • camlost  

              hlavně je zapotřebí reklamovat celé kolo (koupil jsi kolo, ne vidlici). on se pak prodejce mnohem více snaží.

              0 0
    • wilda81  

      Bohužel podobné zkušenosti nemám jen u Žitného. Takto vylepšeného Boxxera jsem dostal dnes ze servisu v Ostravě. :/ Druhý vryp je naštěstí až nad korunkou.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • goofy  

        U koho? MaxCursor?

        0 0
        • wilda81  

          Dával jsem na servis ještě sedlovku a šlo to přes mojekolo ke Kamilovi G. (KGB). Jestli vidli poškrábali už na prodejně nebo se to stalo až při servise nezjistím, ale volali jsme si s Kamilem a dohodli se, že předání příště pořešíme raději osobně. Nabídl mi slevu jako kompenzaci.

          0 0
          • drzhor  

            klidně jsi to mohl mít poškrabané z ježdění… neobviňoval bych nikoho, dost věcí člověk přehlídne…

            0 0
            • wilda81  

              Klidně mohl, ale neměl. ;) Ta vidle byla bez skoro nová a dával jsem ji tam jen na promazání – víme jak je to u RS s šetřením na oleji a vazelíně. Než jsem ji pečlivě obalil do strečové fólie, tak jsem ji celou kontroloval, protože jsem byl poučený zkušeností s Žitným v léte. Poškrábal vnější nohy a místo omluvy na poškrábané místo nalepil reklamní nálepku … hlavně nenápadně :))

              0 0
              • drzhor  

                njn kontrolovali jsme teď dva rámy tak důkladně, až oba byly křuply :D hele, muselo by jim to upadnout na zem, na rozebrání potřebuješ imbus a gumový kladívko… :D ale.. pořád je tu ale :D

                0 0
              • scret  

                predtim, nez odesilam, tak vzdy peclive fotim…

                0 0
                • wilda81  

                  Fotodokumentaci mám, ale k čemu ti(nám) to je? Že můžeš srovnat před a po? :)

                  Nepotřebuji X korun slevu jako odškodné, ale ať se prodejci, pošťáci, servisáci atd. k našim věcem chovají jako k vlastním. Nemám kolo na leštění, ale na ježdění. Dřív nebo později bych si tu vidlici beztak takto škrábl sám.

                  0 0
    • mastihuba  

      no todle vlákno jsem neměl číst. :) uvažuju o základním servise reverba a vzhledem k časovýmu presu jsem to tam chtěl poslat. Nicméně si ten čas udělám. Video na stránkách sramu je dokonalý a když si nachystám vložku do svěráku tak člověk nepotřebuje žádnej spešl vercajk.

      0 0
      • mr.antik  

        jakou sadu těsnění bereš? Nebo to kupuješ nějak extra?

        0 0
        • mastihuba  

          Až to rozdelam tak uvidim. Asi v tom je nejakej bordel. Tlak drzi, ale i kdyz povolim sedlovou objimku, a matici se stirakem, tak to nahoru vyjet nechce. Jak dyby tam byl nejakej pisek. Ale nakonec vyjede nahoru a drzi. Tesneni vemu ve kseftu. Akorat ty medeny vymackavaci veci necham jeste sezonu. Moc toho najety nemaji.

          0 0
          • Macik  

            Jen se to hezky nauč. Ať ten krám nemusím posílat na druhý konec republiky ;-)

            0 0
          • mr.antik  

            Mě to asi 3mm propružuje ve vysunutém stavu… ale přijde mi blbost kupovat právě komplet repasní sadu, kde je asi milión věci, když to bude nejspíš jen v jednom těsnění…

            0 0
            • tonik666  

              Taky mi pruží asi 1–2mm ve vysunutém stavu. Je to docela nepříjemný. Tipoval bych taky, že to bude jedno těsnění. Nejspíš nechám repasovat komplet, mám ho přes rok, což mi přijde ok výdrž.

              0 0
              • mr.antik  

                Zkusim někde pohledat – já ho mám sezónu, ne extra intenzivního ježděně, prostě se někam dostala kapka vzduchu, takže spíš si řikám, že metoda rozebrat, očistit, promazat, složit by mohla pomoct.

