Mate nekdo na svem horskem kole namontovany vyklopny stojan?
Mate nekdo na svem horskem kole namontovany vyklopny stojan?
Tak tohle je teprve nadávka! :)
Samozrejme nemyslim stare ocelove nebo hlinikove nevhledne monstra. Ale treba takovy karbonovy stojanek v hitech desingu:-D
ne :D
Ano – takhle perverzní tu asi budu jenom já. Mám stojan a to dokonce na fullu 289er. A dokonce i výhodně vyztužil zadní trojůhelník proti bzzdnému momentu od velkého kotouče. Musel jsem ho upravit – prodloužit nožičku – výměna ra nerezovou trubku. Bez stojánku si kolo nedovedu představit.
To zas bude řečí :))
Fotku ;-)
no aby se ti neudělalo šoufl, jestli jsi pravověrnej. Navíc tam ještě uvidíš odrazky i v platformách a moh by ses vosypat
To tam visí blikačka z blatníku nebo se mi to jenom zdá? :-)
Nezdá, ale nevisí – je na nosiči vlastní konstrukce – jak je ti asi jasný, tak nosič na to žádnej neexistuje. A blatníky to má taky – má to dost blatníků.
dej tu foto celeho kola, kdyz uz tak uz…:D
Neměl jsem odvahu mu to napsat :-D
jo a budem to tu propírat do rána viď. To se tu zas každej bude děsit, že mám zrcátko, jinej zas že mám obráceně rohy, osvětlení přístrojů, repráky a podobně.
Nebuď měkkej :-)
No tak jo
Nee… :-D
To je jen tak nastrojený jakože ze srandy viď? :D
No to tedy není – takhle jezdím – mám pořád všechno sebou
Vidíš, přeci že je to i někde ještě od bláta – no fuj, to jsem si právě všiml až z těch fotek (jsem notorický leštič)
Hele, tak tohle ti nezbaštím, ty si z nás tady celou dobu ze všech děláš prostě jen prdel :D
No právě nedělám – tohle je moje pojetí, proto to nevytrubuju – nepochopíte to. Já chc kolo takovýhle. Je na něm nestandardní a upravený úplně všechno. Skoro nenajdeš díl, kterej by byl stadard
Nene, neoblafneš mě :D
hmm a všiml sis té krabičky s modrým víčkem? To je zásobník hašlerek – má rychlosnímací zámek na představec a víko zajištěný proti ztracení – a to je fakt
A to bych taky brala :-D Akorát že v prvním kopci bych to ztratila :-)
Leda bys jezdila vzhůru nohama. Musím ještě vyřešit malý elegantní odpadní koš na ty papírky. Místo, kam jsem je strkal zabral reproduktor a tak mám teď ulepenou kapsu (nechci bejt prase a házet je na zem).
Jo a ty máš ráda hašlerky? :)) Založíme spolek.
No někdy právě jezdím i vzhůru nohama. Hašlerky mám mimo jiné bonbónky taky ráda.
No někdy právě jezdím i vzhůru nohama. Hašlerky mám mimo jiné bonbónky taky ráda.
Jo? hele a nepadá ti přitom písek z bot do očí?
No dobrá tedy malý test:
a)2, b) 3, c) 5
a Lidl, b) Tesco , c) Penny
a obarvuje prsty , b) neobarvuje prsty, c) obarvuje jen po namočení
Asi nejím tolik co ty :-D Nikdy jsem nezkoumala jestli mi papírek obarvuje prsty a hašlerky (pravé) znám jen jedny.
Asi nejím tolik co ty :-D Nikdy jsem nezkoumala jestli mi papírek obarvuje prsty a hašlerky (pravé) znám jen jedny.
no nebudu prozrazovat, třeba se najde znalec
Obarvuje, za sucha, když se natáhne :)
Asi nejím tolik co ty :-D Nikdy jsem nezkoumala jestli mi papírek obarvuje prsty a hašlerky (pravé) znám jen jedny.
Hm tak to mi nedalo a začal sem hledak kolik druhů těch hašlerek vlastně je a stejně sem se k ničemu pořádnému nedobral. Ale stejně donedávna sem žil v tom, že sou prostě jedny Original které znám z dětství. Jako fajn, ale že bych je musel mít to fakt ne, leda když je někde dostanu. Pak se doma objevily nějaké heřmánkové, tak sem je ochutnal a jako teda fuj, víckrát nikdy.
No každopádně sem se dobral k tomu, že existuje, či existovalo 7 druhů. Ale některé se už zřejmě nevyrábí. Ale docela mě udivilo, že zrovna hašlerky nemají nějaké svoje stránky nebo tak něco.
Momentálne se dělají 3 druhy – klasické, jitrocelové a šalvějové. Ty nové chutě si člověk oblíbí až časem. Špatný je ale když se smíchají – tedy když ve výrobě něco zbabraj – to je pak hnus. Jsem vášnivej konzuiment hašlerek a tak mě to naštvalo, že jsem do Nestlé zavolal a oni přiznali že se to může stát (no vím, to dyť jsem v čokoládovnách pracoval kdysi).
Že dělaly nějaké jiné to nevím, to se kouknu na net – zajímavá informace
No já našel zmíněné heřmánkové, jitrocel, šalvěj, meduňku, original, extra silné a bez cukru (dokonce se mi vybavuje, že sem ty bez cukru kdysi dávno měl).
A to že se jim povede smíchat směsi chápu, ale že to pustí ven, to fakt nechápu. Sám dělám v potravinářství a smíchat dvě příchutě, tak mám ******* a celá dávka je na vyhození, pokud je už zamíchaná.
co děláš, Potravinářský průmysl je můj oblíbený (nejen proto že jsem žravej)
A dělají se i želé a ty chutnají mě;-)
hm kde je mají?
Asi tak rok jsem na ně nenarazil, takže nevím. Ale je fakt, že nějak moc po obchodech nechodím.
Ty želé mi taky hodně chutnaly. Ale už jsem je dlouho nikde nezahlídl :(
Nechci rejt ale rám sis podle svých plánů vyrobit nenechal co? :-) To já jo! (ale zase to nemám takhle ověšené, mne stačí blatníky, světlo vepředu, blikačka vzadu a zrcátko)
Na rovinu – je to hodně zvláštní ale není to nic proti ničemu takže proč ne…
no já jsem vybíral rám několik dní intenzivně na netu. Co jsem našel že se dělá na zakázku, mě nějak nebyhovovalo. Chtěl jsem fulla 29 a víc než 100/100, ne karbon. On nebyl ke koupi vlastně vůbec žádnej takovej rám samostatně. Proto jsem i za cenu značný finanční ztráty koupil kvůli rámu celý kolo. Že bych rám navrhoval, to určitě ne – v tom nejsem nijak znalej. Jakej máš rám?
teraz sú aj iné možnosti to hej, ale GT Force k tomu nejako tak pasuje – je to zložitý a nie práve najkrajší rám :)
Tohle je Sensor – Force je rog¨bustnější. Mě se právě tenhle rám dost líbí – to je otázka vkusu. No co jsem zběžně koukal, tak reám těhle parametrů samostatnej jsem v nabídce neviděl. Když jsem se na podzikm ptal, tam mě řekli že GT Sensor 29 mě ani v r.2012 samostatně neprodaj.
teeda jasné sensor, force sa ani v 29" nerobí :)
Teraz je v predaji tento rám http://salsacycles.com/…/horsethief/ , cena nejakých 800€ bez tlmiča (bike-components.de)… Alebo 1000€ s tlmičom ak si to dobre pamätám.
tak dokonca ani nie 700€ bez tlmiča :)
To bych si ale stejně vybral Sensora – na něm se mě líbí, že má tu zadní stavbu uzavřenou jako pevnej trojúhelník.
