Prosím mám takový dotaz dnes mi dorazilo toto kolo a šíleně třiskají lanka o rám. zkoušel jsem podložit pěnou ale pořád to hrozně tříská. Nemáte někdo nějakou zkušenost, která by mi mohla pomoci? Děkuji
Prosím mám takový dotaz dnes mi dorazilo toto kolo a šíleně třiskají lanka o rám. zkoušel jsem podložit pěnou ale pořád to hrozně tříská. Nemáte někdo nějakou zkušenost, která by mi mohla pomoci? Děkuji
mám taky LTD a tohle mě strašně sralo od začátku, klepe tam vnitřní vedení bovdenu. Po druhém švihu jsem vnitřní vedení předělal na vnější (podél brzdové hadice) a vnitřní bužírky vytrhal (zespodu pod tou nálepkou). Trochu punk řešení, ale je ticho :-)
Trochu zbytečně komplikované řešení…já dovnitř trubky narval molitanovou houbičku,ticho po pěšině a nárůst hmotnosti o cca 6 gramů :-D
Při natažení vnějškem je jednodušší výměna bovdenu a navíc to líp řadí, protože ta trubička dole pod středem je úplně na ho*vno :-)
Jeste casto boucha retez o zadni stavbu. Pak vytrhat tu nepouzivanou hadici pro lanko presmyku. Nebo obalit vnitrni vedeni mirelonem.
Ja mam v trubce daný kousek molitanu a v pohodě
Jak tam ten molitan dostaneš?
vytáhnout ven vidlici z rámu a nacpat tou dírou dovnitř molitanový míček na soft tenis
Přesně jak píše kolega…
Trošku se připojím k tématu. Lanka mi při jízdě mlátí akorát u řidítek a to je OK, v rámu nic. Bohužel po cca 1200 km a pár závodech ve sračkách začlo řazení chodit fakt blbě. Sundal jsem nálepku pod středem a nestačil se divit, kolik tam bylo bordelu. Tak se chci zeptat, jak jste to vyřešili. Bužírka na smyk je vcelku a ten chodí v pohodě, ale bužírka na šaltr je rozdělená na půl a zrovna v místě, kde byla nálepka a pod ní blato. Takže se natahalo do bužírky a řazení je prostě na nic. Co teď? Jde sehnat někde bužírka a zkusit ju natáhnout v celku od vstupu u řidítek až po vývod u šaltru? Nebo vleze se do vstupu celej bowden, že by se natáhl vnitřkem on? Dík
No to mě taky zajímá. Já jsem to tak nějak v rámci možností pročistil a promazal, ale řešení to není ideální.
Ahoj jak si to vyresil
Mam ted ten samy problem, ale nejradeji bych to vnitrni vedeni zanechal.
ještě prý funguje sundat vidlici a tou dírou do rámu nacpat molitan
Taky jsem to řešil. Chtěl jsem natáhnout buzirku vkuse ale to se nepovedlo. Tak jsem vytrhal původní, je tam jenom hliníkové osazení, to jsem taky vytáhl a dal celým rámem bovden a je klid a pokud ho dobře „napnes“ tak to ani nekrape!
Hmm dobrý tip, mám to teď natažený vnějškem (viz. výše) ale pokud jde natáhnout bovden v kuse vnitřkem tak to možná natahám dovnitř
Celkově je to XPéčko nedořešené.Já to zas všechno vyrval a natáhnul tam zapouzdřený Aligátog.Ve vnitř sem měl taky dost bahna a tak to nešlo jinak,než zespodu rámu vyvrtat dvě dírky,ať ten bordel může ven.Origo to doporučuje i Campagnolo.
Kdyby nekdo resil mlatici bowden. Misto molitanu jsem tam rval klasickou izolaci na potrubi. Neni to tak nasakave jako molitan.
Já teď sundával vidlici u Ghosta a měl jsem tam už od prodejce/výrobce něco podobnýho.
Blbé je, že tato všemi vychvalovaná značka vůbec trpí takovýmito dětskými nemocemi…
Naopak u těch haněných něco podobného ani nepřipadá v úvahu…
Tak já taky uvažuju o SUPERIOR XP 29 LTD 2016 ,ale jak to tu čtu..