poradí někdo někdo co z těchto? Chci si udělat trochu radost, jen nevim kterým
poradí někdo někdo co z těchto? Chci si udělat trochu radost, jen nevim kterým
CTM
SUP
blbě jsem to specifikoval, spíše jsem se měl zeptat na pro a proti jednotlivých…
SUP ma rekneme modernejsi a lepsi geometrii ramu (delsi ram s kratsi zadni stavbou).
Taky vybiram nove kolo, a rozhoduji se mezi SUP XP 29 SE a GRAND CANYON AL 6.9. Ceny v eshopech jsou podobne, ale SUPa muzu mit za cenu kolem 22 tisic, tak nevim jestli se vyplati doplatit za CANYONa.
Já si právě novou XP 29 přivez domu, a po prvních 20 km jsem fakt nadšenej, rám je naprosto supr, jediný co je fakt na pytel jsou ty šílený základní shimano brzdy, pujdou brzo do koše a pořídím SLX. Jinak fakt spokojenost.
Nech je rozbrzdit.
No díky za radu, snad to pomůže :) mě spíš rožčilujou ty páčky bez posilovače.
Ale ještě pár poznatků ke Canyonu a SUP.
Zkoušel jsem oba, kromě toho ještě Demu a Focuse a Ghosta.
Na všech jsem si připadal tak nějak jako když jedu nakoupit, ten SUP je fakt sportovnější, hodně jsem to poznal když jsem jel lesem z kopce, tak nějak to šlo samo, kolo sedělo a jak máš nízko řidítka tak to fakt dobře točí. Trochu jsem měl strach z šířky řidítek, ale musim říct že mi sedly a to jsem dřív jezdil s o 10 cm kratšíma.
No a taky to u mě rozhodně vyhrál design, viděl jsem supa poprvý a hned se mi líbil.
bez jakeho posilovače? :)
Short stroke Servo Wave mechanism – zjednodušeně „posilovač“
Už chápu příspěvek níže…
Kolik měříš? Pokud nějak míň, tak se ještě nabízí Cube s rebou. Teda jestli se ti líbí to neobvyklý barevný řešení, mě přijde super:)
Myslis ze Cube neni vhodny pro nekoho vyssiho? Teda merim jen 186cm, zadne 2m :-D Me se prave docela libi Cube LTD Pro 29. Nebo ten zminovany Canyon. SUP ma bohuzel horsi vybavu :-(
na 17" ram to asi nebude.
Jak píše Vilém, mají jen sedmnáctku, na tu se se svou výškou neposkládáš.
Jo jasne, ja nereagoval na odkaz. Myslel jsem nove kolo, letosni model.
Však to je nové kolo, jen model 2014. Což na nic vliv nemá, naopak to je levnější.
Já vám do toho nechci moc mluvit, aby mi pak někdo neřek, že mu kazim kšeft, ale rozdíl mezi LTD 2014 a 2015 je třeba ten, že 2015 má jinej rám (vnitřní vedení lanek), což mi teda přijde dost zásadní.
V cem je to zasadni? Jede se lip? Vydrzi to dele? Prehazuje se snadneji a presneji? Jednodussi na udržbu?
Tak přímo na jízdu to určitě vliv nemá, o tom nemá asi smysl diskutovat. Ale pokrok jde dál a dnes je standard dělat rámy s integrovanym vedením. Za prvé je to lepší když prepravuješ kolo na zadních dveřích u auta, kde je fixovaný za rám, tim pádem za lanka, takže je můžeš poškodit, za druhý je to prostě pocitově příjemnější no a za třetí auto, který má lanko od plynu a od spojky vedený kolem dveří na kapotě bych si taky asi nekoupil kdybych měl možnost si koupit auto se skrytýma lankama.
Prostě si akorát myslim, že je to krok zpět. Design taky vliv na jízdu nemá a přesto si tak nějak podvědomě vybereš to který se ti aspon trochu líbí, předpokládám, že na růžový se zelenýma žabkama bys asi nesed, kdybys měl možnost si koupit jiný.
Máš a nemáš pravdu. Ano, je to vývojově pokročilejší varianta, ale ne, nemá to tak velký vliv. Navíc v situaci, kdy loňský model je za 24.2t a letošní za 27.9t bych za vnitřní vedení lanek a nepatrně lepší kliky nepřiplácel.
No vidíš a já bych se vedení rámem vyhnul hned když by to bylo možné (stejný rám za stejné prachy jen jiné vedení). Bohužel už na dvou kolech mám a nic s tím neudělám.
Vedení rámem má jediný zásadní rozdíl. Výměna bowdenů je daleko více práce a to ani nemluvě o situaci, kdy ti staré lanko omylem vypadne z rámu dříve než pomocí něj protáhneš nové (nebo při samotném protahování dojde k rozpojení starého a nového lanka). Pak je protáhnutí novhého lanka pěkný porod (absolovoval jsem jednou a doufám, že podruhé se mi to už nestane, už si dávám velký pozor na lepší spojení starého a nového lanka – ovšem o to déle ta výměna trvá).
Tak přímo na jízdu to určitě vliv nemá, o tom nemá asi smysl diskutovat. Ale pokrok jde dál a dnes je standard dělat rámy s integrovanym vedením. Za prvé je to lepší když prepravuješ kolo na zadních dveřích u auta, kde je fixovaný za rám, tim pádem za lanka, takže je můžeš poškodit, za druhý je to prostě pocitově příjemnější no a za třetí auto, který má lanko od plynu a od spojky vedený kolem dveří na kapotě bych si taky asi nekoupil kdybych měl možnost si koupit auto se skrytýma lankama.
Prostě si akorát myslim, že je to krok zpět. Design taky vliv na jízdu nemá a přesto si tak nějak podvědomě vybereš to který se ti aspon trochu líbí, předpokládám, že na růžový se zelenýma žabkama bys asi nesed, kdybys měl možnost si koupit jiný.
A abys neřekl, tak tady ho máš v černé a ve velikosti 19.