• otecius

    Zdravím mám poněkud zvláštní požadavky na pláště… přečetl jsem zde hodně témat ohledně plášťů, ale bohužel v tom nemám pořád moc jasno. Mám FR/EN bika na 180mm zdvihu na něm těžký v nejvyšší možné verzi Schwalbe Big Betty. Do parku paráda, nemůžu si vynachválit, ale na normální ježdění bííííída… Takže jsem pořídil druhý kola, kam bych chtěl dát něco mnohem víc jezdivějšího

    Moje požadavky:

    rozumná váha – max 700g jeden

    cena 1500 za pár maximálně, ale raději méně

    aby to jelo po silnici cca 30–40% přesunů

    aby s tím šlo zajet rychlebský SuperFlow aniž by mě plášť nějak omezoval

    26" kola

    abych furt nelepil

    duše/bezduše ještě nejsem rozhodnut

    Mám pár kandidátů nejvíc by se mi líbilo něco na styl Specialized Slaughter Control, dost tu lidi vychvalovali i Continental X-king, nebráním se prakticky ničemu. Jestli jsem tu správně vydedukoval z ostatních vláken měl bych mýt běhoun z tvrdé směsi a boční výčnělky z měkčí. Jenže to pak v jednotlivých odkazech na eshopech nejsem schopný rozeznat. Děkuji za každou radu a pomoc!

    0 0
    • scota  

      Ardent Exo 26×2,25" TLR – dual compound

      http://www.spoke.cz/…eless-ready/

      0 0
      • TheJD  

        Pridam se s doporucenim. Dopredu bych ale dal jiny, „dravejsi“, plast. hr2, minion dhf nebo tak neco.

        Jeste muj osobni poznatek: presel jsem z ardenta exo 2.25 na minion dhr2 a prijde mi, ze ty plaste jedou snad uplne stejne, ale ve sjezdech je dhr2 mnohem lepsi.

        0 0
        • otecius  

          a co ardent dopředu a na zadek něco víc XC? ale nevím co..

          0 0
          • Derwen  

            Ardent se vzadu odvaluje velice dobře, buď v klidu.

            0 0
            • otecius  

              Takže ardent dopředu i dozadu? Ten co posílal tady kolega scota??

              0 0
              • scota  

                Ardent dopředu a na zadek třeba X-king, případně Ikon ale hodně záleží na terénu.

                0 0
              • pitos  

                Vozím také na XC Ardenta předek i zadek. Když chci větší jistou, nebo třeba na ty Rychleby, tak dopředu nahodím toho enduro Miniona.

                0 0
              • scret  

                ardent dopredu ani nahodou! Pokud ctu dobre, na XC to nechces…

                Dopredu treba DHF nebo DHR…

                0 0
                • otecius  

                  úplně XC ne, ale zase nepotřebuju enduro/DH plášť co mě podrží všude na všem, ale nepojede… (držáky mám na druhých kolech), takže když to blbě napíšu tak „tvrdší XC“ aby to dalo

                  0 0
                  • scret  

                    ok, tak sji mohl napsat, ze chces plast, ktery nedrzi:)

                    Ardent nema bohuzel vysoky becni spunty a tak v naklonu klouze, ujizdi… A to ho jezdim dlouhou dobu na zadku… ale jak se chova, dokazu usoudit… na predek bych ho proste nedaval…

                    0 0
                    • otecius  

                      Takže tvoje volba by byla DHF/DHR předek a Ardent zadek?

                      0 0
                      • TJK  

                        to je takova rekneme enduro volba do vsech podminek… zadek sice tolik nedrzi ale je to fakt hodne schopna kombinace..

                        z toho co jsi psal jsem ale pochopil ze neco takoveho nechces

                        0 0
                        • tonik666  

                          Ardent dozadu neni enduro volba. Ardent dozadu si davam na kola, ltera chchi aby trochu jela, ale nejezdim na nich nic extra prudkeho.