                Je fakt že se mi nechce řešit pak na jaře až bude čekací doba dva týdny…

                0 0
                • mr.antik  

                  největší strach mám samozřejmě s vyndáním z rámu, protože nemám ten connect magic rozpojovátko

                  0 0
            • mastihuba  

              Tak hosi asi vas zklamu. Odsrouboval jsem matici, promaznul to vazelinkou nahoru dolu, odvzdusnil packu a chodi jak vino. Co me teda sere ze jsem sel do kseftu pro nastrckovou devitku za par korun a nechal jsem tam skoro dva litry za variabilni stranovej klic a pekny kleste na lanka a bovdeny. :)

              0 0
              • scret  

                :))

                0 0
                • mastihuba  

                  nj david by mne zabil kdyby zjistil že jsem se na to chystal hasákem :)

                  0 0
              • pepek  

                Počuj Kefalín, čo ty si predstavuješ pod takým slovom variabilni stranovej klic ? Stačil ti francouzák, nebo toto

                0 0
                • mastihuba  

                  variabilní – posuvný – netušil jsem že se tomu říká posuvný.

                  0 0
                  • tonik666  

                    Spíš nám napiš, co jsi kde odšrouboval a promazal. A to ti pomohlo na to 2–3mm „odpružení“ plně vysunutého reverba?

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Taky mě to čeká :)

                      0 0
                    • mastihuba  

                      nikde jsem nepsal že mi to 2–3mm pruží. U mne byl jen problém že pomalu zadrhávaně vyjížděl. Nicméně když už konečně vyjel tak nadoraz bez jakýhokoli pružení.

                      Jediný co jsem odšrouboval a očistil je velká matice do které zajíždí a vyjíždí pohyblivá část sedlovky a obsahuje stírák. Pak už jen stačilo máznout vazelínou tělo pístnice a párkrát s tím sjet dolů a zase nahoru.

                      Odvzdušnění páčky je na youtubu

                      0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • saintjv  

      Tak hosi dalsi progres v kauze… Po me 6 reklamaci PIKA jsem dostal novou vidlici. Rikam si KONECNE bude po problemech…

      Prijdu do shopu a a cekal tam na me krasnej nobvej pike 2015. Vedu kolo k autu a sedam na nej a rikam si ***** co to je na to sedim nejak z kopce… Koukam na to a co si myslite?

      Misto myho 160mm Pika tam je 140?????? Vole komu ja jsem co udelal?????? Tak jsem jim to sel hodit na hlavu OPET…

      0 0
      • tomfree  

        Tohle už stojí za otázku, chci ještě jezdit na kole? :-)

        0 0
      • MirosPikos  

        Ještě, že není sezona :)

        0 0
        • kali222  

          a jejich reakce jak?

          0 0
          • saintjv  

            Co jako na to muzou rict… Ten spesl shop v tom moc jako delat nemuze… Jinak mam ti v reklamaci od 5.1.2015 tak jsem zvedavej jestli to stihnou do 5.2.2015.

            0 0
            • kali222  

              Říci na to můžou hodně věcí(udělat ne), proto jsem se ptal. Bych to kola poslal normálně dál. :) Mám jednu takovou zkušenost s autem, kdy jsem takle dlouho „trpěl“ a nakonec ho zbořil. Na osud nevěřím, ale mě tenkrát nebylo souzený. Jinak nevim. :D

              0 0
              • saintjv  

                Jo no ale to muzu az kdyz to bude vyrizeny…Coz bohuzel zatim jako uplne nevidim realny…

                0 0
                • kubad  

                  za normální situace je to vyřízené no 30 dní, že to nedokážeš je tvoje blbost

                  0 0
                  • saintjv  

                    Hele neni treba silnych slov. Jak jsem psal hrubej muzu byt az tech 30 dnu uplnyne. DO ty doby bohuzel muzes jen cekat.

                    0 0
                    • kubad  

                      Chápu ze ted už je ta jak pises, ale řešit 6× za sezonu vidlu by me sralo, a prodejce pak tuplem

                      0 0
                      • saintjv  

                        Jako jak me to sere neumis si predstavit, ale jses bezmocnej. Dokud to nevykaze 3 stejne zavady tak nemuzes nic nez ze je to musis nechat opravit/vymenit. Ta vidle byla posrana pokazdy jinak… Nicmene kolo samotny fungovalo paradne a bylo by me lito se ho zbavovat, snad jen prelepit znacku vyrobce.