Na tvém místě by pro mě byl vzhled rámu úplně to nejposlednější, co bych řešil…
No dyzajn bych taky neřešil ale bytelnost jó, a vzhledem k tomu, že tohle není ten z nejpevnějších rámů a ani nikde nevidim žádný domácí abgrejdy v podobě nějakejch výztuh, tak bych se bál, že někde praskne a vzhledem k tomu že nikde nevidim přidělanou svářečku tak by to mohlo způsobit nepojíznost stroje a to by asi nebylo dobrý… :D
ale a muze tohle vubec na silnici? mas na to povoleni? ;)
TY VOLE! cekal jsem mnoho, ale tohle fakt ne!
za tebou se musi kazdy otacet, si frajer takhle jet proti proudu hodne lidi nedokaze :D
a otazka na zaver: je to full ze? a full patri do terenu ze? nepada z toho nic, kdyz to jede v terenu??
Já tomu nevěřím, to prostě musí bejt nějakej fake! :D
No tak podívej – tohle jsou třeba mý pláštěnky a nějaký detaily
A máš taky nějaký fotky kola? :)
Jak omyslíš odstrojený? no odstrojený je to hned (vše je rychloupínací)- to když to dávám na autonosič, ale nenapadlo mě to vyfotit
auto doufam nemas podobneho razeni??:D
tak trochu, ale už dávno na něj kašlu. Není to vidět, já jsem řádil v tý autoelektrice. Akorát že v servisu jeden autoelektrikář dostal hysterickej záchvat a druhý se opil když mě odešel počítašcoš doma nespravím
Za iPod Classic významné plus :). I když nevím, jestli zrovna HDD přehrávač je na kolo ideální, já si k němu z toho důvodu přikoupil ještě Shuffle :).
Jinak to je šílenost nejtěžšího kalibru :D. Do kopců to musí být fakt posilovna, to bych si asi v každým prudším kopci uvědomil, že tolik věcí vlastně vůbec nepotřebuju…
i-Pod je pružně uchycený a mám ho právě pro bezkonkurenční ovládání – tomu se nevyrovná žádný. Chce to ovšem mít vše perfekt otagovaný, to dělám v Monkey – mám asi 20tis skladeb a tento i-Pod patří kolu, na jiný účely mám jiný.
Otázka je co kdy potřebuješ – mě by taky vždy stačila čtvrtina – ale nebudu denně řešit která
Jo, to chápu, já mám ve svým 11k skladeb, akorát taguju rovnou v iTunes, jde to docela slušně rychle
Co do výběru, to mám v pohodě se Shufflem, jak to používám na trénink, tak mám udělanej playlist s těma rychlejšíma a nakopávacíma a protože na kole kvalitu nemá cenu řešit, tak to nechávám automaticky konvertovat do AAC, takže v 1gb Shufflu mám 260 skladeb. I když v poslední době už si taky říkám, že bych užil víc, ale počkám, až udělaj v týhle konstrukci 4gb… Ale chápu, že řešení výběru nejdůležitějšího do co nejmenší velikosti a hmotnosti by ti moc nesedělo k filozofii zbytku kola :).
já jsem iTunes zavrhl hned poté, co mě na začátku bez varování začal Poda upgradovat. Já na biku poslouchám cokoli jako doma – spíš to vnímám třeba v kontextu krajiny – prostě si pustím hudbu podle nálady. Hodně poslouchám hardd rock i punkrock -to bych se asi uštval, kydybych měl podle toho šlapat :))
se-se, mozes povedat, co su tie veci zakruzkovane na obrazkoch? Neripem, zaujimam sa, nakolko vobec netusim (2× nejake pristroje + 1× vrecusko pod predstavcom:). Vdaka.
vlevo nahoře je osvětlení řazení (je to Suntour sdružený obojí na pravou ruku) zámku vidle a tlumiče, pod tím je sáček s pohotovostní pláštěnkou na přístroje – viz foto dole – tu vytáhnu rychle za jízdy, když mě překvaůpí déšť nebo jen málo prší, je to rychlejšíá než to celé červené zakrytování. No a vpravo je ful HD kamera s předsazeným držákem na fotofiltry
Hele až budu potřebovat něco vychytat a vymyslet tak půjdu za tebou, protože viditelně to je nějakým způsobem všechno funkční.
nejen že je to funkční, ale i všechno alespoň občas používám. Všechno vznikalo postupně, jak mě pokaždé něco chybělo – no tak jsem to vždycky dodělal
Předpokládám, že tahle „úchylka“ tě postihla ve všech oblastech života. Já, protože na kolo něco takovýho nepotřebuju ale třeba někde jinde :D
ano jsem exot – jen se neboj to říct hihi, já se za to nestydím. Mě věci v běžné podobě netěší. Dělám, věci hodně různorodé, i se třeba pokouším občas psát. Chci stále zkoušet něco novýho.
Mas blog nebo osobni stranky? Myslim ze bych se mohl pobavit, ale doopravdy znovu rikam neber to spatne. Zkoumal jsem ty fotky a ono to proste nejakym zpusobem fakt asi dava smysl. :D (skoro neverim ze jsem to napsal)
nemám blog – on kdo mě nezná, málokdo mě chápe. Já se cyklistikou zabývám teprve rok, předtím jsem kolo měl, ale leželo v garáži. Chytlo mě to obojí součesně – ježdění i upravování – a ty dvě věci se tak staly neoddělitelné
Osvětlení na řazení, já se poseru. :-D
Osvětlení na řazení, já se poseru. :-D
Super, hned mi to připomnělo tatrovku, co objela zeměkouli.
