Ahoj. Máte někdo zkušenosti s tímto problémem, že vám to v zatížení špatně řadí? V zatížení do kopce to má super řádit, ale ačkoliv jsem to měl v servise seřízené tak bohužel špatně řadí.
Děkuji
Tomáš
Ahoj. Máte někdo zkušenosti s tímto problémem, že vám to v zatížení špatně řadí? V zatížení do kopce to má super řádit, ale ačkoliv jsem to měl v servise seřízené tak bohužel špatně řadí.
Děkuji
Tomáš
Bližší popis toho co je špatně by byl?
Špatná délka řetězu, špatně seřízený šaltr, vůle ložisek kladek šaltru ??? Těžko říct. Jaká tam je kazeta?
Nesmíš tak řádit…
V tahu se neřadí!
Jo, tak to máme my dříve narození zažitý :-) Ale …
Americký SRAM přichází s revolucí v oblasti řazení a mění doposavad zažitý způsob řazení. Doposavad bylo obvyklé při řazení trochu odlehčit sílu z pedálů, při velkém záběru se nedoporučovalo řadit, protože mohl dojít k poškození převodové soustavy, roznýtování řetězu atd., to nemluvím o nadměrnému opotřebení. S příchodem Eagle Transmission Sram vše postavil na hlavu, protože tento systém funguje lépe pokud je při změně převodu řetěz záběru, v silném záběru. Doslova platí čím větší zatížení, tím líp řadí.
Dík. Tak už vím co si nekupovat, protože po 40ti letech ježdění už se nebudu přeučovat. :-)
Tak v tom případě má slabé nohy a zatěžuje to málo!
Tak to si to seřiď sám, nebo to dej tam, kde to umí.