Ahoj jde nějak ospravedlnit existenci plášťů co v rozměru 2,0–2,25 váží víc než 550 gramů v dušový verzi a víc než 700 gramů v UST verzi? Jde mě především o závodní nasazení (na vejlet bych volil odolnější variantu vždycky)
Třeba Michelin, Hutchinson nebo GEAX dělaj samý hnusně těžký gumy. Myslíte, že na to nemaj technologicky?? Přes gumárenskej průmysl nejsem velkej expert, ale myslím že dosáhnout nižší tloušťky stěny nemusí být tak velký problém.
Letos jsem na UST+tmel objel 4 dlouhý a těžký maratony(hlavně Sudety, Drásal a Úpice – přes 3000m převýšení) a teď když to rekapituluju – si říkám : zajel bych to rychlejc s o půl kila lehčíma kolama?
(vloni jsem vozil skoro celej rok RaR 2,25 s Notubes až do úplnýho ojetí bez defektu kterej by mě zastavil)