Máš to vychytaný.Někdo si holt umí upravit kolo k obrazu svému.A že se to někomu nelíbí,to bych neřešil.Rozhodně je lepší tunit kolo než třeba dělat bordel na fotbale.Jesli tě to nepřestane bavit,možná časem nahodíš el.pohon a airbag :-)
Tak na tom bych se projet nechtěla, kdybych někde zastavila, tak by mě to zavalilo dřív než bych stihla nakopnout stojan :D Je to rozhodně extrém, ale docela bych to chtěla vidět na vlastní oči :)
A už si s tím jel rychlebský stezky? :D
Milý Pane,
Ak by som nevedel, že Vás zrazilo auto, tak by som si aj niečo pomyslel, ako ja si to aj myslím, ale trosku to aj chápem :-D
Kolo pekny, ja tomu docela i fandim,proc ne. Jen teda spis nechapu,ze si to delas takto na vyjizdky treba denne 25km. Kdyby jsi to mel na takovy vyjizdky odstrojeny a 1–2× do roka to namontoval a jel na 14dni nekam na dovolenou bylo by to myslim rozumejsi :)
Ty to nechápeš. Vyjížďka slouží výhradně k odzkoušení daných fičur, ne k nejakému lelkování, kochání, nebo nedejbože sportu. Stejně jako Pepko jezdí, aby mohl svítit, tak Se-se jezdí, aby otestoval své vychytávky.
Ono těch 25km bude akorát. A asi to bych na něčem, co vcelku váží jako Babeta bez náplní, šlapat nechtěl. (:
Tak právě jet na tom někde dál si moc nedovedu představit, jet někde na víc dnů, tak beru sebou jen to nejnutnější a pokud možno nejlehčí. Celkem by mě nějaké takové backcountry lákalo.
Na tomhle jedině něco ve stylu přejezd Česka po silnicích, vjet s tím někde do terénu, tak se buď zabiju někde ve sjezdu nebo zdechnu na vyčerpání.
Tady chybí snad jen terminál na platební karty :-)
Ale máš to pěkný.A pokud to vše potřebuješ a využiješ, tak proč ne.
no tak to zas tedy padá – díly žádné, jen já
jo a co kdyz pichnes?? tento hustokrutopeklostroj neotocis ani kdyby ses po…l nehlede na to ze bys ocesal riditka
v každý gumě je čtvrt litru !!! latexu v zesílený duši (i když jsou to bezdušáky). A jsem včas varován – mám přeci TPMS – je tam ja ústřednička vidět ne – kdybych píchl, tak to piší, vrní a bliká a stačí jen zastavit a počkat až to latech za pár vteřin zatáhne, pak možná trochu dohustit a jede se dál, Ale zatím 3× píchl a jen to prsklo a hotovo – utěsněno
mazec:D uzemnil jsi me!
u mě takhle vypadá všechno – třeba v kotelně mám 9 čerpadel a 96 armatur. Takhle podobně vypadaj i stroje co produkuju (tam nejsou afíčury pro legraci – jen co je zaplacený) Od ničeho si nedělám schémata a každá oprava takový malý dobrodružství. Jsem si jist, že by mě mnoho lidí fakt upřímě oplakávalo – přinejmenším ti, co jsem jim ty mašiny prodal
ja si taky tvuj dum tak nejak predstavuju, vse maximalne pojistene (po technicke strance), vsude same zlepsovatko i kdyz to neni vzdy nutne… no chapu tvoji uchylku, ale nechtel bych ji mit :D
až budeš chtít vytunit kolo, tak písni – klíďo tajně, neboj já to na tebe neprásknu :)))
stacila by mi podkova na zadni V brzdu, kdyby ses nahodou nekdy nudil a chtel potunit i moje kolo, tak mi napis ty :D :)
myslíš zpevňující podkova přez vidlici?
presne to, akorat to potrebuju dozadu na ram, protoze zadni brzda vubec nebrzdi jak se ten ocelovy ram prohyba
No to je asi jednoduchá věc – jen je problém v tom zaměření – musel bys to vyfotit, já ti povím, co změřit a pak to nakreslím – to je jen plošné tak to není nic složitýho. Ukážu to kamarádovi na lasr, on řekne kolik za to (jen co on si řekne za materiál a řezání) a pak ti to můžu nechat vypálit asi z dvojky nerezu. Já sám za to nic nechci, myslím ta výroba tak stopadesát plus poštovný. Jsi zdaleka, jinak by to bylo uplně bez problémů kdybys mohl přijet.
fíha, cena paradni, pristup jeste lepsi, napisu ti zitra mail a domluvime se :)
sedlak-setos@volny.cz já jsem mail z profilu vymáz, jak tu byl ten bordel s automatickým psaním na mail
Impozantní. Těžko domýšlet, jak by v mladším věku člověka obdařeného takovými osobnostními charakteristikami vypadala logistická příprava po rozhodnutí „pudu a zkusim to na támhletu babu“. Předpokládám že namísto desetivteřinové úvahy co říct by následovalo několikadenní opatřování výstroje a zázemí pro veškeré myslitelné varianty, včetně výzbroje a záloh pro případ nepřátelsky naladěného okolí cíle :-)
a nakonec se zeptá: Sralas? :-D
mazéééc:-)
Cpat latex do dusi je dobrej nesmysl:)
Proč? Na obalu to snad sami píšou jako možnost… I když taky mi to vzhledem k jeho sklonu k hrudkovatění nepřijde zrovna ideální nápad. Ale možná v tak velkým množství to není problém.
na mtb balony to blbost je, pac se ti dusa moc deformuje. na silnicce to i zafunguje obcas. ;-)
Třeba tam má Slime, který je do duší určený. Někde byl test a v kombinaci s Fosskou to byla slušná sestava.
cestovní motorky taky nejsou HTčka, a nejsou do terénu :D
Hmm, ale pití máš po pár km v terénu jako prase. Chtělo by to přidat nějaký blatníky. :)
Jinak si fakt děláš srandu, pokud na tomhle monstru jezdíš.
blatníky jsou, ale dolní flaška je pod blatníkem jak vidíš, ale obě pumpičky se vešly nad blatník, Já stejně piju hlavně kafe z tý termosky a dolní flašku mám spíš na mytí vidlice
Já stejně piju hlavně kafe z tý termosky
Ty voe, to snad nééé :D
No tak přeci jí tam vidíš na levý straně krku ne. To mám i místo mapníku takový stoleček na sucháče, abych si na něj položil svačinu a mohl jíst za jízdy. Kolo mám od podzimatak jsem to na fullu ještě nepoužil (je zima a v rukavicích se jí blbě tak radši zastavím) ale na HT jsem takto běžně jedl – i s ubrouskem prosím
Takže prostě máš chorobnou touhu mít z kola obývák? :)
řekněme, že splněnou touhu, možná zas tak chorobná není, to bych tam měl i televizi (rádio mám – to je to šedivý uprostřed). No ale, když o tom tak přemýšlím…
Musím říct, že co tady čtu jeden tvůj příspěvek za druhým, tak si říkám, že už ani není možné zajít dál, ale jsem vždycky o kousek níž vyvedený z omylu, v dobrém slova smyslu.. Já ti fandím, líbí se mně invence, i když sám bych tak nejspíš nebyl schopný provozu :)
No hele, jako nemůžu zastavit smích, když si představím že se tohle proti mně někde objeví :D
Tomu fakt nemůžu věřit, to je jako zlej sen muset někam jet na takovým kole :D
Zlej sen to musí bejt to potkat někde v noci, když to celý svítí :-D … ale jinak hustý, jak motorka na cestu napříč Afrikou
jel jsem po cyklostezce, právě se setmělo, měl jsem rozsvícenejch všech 6 světel a z repráků se linuli Kabáti – zrovna nějaká "techno pasáž s nějakým rachotem) – ve světle reflekrorů začal vysloveně kličkovat rybář a pak vyskočil do stráně. Když jsem projel, slyším, jak řve na druhýho "ty vole já myslel že jede fakt tank – bylo to u bývalého cvičného tankového brodu u Mělníka a zřejmě si na to pamatoval)
JJ, supr historka
Prosim tě. Co tě živí? Jako práce. Ty všechny úpravy, to na ajťáka nevypadá :-) Klobouk dolů!
