Světlo s dálkovým přepínáním tlumené-dálkové

78 nepřečtených
  • vylizplech

    Zdravím, je mi jasný, že je tu hodně témat o světel na kolo, ale já prostě nikde nemůžu najít, které světlo by bylo schopné přepínat na dálkovém přepínači jen tlumené a dálkové světo. Je pár světel co jsem našel, kde se dálkovým přepínačem přepínají režimy, ale ty světla disponují třeba 5 až 6 možnými režimy svícení a pokud to samé funguje i přes dálkový přepínač, tak je mi to celkem k ničemu. Jedná se mi o to, že jezdím do práce 25 km tam a 25 zpět, jezdím brzy ráno a pozdě odpoledne se vracím a musím jezdit i po silnici a pokud jezdím na nejslabší režim (solastorm) tak při jízdě z kopce to moc nesvítí a na vyšší režim problikávají řidiči v protisměru, že je oslňuji a proto potřebuji jen něco, co se dá přepínat mezi tlumeným světlem a dálkovým na dálkovém přepínači. Existuje něco takového, nebo si to mám nechat zbastlit u nějakého elektrikáře? Jinak z cenou něco kolem 1500 kč?

    0 0
    • atty  

      Jestli spíš nepotřebuješ něco se strukturovanou optikou, která neoslňuje – tam pak můžeš používat i silnější režimy, aniž bys oslňoval. Světla, která mají na knoflík „dálku“ existují a někde se i tady o nich psalo, ale taky si nevzpomenu.

      Podle mne je ale lepší použít specializované světlo (ideálně s dvojitou optikou reflektorů) – Solarstorm sice svítí jak kráva, ale bohužel jen v kuželu, do všech směrů a tedy i nahoru, což prostě oslňuje. Baterky aka Fenix BC30, 30R, Nitenumen X8,X9, Gaciron VD9 a spousta dalších, mají prostě reflektor strukturovaný podobně, jako autosvětlomety, to znamená, že svítí optimálně jen na silnici a tím pádem neoslňují protijedoucí, případně kombinaci dvou reflektorů, kdy jeden je klopenej hodně před kolo a má širokej kužel a druhej je trošku zvednutý do dálky a s užším kuželem.

      Pokud máš velkou potřebu „dálkového“ světla, tak kombinaci – jedno z doporučených na rozumný výkon a k tomu Solarstorm na plné koule, zapínatelný přes tlačítko (nechat zbastlit).

      0 0
    • zdenek  

      Taky o tom uvažuju. Občas raději ztlumím světlo, abych neoslňoval. S kopce si zase raději přisvítím. Jenže přepínání čudlem na světle je se zmrzlými prsty docela problém.

      Mám starší světla, která mají přepínač bez elektroniky, takže by to ubastlit šlo. Jen jsem zatím nepřišel na elegantní řešení. Když přepínač v uzávěru nahradím kablíkem, bude se špatně měnit akumulátor…

      0 0
      • vylizplech  

        To je právě ono, navíc než přeskáču všechny 3 světelné režimy co solarstorm má, pak ještě přes vypnutí a opětovné zapnutí na slabý výkon, tak nevidím lautr nic.

        0 0
    • Zodiax  

      Kdysi jsem vozil Nightpro od Marwi, které to umělo ;) Firma jeste existuje, katalog na 2018 nema, ale muzes se jich zkusit zeptat. Ja to resim tak, ze si svetlo lehce rukou prikryju a nemusim nikde nic prepinat ;)

      0 0
    • jeniiiik  

      Vozím solarstorm a nehledám problémy kde nejsou. Kdyz jede neco naproti a nechci oslnovat, tak ho sklopim a hotovo.

      0 0
      • vylizplech  

        Tak to je taky řešení, ale ne pro mě, ono se v 50 km rychlosti z kopce večer s vytřeštěnými oči a křečovitě držícími řídítkami hodně špatně pouští jedna ruka s řídítek a sklápí reflektor, to fakt ne.

        0 0
        • Zodiax  

          a dalkove ovladani budes prepinak jak? Neni teda lepsi trochu zpomalit?

