Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se sundaváním laku z favorita? Jedni mi trvdí, že to jde klasicky barvožroutem, jiní, že favorit má lak, kterej takhle nesmeju a musim brousit, brousit a borousit.
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se sundaváním laku z favorita? Jedni mi trvdí, že to jde klasicky barvožroutem, jiní, že favorit má lak, kterej takhle nesmeju a musim brousit, brousit a borousit.
Jde to i barvožroutem ručně. Dobré a rychlé bez pracné je opískování. Tím barvoužroutem to chce tak 3× ať je to pořádně.
Pískování je fajn, ale to udělám doma dost těžko.
Udělají ti to v nejbližší práškové lakovně za pár korun (cca. 100)…;)
Díky, tak sem sehnal lakovnu, pískování rámu dělaj do 300, komaxid lak je 350–700 podle barvy, pracnosti…
Kdyby někdo potřeboval v Praze.
Tak když se ti stim chce ***** tak to udělej doma, ale vyjde ti to dráž (čas a materiál). já bych pískoval.
Ok, třeba mi to udělaj u štěrby.
Tak tam si asi priplatis:)
To mě taky napadlo, ale v praze jinou lakovnu neznam a v autolakovně mě pošlou někam.
Vygoogli si „prášková lakovna Praha“ a pak si je obvolej…
Třeba tady ta je dobrá, je na Smíchově a jsou tam celkem ochotní. www.alfalux.cz Rámy za 400,– a taky pískujou.
Nechce se mi věřit, že byste v Praze neměli „průmyslové“ lakovny…
A ono pritom staci napsat do vyhledavani zde na B-F „piskovani praha“.
Taky jsem ji zkoušel, ale je za Prahou a nic moc. Trvalo to dlouho a jsou tam nezabarvený místa.
S brusnym papierom 200 som to urobil za 15 min.
I kdybych to brousil dvě hodiny, tak se mi to časově vyplatí.
Ale to sis pred tim dal peknou lajnu pika, ne?
Mňa by zaujímalo, čo by zhruba stálo a či mi bicykel zbavia laku a prestriekajú niekde v Brne. Jedná sa o veľmi starý pravdepodobne ocelový rám.
Lakovna OPEC na Letišti v Medlánkách. Jsou levní, ale občas to trochu flákají. Trvá jim to cca. 14 dní. Lakovali mi asi 5 rámů…
Doporučuju do všech závitů na rámu našroubovat šrouby nebo staré misky středu a na papírek jim napsat, co všechno chceš zamaskovat, abys tam neměl vrstvu barvy (sedlovou trubku a hlavovou trubku). Když to neuděláš, tak to budeš mít všechno zatelpané barvou a porodíš, až tu barvu z toho budeš sundávat…
Možem nehať na ráme aj staré nálepky? Tou sedlovou a hlavovou trubku nemyslíš vnútro rámu že? Najradšej by som im dal holý rám + vidlu.
Pokud ho u nich necháš pískovat, tak ho klidně nech s polepama. Vidli sundej a sundej z ní kroužek hlavového složení, to samé platí pro misky v rámu. Samozřejmě, že je potřeba ochránit vnitřky trubek. Pokud to neuděláš, tak do nich pak těžko nalisuješ misky hlávka a nasuneš sedlovku.
Závity to chce fakt ochránit. Poprvé jsem to neudělal a pak sem měl co dělat, abych do rámu našrouboval misky středu…
U vidle (předpokládám, že to bude pevná ocel) si nech zamaskovat závit hlávka a zesílený kroužek na korunce, kam se naráží kroužek hlávka.
Jo a při přebírání nalakovaného rámu před nima rám utři hadrem od prachu a překontroluj si kvalitu laku. Pokud bude mít kazy, tak jim to nech předělat…
pokud mas flexu, kup tohle:
http://www.direto.cz/…ezove-draty/
urcite sezenes i neco jinyho nez bosh, co bude stat kolem kila.
Vyborne to bere barvu i rez. Oceli to neublizi.
dík, ale už sem to vyřešil pískováním, za tu jebárnu 300 fakt nestojí. Zkoušel sem to ručně a byl by to vopruz. Flexou by to bylo vic v pohodě, ale ze záhybů to člověk asi dostane těžko, takže by musel dobrušovat ručně. Stačilo mi čistit starej rám helyettky s pěkně přilepenym bordelem a volejem…všechny ty mufny vyblejskat bylo celkem nudny a celej rám sem dělal tak 2–3hodiny.
ja sem favorit obrusil smirklem a očistil kofolou pak sem tan nastřikal autolakem a hodil na to bezbarvý lak doce piplačka ale vydrží když si dáte zaležet