Ahoj,
najdou se tu nějací, kteří jezdí Aurona v LO-RC nebo RL-RC verzi ? Pokud ano, jak jste s vidlicí spokojení ? Stíhá ten „epikoňácký“ tlumič těm 160 mm zdvihu ? Díky za veškeré informace.
Ahoj,
najdou se tu nějací, kteří jezdí Aurona v LO-RC nebo RL-RC verzi ? Pokud ano, jak jste s vidlicí spokojení ? Stíhá ten „epikoňácký“ tlumič těm 160 mm zdvihu ? Díky za veškeré informace.
Do tohoto vlákna jsem zkoušel psát začátkem Září, když jsem se rozhodoval, kterou verzi vzít a nikdo neodpověděl. Proto jsem založil nové vlákon přímo s „LO-RC (RL-RC)“ v názvu, jestli to nebude plodnější.
Objednal jsem RC2 verzi a přišla mi LO-RC verze, tak řeším, jestli si ji nechat (má ještě zlatavé šavle), nebo poslat zpět.
Ja bych tedy menil.. jednak kvuli cernym noham, a take kvuli moznosti regulace High/Low komprese..
Tlumič shodný s Duroluxem – RC2 není možné tak jednoduše ovládat stiskem tlačítka a tak zamknout lock, jako má verze RL. Naproti tomu umožní jemnější rozsah nastavení komprese a to jak high speed, tak low speed.
Ty chceš, abych vzal verzi s černými šavlemi a naše kola nevypadala stejně :-D
Jinak právě nevím, jestli se konkrétně mně podaří doladit ty komprese k dokonalosti a zda to tedy pro mne bude mít význam, proto se snažím zjistit jak ta LO-RC (RL-RC) verze chodí (jestli ten „epikoňácký“ tlumič tomu zdvihu stíhá).
Nastavení LS komprese má i LO-RC verze.
No hele osobne bych cerny nohy hned bral.. proste se mi strasne libi! Jinak osobne nevim o nikom kdo by mel tu verzi s epikonackym tlumicem, takze bych zkusil hledat na zahranicnich forech nebo bych bral jistotu ;)
http://www.enduroserie.cz/…nduristu.htm
Jezdi ji Přemek Tejchman tak to asi bude stihat ten epicon tlumic.
Jo, diky. Kouknu, jestli se o ni nezminuje v nejakem rozhovoru.
Na to jeho kolo jsem koukal nejak zjara a udivoval me ten Epicon vzadu.
Po přečtení recenze na dalekop.cz bych šel do RL
Já chci citlivku a lock se hodí,o hi sped compresi tam píše že citlivost zhoršuje.
Lock na 160mm vidli je k nicemu. Nebo na tom chces jezdit xc? Tvl…
Přesně :-)
Pro mě by to bylo stelovatko navíc,na to co jezdím bych u 150 29r vidle spíš využil ten Lock.
Občas na silnic při výjezdu.
Nikdy jsem nepotřeboval lock při vyjezdu a je jedno jestli jsem jel na 120, 150, 160 nebo 180mm vidlici. Jediné co jsem kdy ocenil byla možnost snížení. Nevím jakým způsobem do toho kopce jezdíš, ale chvilkove dupani bez uzamčení je v pohodě. Při tahlem stoupání, jízdě ze sedla a kruhovém šlapání se vidlice skoro nehne.
Rozhodni dle preferencí. Já o Auronu (upraveném) také uvažuju a pro moje požadavky jednoznačně LO-RC nebo RL-RC. U RC2 bych akorát měl všechny komprese zcela povolené a maximálně nebyl spokojený, že bych je chtěl zcela vypnout.
A lock na fullu na vidlici běžně používám v delších výjezdech po slušném povrchu (což je u mě většina, výjezdy náročným terénem mám jen sem tam), protože jezdím ve stoje poměrně hodně.
A to chceš dávat Aurona na 150mm? Já jen, že shodou okolností mám nově ten stejný rám i když tedy jsem nezkoumal, jestli starší ročníky Slidu 29" mají totožnou geometrii.
V originálě Foxka na 130mm. Citlivost velká bída, proto to uvažování o Auronu. Ale nejprve bude první pokus úprava Foxky, pak se uvidí.
A ta Foxka je už o 15mm kratší na stejném zdvihu než Auron (také je to u té Foxky na hraně s místem u opravdu objemných pneu.
A Auron na 150mm tedy bude už o 35mm vyšší, to už bych si tam osobně určitě nedal. Ale samozřejmě pokud víš co děláš a chceš takovou geo, tak proč ne.
Pokud budu dávat Aurona, tak zachovám 130mm, těch 15mm navíc už bude až až. Nechci z toho žádý extra malý hlavový úhel.
A na 130mm zdvihu určitě žádné omezování kompresí nechci.