          0 0
          • vylizplech  

            Tak jedním prstem přepnout tlačítko na dálkovém ovládání myslím není až takový problém.

            0 0
            • Zodiax  

              aha, tak to mozna specifikuj, ze chces dalkove ovladani mit na riditkach vedle packy nebo brzdy. Protoze ty co jsem bud vozil nebo znam, tak ty byly bud nekde na obleceni a nebo na predstavci a stejne jsi musel rukou pustit riditka – proto jsem se ptal jako reakci na to, ze nemuzes pustit riditka ;)

              0 0
      • Roxteedy  

        Svitim po ceste z prace. Tlumim cca 10× za cestu. Jezdim v zime cca 3× tydne. Podrbany riditka vem cert. Ale myslim, ze by to ani drzak svetla dlouhodobe nevydrzel.

        Navic, kdyz sklopim X6 v plnym knedliku, tak mne ta silnice neprijemne oslnuje.

        Takze ted rukavicema mackam na tlacitko.

        Prepinac by byl idealni reseni. Ale premyslim, kolik „kliku“ vydrzi, jak je to vodotesny, atd.

        0 0
        • jeniiiik  

          Na X2 mam gumičku, vozim to na silnicce i na enduru v terenu. Sklapim kdyz jede auto naproti. A funguje to pet let…

          0 0
          • Roxteedy  

            Tady je taky gumca. Mám to dost utažený a ještě pod tím duši. Právě, aby to neklouzalo :)

            Tak jak je to, se mi jeví zatím nejpoužitelnější přepínání tlačítkem. Ikdyž, k ideálu to má daleko…

            Naštěstí, na silnici i nejmenší režim svítí dostatečně. Tak to kolikrát nechám…

            0 0
    • motacek  

      Gaciron v9d ma dálkový ovladač, kde si přepínáš režimy, nikoliv dálkové/tlumené. Na led expertu ho maji, tak se mrkni, jestli ti to vyhovuje

      0 0
      • vylizplech  

        Ahoj, o tom světle vím, pokud ale neumí jen dálkové a tlumené, tak je mi to k ničemu. Než se tlačítkem přes všechny ty světelné režimy a stroboskop zase dostanu zpátky , tak pojede další auto a můžu přepínat znovu:-)

        0 0
        • atty  

          Neberu Ti Tvoji ideu, že opravdu potřebuješ „dálkové“ světlo, ale podívej se třeba na videa na youtube, jak fungují ty světla, která mají optiku zalomenou k zemi a tím pádem světlo posílají jen tam, kde je potřeba. Tam pak můžeš jet klidně po silnici na hodně vysoký výkon (třeba kolem 800–1200 lumenů) anikoho neoslňuješ.Funguje to pdobně, jako u nových a moderních aut s LED optikou – taky i v protisměru oslňují minimálně a při tom svítí na silnici a tam, kam je potřeba opravdu dostatečně.

          Že při střídání světelných režimů je vždy problém, že si oči chvilku zvykají na více/méně světla, k tomu musíš „přecvakávat“ tlačítko (byť třeba na kabelu na řídítkách) a je to méně bezpečné i ergonomické, to je jasné.

          Proto bych to řešil opravdu dvěma světly – jedním novým s touhle optikou a solarstormem se zbastleným vypínáním na tlačítko na plný výkon (svítí/nesvítí)

          0 0
          • Jezevec70  

            Opravdu ta optika zalomená k zemi funguje?

            Uvažuji koupit Gaciron. Jen se rozhoduji jestli levnější model V9S (1000ml, jedna dioda) nebo dražší V9S (1600lm, dvě diody). Mám to prioritně na ježdění po silnici + občas nějaká šotolinka nebo polní cesta.

            Jezdím denně do práce a svítím i v létě. Jezdím buď brzo ráno nebo zase pozdě večeri.