                        Pak se do toho bohuzel vlozilo cyklozitny a bylo to v prdeli… Prodejce sam par veci zanedbal taky ale uprimne nevim jestli bych na jejich miste reagoval jinak, treba posledni kdy prisla ta jina vidle v papirech je ze tam je 160mm vidle. Pri montazi mechos asi nema tuseni co tam ma byt a jen mu reknou namontuj… Oni samozrejme vedi co jim hrozi. V tenhle okamzik si myslim ze si velmi vazne uvdomuji situaci. Ja ted jezdim skoro kazdy vikend na hory tak me nasrani neni takovy jako kdybych chtel jezdit. Ale tohle je zcela posledni sance. Pokud to poserou nyni a nestihou tech 30 dnu maji smulu a priste jim to bez rikani hazim na hlavu.

                        0 0
                        • Gabbo  

                          3 stejne nebo 4 ruzne zavady pokud se nemylim..

                          0 0
                          • Dorsiflex  

                            Ne, tak to není – stačí tři jakékoliv uznané reklamace. Při třetí je už možné požadovat vrácení peněz nebo nový výrobek.

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                            • scret  

                              nebylo to takhle driv? tzn. stary OZ?

                              0 0
            • mr.antik  

              no může… třeba zkontrolovat, že dávaj na kolo jinou vidli než tam patří

              0 0
            • kubad  

              drž se pořádné značky a nekupuj Sračky :D

              0 0
              • Tomáš  

                +1

                0 0
              • logoman  

                Jako, ze si ma koupit 36 foxu? Nic jinyho nez 36 a pike se jako 29 160mm nedela …

                0 0
                • kubad  

                  to bylo myšleno jinak, pokud bych 6× řešil vidlici, a pořád bez výskedku tak by prodejce kola lítal jinak

                  0 0
              • tomfree  

                To že Rock shox nedělal, nedělá a snad ani nebude dělat vidlici, která funguje není vina výrobce kola, ten může za to, když je třeba něco křivé, nebo to vrže žejo :-)

                0 0
                • kubad  

                  pleteš se já kupuju celek a je mě jako zákazníkovy fuk co mě drží přední kolo.

                  pokud se něco sere a prodejce kola to není schopný to řešit tak mu omlátím o hlavu to co jsem od něj koupil – a věř tomu že se bude sakra jinak starat o zákazníka pokud mu bude nad hlavou vyset vrácení kola, a je především jejich starost sehnat jinou a ne nějakého žitného.

                  jinak je samozřejmě vše o dohodě zákazník – prodejce to tady zjevně nefunguje

                  0 0
                  • tomfree  

                    Vím jak to funguje u reklamací automobilů a staveb v téhle zemi, takže nějaké kolo za pár je proti tomu nic a člověk musí mít sakra žaludek, aby něco vyřídil, takže nebuďme naivní.

                    0 0
                  • tomfree  

                    Vím jak to funguje u reklamací automobilů a staveb v téhle zemi, takže nějaké kolo za pár je proti tomu nic a člověk musí mít sakra žaludek, aby něco vyřídil, takže nebuďme naivní.

                    0 0
                    • kubad  

                      zase tak složité to není. hlavně to chce vše písemně

                      0 0
                      • tomfree  

                        Víš jak se jedná se zákazníkem, který čeká za každým krokem podvod? Blbě, takové si raději nechám ujít, pořád si většinou vystačím s podáním ruky :-)

                        0 0
                        • kubad  

                          však píšu že je to o dohodě, a ta je výrazně výhodnější, bohužel tady to nějak neklaplo když 6× reklamoval vidlci

                          0 0
      • logoman  

        Masakr, neuveritelna neschopnost a nakonec tam daji jeste spatnou vidli rofl.

        0 0
      • scret  

        a fungoval?:)

        0 0
        • saintjv  

          hele asi fungoval ale ja to zjistovat nebudu. Jsou to proste kokoti. Je fakt ze i v shopu to mohli zkouknout… Me to doted jeste nedochazi… jak rikam jak nebude opraveno/vymeneno tak jak nekdo vyse psal pujde kolo z domu.