jsem konstruktér – vyvíjím jednoúčelové stroje, protiexplozivní zažízení, programuju řídící počítače, navrhuju automatizovaný systémy – to je moje práce. Spolupracuju ase spoustou firem, který vyábějí moje výtvory a majitelé jsou kamarádi. No a moje výmysly na kolo mě tedy všichni vyroběji zadara a profi, takže já nic nebastlím. Sednu k PC, v CADu si to vymodeluju a nakreslím, pošlu mailem kamarádovi a za den, dva si pro to zajedu.
Tak to je super…
já bych se klidně projel, myslím že to bude supr pocit
no to jsem se musel učit – s tím se přistává – je to strašně vysoký – musím dolů se sedlovkou. A tyky je to dost těžký
No a dokázal bys odpovědět na otázku jakej to má všechno smysl? Není kolo právě náhodou o tý volnosti a lehkosti pohybu bez zbytečných vymožeností? :)
Já právě mám tu volnost – mám vše, na co si jen vzpomešeš sebou – jen se pohybuji trochu pomaleji. Pro mě je právě toto dokonalost. Největší neštěstí bude, až už nebude co zdokonalit.
Právě že super je přeci nemít na kole to co máš kolem sebe pořád v práci, doma. Není to nějaká paranoia? :)
Je, já přeci musím být paranoik z povolání – já jako konstruktér přímo vymýšlím situace a ty nekrkolomnější možnosti, jak se něco může podělat – no a to mý řešení tomu musí být odolný. Paranoia je mým hlavním kvalifikačním předpokladem.
No tak to jsme dva odlišný póly :) Příklad za všechny, před pár lety jsem měl jet za přítelkyní do Rakouska do Grazu. přespat tam a druhej den jí odvést zpět do Hradce. Den předem jsem se kouknul kde ten Graz je, ráno jsme vstal, oblíknul triko, kraťasy, nazul pantofle, nasednul do starýho orezlýho favorita a vyjel jsem.
Za hranicema jsem zjistil, že nemám aktivovanej roaming, jsem si říkal, tak co, prostě tam přijedu. Když jsem přijel do Grazu, zjistil jsem, že jsem nechal papírek s napsanou adresou doma a nepamatuju si ji :D
Takže já si nepřipouštím dopředu nikdy žádný krkolomný možnosti :)
oba to ovšem prožíváme jako dobrodružství – já během příprav, ty pak v reálu. Mě se rosí čelo z nákladů, tobě z průšvihů :))
a pokračování výletudo Grazu?
No našel jsem pobočku tuším vodafonu, koupil jsem si rakouskou přednabitou simkartu za 10e, přítelkyni se dovolal a všechno ok :)
jsem čekal dramatičtější konec:-) ale super
„haters gonna hate“
Wo-hóó! Tak to je žrádlo! :-D
Nejsi ty povoláním pilot (soudě podle cockpitu)? :-)
Nemam slov… :)
Obdivuju tenhle zpusob cestovani. Sam na nej nejsem ale chapu, ze nekteri si ho 100% uziji? Je mi jedno jestli tam mas rohy, odrazky nebo cokoliv jinyho hlavne kdyz to plni ucel. Jaky davas nejvetsi vypravy?
Malý – nejvíc 80km, ale to bylo s HT. Na tomto jezdím o d října, tak jsem toho moc nenajezdil. Teď jkezdím tak jednou týdně, když mrzne (za tepla denně). Jinak nejradši jezdím po polích a lesích – to najezdím za den jen tak 40 km. Jedu někam vlakem a pak na kole zpět, nebo naložím na auto, pojezdím a autem domů. Dost lezu i do míst kde už jet ani nemůžu a tlačím – mám rád břehy řek a rybníků, pěšinky, prastarý cesty. Proto mám taky převody 13–36×21–32–48, tedy od extrému do extrému
tak to jsem možná čekal něco delšího když to máš osazený jak kdyby na výpravu napříč Saharou. Protože přeci nemůžeš všechno za ty km ani použít.
No jasný a kdyby něco co 5km je u nás nějaká vesnice nebo město :)
Vždyť píšu, že jsem to postavil nedávno (a pořád to dodělávám a měním) a taky opravdu vždy použiji jen zlomek toho co sebou mám – ale vim já, jestli si budu chtít pustit rádio nebo i-Poda? Jestli bude pršet, jestli přetrhnu řetěžm nebo lanko. To mám i zabezpečení a i výzbroj a to taky dost váží. Taky náhradní zdroj – aku-pack, baterie, nářadí. Všechno jsem to ještě ani nevážil, ale je to asi tak 13 kg.
No řekl bych, že ty nejsi milovník kola. Řekl bych, že kolo je při tvým hobby uplně to nejmíň podstatný :)
no musí to jet, a musí to mít technický vychytávky, pak se mě to líbí. Ale když není brzy tma tak jezdím denně – ne daleko – průměrně 25 km ale každý den – to je s buldozerem zase větší výkon, než s nějakým chrtem. To osazení není nějaká srágora, kolo pod tím vším podstatný je (s ještě ho dál vylepšuju)
No, prostě tuhle formu cyklistiky nikdy nepochopím :)
Příjde mi to jako milovat se se ženou a mít přitom na opasku připevněnej mobil, světlo a kdybych měl třeba chuť tak radši i rádio. :)
To fakt ne, já si prostě rád užívám věci v jejich syrový a jednoduchý podobě :)
no kdybych cvhtěl, tak to prostě zhruba během 1 minuty můžu sundat – napevno je jen ten nosič a ten inkriminovaný stojánek – jinak to je prostě docela dobrý enduro. Já jen má sebou věci, co jiný nevozej.
Já jen má sebou věci, co jiný nevozej.
No právě, a tak 90% naprosto zbytečnejch :)
néé to pro tebe jsou zbytečný – já si užívám to, že si můžu vybnryt rádio nebo MP3, že mám nářadí a hustilky na cokolki, oblečení pro kařdou situaci… Prostě mě to těší. Když si něco zapomenu, tak jsem otrávenej celou cestu.