            0 0
            • atty  

              Zázraky čekat nelze (je to prostě jen správně sklopený světlo), kde jsou paprsky reflektůrkem z horní hrany zase sklopený dolu, takže je potřeba to správně nastavit na řídítkách a i tak používat rozumně (při výkonu těch 700 lumenů + jsou prostě situace, kde v černé tmě někde v lese můžeš kohokoliv protijedoucího/pro­tijdoucího zbytečně oslnit), ale řeší to právě použití daleko většího výkonu, než by sis mohl dovolit s baterkou s obyčejným reflektorem co to posílá do všech stran a úhlů stejně. Prostě i baterka s 200 lumenama s ostrým kuželem může někoho oslňovat daleko více, než baterka s mnohonásobkem výkonu, kde jde 95% výkonu do silnice ve správném úhlu.

              0 0
    • vylizplech  

      http://www.led-expert.cz/…yklosvitilna tak nakonec půjdu asi do tohoto světla. Obě svítí nezávisle na sobě a dálkové má jen 2 režimy přepínání, s tím se dá žít, že budu muset sice 2× po sobě zmáčknout tlačítko, abych dálkové světlo vypnul, ale pořád lepší než mačkat 3× a více.

      0 0
      • vylizplech  

        Tak teď vidím, že mají napsáno, že dálkové ovládání není součástí balení, tak jsem tam kde jsem byl.

        0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Řeším světlem se kterým jde za jízdy točit a naklápět (některé stojánky mají třeba 5° otáčení v základně. Když někdo projíždí kolem, jednoduše sklopím mírně do země a vpravo.

      Podle mě mnohem lepší než mít na řidítkách další zařízení a váhu navíc. Ke všemu to pak není potřeba nechávat na řidítkách. Světlo jde pořád velice snadno sundat.

      0 0
    • kandik psi zub  

      Ptal jsem se na totez v tomhle threadu. Par doporuceni tam je, nicmene cenove jsou jinde. Nejradsi bych koupil Lupine Blika, ale tu cenu je potreba hodně zenově promeditovat :)

      Jinak jiste, kazdy svetlo se da rucne stocit k zemi. Stejne jako se da jezdit s razenim na dolni ramovy......

      Naprosto nechapu, jak v dnesni dobe neni nikdo schopnej vyrobit naprosto trivialni kombo dvou ledek, jedna s optikou do vetvi a jedna se sklopenou ( jako auto) a od toho klidne dratovej cudlik kterej si pridelas vedle razeni. Pro fajnsmekry pripadne na bluetooth. Cenovka kolem 2tacu, nabijeci na 18650, nazdar smidra.

      0 0
      • vylizplech  

        +1, to jsi vystihnul úplně přesně.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Protože, nic ve zlém, pro většinu lidí je to nepraktické řešení a ekvivalent dálkového ovládání k brzdě. Jakmile jsou tam tlačítka, opět problematické ovládání v zimě a v rukavicích.

        0 0
        • kandik psi zub  

          Aha a packovy razeni ovladani lockoutů a droppostu problematicky neni.hm.

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Srovnáváš nesrovnatelné. Remote k dropperu a lockoutu ovládá něco, co nemáš přímo na řidítkách a co jinak odebere značné množství pozornosti a motoriky.

            Jinak se dá i polemizovat nad tím, kolik lidí potřebuje na silnici (kde je prostor velmi přehledný a snadno se orientuje i se slabým světlem) natolik silné světlo že oslňuje protijedoucí auta a samozřejmě tím myslím při správném nastavení světla, tj. většina ho jde na zem.

            Na horákovi IMHO málokdy pojedeš tak rychle, aby to mělo smysl. Bikeři co jezdí noční traily třeba jo, ale ti nastaví světlo na řidítkách, druhé dají na helmu a přepínání neřeší. Silničkáři co běžně jedou přes 40kmh třeba něco takového taky využijí, ale zase ti obvykle nemají kam dát takový ovladač takže opět, potřeba mít světlo směrem dolů a ke krajnici, aby viděli co vidět potřebují a protijezdce neoslňovali.

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              IMHO plácáš nesmysly. Když na silnici není vodorovné značení, na krajnici listí a bahno, mokro, trochu mlhy, tak jsi rád za každý lumen. Přidej lesní zvěř, mlhovkáře na mokré silnici, neviditelné chodce … když svítíš jako auto (máš dálkovky a potkávačky), tak se i protijedoucí auta k Tobě chovají automaticky jako k autu, protože tvoje světlo vidí i za zatáčku v nepřehledných úsecích a když vidí, že jsi ztlumil, tak také cvaknou do přepínače. Prostě tě jednoznačně identifikují jako plnoprávného účastníka provozu.