                          0 0
                          • TJK  

                            ardent je imho dozadu vyborna enduro volba kdyz hledas rychlej jezdivej plast…

                            0 0
                            • čel.A  

                              A co zkusit Spešl pláště? Purgatory je dle mého názoru konkurent Ardenta s lepším držením v zatáčkách a i lepším bržděním. Dozadu Ground Control nebo může být ten Ardent, pokud nevadí rozdílné značky. Určitě to pojede dobře. Váhově to jsou pořád slušné pláště ve srovnání s DHF, HR2, samozřejmě ne úplně s takovým gripem, ale to není úplně poptáváno…

                              Jezdil jsem Ardenta vpředu (2,4) i vzadu (2,25), když bylo sucho a ne do moc těžkého terénu (Krčák), jako jede to, ale vpředu je to fakt o hubu.

                              0 0
                              • otecius  

                                Značku neřeším, jen spešl je finančně trochu mimo co jsem tak koukal a když najdu něco rozumnýho od nich, tak váha nic moc… a rozdílný značky nejsou problém ;)

                                0 0
                                • čel.A  

                                  Jsou dražší, resp nedělají moc slevy, ale zase vydrží. Jen to chce připadne vybrat dobrou verzi kostry a směsi. Dělají toho více.

                                  0 0
                                • scota  

                                  Pokud vím tak pláště pro Spešl dělá Maxxis ve stejné továrně ;-)

                                  0 0
                                  • čel.A  

                                    jj, psalo se tady o tom. Ve srovnání s Maxxisem nejsou sice tak odolné, ale verze Control je na Trail/AM v pohodě. Dozadu je lepší volit tu verzi GRID, což je nejpevnější verze.

                                    0 0
                              • JakeF  

                                +1 za Purgatory, nějak za něj pořád nemůžu najít u Maxxisu náhradu. Chová se velmi předvidatelně a na to jak jede, tak i velmi slušně drží.

                                0 0
                                • čel.A  

                                  Já jsem prave ze Spesl plastu docela nadšený. Vpředu mám Butchera 50a, vzadu Purgatoty 60/50a a ty pevnější verzi. Drží dobre, jezdí dobre. Právě jako XC/trail verzi bych tam dal klidně Ground Control nebo toho Ardenta.

                                  0 0
                              • TJK  

                                doporucuju jen to co znam.. spesly jsem nejezdil.. takze o nich bohuzel nic nevim…

                                0 0
                  • TJK  

                    dal bych dopredu Ardent, dozadu Ikon… to by melo splnit tve potzadavky na rychlost a celkem fajn grip na pevnym podkladu

                    0 0
                    • scret  

                      na sucho jeste mozna… Pise, ze to ma na druhy kola na 180mm zdvihu! Proto nepredpokladam, ze s tim bude jezdit tuzku… a DHF ve 2smesi jede fakt dobre… Ale pise 30–40% asfalt a zbytek?

                      0 0
                      • TJK  

                        tako proto se to tu rozebira, aby vedel co vybrat k tomu co by chtel jezdit :-)

                        0 0
                      • otecius  

                        zbytek XC/AM/Trail + max 1–2× do roka rychleby, kolo i přes 180mm zdvihu je docela univerzál 40–50km/den se na tom dá najet, ale brzděj mě strašně ty sjezdový gumy :D na druhou stranu do parku na ně nedám dopustit

                        0 0
                  • Kubiczech  

                    Teď se sjezdové pláště vozí úplně běžně. Každý touží po tom, aby kolo drželo snad i na stropě. Nicméně co se jezdivosti týče, rozdíl Ardent/Minion mi vpředu nepřišel nijak dramatický. Za mě Ardent/Ardent cajk, jezdivější setup Ardent/Ardent Race či Ikon taky cajk.

                    0 0
                    • otecius  

                      Právě.. kvůli tomu abych si koupil zase sjezdový pláště jsem si nemusel kupovat druhý kola…

                      0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    • otecius  

      Teď ještě otázka jestli duše nebo mají smysl i bezduše??