Když si něco zapomenu, tak jsem otrávenej celou cestu.
No protože nemiluješ kola ze svý podstaty, ale miluješ na tom tyhle svoje volovinky. Kdybys kolo opravdu miloval, vystačí ti bohatě jen to kolo.
Pro mě to je neoddělitelné – takto dopadne cokoli, s čím přijdu do styku. Jsem už takový :))
Když máš defekt, nebo nějakou poruchu, tak to asi nestavíš na řidítka, že? Vozíš tedy i montážní stojan?
proc stavet kolo na riditka?
osobne bych se spis bal, ze kdyz nestihne sundat pred slezanim z kola sedlovku a spadne, tak neco rozbije, ulomi a bude mit problem.
enduro :-)
Nádherné přirovnání s tím milováním.
:)
ale syrový maso nejíš doufám! :))
syrova krava zamichana s vejcem neni od veci ;-)
tatarák je nejlepší :)
to jo, ten už jsem neměl sakra dlouho
Ale zas doopravdy neodsuzuji, chceš to tak mít tak to tak měj. :-)
To já taky rozhodně neodsuzuji, jen prostě nechápu :)
tak ono tu asi není moc lidí, kteří by tohle chápali. Na takový účely bych spíš doporučil obytnej vůz :D. Každej ale máme jistou úchylku že ano? :-)
vidíš – a tady jsem rád, že to tu můžu obohatit o další náhled na cyklistiku – je to prostě alternativa a ukázka jak může být rozmanité chápaní jedné věci. Jak můžeme mít něco společného a zároveň být tolik rozdílní a stále si máme co říct – a to se mě líbí.
Podle mě to je nesmysl, to je jakoby si tenista připevnil na raketu rádio a bandasku s kafem, sice by se mu hrál tenis dost blbě, ale říkal by, že je to novej rozměr tenisu :)
Zas tak strasne bych to nevidel. Vem si, ze i tady je to od DH FR pres silnicky po enduro, dirt, MTB, zavody, rekreacni i putovní cyklistice. Jen se-se je asi jedinej :-)
No jo, ale pro prostě to kolo je zabitý, když ho takhle ověsí. To přeci není dělnický kolo, ale kolo pro zábavu a potěšení. Konstruktéři určitě to kolo nezamýšleli k takovým účelům.
Na takový účely bych viděl spíš kolo typu Kona Ute tam by si mohl přidělat korbu a naložit tam ještě 3× tolik věcí včetně tý televize :D
Myslim, ze tedka jsi mu vnukl myslenku. :D
Tady v černý barvě se mi líbí víc, docela bych něco takovýho bral :D
určitě ne – v tom rozporu vidím to kouzlo. Vždyť to kolo je naschvál slušně osazený – to bych rovnou mohl použít koupený GT ale to jsem nechtěl – proto jsem tam dal nejdřív lepší komponenty a taprve pak ty „moje úpravy“ To kolo není „zabitý“ – do dvou minut je z něj enduro jak vyšitý
To je jedno jaký tam jsou komponentny, základ a to důležitý je rám, tlumič, vidlice a kola a to kolo zkrátka není určený na to aby bylo použito jako tank.
Ale když se ti to tak líbí, tak prosim, ale mně to rve srdce :)
z původního kola je jenom rám, vidlice, řidítka – ostatní je moje stavba – a to řádově lepší než originál GT Niner. A opakuju – za dvě minuty bys skoro nepoznal, že je něco zvláštního – vše je rychloupínací.
Myslíš enduro? :-)
ma to vsechno vcetne stojanku.
na to zatřídění jsem nepřišel já – to je na webu GT – já než si to koupil, tak jsem termín enduro pro kolo neznal, takže kritiku téhle terminologie směřujte k výrobci rámu
snad abyste vymysleli název že by „exteriertuningcyklistika“?
Tenhle „styl“ cyklistiky provozuje celkem dost lidí. Jeden pán s podobným kolem (tam to byl čistý a nefalšovaný bastl) jezdí i u nás a každé léto pár takových potkávám. Tady mi jen chybí zapřažený vozíček.
P.S. Co je to sakra za kolo? Doteď jsem to nepoznal. (: A kolik ta soustava zhruba celá váží?
Je to GT Sensor 29 2.0 2011
jen rám, vidle a řidítka a i to jen dočasu – zůstane jenom rám
To ne, ale mohl by třeby mít vedle kurtu takovou miniaturní kóji a klimatizací, mikrošatnou, integrovaným masážním přístrojem no a u tý rakety bych se omezil třeba na chlazení rukojeti peltierovými články a bezdrátový snímač úderu, který bý spínal automaticky pracující stereofonní „hekač“
Stereofonní hekač. (: Já si nemůžu pomoct, ale vidím to jako dobrý komiks. Škoda, že neumím kreslit.
vpodstate jsi poskladal kolo, na kterym jde delat uplne vsechno.
…akorat na jezdeni se nehodi :-))
tak to je malér – než jsi mě to teď sdělil, tak jsem netušil že to na ježdění není a doteď jsem na tom jezdil (i v terénu tedy). Co sakryš s tím?
Na tomhle se v terénu nedá jezdit a dal bych za to klidně ruku do ohně.
co s tim? jeste jednou si precti, na co reagujes.
trosku napovim. obcas vjedu do lesa i na drahovce, ale nehodi se na to. ;-)
není tomu nic jinýho, než že je to těžký a do terénu jezdím a fakt i do takových těch lesních cest se superhlubokými brázdami od lesních strojů – to jsem kolikrát i brodil středem – nesmím tam spadnout a když tak se snažím spadnout pod kolo abych ho ochránil. To vše ve zcela nepatrný rychlosti takže o nic nejde.
Nejlepší je mít obytnej vůz i kolo, bez navěšenejch blbostí ;-)
já v tom kole nebydlím :) . Ale každý máme jiné žebříčky hodnot. Mě se ty blbosti líbí. Někdy to nafotím odstrojené – je to normální kolo
Já to vidím jako maajkee – na kolo nejezdíš kvůli „sportu“, ale užít si ty „blbosti“.. ale tak každej máme jiné žebříčky, jak píšeš :-)
Už jsem to taky psal – von ten život prostě nejni a nejni černonobílej. Takže od obojího něco a i jiný důvody – příroda, poznávání. Vážně se to nedá říct tak jednoduše. Od toho sdělování rozdílů a nacházení shod je právě diskuse. Kdybysme byli všichni stejní nebo jen velmi podobní, tak by to byla nuda.
No, to je fakt moc a už vůbec nechápu, že na tom jezdíš takové kousky.
Armáda ČR se rozhodla vrátit obrněná vozidla pandur a už během léta budou nahrazeny novými obrněnými koly z obrázků.
:D
No proto bych jistě tu již zakomponovanou výzbroj kola neměl zveřejňovat.