              0 0
              • kandik psi zub  

                +1. Mam skutecne vazny pochyby, ze sprcha nekdy v noci na kole sedela.

                0 0
              • bezdratova.sprcha  

                A říkám snad, že máš mít natolik slabé světlo, abys neviděl bláto a listí? Je obrovský rozdíl mezi tím kolik světla potřebuješ když jedeš 70kmh a kolik ho potřebuješ když jedeš 35kmh.

                Zvěř vidíš obvykle okamžitě protože na tebe začnou vejrat a oči mají jako odrazky (celkem často projíždím lesní silnici a zvěř tam je v noci k vidění často), chodec vidí tebe a uhne sám (je ti otočený čelem). Problém je spíš na cyklostezce kde jde ve stejném směru jako ty a nevidí tě.

                Jinak z mojí zkušenosti stačí mít jen dostatečně silné světlo abys byl opravdu vidět i z dálky a pokud možno do toho ještě blikat. Ještě jsem myslím nezažil, že by v protisměru auto neztlumilo světla.

                Já hlavně poukazuji na to, že cílová skupina zákazníků takového produktu je příšerně malá.

                0 0
            • kandik psi zub  

              prosimte nekdy se seriozne ve tme projed, abys prestal tady trousit takovej argumentacni salát.

              A jen tak na doplneni:

              • Lock na predni vidli je tak strasne daleko, ze remote je nutnej jinak by byla motorika v haji, zatimco machtat vprostred riditek po svetle je v pohode. Hm.
              • A co treba kdyz mas svetlo na helme? Ja vozim teda helmu na hlave, ne na riditkach. Hm..
              • „na horakovi malokdy pojedes rychle“- no co na to rict :)))
              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Nedělej že mě cituješ když jenom překrucuješ co říkám. Řekl jsem něco úplně jiného a stojím si za tím. Horáka na takové rychlosti dostáváš prakticky jen z kopce.

                Přes léto jezdím ve tmě hodně často sportovně (ať už pozdní návrat z vyjížďky, nebo projížďka před spaním). Teď přes zimu dojíždím 5× týdně každé ráno a někdy i večer. Trousím co trousím protože abych byl upřímný, mi tvoje požadavky na světlo přijdou slušně řečeno zbytečné, pokud teda nemáš slabší zrak, pak bych potřebu takto silného světla chápal. Vtipné ale je, že ty takovýto produkt nemůže najít pravě proto, že to asi výrobce vidí taky tak nějak.

                V situacích kdy potřebuji sklopit světlo to světlo prostě sklopit jde naprosto v pohodě i v rychlostech nad 30kmh, jak na rovných řídítkách, tak na beranech. Dělám to tak už několik let. Zabere to tři vteřiny nanejvýš. Nevyžaduje to žádnou preciznost ani moc přemýšlení, samozřejmě světlo a držák na to musí být být dělané.

                Pokud mám světlo na helmě, tak v žádném případě nechci táhnout dálkové ovládání na řídítka. Pokud tedy v této cenové relaci nečekáš bezdrátové ovládání :)

                Světlo na helmě je na to, abys viděl, kam se díváš (mimo jiné třeba i na řidítka) a nevypínáš a nezeslabuješ ho ani když z kola slezeš. Pokud v daném prostředí je tak silné, že oslňuje auta, děláš něco špatně.

                Ano, lock na vidli je oproti představci dost daleko protože vyžaduje abys nejen sundal ruku z řidítek, ale taky aby ses aspoň trochu sklonil a mezi tebou a ovládáním jsou řidítka, do kterých když drcneš, ovlivňuješ ovládání. Problematické je to pak hlavně když jedeš rychle a terén háže. Na XC kolech se to používá v situacích, kdy to potřebuješ stihnout během vteřiny vypnout nebo zapnout, protože frčíš terénem. Srovnání s ovládáním předního světla opravdu není na místě – na silnici klidně pojedu 35kmh, budu neustále lupkat s lockoutem na vidlici a žrát při tom hranolky.