          0 0
    • Skad  

      mé zkušenosti jsou naopak pozitivní. Dnes po dvou týdnech přišel z reklamace RS SID kde přestal fungovat lock, a i přesto že mi reklamaci zamítli (prý pro opotřebovanost kterou jsem asi stihnul na reálných 1000km), ale v rámci Dobrého jména společnosti mi vyměnili celý MC za MC DNA. I když je dost možný že mi reklamaci zamítl přímo žitný a oprava šla na triko KUPKOLU. Nopak se mi potvrdilo že servisák ze Semilského bikeshopu je pěkný ******, když tvrdil že nenašel příčinu a s MC nic není…

      0 0
      • Soreno  

        Klasickej trik – reklamace zamítnuta, ale my vám to opravily v rámci dobrého jména :-). Až tam pujdeš poněkolikátý se stejnou závadou nebo jinou furt to bude 1 reklamace.

        0 0
        • Skad  

          tak já doufám, že až jí nahodím a projedu, tak bude zase chodit a ne že po jedné vyjíždce odejde. Počítá se od opravení nějaká další záruční doba, i když už je třeba po té dvouleté?

          0 0
          • 01carbon  

            SID po reklamaci a údržbě při jízdě ucházel = po 1/2hod jízdy vidle spadla na doraz. Tak jsem jim to poslal celé (včetně tlumiče a Xlocku) znova – měnili tlumení s tím že to bylo zavzdušněné … bla bla = dalších 30 dnů. A to bylo mezi oběma reklamacemi cca 20–30 dnů. Nyní se to jeví OK.

            0 0
    • Skad  

      jinak dobrej servis na RS! http://www.rockshox-servis.cz/kontakt.html

      0 0
      • scret  

        nezminoval tu nahodou nekdo, ze je to tam 50/50?:)

        0 0
        • Skad  

          Já asi ne, ale těžko říct, měl jsem tam jen dvakrát starou rebu, rozumná dodací doba, cena těžko říct. Ale asi jeden z mála, komu se dá v mém okolí se servisem RS vidlic věřit.

          0 0
    • zderes  

      Koupil jsem Sram AXS.

      Ne přímo u nich a nebyl k tomu český návod. Ani prodejce k tomu český návod nemá, protože ho výhradní dovozce neposkytl ani po urgencích.

      Volal jsem tam a bylo mi řečeno, že návod nemají. Ani ho neposkytnou, protože je vše na videích. Nic ale v češtině. Aplikace taky češtinu neumí. Můžou si to dovolit? Dodávat něco a neposkytnout český návod?

      0 0
      • Vilém  

        Nemuzou, zazaluj je.

        0 0
      • adam1  

        Ten návod ti musí dodat prodéjce !

        Hlásí se to na čoi pokud chceš jít do sporu ?

        0 0
        • honzarb  

          Ja obecne moc nechapu, proc u nas navod k produktu musi dodat prodejce a ne dovozce… podle me by to mela byt presne naopak. Tenhle zpusob, kdy to dovozce s usmevem prehodi na svyho prodejce, kterej mu ve finale generuje zisky, mi prijde nestastny… ale je mi jasny, ze za to asi muzou nasi zakonodarci…

          0 0
          • kubad  

            a ty něco kupuješ od dovozce?

            za mě je spíš smutné že se v dnešní době musí tolik koko_in vůbec tisknout a přidávat ¨

            neskutečné množství papíru a peněz co to stojí

            0 0
            • honzarb  

              Ja ne, ale prodejce ano. Nepisi o vztahu prodejce -zakaznik, ale dovozce – prodejce.

              0 0
              • kubad  

                pořád nechápu co řešíš

                to je věc prodejce co kde nakoupí a jak dál prodává, a jen on je zodpovědný

                0 0
                • honzarb  

                  No jen sem se pozastavil, ze dovozce s prodavanym zbozim nedoda i cz navod, musi-li byt… a ta povinnost je pak na prodejci. Ale zas tak to neresim, umim anglicky, tak si poradim. Jen mi prislo nelogicke, ze kdyz si jako prodejce koupim treba od Zitnaka zbozi, tak si navod musim sehnat sam, resp. treba prelozit. Nic vic;)

                  0 0
          • MlokCZ  

            Spousta zboží ze zahraničí se sem dostane různými kanály. Někde žádný oficiální dovozce není vůbec. U něčeho je, ale ne všichni to přes něj řeší (někdo si to doveze jinak).