Čirou náhodou jsem opravdu měl před časem zakázku a konstruoval jsem něco na tanky :))
Tak tohle je famózní. Gramaři z toho musí mít vyrážku. :)
Docela by mě lákalo se na tom projet. Ale jen kousek. :)
To je jedna z nejšílenějších věcí, jakou jsem kdy viděl! :)
To je šílenost, no, ale nic proti ničemu :)
Kurde tak tu palubovku ti závidím.. :) Jinak ryze praktické kolo na cesty, ať si říká majorita bf co chce.. ;)
Teď už ten stojánek chápu, takto vybavené kolo ten stojan potřebuje !
Předně klobouk dolů za konstrukci, vybavenost a nápad. Myslím, že k dokonalosti už jen chybí sada červených diod na předku, kolo naučit mluvit a pojmenovat ho Kitt.
Prosím tebe, kolik to celý váží? Dost nerozumím tomu, proč je blikačka pod blatníkem. A flaška? Docela by se mi eklovalo pít z ní když zaprší.
Však už tu kdesi psal, že pije především kávu z termosky a vodu ve flašce má na oplachování nohou vidlice.
az bude apokalypsa, tak verim, ze ji s timhle strojem bud ujedes, nebo spise prezijes
nechapu te, ale obdivuju
Hmm,mám taky GT ale proti Tobě jezdím jak největší žebrák ach jo :))
no a teď vážně – k čemu to všecko je? chceš si jen dokázat, že tam můžeš navěsit milion nepotřebnejch píčovin? Já osobně vozim maximálně flašku v pitím. V létě sem měl na cestu kolo, který mělo kolem 30kg – na nosiči stan a brašny. Vše řádně upevněné, ale v terénu se s tim jezdit NEDALO. Zkus ty nepotřebné blbosti odstrojit a šlápnout v terénu do pedálů, pak to tam určitě už nedáš. Mapu, gps, mp3 nepotřebuješ, světlo v létě vůbec, nějaký sledování tlaku a podobný kraviny taky ne, ani pumpička a lepení neni třeba.
…Když tak čtu některé tvoje příspěvky (nejen v tomhle vlákně), tak si možná dobrej kontruktér, ale spíš mi přijde, že hlavně chceš, aby to o tobě věděli všichni ostatní…
to ten závěr jsi moc nevystihl – já jsem to sem dal po dost značným přemlouvání, protože mě bylo naprosto jasný co se strhne. Já to ptostě dělám pro sebe – takhle se mě to líbí – já vím že se především v terénu nadřu, ale stejně tam s tím prostě jedu. Ne že to nejde – je to dřina, rachlost míň než krokem, ale jde to.
vůbec nejde o to, že si sem dal svůj výtvor, nebo nedal. Tady jde o tvé vyjadřování, který si už asi ani neuvědomuješ. V každym vlákně, když ti někdo oponuje začneš vykřikovat jakej seš konstruktér a vývojář. Toto je ubohost největšího kalibru, to se na mě nezlob. Co si třeba pamatuju, tak vlákno o upravených vidlicích. Nejprve sem si řikal, že další člověk chceš vědět, co se bude s jeho vidlicí provádět, ale když si dal kopie mailů, tak sem si myslel, že to snad ani neni možný – to má být starý, moudrý, zkušený člověk s vš? I tam ses začal ohánět, že si kontruktér a buhví cosi. Ještě sem si tak vzpomněl – ty ti ten člověk, co totálně zasral jedno vlákno svejma rádoby vtipnejma litrárníma příspěvkama, který nikdo nečet?
„Skromnost ocaď pocaď, ale pýcha némlich to samý“
Hele a co umíš ty? Já se ohradím výhradně tehdy, když mě někdo nařkne ža neumím něco, co umím a pak (a tose zase opakuju) se naprosto vždy najde někdo jako ty, komu do toho naprosto nic není a koho se ta komunikace netýkala. A to latí zcela beze zbytku i o vlákně které zmiňuješ. Takže nikdy a nikde nevykřikuju kdo a co jsem, ale vždy to je jen nějaká konkrétní odpověď, takže se zklidni. Neumíš asi číst – jsi jak novinář – vytrhneš něco a začneš tím mávat.
Jestli chcěš rozpoutat zase nějakou hádku – no takl prosím, ale ať si tu všichni zapamatují, že původcem jsi ty – ne já
he he.. tak teď si jen potvrdil, že si opravdu trouba. Ale tak hlavně, že konstruktér. S tebou diskutovat je ztráta času, protože si asi připadáš, jak polobůh.
urážky si odpust ty spratku nevychovanej – to je přes čáru
Hlavně že ty seš nad čárou ty …
tak to už je bez komentu :-D
Ty ani nevidíš, jakýho ze sebe děláš troubu
Hele,když už nemáš úctu k tomu co člověk dokáže tak bys mohl mít aspoň úctu ke starším holobrádku s brm,brm todonkou :)
ty si mi psal na můj web? Jestli ano, tak to tě docela lituju
no jako napsat na jeho web takovou blbinu je fakt hodně pod úroveň – ještě když se jedná o motorky
Nikam jsem na Tvůj web nepsal,ani jsem ho neotvíral.Jen jsem viděl obrázek motorky,to je vše.Ale teď bych se docela podíval a Ty jsi to tu dal pryč tak to nechápu.
A ty?
ne, já ho ze sebe nedělám. Ani nepotřebuju házet rukama, co sem a co umim. :-)
podle toho, jak tu zminoval, ze k nicemu nema dokumentaci, nemuze byt ani dobry konstrukter.
Colin Chapman prý kreslil v hospodě na ubrousky.
Podle toho jak se vyjadřuješ jsi kolo viděl asi jen z rychlíku – tak to je výrok ze stejného rodu jako ten tvůj. A to jsem si myslel že začínáš být normální
tvrdit, ze jsi spicka ve strojarine a pak napsat, ze k nicemu nemas dokundamentaci, je podle me v zasadnim rozporu. muzes neco funkcniho vymyslet, ale nemit to nikde zanesene je krajne neprofesionalni. sice v jinem oboru, ale parkrat jsem po takovych musel neco davat dohromady a muzu rict, ze je lepsi zacit uplne od piky. :-))
čím míň toho víš, tím víc vykřikuješ – fakt toho už nech, už mě to nebaví. Nemáš potuchy o čem píšeš. Samozřejmě dělám technickou dokumentaci – jak bych to asi tak navrhl? Víš vůbec jak se takový věci dělaj? Elektrický schemata jen většinou nedělám a nahrazuju je pozičákama a tabulkama. Strojní duku je nyprosto vžda úplná stejně jako opoznámmovanej soft. Pro tebe je fakt tolik šílená představa, že by někdo něco fakt dobře uměl? Vždyť naprosto netušíš jak rozsáhlý věci dělám. Ať bych ti ukázal cokoli, tak stejně si zase najdeš nějakej připitomělej důvod, tak asi není důvod to rozebírat. To si chvíli myslím, ža se s tebou dá bavit normálně a pak zas přijde psychedelický výkřik.