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • tonik666  

        Na ht vzadu rozhodne. Pro prevenci cvaknuti.

        0 0
    • mirabike  

      docela by mě na toto lákaly Conti MKII 2.4 Protection na obě kola..

      0 0
      • Tecka  

        MKII 26×2,4 je prostředkem dost řídký. Osobně jsem jej nechal jen ve předu a vzadu mám XK ať to trochu jede po tvrdém.

        0 0
        • Nimrod  

          také mám rád toto kombo, byť je prakticky jen do sucha

          0 0
      • Jarda636  

        MKII 2,4 jsem vozil a sundal protože dost nepředvídatelně na predku podjizdel,ustre­loval v náklonu.

        Za mě předek HR II nebo DHF/R ve 3C dozadu na mokro DHF/R dual, na sucho Ardenta 2,25.

        Jezdim na tom celý rok od asfaltu po enduro závody.

        0 0
      • McBlacky  

        MK na předek je dobrá věc, ale fakt jen na XC full na kterém se jezdí občas na jeho limitu. Osobně ho vozím na epicu. Dozadu bych ho nedával na nic

        0 0
        • mirabike  

          ve sračkách se výborně čistí, brzdí výrazně líp, jak XKing a jede skoro stejně – na to jak drží a jaký má špunty je to fakt rychlík

          0 0
    • vojta2004  

      wtb bronson se mi celkem osvědčili. a dají se sehnat i za celkem slušnou cenu

      0 0
    • AleZ80  

      Asi bych trochu navýšil rozpočet a obul Specialized Butcher Control dopředu a Maxxis Ardent EXO nebo Ardent Race EXO či Maxxis Ikon EXO dozadu.

      Ty ne-EXO verze bys mohl brzy říznout a tak se určitě vyplatí připlatit si za EXO verzi.

      0 0
      • goofy  

        Nechápu, proč by měl připlácet za Buchera, když si může za hubičku koupit Miniona. ;-)

        0 0
        • AleZ80  

          Ten Butcher by mohl trochu lépe držet než dual verze Miniona a bude asi i o něco lehčí.

          Případně by se ještě nabízela EXO verze HR II za slušnou cenu: http://www.pepebike.cz/…o-tr-dc.html

          0 0
          • AleZ80  

            DHF je tedy opravdu o něco levnější než HR II, pokud je to opravdu EXO verze.

            http://www.mojekolo.cz/…beless-ready

            0 0
          • goofy  

            Tak se dívám, že ten Butcher stojí tisícovku, to by ještě šlo. Myslel jsem, že je dražší. Minion Exo 2c stojí nějakých 670. Minion 3c je u nás problém, a v zahraničí to vychází na cca 1500 :-(

            Ten HR II není taky špatný, ale myslím, že to pojede hůř než ten Minion.

            0 0
            • TJK  

              ten rozdíl je minimální… na asfaltu.. v lese se to už ztratí úplně… jezdil jsem kombo DHF 3C / DHF 2C a teď mám HR2 3C / HR2 2C

              Edit: myslím že Krab má v akci HR2 3C asi za 1200 v 650b 2,4 a standardní 2C pláště mají kolem 800…

              jinak co je jště malé plus pro DHF že váží krapet méně než HR2

              0 0
    • goofy  

      Za prvé: co to jsou Schwalbe Big Betty v nejvyšší verzi? Jako butylové? Já Bettynu jezdil, a byl to ten nejhorší plášť, který jsem měl do této chvíle tu čest vozit… :-)

      Za druhé: Na takové to courání bych volil Maxxis Ardent 2,25 vzadu a ve předu buď taky stejného Ardenta, nebo Miniona DHF 2,3. Oboje pláště v EXO TR verzi (můžeš je pak lehce hodit i na bezduš, když se rozhodneš).

