Srovnani SCHWALBE Fast Fred 26x2.0" drát VS MAXXIS WORMDRIVE drát 26x1.90

23 nepřečtených
  • d.a.v.e.4

    Muze nekdo porovnat tyto plaste?..jezdim vetsinou na silnici..diky

    0 0
    • Rychlej turista  

      Mám takový pocit, že Fast Fredi se už nedělají. Ma silnici bych nazul něco hladkého, třeba od Schwalbe Marathon Supreme, Kožaka či něco takového.

      0 0
      • DaSnail  

        aji supermoto je sympatické

        0 0
        • Rychlej turista  

          Mám psychický blok vůči názvu, co v sobě obsahuje moto. K přednímu Weirwolfovi 2,5" jsem měl vzadu Motoraptor 2,4" a i přes svoji životní formu mi ujížděly holky :-D

          0 0
          • MlokCZ  

            To je ale škoda. Super moto je z těch plášťů nejrychlejší (rychlejší než Supreme).

            Je ale vhodný jen pro ty, co chtějí objemnější kvůli pohodlí (jsou jen ve 2,35").

            A jak jsem psal nedávno v dalším vláknu, tak stejně jako Supreme nejsou moc vhodné pro použití bez duší. U Super moto je tu kormě tenkých boků a neTLR patek problém bez duší ještě v objemu – bez duší potřebují opravdu široké ráfky (19mm nestačí). S duší (i latexovou) je to v pohodě i na dost nízkém tlaku i na těch 19mm ráfkách.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Je to on? Jak je na tom s odolností, když ho srovnáš se Supreme?

              0 0
              • MlokCZ  

                Ano. V odkazu tedy 29" verze (tu jezdím), ve stejné šířce se dělá i 26" verze.

                Super moto nemají žádnou ochranu proti defektům (Supreme mají na běhounu), což je také nejspíš hlavní důvod proč jedou lépe než Supreme.

                V reálu když srovnám, tak boky jsou stejné. Supreme mají o něco tužší a tlustší běhoun.

                Ale zase Super moto nejsou na běhounu úplné šlupky. Mají klasickou 67tpi Schwalbe EVO kostru. Tzn. je to srovnatelné s odolností třeba s EVO RaR 2011 (než přešly na 127tpi).

                Taky jsou poměrně těžké. V reálu jsem vážil 3 kousky a všechny tři lehce pod udávanou hmotnost (měly kolem 660g, udávaná je 680g).

                Jsou opravdu objemné, 57–58mm reálná šířka s duší na 19mm ráfku.

                Se Super moto do terénu jezdím jen ojediněle (teď mám na rychlé střídání dva páry kol, druhé se snake skin RaR bez duší), se Supreme jsem kdysi jezdil daleko více (to jsem neměl dvoje kola na střídání).

                Najeto na nich letos něco přes 1000km a defekt jsem s latexovou duší neměl zatím žádný. A vozil jsem je hlavně začátkem roku, tedy i párkrát když byly na silnicích zbytky posypu a přežily.

                Tady 29" verze levněji (tam jsem je i bral)

                http://www.bike-discount.de/…a99652/.html

                0 0
                • Rychlej turista  

                  Já chtěl ty Supreme hlavně kvůli odolnosti, abych nemusel mezi pády v terénu řešit i defekty :-) Jestli to ale u Supermoto není úplná trága, tak je možná vezmu na milost, mému bajku dají novou tvář :-D

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak když jsi jezdil pláště typu RK supersonic a FF, tak s odolností Super moto můžeš být jedině spokojený :-)

                    Mě nejdříve štvalo, že Super moto nemůžu použít bez duší, ale nakonec je to možná pro mě tak i lepší (latexové duše). Objemné jsou hodně, takže cvaknutí duše snad ani není možné (nefoukám je až tak úplně málo když jsou hlavně na asfalt).

                    S latexovou duší to jede téměř srovnatelně jako bez duše, takže v tomhle také problém není a pohodlí to samé.

                    A odolnost nakonec dostatečná pro mě je, tohle latexová duše oproti butylové ještě trošku zlepšuje.

                    A je příjemné, že u nich nemusím řešit tmel, když jsou to kola, které jezdím jen část roku a pak i déle stojí v rohu. Přeci jen těch kol s tmelem mám už tak dost a nějaká starost o to je.

                    Zůstává už jen ta nutnost častějšího dofukování, ale to mi až tak nevadí (když je nejezdím a nemám nahozené na kole, tak je nenechávám stát na pláštích, takže neřeším dofukování, když brzo ztratí tlak).

                    0 0
      • d.a.v.e.4  

        Ty fast fred maji na mojekolo.cz,tak se delaji,zase nejaky slick nepotrebuju,proste nejaky plast nenajezdim zase tolik..ted mam na kole ten Maxxis,ale mel jsem pruraz na rovnem ceste na alsfaltu,mozna uz byl vzorek sjety,ale bylo to na boku,jak jsou ty drapacky..

        0 0
        • Rychlej turista  

          Pokud je chceš kvůli odolnosti, tak je to špatná volba. Budou na tom sice o maličko lépe, než Furious Fredi, ale ty jsou co se týče odolnosti jezdící katastrofa, nic horšího snad už neexistuje.

          0 0
          • d.a.v.e.4  

            tak jaky plast do 450.kc?..

            0 0
            • MlokCZ  

              Z těch levných jedině Kojak v drátové verzi

              http://www.koloshop.cz/…6×2,00-.html

              Odolnost ujde (taky i přesto, že to je úplný slick je znatelně těžší než FF), rychlostě patří k tomu nejrychlejšímu co můžeš pořídit. Grip mírně horší na asfaltu než třeba Supreme a Super moto kvůli o trochu hůře držící směsi.

              0 0
              • d.a.v.e.4  

                Vylozene slick zase nechci,obcas jezdim lehcim terenem,navic mame kolem baraku naprijezdovce dost spatnou cestu..rozhoduji finance..

                0 0
                • MlokCZ  

                  Za sucha při opatrnější jízdě není problém na slicku dát i poměrně náročný terén. Na Marathonech Supreme už jsem jel lecos.

                  Když vezmeš třeba Wormdrive, tak podrží jen o trošku lépe (oproti některémy slickům ani o moc ne, protože je to hodně o směsi).

                  A pojede na h…o.

                  Konkrétně Wormdrive není ani rychlejší než třeba EVO verze RaR.

                  0 0
                  • d.a.v.e.4  

                    Tak ja najedu tydne max.100.km,pres zimu nejezdim vubec..

                    0 0
                  • saddik  

                    Souhlasím. Když mi zasychala záplata na zadním RaRovi, jel jsem jednu XC vyjížďku s NN 2,25 vepředu a Kojakem 1,35 vzadu (vypadalo to moc fajnově). Vzal jsem sice lehčí trasu (dejme tomu srovnatelnou třeba s tratí Škodabiku na Radyni, pokud by se nejely schody), ale i skrz rozbahněný louže jsem projel, až jsem to vůbec nečekal. Samozřejmě na zadku se snese leccos, nemít vepředu toho NN, tak bych se už bál. Akorát 1,35 je fakt málo, musel jsem to vézt hrozně tvrdý a byl jsem naklepanej jak řízek.

                    To mě jen utvrdilo v tom, že nic hrubšího než RaR dozadu dávat ani omylem nebudu (na XC).

                    0 0
            • slavekRM  

              Rubena

              0 0
        • MlokCZ  

          Jak píše Rychlej turista, pokud chceš nějakou odolnost, tak rozhodně neuvažuj o nejlehčích šlupičkách, které nevydrží vůbec nic.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.