                0 0
                • kandik psi zub  

                  Nedělej že mě cituješ když jenom překrucuješ co říkám. Řekl jsem něco úplně jiného a stojím si za tím. Horáka na takové rychlosti dostáváš prakticky jen z kopce.

                  Pokud jsem citoval nepresne, tak sorry, ty to prezijes, protoze zpusob jakym nectes poradne protiargumenty, a jejich zbytky prekroutis, je vseobecne znamy. Argumentovat horakem jako necim, co proste jezdi pomalejc a tudiz se do situaci o kterych se bavime nedostava, je totalne mimo a svedci o tvy argumentacni nouzi. Pokud jedes po cyklostezce, lesni pesine apod. sdileny s psovodama a prochazkarema, je uplne jedno jaky kolo sedlas. A „dostavas horaka na rychlosti jen z kopce“ to je uz fakt perla. Takze priznas, ze horak taky jede rychle, ale jen z kopce, a na horaku se asi jezdi z kopce min, ze? proto vsich uzivatele jezdi cely rok na horaku, aby se na silvestra sesli na Snezce a nevedeli co dal.:)))

                  // Trousím co trousím protože abych byl upřímný, mi tvoje požadavky na světlo přijdou slušně řečeno zbytečné, pokud teda nemáš slabší zrak, pak bych potřebu takto silného světla chápal. Vtipné ale je, že ty takovýto produkt nemůže najít pravě proto, že to asi výrobce vidí taky tak nějak.//

                  ehm, to ze ty si nedokazes predstavit, ze by ty pozadavky mohly byt opodstatnene, protoze kazdy jsme trochu jiny, to je tvoje omezenost. Opet jsi to tu predvedl nekolikrat a svedci to tvych diskutacnich schopnostech. A pojdme fakta:

                  Samozrejme se to uz vyrabi, vyrabi to nekolik firem, dozvedeli jsme se to diky uzivatelum BF ktery se podeli o info misto hazeni prudy. Cili poptavka po tom zjevne je, nejen od mistnich vylizplechu a kandiku. Podivuju se nad tim, ze se to jeste nedostalo do cenovyho mainstreamu , cili neco do 2 az 3kKc. Podle tvoji logiky „vyrobci to nenabizi tak je to picovina“ bychom dodneska stastne jezdil na 26kach

                  Zabere to tři vteřiny nanejvýš. Tri vteriny, oslneny psovod te dvakrat sundal z kola, ale pohodicka.

                  Pokud mám světlo na helmě, tak v žádném případě nechci táhnout dálkové ovládání na řídítka. Pokud tedy v této cenové relaci nečekáš bezdrátové ovládání :) Kdyz za 5K to umi prodat zapadni firma, neni duvod aby to Cinani nevyrobili za 2k.

                  // Pokud v daném prostředí je tak silné, že oslňuje auta, děláš něco špatně.// Tohle fakt tezko komentovat. :)))

                  Problematické je to pak hlavně když jedeš rychle a terén háže. Na XC kolech se to používá v situacích, kdy to potřebuješ stihnout během vteřiny vypnout nebo zapnout, protože frčíš terénem. Jasny, takze FRCIS terenem, lockout musi bejt za vterinu zapnutej, ale svetlo sklopis v pohode za tri vteriny, oslneny na stezce v protismeru rad pocka.......

                  _

                  _

                  Takze abych to shrnul. Par nas by tu ocenilo, kdyby nekdo vyrabel svetlo s cudlem prepinajici mezi nejaky „low“ a nejakym „high“ idealne ve spojeni se strukturovanou optikou. Ty to zjevne neocenis, tak se do toho neser a neprispivej.

                  upozornuju, ze dal reagovat nebudu, pravdepodobne bude tvoje argumentacni kvalita dal klesat nekam k analnimu koliku, jak jsme videli nedavno v jiny debate. To jen aby sis usetril namahu…

                  0 0
      • atty  

        Našel si díru na trhu – zkus to navrhnout a nechat vyrobit :)