            Na koho by se tedy pak měl spotřebitel obracet?

            0 0
            • Pikaču  

              Na toho od koho si koupil. Pokud ti to prodejce nedoda tak máš čoi.

              Je úplně jedno od koho to prodejce koupil ( ofiko či neofiko) on je zodpovědný.

              Tady se tazatel neměl uspokojit s odpovědí ze to ma řešit s cyklozitny ( ofiko dovozce) a prodejci pohrozit čoikou.

              Prodejce ma zajistit návod a je to jeho starost jak to zajisti.

              0 0
              • MlokCZ  

                Mně to psát nemusíš, já jsem nenavrhoval, že by to měl řešit dovozce. Tak to je (povinnost prodejce) a je to v pořádku (i když tedy mám stejný názor jako kubad, že návod na každou kravinu je opravdu zbytečný).

                0 0
            • honzarb  

              Tj. samozrejme na prodejci, jaky kanal a cestu si vybere. Pokud ofiko dovoz neexistuje, nema asi jinou volbu. Ale pokud u nas ofiko dovozce existuje a dovazi sem naky produkt, tak nechapu, proc tohle musi resit prodejce.

              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • abel  

            tak naopak prodejci se často snaží přehodit reklamaci na dovozce (autorizované servisy apod.)

            0 0
            • Mustafa  

              Tak ale za tím není vždy špatný úmysl / ojebávka. Prodejce to neopravuje, ten to posílá do toho servisu také, takže většinou je varianta koncák / servis rychlejší minimálně o pár dní, které by jinak spolkla logistika mezi prodejcem a servisem. Plus máš kategorie produktů s on site servisem – větší tiskárny, mívala to LG u TV nad 50" atd.. Týká se to tedy pouze servisů, dovozce se s koncákem pravděpodobně nebude vůbec bavit, protože s ním nemá žádný smluvní vztah.

              0 0
              • abel  

                dneska už to asi tak častý není (nebo já jsem se s tím nestkal), ale 15–20let zpět běžná praxe jak vydrbat se zákazníkem – obchod to odmítá řešit a posílá zákoše do smluvního servisu, přestože to je jeho povinnost převzít.

                taky v době začátků eshopů se děly věci, každej si občanskej zákonník vykládal jak chtěl.

                0 0
      • Kubánec  

        Aby bylo jasno, návod musí dodat prodejce, ne dovozce. O žádných urgencích nevím, takže prodejce jendoduše lže! Mimo jiné, kdo to je? Mluvili jsme spolu. Nezlob se, ale podle videa to snad nastaví každý. Aplikace v Češtině? To jako vážně?

        0 0
        • zderes  

          Když je vše tak jednoduchý, proč je k tomu návod v několika jazycích a mnoho videí?

          Překvapilo mě, že prostě k něčemu takovému návod není, proto jsem se tady zeptal jak je to správně a na kom ten návod požadovat. Celkem se mi nechce věřit, že jsme mluvili spolu, spíš mě to mrzí ten tón na druhé straně až jsem byl překvapen a o to víc, když jsi to byl ty.

          Nic osobního v tom nehledej.

          Prodejce mi říkal, že ví o tom, že návod není, z jeho tónu jsem pochopil, že o to žádalo víc lidí (prodejců)

          Pak jsem volal ještě do Radotína, tam mi řekli to samé a ať se obrátím na výhradního dovozce. Uvádět mého prodejce nechci.

          0 0
          • Kubánec  

            Ono je to celé složitější a na delší debatu. Ano, startuju, když mi zavolá koncový zákazník a tvrdí mi, že já něco musím (když opravdu nemusím), protože mu to tak řekl prodejce (aby se ho zbavili). Na druhou stranu, taky jsi nebyl úplně nejmilejší :) Zavolej, poladíme to.

            0 0
            • Cavendish  

              Kubánec jasně +1

              0 0
            • zderes  

              V pohodě, už jsem moudřejší, kdybych věděl hned, že je to věc prodejce, vůbec bych tam nevolal a neotravoval.

              Každopádně díky všem za vysvětlení ;)

              0 0
            • gerrard  

              Sorry, ale to je snad základní dovednost pokud přicházíš do styku se zákazníky, dokázat se rozumně domluvit s lidmi co ti volají, ať mají tón jakýkoliv. To jaký budou mít z toho přístupu dojem si pak přenesou do dalšího vnímání značky. Zákazník se musí pokaždé pokud možno cítit spokojený. To je poslední co dělá dobrotu startovat na někoho, kdo tě „živí“.