Diky za informaci,to me nenapadlo,ze vidlice maji tak rozdilny delky pri stejnem zdvihu ,mam moznost jeste jineho tlumice 200/57 a excentrickych vlozek. Slide 2014 ma jinou geo muj uhel hlavove trubky je 68,5 a letosek ma 67,6.
Tak nevim jak to dopadne :-)
Těch 67,6° na stránkách Radonu je blbě pro letošní model. To bude asi vycházet pro 2016, kde nejvyšší model má osazenou Foxku 34mm na 140mm. Ta je o 17mm vyšší než 32mm Foxka na 130mm.
Změřený úhel z testu pro letošní Slide 29" s Foxkou je 68,2° (takže spíš blíže 68,5° uváděných na bike-discount).
Já jsem doma jen porovnával s jiným kolem, které má změřených 67,5° a viditlně je ten úhel větší (při srovnání rovnoběžnosti vidlic), takže těch 68,2° by být mohlo.
Obecně jsou rozdíly u vidlic mezi 32mm a 34mm modely, protože u 34mm se počítá s vyšší pneu. A pak to malinko navýší Foxka, které jsou skoro vždy o pár mm kratší než ostatní značky.
A ten tlumič bych tam nedával. Je delší o 1cm a zdvih jen o 7mm (a zvýšení středu pro ten vyšší zdvih by stačilo jen cca o 3–4mm na tlumiči), takže výsledkem bude slušné a zbytečné zvýšení středu. Kdyby to bylo ještě s tou delší vidlicí, tak už bude střed nechutně vysoko.
A jak je na tom RS? Měl jsem tam 140 Revelation a v pohodě. Excentrickych vlozkama dosahnu na 3mm takže na tlumiči 193mm.
Rozdíl hlavového úhlu je jeden stupeň při prodloužení o 2 cm vidlice.
V nejhorším upravím zdvih vidlice.
32mm Fox 130mm: 530mm
32mm RS 130mm (tedy i Revelation): 538mm
Auron 130mm: 545mm
2015 34mm Fox 130mm: 543mm
2016 34mm Fox 130mm: 537mm
Díky za informaci.
Milan píše zdvih 100–160 mm, tak by to snad neměl být problém. Vzhledem k vyšší stavbě bych asi víc než 140 mm nenastavoval (možná radši jen 130 mm).
Hodím takovou otázku :-) na jakou stranu řídítek vozite lock. Mam premieru, tak si nejsem jisty jam ji dat…
Jedna se o tento typ…
Na levou. Jinak by se ti to špatně otvíralo.
Už jsem zjistil :-D dal jsem na pravo, poladil nastaveni kokpitu a sel znova sundávat gripy a hodil to na levo, samozrejme jsem si propíchnout grip ritchey :-)
no tak onoa hs komprese nějak tu citlivost zhoršovat musí, aby vlastně vůbec fungovala
Prodejce mi nabídl dodatečnou slevu 1300 Kč, tak si ji asi nechám a získám tím čas o téhle verzi něco vygooglovat. Za těch 8600 Kč snad nebude problém ji případně nepoužitou prodat.
Hezká cena.
Není tu dnes nějaký uživatel LO-RC nebo RL-RC verze ?
Tak co ? Nenajde se tu nějaký uživatel LO-RC nebo RL-RC verze ?
Zkouším oživit.
Rozhoduju se mezi vidlí RS Pike RCT3 (Solo/dual position) a Auronem RL-RC/ LO-RC
Najdou se tu uživatelé těchto vidlí, kteří by mi mohli predat praktické zkusenosti?
O co mi jde: RS Pike RCT3 – open-pedal-lock + ls komprese ( ls komprese na moje jezdeni asi zbytecna, co vim tak jen zhorsuje citlivost a hodi se pry jen k serizeni propadani do zdvihu pri brzdeni, nebo prujezdu zatackama). Pike ve smes pry chvalena, nekdo teda kritizoval projev te vidle, ze je takova tupa… Mel jsem fox 32 ctd o/b, lock vyuzivam zridka, ale vyuzivam, pedal vyuzivam vsude na prejezdech a open pri sjezdech trailu ( hopsani apod.) Auron Rl-RC/ Lo-RC pry ma lock + plynulou hs kompresi. Chapu spravne, ze to tedy neni 3 pozicni ovladani jako u ctd nebo rct3? Nebo je to open-lock a kolecko na hs kompresi solo? Jinak u obou vidli by mela byt moznost nastaveni progresivity vzduchove komory ( Pike tokeny (dual position taky?), Auron elastomerem), coz urcite chci
Open/lock + kroutítko LS komprese. Externí nastavení HS komprese má jen RC2 verze.
Jsi si jistý, že je tam kroutitko LS komprese a ne HS komprese? Mam informace od Milana, že se jedna o HS a LS je právě pouze u RC2
Mam SR Auron RC2, ale vubec nechapu nastaveni HS a LS komprese. Vozim zatim oboji uplne vypnute ve smeru proti hodinovym rucickam. Je tu nekdo kdo by mi to prosim trochu objasnil? :D