Ahoj,omlouvám se všem,že kůli tomu zakládám další thread,ale jde mi o jednu konkrétní věc. Podle toho, co jsem četl na B-F, na tuning testu..etc. je pro mě Milan autorita a v podstatě jsem rozhodnutej pro Epicon od něj/bude-li k dispozici/ Zajímalo by mě ale, jak to děláte se servisem jím upravené vidlice. část z Vás patří mezi machry, jež si jí dokáží rozebrat a udržovat sami, ale co Vy, kteří to z jakýchkoliv důvodů nedělají. Jak jsem tu vyčetl, ochota v běžných servisech servisovat tyto vidle obecně asi není velká, ani Milan to nedoporučuje, jak to řešíte? Vozíte ji k Milanovi, nebo posíláte nebo jak? A jak často při „běžném“ ježdění měkkoně / na mtb cca 2–3ooo km,pokud možno bez deště a bláta/rok je ji třeba servisovat? Toto je věc, která je pro mě celkem důležitá. Nyní mimořádně musim řešit kůli přestavbě bytu i peníze + mám rád alternativy k k osvědčením / a většinou nákladným jistotám /, proto ten doporučovaný a chválený Suntour od Milana,kterému se tímto omlouvám,že jsem se s tímto dotazem neobrátil přímo jen na něj.
- přeci jen jeden dotaz navíc- pevná osa, dokážu si představit klady, ale jak s manipulací při nasazování, je výrazně obtížnější? je lepší na rychloupínáky nebo matice-tady asi sebou člověk musí vozit klíč… má vůbec pevná osa smysl u kola na Včkách? Je pevná osa zvláště vhodná pro tlusťocha aktuálně žel přes metrák?
Jsem v tomto outsider, proto se tak taky ptám
Jo, to počasí a práce mě pěkně štve, všechny dny kdy neprší, hákuju, třeba právě teď :-( čímž zdravím všechny s podobným osudem.