              0 0
              • Tydlii  

                To je nějaká teorie, se kterou sice souhlasím, ale lidsky ho naprosto chápu. Druhá věc je, ze v tomhle vlákně někdo ten návod v ČJ sdílel, pak tedy naprosto nechapu neschopnost prodejce si ho zajistit. (Kubánec není prodejce, nemůže za to…)

                0 0
              • jeniiiik  

                Hele, kdybys viděl co se děje na prodejnách a celkově s lidma, je to ***** vedle kokota. Jeden z posledních celkem pobavil, otevřel baterku elektrokola sekyrou, povypojoval konektory. No a tohle reklamuje, že mu to nejede a celkem dost se tady vstekal. Mimochodem kolo z druhé ruky a asi pět let stare. :-) A ano, samozřejmě nějakou profesionalitu si musíš zachovat, ale spokojený zákazník prostě vždycky neodchází.

                0 0
                • kubad  

                  :D

                  0 0
                • Mustafa  

                  Jak řešíte u éček pokles kapacity? Záruka na kapacitu půl roku a pak „fuck off“?

                  0 0
                  • jeniiiik  

                    Samozřejmě se snažíme co nejvíce vyjít vstříc a dá se to vyřešit. Ale teď fakt dlouhou dobu si nepamatuju, že by jsme tam něco takového měli. Měl jsem třeba na kolech z půjčovny nahrkane tři tisíce a na Shimanu je běžně 97–98% kapacity.

                    0 0
                  • tomxxx  

                    Tak hlavně ty baterky na ekolech nejdou do ****** jak v mobilu. Ten nabijis každý den, ale většina eckaru e kolo tak 2× do týdne a každý den leda na dovolený. To většině lidí vydrží o dost déle jak 2 roky

                    0 0
                    • jeniiiik  

                      Asi tak… S tímhle je fakt hrozně málo problémů. Daleko horší je vlhkost a kondenzování vody v kontaktech a tak.

                      0 0
                • gerrard  

                  Tak pokaždé se najde nějaký extrém, viz. ten šikula se sekerou.:), ale obecně platí to co ti říkám. Ono je to nějaká dovednost a já budu tvrdit, že základní obchodní dovednost spolknout ego a dokázat to řešit s chladnou hlavou, aby si zákazník odnášel dobrý pocit a nikde nepíšu, že to znamená že dostane to co chce. Jenom to jednání musí prozákaznické. :)

                  0 0
                  • Romancero  

                    je to v jeho zájmu! Já jsem díky aroganci prodejce odešel ke konkurenci…

                    0 0
                    • JakeF  

                      Toho ten prodejce určitě hořce lituje.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • kubad  

                        to se velice pleteš, ten původní je naopak vysmátý, to co píšeš je problém toho nového – pokud už to pochopil, pokud ne tak to brzo pochopí :D

                        0 0
                  • jeniiiik  

                    To vyřídím naší reklamační. Většinou se může rozkrajet aby vyhověla, ale s čím tady chodí lidí a nebo obchodníci, to je fakt mazec. A těch agresivních, rvoucich, kteří se strašně domáhají svých práv po shlédnutí nějakého dílů A dost je plno. Teď tu třeba máme borce, který si na elektrokole vymýšlí různé závady jen aby ho mohl vrátit. Řval na prodejně, hrozil ČOI a kdoví co. Jak chceš prozakaznicky jednat s takovym? Nebo jsme měli jednoho, který nedokázal pochopit, že když na kole jezdí po rovině na jeden těžký převod a neměnil řetěz, že zeseka kazetu po 1000km. Taky chtěl reklamovat a domáhal se kdoví čeho. Řval tu po mě, po kolegimi jako po malém děcku a nenechal mě říct ani jedinou větu celou. Pomohlo až když jsem zařval já že pokud se nesklidí, že odchazim zpět na dílnu a jeho záležitost dal nebudu řešit.

                    0 0
                    • Jáchym 1  

                      Nechat zákazníka vyřvat až usne únavou jak batole.