ale ja si to nevymyslim, ty to tady pises ;-).
absolutne nemam strach z toho, ze nekdo neco dobre umi. naopak ;-). ale co mym vydedukovat z tohoto? Od ničeho si nedělám schémata a každá oprava takový malý dobrodružství. Jsem si jist, že by mě mnoho lidí fakt upřímě oplakávalo – přinejmenším ti, co jsem jim ty mašiny prodal
v kontrastu s timto je tva neduvera k milanovi asi opodstatnena. :-D
Nečetl jsi na jiným místě taky to, že píšu? Slyšel někdy o literární nadsázce? Hele a co vlastně umíš ty? To by mě zajímalo, že jsi takovej stihač mojí profesionality. Já ale svý postoje kvůli tobě měnit nebudu, to fakt ne – ani nic na tom co jsem napsal.
jestli se jednalo o ironii, tak jsem to z toho nepochopil. :-)
opravdu :-D
doma si schemata nedělám i když by se někdy šikly, ke strojům mám dokumentaci jinou než klasický schema. Při opravě to po sobě fakt často studuju jak po cizím, protože jsem línej někde hrabat a hledat dokumentaci – tak to je dost podobný popsaný situaci. Ja navrhuju celý stroje – to by přeci nešlo bez dokumentace ne.
Asi sem se i malinko pochcal :D
Proc to ma tak vysoko riditka? Proc vubec tohle kolo? Kdyz te jezdeni v terenu ocividne nebere.
já si to musím asi naprogramovat jako klávesovou zkratku: v terénu jezdím a často a terén si nevybírám a jde to, i když to kolo vypadá joko že to s ním nejde. Řidítka to má vysoko protože je nástavcem prodlouženej krka ještě je tam dvoukloubovej představec. Výška rohů je 135 cm, tedy dost. Vyhovuje mě to takhle – koukám kolem sebe, ne do země. Jo a už v první třídě mě říkali „seď herky rovně“ a to si pamatuju, tak sedím rovně – nebudu se přeci hrbit.
Tak tomu řikám pravý stroj :)
Snad se te nedotknu ale připadá mi to jako Dakar motorka :) 5navigaci nosiče 2 baterky atd.. :) Ale co je hlavní! na dakaru nevozí termosku s kávou (nebo čajem? :) ) a repráky :)
Jinak tady vesnicí projiždí jeden týpek co ma podobné kolo jako ty :) taky ovešené zrcatka baterky, nosiče všechno a i repráky dokonce ma :) Ale nema fulla :)
A pak ješte jednoho ten vozí plynové bomby (do sporáku) na zadním nosiči na starém ocelovém kole :) Ale ted poslední dobou už ne koupil si nové motokolo se čtyřtaktním motorem :D
s úpravou na plyn když vozí ty bomby ne?
Ne ne ty bomby vozil ješte předtím než tam mněl motor :) Ted už se mu to na nosič nevleze. Jinak on je taky fanda takového tuningu :D Ma tam různe vychytavky a svetlo ma z bodové lampy napojené na 11,1 li-pol baterku :D (Jednou večer si tak říkame divej nejaka motorka jede mnel by si pi*o vypnou dalkace :D a pak najednou z dalky takový divný zvuk o on to byl tata od kamose :) ) To kolo proste dneska musím vyfotit Jinak on jezdil na kole do svych 43let do práce 15km tam a 15km z5 na starém oceláku a spráce dycky vezl na riditkach 2 tašky a na nosiči taky 2 tašky proste blázen :)
Motor mněnil nedávno a na tachometru mněl najeto přes 150tisic. kilometrů :) A to je to motor z křováku :D
Cink a spadlo krmitko:)
Jo tak ta fotka by mě zajímala.
Chybí Ti tam mikrovlnka…
Tahle nemoc musí mít jméno, to není jen tak! :-D
Tohle potkat, tak se otočím a jedu za tebou, abych si to prohlídnul pořádně. :-D
Být tebou, dám tam centrální stojan z Hondy Transalp, ten se vyznačuje poměrně dobrou stabilitou a tuhostí :DD
Fandim
ja tu taky dam casem foto moji meridy az bude mit ruzove gripy :D jestli se ti to tak libi, proc to sem nedat
Kdyz koukam na toto, tak jsem zvedav jak dlouho ta zadni stavba vydrzi pod osazenou brzdu.
Vždyť je vyztužena stojánkem s několika nýty (šrouby?)
jojo – je to tak schválně osazený podložkama a stažený naprosto na krev – fakt to vyztužuje.
nějak se to ubrzdit musí, ne? :D
sakra – to je furt – příspěvky se nedaj v limitu editovat – nemůžu opravit překlepy – prostě se otevře prázdný okno, teď dokonce že limit vypršel, ale vidím jak běží
Stojan na MTB kole :-D. To je gejske.
Stojan na MTB kole :-D Tak to je gejske.
kolo opřený o vlastní stojánek vypadá směšně :) Vždy jde kolo o něco opřít, tak na co vozit stojánek..
Kolo se stojánkem se dá krásně postavit ve svahu napříč cesty a jít na houby :-)
A když kolo šetrně položíš, tak se mu stane co? Nestane se mu nic. Naopak ve stojánku může znenadávání fouknout silný vítr a plácne sebou o zem. Jezdí-li člověk v přírodě, jsou zde stromy nebo neasfaltová cesta, kam kolo bez újmy položí. Jezdí-li ve městě, může kolo vždy o něco opřít. Tak na co stojánek, kterej vypadá šíleně, je k ničemu a ještě hrozí poškození kola (ať už při spadnutí, nebo že s ním o něco škrtnu)? :) Ale samozřejmě proti chuti žádná dišputát.
stojanek, krom jineho, vyztuzuje zadni stavbu pri pusobeni sil od kotoucove brzdy. ;-)
Vietor do stojana a mozes spadnut ha ha si postihnuty?
A ty jsi na tom jak, ze reagujes po 5ti letech a i tak jsi nepobral co tim chtel rict?
tak jsem si tu krásně početl a moje shrnutí je:
Cimrman žije:-)))
Tak to je přesná trefa :)
konečně na to někdo kápnul
já se přidávám s dotazem, kolik se-seho stroj v plné výbavě váží :)
Někde tu zmiňoval odhad 13kg. Fakt nevím co tím myslel. Po tom co sem viděl bych to ale viděl tak na 13kg haraburdí a tak 12kg kolo.
těm 13 kg nevěřím ani omylem, můj sup, což je HT s negramařským osazením, má 12,5 :)
To asi nikdo, todle jestli se vleze se vším všudy do 25kg, tak to bych se ještě dost divil. A když nad tím tak uvažuju, tak těch 12kg co sem napsal že váží kolo samo o sobě je blbost, to bude určitě tak o dvě kila víc.