      Osobně bych teda raději zvolil kombinaci Minion DHF a Ardent 2,25. Ten Minion ve předu nejede nijak výrazně hůř, než ten Ardent a podstatně lépe podrží. Na biku 180/180 mm slabší gumy nemají dle mě smysl. Naopak tahle kombinace dost vydrží a nechá si naložit.

      0 0
      • TJK  

        jeste by se dalo imho premyslet o kombinaci 2,4 Ardent predek a 2,3 Ikon dozadu.. to bude asi hodne rychle kombo.. a ten ardent ma vyssi figury takze by mohl lepe drzet… ale imho to bude na pevny a suchy podklad.. do blata asi ne (jak psal XC/AM podminky)

        jinak k tomu co jsi napsal nemam zadnych pripominek.. naprosto OK!

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • otecius  

        Butyl, trailstar ta trojita smes jeden a pul sezony vydrzel, ted uz je docela otrhanej

        0 0
        • goofy  

          No mě ten plášť přišel totálně mimo kvůli těm pidi bočním figurám. Vozil jsem kevlar verzi v SS provedení, ale při náklonu to tak nějak drželo, a najednou bez varovaní se to urvalo tak, že jsem šel skoro k zemi. To, že se to orvalo během půl roku, beru už jako takový Schwalbe standart.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Nimrod  

            doteď si pamatuju na jednu úvodní klopenku tady na kopci, na který bylo krasně cítit, kdy už začíná bettyna utíkat a kdy ještě drží. ladil jsem tam tlak. nepřišlo mi to zas tak náhlé… nicméně dnešní směsi jsou úplně jiné než na kterých jsem jezdil já

            0 0
            • goofy  

              Nevím, jestli to bylo směsí nebo nebo prostě konstrukcí těch bočních figur, ale nejednou mě ta guma nepěkně vypekla…

              0 0
    • tigermoth  

      Zadek Ardent, předek Vigilante, ten neurveš.

      0 0
      • Carloss  

        mám tady vychvalované Vigilante a moc nadšenej z něj nejsem..

        0 0
        • scret  

          duvod?

          0 0
          • Carloss  

            Je jednonduchý,příjde mi, že nějak extra moc nedržej ani nejedou. Je to ta TLR verze asi za 4 stovky, nevím jestli jsou i jiné. Možná jsem jen zaujatej po přechodu na měkké směsi od maxisu.

            0 0
            • scret  

              mam tu samou verzi a taky 3C DHF, takze muzu srovnavat… Vigilante za ty 4 kilka je dle meho perfektni guma! bohuzel ma tvrdsi smes a tak samozrejme na mokru klouze vic…

              Kazdopadne dela se i v mekci smesi a pak to muze byt pekna guma…

              Ja ho pouzivam na sucho, v kombinaci vzadu s RockRazorem… Libi se mi navic, ze je to docela slusnej balon…

              Co se tyka val.odporu, nevim, jezdim ho jen vepredu a tam je to srovnatelny s jinyma plastema…

              0 0
              • Carloss  

                řekněme to tak, že za tu cenu je to dobrý plášť :) kupoval jsem ho původně právě jako plášť do mokra, tak tam mě právě moc nenadchnul

                0 0
                • scret  

                  za tu cenu uplne supr… ja jsem teda spokojeny… do mokra mam maxxis… Srovnal bych to treba s PCS smesi u schwalbe… zadnej zazrak, ale ten vysokej moto vzorek proste odvede svoji funkci:) a krasne rozhrnuje bordel, kameni atd.:)

                  0 0
                  • Atilla  

                    Tomínos nechával měřit durometrem a pokud se nepletu, tak byl měkčí než dual od maxxisu cca 52a. Jinak dle mě za ty prachy perfektní plášť. Ono v bahně je to hlavně o rukách. Jezdím onzu ibex na kterou tu nadávají jak se hrozně klouže a přitom si s ní dám všechno na pohodu na zadku k tomu vozím RoRa a taky na klid.