                      0 0
                    • gerrard  

                      Je to práce s lidmi, obchod to je taková sonda na jejich úroveň. :) Základ je v klidu a slušně, ať máš proti sobě jakékoliv hovado. A to že jich po světě chodí hromada ti klidně podepíšu. Taky sem strávil nějaký pátek na prodejně a jinak živí mně partnerský byznys, tak nějakou výchovu na komunikaci se zákazníkem mám.

                      A to co sem už speciálně v cyklo prodejnách zažil je teda dost často tristní. :) A občas je na hrubý pytel potřeba hrubá záplata, ale to je až ta úplně poslední možnost, předtím bych ho slušně požádal, ať odejde, když se neumí slušně chovat. Je potřeba se od hovada nenechat strhnout na jeho úroveň. Tam je doma, tam tě utluče.

                      0 0
      • jeniiiik  

        A nechal sis to odborně namontovat v proškoleném servisu nebo to mastíš doma?

        Tenhle štítek je jediná povinnost Žitného, zbytek je na prodejci. A pokud ty sám nevíš, tak to prostě máš nechat namontovat a nechat vysvětlit si to tam. Pokud neví prodejce, vstekej se u něj a nebo to vezmi jinde.

        0 0
      • nooski  

        A hledal si vůbec?

        Přímo na SRAMu:

        Silniční: https://www.servicearchive.sram.com/…al_eeu_0.pdf

        Eagle: https://www.sram.com/…nual-eeu.pdf

        0 0
        • Vilém  

          :)

          0 0
        • Libores  

          Zajímavý teda, že ani prodejce ani dovozce o tom asi neví:)

          0 0
          • Pikaču  

            No spis je smutné ze to ani dovozce ani prodejce nemaji. Navic si to prodejce s dovozcem ma vyříkat sam. A o to jsou větší mamlasove ( vsichni 3) kdyz navod v cestine existuje ale hlavne ze se kazdy odkazuje na svoji pravdu.

            *Skvělá prace nooski

            0 0
            • deekay  

              Krasne napsano :) Bohuzel je to obecne takovy dnesni kolorit.

              Ono to tak asi bude i v dalsich odvetvich, ale dle me se cykloprumysl uz dostal nekam za hranici dobrych mravu. Aneb cpeme zakaznikum cim dal tim predrazenejsi a cim dal tim vetsi sracky. To je tak, kdyz funguje „marketing uber alles“ :)

              0 0
              • milan.v  

                To jde ruku v ruce s „kvalitou“ lidí, co se pohybují na trhu práce… Ostatně zdejší diskuze nevyjímaje…

                0 0
              • Barak  

                Je to jen o lidech.

                V zime jsem resil neco s bezkama Rossignol a prodejce mi tvrdil opak toho, co bylo psane v tech. dokumentaci. Volal jsem dovozci a pristup spickovej. Pomohl s resenim, zadne fuck off, ja jsem dovozce, me se to netyka a ty, koncovy zakazniku, me vlastne nezajimas… Vysledek byl, ze jsem v ramci reklamace dostal penize zpet a na podzim koupim nove lyze stejne znacky, protoze pristup byl super.

                0 0
                • Tydlii  

                  Zas uznej, že bojkotovat Sram s jeho postavením na trhu dá celkem práci :D, zatímco produkty Rossignol se dají oželet bez ztráty kytičky. A toho si budou asi celkem vědomi.

                  0 0
                  • Barak  

                    To mas pravdu. Pisu jen, ze takove chovani neni standard a ze je to o lidech. A jeste to sem o sobe napise…

                    0 0
                  • deekay  

                    Tak ono celej SRAM je mi přístupem vcelku nesympatická firma. Třeba mají tohle ve firemní politice. :) jinak tak nějak z různých zkušenosti mi prijde, že čím lehceji vydělané peníze člověk má, tím mene si toho váží a chova se v tehle pripadech o to arogantneji. Tím tu nechci na nikoho konkrétního ukazovat prstem ale tak nějak se mi tohle pravidlo osvědčilo.

                    0 0
                    • Slavik  

                      Ono je to vidět i na přístupu a dohledatelnosti v technické dokumentaci. Porovnejte SRAM a Shimano. To druhé je o několik parníků napřed…

                      0 0
                      • nooski  

                        A teď si zkus objednat u českého zastoupení třeba náhradní dráty na silniční kola. 7 let a přes urgence stále čekám :-) upínáky DA trvaly jen 2,5 roku. Shimano je v mnoha ohledech katastrofální.

