Ahoj, nemáte někdo zkušenost s brněnským obchodem Sportovnidum.cz? Zejména nákup kola přes e-shop nebo jiné služby (stavba, servis kola). Díky za případně postřehy.
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s brněnským obchodem Sportovnidum.cz? Zejména nákup kola přes e-shop nebo jiné služby (stavba, servis kola). Díky za případně postřehy.
Eshop v pohodě, co jsem objednal (pláště, duše, dráty) přišlo – a celkem i rychle:-) na něco měli zajímavé ceny, reklamace atd netestována…
Já s nimi mám jednu zkušenost, a to ne moc dobrou, byť šlo na jejich straně o selhání jednotlivce.
Objednával jsem zboží, do poznámky uvedl, že ho chci za předpokladu, že se jedná o specifický modelový rok, že v popisu to není uvedeno, ale než to odešlou, ať to pro jistotu překontrolují.
No, přišel mi samozřejmě jiný modelový rok (nevyužitelný pro mé potřeby, konstrukčně odlišný), takže jsem reklamoval. Ten člověk, který to vyřizoval, tak dokonce i reagoval, poměrně arogantně, že objednávka a její vyřízení bylo v pořádku, bez omluvy, bez dalšího, přitom text v poznámce objednávky byl naprosto zjevný z mé strany a detailně vše vysvětleno, takže by to měl pochopit i blbec…
Následná komunikace už s jiným člověkem z jejich firmy ohledně vrácení platby probíhala bez problémů a velmi rychle, takže jak píšu výše, jednotlivec a ještě se neumí chovat… Kdyby se omluvil, že poznámku v objednávce nečetl, přehlédl, nezobrazila se mu, neřeknu ani popel, stát se to může každému, je to lidské, ale arogantní chování ve vztahu (ještě navíc ke slušným zákazníkům), nesnáším, tam pak funguji recipročním chováním, že si to dotyčný za rámeček nedá…
Hledejme v první řadě chybu vždy u sebe. Sám sis zavařil tím, že jsi reklamoval. Měl jsi vrátit bez udání důvodu a nemusel jsi to celé vůbec absolvovat.
Tak určitě… :-D
Objednal jsi z netu mas 14 dni na vraceni bez udani duvodu. Tecka. Chtel jsi to hrotit a nakonec to pro tebe dobre dopadlo ;)
Nikdo nic hrotit nechtěl, ozval jsem se, že jsem do objednávky uvedl poznámku, nic nezkontrolovali a poslali odlišný modelový rok, který mi byl k …
Dříve použitý výraz o reklamaci by zde mohl být zavádějící, prostě jsem reklamoval objednávku, ne zboží, což asi někteří zde nepobrali, ale z detailu by to mělo být zřejmé…
A posílat to zpátky a platit poštu za něco, co někdo jiný odflákl, to se mi tedy ze zásady nechce… Tečka.
P. S.: A jak se ten člověk jinak dozví, že udělal chybu?
Ten clovek vubec netouzi po tom aby ro vedel.
Spolu s odstoupením od smlouvy, čti vrácením zboží, ti vzniká nárok i na vrácení částky, která byla vynaložena na dopravu k tobě. Jasně, poštovný k prodejci při vratce zpravidla platíš ty, u nás to takhle bohužel funguje.
Tak jestli není lepší s takovým špekem rovnou volat nebo psát před objednáním. Než objednávat a doufat, že si někdo všimne poznámky. člověk si pal ušetří hromadu času a nervů.
3 objednávky vždy bez problému.