• tomxxx

    Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se sundaváním laku z favorita? Jedni mi trvdí, že to jde klasicky barvožroutem, jiní, že favorit má lak, kterej takhle nesmeju a musim brousit, brousit a borousit.

    0 0
    • Kamikaze 591  

      Jde to i barvožroutem ručně. Dobré a rychlé bez pracné je opískování. Tím barvoužroutem to chce tak 3× ať je to pořádně.

      0 0
    • prcofrido  

      S brusnym papierom 200 som to urobil za 15 min.

      0 0
      • tomxxx  

        I kdybych to brousil dvě hodiny, tak se mi to časově vyplatí.

        0 0
      • Vilém  

        Ale to sis pred tim dal peknou lajnu pika, ne?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • serioussam  

      Mňa by zaujímalo, čo by zhruba stálo a či mi bicykel zbavia laku a prestriekajú niekde v Brne. Jedná sa o veľmi starý pravdepodobne ocelový rám.

      0 0
      • alinceb  

        Lakovna OPEC na Letišti v Medlánkách. Jsou levní, ale občas to trochu flákají. Trvá jim to cca. 14 dní. Lakovali mi asi 5 rámů…

        Doporučuju do všech závitů na rámu našroubovat šrouby nebo staré misky středu a na papírek jim napsat, co všechno chceš zamaskovat, abys tam neměl vrstvu barvy (sedlovou trubku a hlavovou trubku). Když to neuděláš, tak to budeš mít všechno zatelpané barvou a porodíš, až tu barvu z toho budeš sundávat…

        0 0
        • serioussam  

          Možem nehať na ráme aj staré nálepky? Tou sedlovou a hlavovou trubku nemyslíš vnútro rámu že? Najradšej by som im dal holý rám + vidlu.

          0 0
          • alinceb  

            Pokud ho u nich necháš pískovat, tak ho klidně nech s polepama. Vidli sundej a sundej z ní kroužek hlavového složení, to samé platí pro misky v rámu. Samozřejmě, že je potřeba ochránit vnitřky trubek. Pokud to neuděláš, tak do nich pak těžko nalisuješ misky hlávka a nasuneš sedlovku.

            Závity to chce fakt ochránit. Poprvé jsem to neudělal a pak sem měl co dělat, abych do rámu našrouboval misky středu…

            U vidle (předpokládám, že to bude pevná ocel) si nech zamaskovat závit hlávka a zesílený kroužek na korunce, kam se naráží kroužek hlávka.

            Jo a při přebírání nalakovaného rámu před nima rám utři hadrem od prachu a překontroluj si kvalitu laku. Pokud bude mít kazy, tak jim to nech předělat…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Hrabex1  

      pokud mas flexu, kup tohle:

      http://www.direto.cz/…ezove-draty/

      urcite sezenes i neco jinyho nez bosh, co bude stat kolem kila.

      Vyborne to bere barvu i rez. Oceli to neublizi.

      0 0
      • tomxxx  

        dík, ale už sem to vyřešil pískováním, za tu jebárnu 300 fakt nestojí. Zkoušel sem to ručně a byl by to vopruz. Flexou by to bylo vic v pohodě, ale ze záhybů to člověk asi dostane těžko, takže by musel dobrušovat ručně. Stačilo mi čistit starej rám helyettky s pěkně přilepenym bordelem a volejem…všechny ty mufny vyblejskat bylo celkem nudny a celej rám sem dělal tak 2–3hodiny.

        0 0
    • migueldias  

      ja sem favorit obrusil smirklem a očistil kofolou pak sem tan nastřikal autolakem a hodil na to bezbarvý lak doce piplačka ale vydrží když si dáte zaležet

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.