        Jde o to, kolik lidí to reálně chce a potřebuje – 99% lidí si právě vystačí s normálními lepšími světly a v případě velké potřeby světla někam na sjezdy atd. (kde není moc velká prvaděpodobnost někoho oslňovat) to vyřeší třeba kombem světel – každé s jiným určením a výkonem – těch baterek s dvou, tří, čtyř… ledkovou konstrukcí a výkonem hodně za hranicí 2000 + lumenů je na trhu celkem dost a svítí to dost pekelně – ono za určitou hranicí brutálního výkonu to funguje zase celkem opačně – vidíš jen „bílou“ stěnu, světlo neohraničuje žádné stíny (protože ho je prostě moc) a paradoxně je vnímání terénu horší, než s nižším, rozumně rozloženým výkonem.

        0 0
        • Martinson  

          Moje řešení je jednoduché a levné. Jezdím Fénixe BC 30 s optikou, která by neměla oslňovat. Pokud potkám chodce v protisměru v tmavém lese, tak světlo odcloním rukou, protože i světlo s dobrou optikou oslní. Ne vždy se povede, ale snažím se lidi moc neprudit.

          0 0
          • vylizplech  

            Jezdím večer i po cyklostezce, kde jsou úseky neosvětlené a kde není na delší dobu nikde nikdo, najednou před sebou uvidím 2 kokoty co na sobě nemají jediný reflexní prvek a jdou po mém směru v prostředku cyklostezky, já se leknu šahám po brzdě po zvonku a zmatkuju, protože mám světlo sklopené tak je vidím na poslední chvíli. Kdybych měl světlo i dálkové, tak je vidím mnohem dřív a vyhnu se nečekaným situacím. Za mě to díra na trhu taky je a to dost velká.

            0 0
            • kandik psi zub  

              Navic z vyrobniho hlediska jde o uplnou blbustku. Prikladne bc30 fenix ma sklopenou optiku a ma cudl. Akorat nepochopitelne jen na boost rezim cili opak roho co potrebujes…

              0 0
        • kandik psi zub  
          • no s tou dirou na trhu me to uz napadlo.
          • nikde nepisu nic o nejakym brutalnim vykonu, nechapu proc to vytahujes.
          • kolik lidi to realne potrebuje je otazka, tady na B-F je uz nas zjevne " nekolik". S prvnim konfliktem ohledne oslnovani zacne kazdej rozumne smyslejici uvazovat taky. A vyrabi se to, nicmene jen ve vyssich cenovkach a nechapu proc. Postulaty typu " proste to sklopim kdyz nekdo je proti me", jsou fakt mimo, sorry. Fakt nechci ve tme, v situaci kdy potrebuju mit kolo uplne pod kontrolou – typicky kdyz objevim psovoda za zatackou, ridit jednou rukou a druhou stelovat svetla. Vozim Lupine Piko na hlave, a na vykon kterej povazuju za dostatecnej se proste nevyhnes tomu, ze psovod nebo prochazkar kteryho mijis bude nasranej. I kdyz klopis hlavu a tocis ji stranou.
          0 0
          • MatS  

            Pred par dny v jinem podobnem vlakne daval nekdo odkaz na svetlo s libovolne programovatelnymi rezimy a bezdratovym ovladacem, ktery zvlada ovladat az 5 svetel. Ale na mobilu se mi to nechce hledat.

            0 0
            • atty  

              Tam bude problém asi cena – do cca. 1500,– se asi vesele nevejde :)

              0 0
              • MatS  

                Tak to jo no. Jenže nesmí chtít funkce jako v BMW a mít prachy na oktávku.

                0 0
                • atty  

                  Mám stejný názor – specifické požadavky stojí obvykle specifické peníze, bohužel.

                  0 0
                  • vylizplech  

                    http://www.led-expert.cz/…yklosvitilna Tohle světlo umí to co by mi stačilo, jen to dálkové světlo mělo být jen na 2 režimy, zapnuto-vypnuto, bohužel je na režimy 3 (slabý výkon, silný a vypnuto) a navíc není součástí dálkové ovládání, které budou mít snad během pár dnů skladem. Tož asi tak, že i za cenu pod 2K se dá sehnat.