2×14kg. 14kg kolo a druhejch 14kg ty chujoviny na nem naveseny…
nevážil jsem to – je to jen odhad – asi tak ke 30 kg komplet
slušná práce
Ja som mal česť rozprávať sa s majiteľom tohto. Pre tých čo sa boja jazdiť na zvarených hliníkových rámoch tento rám je puknutý a po kope ho drží len ductape. Sedlo sa hýbe do všetkých strán no majiteľovi to vyhovuje. Všetko robil sám, chodí na výlety dlhé ako se-se. Má zdravotné problémy a preto tam je nejaké vylepšenie ktoré si už ale nepamatám.
úúúúúúúúúúúh :D
to je „teprve žrádlo“ čo? :D
Tak toto je opravdovy peklostroj:)
Podobne koncipovane sedlo jsem videl nekde na vystave. Zajimalo by me, zda majitel tohoto homemade cerpal z toho co jsem videl.
pokud jsem to se-seho kolo nazval šíleností, nevím, co je pak tohle…
Marně hledám slova :) Vypadá to jak vytažené ze skládky a ještě na to někdo překlopil popelnici.
Ratbike jak vyšitej
Já osobně jsem na fullu neměl nic. Chtěl jsem chrtí full, ale když jsem jednou píchnul a musel jít pěšky domů, tak jsem přidělal pumpu + lepení. To jsem si řekl, že je max. co tam dám. Jenže pak jsem ťuk na Šumavě kotoču, co začal maličko drhnout, bylo potřeba vycentrovat třmen – neměl jsem nářadí. Takže došlo k pořízení nářadíčka + mini taštičky pod sedlo. Pak jsem připevnil košík, koupil bidon.. A to jsem původně chtěl mít chrtí full na řádění. Takže tohle chápu, ale podle mě je to extrém:)
Nářadíčko, bidon s flaškou, pumpu a lepení vozej lidi i na závodech, takže to opravdu není nic proti chrtímu fullu :)
To ano, ale aby bylo bike co nejlehčí, tak tomu nářadí a další věci moc nepomůžou :)
Na druhou stranu, tyhle věci už ti na výkonu moc neuberou, tak pár sekund na 100km? :)
Neuberou:) Je hloupost nevozit takové základní věci na kole:) Každý si na to, ale musí přijít sám:(
Je hloupost je nevozit v batohu:)
Kde je člověk vozí už je jedno:)
všechno se krásně vejde do dresu(samozřejmě kromě bidonu) a máš dobrej pocit z toho že bajk váží furt stejně :D
Slušnej člověk má ty krámy schovaný v Camelbaku:)
se-se neurážím, každý ať si jezdí, jak ho to baví, ale ty jsi asi první biker, který se musí dívat na nosnost mostů :-)
Každopádně s tím množstvím přístrojů se při jízdě do kopce nenudíš.
200
Stejně nehutné jako rohy na vlaštovkách! Prostě na kolo nepatří !
Správné vyjádření je, že tobě se to nelíbí a že ty to tam nechceš. Jestli to tam patří nebo ne ja na každém kdo si to tam dá nebo nedá. Tento jemný názorový posun se nazývá tolerantnost
je vidět, že zatím pořádně nepotkal módní policii :)
no už jsem si zvykl, že kdejakej (ehm název vynechám) si osopuje právo říkat, jestli to co mám na sobě je In nebo jestli vypadám jak debil. Ale u bicyklu se stále ještě bráním.
Bravo.
Uplně je mi smutno, když čtu ty demagogy, kteří se tě snaží přesvědčit, že to děláš špatně. Děsí mě, když lidem chybí empatie a tolerantnost.
Na druhou stranu mě baví s jakou lehkosti ty námitky odpaluješ.
Zcela vážně by mě zajímalo co bys byl schopnej vykouzlit na takovym zakladu http://www.azub.cz/…ci-trikolka/
Jestli potkal, tak příslušník při pohledu na jeho kolo musel zaručeně zahodit odznak a služební pistoli obrátit proti sobě. ;-)
Máš recht. Já mám jak stojánek, tak rohy na vlaštovkách a k tomu všemu mám kolo Author a komponenty Shimano včetně kónusových ložisek, čili – společenská katastrofa, leckdo by řekl. Mě přijde tupý když se někdo drží módní lajny a odsuzuje odchylky, ale lidi čím dál tím víc jen přikyvujou stádu a míň vytváří vlastní názory. Například v jednom vlákně jsem se dočetl, že tretry Shimano jsou naprosto super, ale je nutné výrobce maskovat, aby na to ostatní nekoukali skrz prsty – no kde to jsme? No a tolerantnost, to už se vůbec nenosí. Na kole je v první řadě důležitá funkčnost – rohy se mi dobře drží, tak je mám na vlašťulích – ty rodla jsou tam od výroby a nemám důvod je měnit. Stojánek jsem měl na kole už před třiceti lety a nevim proč bych ho měl najednou sbírat ze země – sbírání kovů ze země náleží jiným skupinkám lidí:)) Já respektuju všechny kola, občas je to třeba úsměvný, ale pokud si to člověk nějak poskládá ku vlastní radosti, musel bych bejt idiot, abych mu tu radost kazil. No a když se někdo směje mýmu bajku, je mi to fuk, myslim si něco o pohlaví a soustředim se na to, že na rozdíl od řekl bych většiny módních trendů jezdim s ostojánkovanym Authorem po Dolomitech a je mi na něm dobře:)
Asi tak.
Tušil jsem to, ale zklamalo mě, že ti na tom Feltu stojánek chybí. (:
sundal na focení.
paroží sundat nemože, páč sú pod nimi prasklé rodla a ten roh to drží pokope… 8o)
Ještě mi to připomínej ty prasklý rodla, já se na to snažím zapomenout, abych se nebál ve sjezdu a ono mi to někdo furt připomíná :o)
Já rohy na vlaštovkách nevozím, to nemohu říct. A stojánek tam vidím, jen je integrovaný v okolním porostu …
333 – půlsatan :D
Jsem si chvíli říkal jakej sakra půstan :D
hahahahamuhahaha stojanek srandujete
Nešťastníku, copak nevíš, že nesplňuješ parametry pro většinového bikera? Nic tak nepozdvihne ego jako vyleštěné kolo na XTR vážící 6 kg a očesané na kost, pod 100 kg jezdcem. Taky se kolikrát divím, na čem to ti lidé jezdí ( a jezdili), když dle zdejších názorů to jezdit nemůže, v lepším případě je to neestetické. Jinak stojánek na svůj Sensor budu právě přidělávat, nebaví mě kolo dávat na zem do bláta nebo hledat strom na opření:)
U se-seho se muzes inspirovat i ve spouste dalsich skvelych vylepseni.
Ale chtělo by to aktualizaci. Na těch starejch fotkách ještě nevidím kupříkladu přední vyprošťovací naviják.
Díky, zatím stačí stojánek:)