                        0 0
                        • jeniiiik  

                          Tak on Lange nemá skladem ani normální díly, natož nějaké náhradní na starší věci. Jsem zvědavý jak to bude mít příští rok.

                          0 0
                          • vik  

                            Pritom ty dily existujou:-) Kupoval jsem na bicikli.de, tam se da sehnat snad kazdej Shimano sroubek…

                            0 0
                            • Slavik  

                              Taky převážně objednávám v DE. Tady je to trága

                              0 0
                            • jeniiiik  

                              Vím vím, zlaté Německo, taky jsem tam nakupoval ,, nesehnatelné" věci…

                              0 0
                        • deekay  

                          Jenze to se bavis o ceskem Shimanu :) Obecne ceske zastouopeni spousty firem je naprosto tragicke.

                          0 0
                      • novas752  

                        Snadd opačně ne? Jestli má xelej koncern sram něxo super zpracovaný tal je to technická dokumentace a náhradní díly. Manuály maj taky takový že to podle toho udělá i dítě. Stačí si otevřít sram.com/service

                        0 0
                        • Slavik  

                          SRAM manuály má, ale najít ten správný a to nemluvím o jazykových mutacích…

                          0 0
                    • embi  

                      Zkus se zeptat par lidi v oboru na dostupnost nahradnich dilu Shimano… Ta firma je ztelesnenim nesympaticke firemni politiky. MicroSpline, i-spec, 203 mm…

                      0 0
                      • deekay  

                        Tak to uz jsou spolu se SRAMem dve firmy, ktere maji nesympatickou firemni politiku :D To je ale smula, ze jsou to jedni z nejdulezitejsich v cykloprumyslu :) Ja se nehodmal zastvat Shimana, maj u me taky hodne vroubku. Nicmene SRAM na me proste pusobi jako klasicky nabubrely koncern. Ta amerikanskost z nich primo cisi. Tak nejak mi prijde, ze jakou firmu vzal pod kridla SRAM, tak sla do sracek. U nich je proste na prvnim miste marketing.

                        0 0
        • zderes  

          Hledal opravdu, ale asi špatně. Tento návod jsem našel taky, jen tam nebyla čeština.

          Už bych to uzavřel, nevěděl jsem, že Kubánec pracuje tam kde pracuje, to bych tady vůbec neřešil a nedělal ze sebe vola :)

          0 0
      • Tomcat  

        Vzhledem k tomu , že se nejedná o výrobek tvz. samostatně funkční a potřebuje odbornou montáž tak to mít návod jako třeba mobil či televize nemusí.

        0 0
        • wilda81  

          Ta „odborná montáž“ se jak prokazuje? Nějaké školení od sramu nebo co? Předpokládám teda, že obdoba „vyhlášky 50“ asi neexistuje.

          0 0
          • novas752  

            Odborně to nainstaluje každej mechanik kterej si letmo prokliká video na youtubu sramu. Akorát tady se z toho musí dělat věda.

            0 0
          • Tomcat  

            Třeba tak že tazatel to z anglického videa nedá.

            Ne řeší se, že výrobek především není samostatně funkční. Je to jak procesor, základní, deska , LCD do NTB nebo telefonu, samostatné elektronické součástky… …nebo pneumatika k autu. Tohle se už řešilo přex xx lety kdy nějaký sram snad ani neexistoval. Samozřejmě, že proti někomu kdo je neschopný to s existujícím elektronickým návodem nebo instruktážním videem dát se spiknul celí svět… …jenže tohle lidi pletou a brečí na to už od devadesátých let. A je jedno jestli auta, dům, zahrada, počítače.....

            0 0
        • zdenek  

          Aha, takže „odborná montáž“ je ten způsob, jak obejít povinnost dodat zákazníkovi CZ návod. :-(

          U něčeho jednoduššího (řetěz nebo kliky) už jsem se s tím taky setkal…

          0 0
          • 01carbon  

            jenomze potom se objevi nekdo kdo si retez blbe snytuje nebo zacvakne spojku a bude schopen a ochoten se soudit …

            protoze preci v navodu nebylo ze se kocka nesmi susist v mikrovlnce. pripadne pouzit zaminku neexistence CZ navodu k podobnemu.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.