                    0 0
                    • atty  

                      No vidíš – tak je vyřešeno, ne? :)

                      0 0
                      • vylizplech  

                        No řekněme, že to není úplně to co jsem si představoval, ale nic lepšího v cenové hranici do 2K jsem nenašel.

                        0 0
    • Michall85  

      A co dát svĕtlo na helmu a když nĕkoho potkáš koukat před předni kolo? Dĕlam to s čelovkou Fenix a pohoda

      0 0
    • AV  

      Hmmm, cenou někde jinde (než bylo zadáno), ale bylo by nutné ještě dálkové? 50 km/h je cca 14 metrů/sec, takže těch 45 metrů „dosvitu“ by mohlo stačit

      https://www.bumm.de/…schwarz.html

      0 0
    • jirkous3  

      Možná je to blbost, ale nebylo by jednodušší mít dvě světla. Jedno otočit k zemi nebo zastínit horní část čočky a nechat ho svítit stále, a druhé mít poblíž páček a zapínat ho jen jako dálkové?

      0 0
      • xtonda  

        Asi tak, zvlášť s tím rozpočtem a minimem dostupných modelů bych si ten solarstorm nechal jako dálkový a používal v režimu zapnu/vypnu a jako potkávací koupil něco z Německa splňující to jejich StVZO.

        0 0
        • atty  

          Tohle řešení jsem řesně před pár příspěvky navrhoval nevím, proč to neprošlo… :) Přišlo mi jako nejelegantnější a nejrozumnější.

          0 0
    • zdenek  

      Docela by se mi líbilo tohle:

      Rx02

      Nemá s ním někdo zkušenost?

      Těžko odhadnout, jak moc jsou proti sobě ta dvě světla sklopená. A taky z obrázků není jasné, jestli to dálkové ovládání není už moc velké na umístění na řídítka…

      0 0
    • kadlec  

      .

      0 0
    • bradek  

      Vypadá to, že by to mělo zvládnout toto světlo: http://flashlight.nitecore.com/product/br35

      V režimu Road se dálkovým ovládáním přepíná mezi tlumeným a dálkovým světlem, v režimu Trail se dálkovým ovládánám zapíná a vypíná přisvětlení dálkovým světlem, zatímco tlumené svítí stále, více viz. manuál ke stažení na výše uvedených stránkách. Cena je ale vyšší, než bylo zadání a u nás asi zatím není ke koupení.

      0 0
      • Tencovozikmin  

        Ja tu cenu nevidim,teda jinde jsm nehledal.

        0 0
        • xtonda  

          Na Aliexpressu od 112 USD.

          0 0
        • bradek  

          Tak na Led-expertu už je k dispozici, cena je podobná jako Fenix BC30R, docela by mě zajímalo přímé srovnání těchto dvou světel co se kvality zpracování, rozložení paprsku nebo barevné teploty týká. Co jsem tak četl na zahraničních fórech, tak celkově Nitecore vypadá poruchovější než Fenix, ale to přepínání dálkové/tlumené je u Nitecoru šikovné.

          http://www.led-expert.cz/…lna-dobijeci

          0 0
          • zdenek  

            To světlo vypadá dost dobře. Přesně takhle bych si představoval ideální přepínání dálkové/tlumené. Včetně toho dálkového ovládání. Jen ta cena to trochu kazí, ale ona snad časem půjde trochu dolů…

            0 0
    • deBragelonne  

      Myslím, že tohle by mohlo být ono:

      Ravemen PR1200

      http://road.cc/…-front-light

      https://www.bikeradar.com/…ently-50786/

      0 0
    • Aldaja  

      Dobrý den,

      chtěl jsem před delší cestou dobít NITECORE BR35, které bylo vybito na polovinu. Při zapojení nic neukazoval a po chvíli nabíjení nejde ani zapnout, jako úplně vybitý. Zkoušel jsem měnit nabíječky i oříznout koncovku nabíjecího konektoru, aby šel zasunout a nic se neděje. Máte někdo zkušenost…?

      Děkuji za odpověď.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.