                    0 0
                    • scret  

                      ja mel Ibexe doma pripravenyho, bohuzel nesel nahodit na bezduse:( resp. ne na syntace kola, na SXka by to mozna slo… Kazdopadne jsem ho popustil kamosovi a ten si chrochta… Dle myho to ma hodne podobnej vzorek treba jako HRII…

                      Jinak s dvojsmesi muzu srovnat akorat s DHF, kterej jsem taky jezdil… na mokru si troufam rict, ze jistota je podobna, prestoze jak uvadis, ma WTB smes mekci…

                      0 0
                      • Atilla  

                        Taky mě nejde nahodit, tak jí vozím s duší. Nešlo to ani na spank spike 35 kam bez problému nahodím i dráťáky. Asi moc volná patka. Teď už dělají TR verze.

                        0 0
                        • TJK  

                          zvlastni… me na FlowEx nahodit sla dobre… i kdyz mozna ze byla krapet volnejsi.. ale fakt se uz nepamatuju

                          0 0
                          • Atilla  

                            Teď mám nový kompresor, tak bych to mohl zkusit znova. Ale na hurry ráfku stejně radši s duší:)

                            0 0
                            • TJK  

                              po tom co jsem videl a nahazoval.. bych se s bezdusema na klasicky rafek nepoustel taky… pro sichr

                              0 0
                    • jopny  

                      Ohledně Onzy souhlasím. Taky ji vozím na předku, ve 2,4 a výborně drží.

                      0 0
                  • ghostik  

                    Kde se ted prosimte daji sehnat za rozumnou cenu? Diky

                    0 0
    • otecius  

      Díky za reakce už mám tak nějak jasno ve výběru dopředu Ardent a na zadek X-king nebo Ikon. Tlaky bych vozil v rozmezí 2 – 2,5 baru. Pláště nemám v plánu měnit, takže hodně zvažuji bezduše.. mám ale obyč ráfky Sun-Ringle Equalizer ale jsou poměrně úzké.. vnitřek pouhých 16mm. S bezdušemi nemám totálně žádné zkušenosti. Ardent bych vzal v TLR verzi, ale zadní plášť asi v normálním provedení, bude to vadit??

      Bral bych kevlar verzi – kvůli hmotnosti, nebo je lepší na bezduše drátová patka?

      Další podstatnej problém je, že zadní ráfek má trošku ohlou patku dovnitř ráfku na více místech cca 1–2mm hluboké promáčknutí. Bude to vadit, nebo je to cajk?

      Co jsem tak vyčetl tak páska a tmel kterej použiji je víceméně jedno, doporučovanej tu byl ale NoTubes. + ventilky rozebíratelný.

      Díky za každou odpověď radu

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • TJK  

        zustal bych u maxxisu.. tzn Ardent / Ikon… idelane kevlar a TLR… tech 16mm rafktu bude na 2.25 verzi tak akorat… a na tvoje rafky bych bezduse nedaval… predelaval jsem uz jedny a drzi to.. ale je potreba dat pasku a k tomu dalsi vrstvu pasky (treba tu rebenu) tak aby se zvetsil vnitrni prumer rafku a dobre to tlacilo plaste na patky… jinak to nejde ani nahodit …

        0 0
        • JakeF  

          Na 16mm ráfek 2.25 jsou dost hnus, to je šířka dobrá tak na 28mm silniční gumy… Ale tak pokud dá duše a nafouká to na beton, tak to asi půjde přežít.

          0 0
          • TJK  

            zase bych to medramatizoval… donedavna lidi jezdili 2,35 na 17mm rafku a taky jezdili

            0 0
            • JakeF  

              No ale butylový gumy s pevnější kostrou… Co jsem měl 2.25" Schwalbe EVO, tak ty se při nižším tlaku nehezky žvejkaly i na 20mm ráfku… 16mm ráfek už má dneska fakt místo leda tak na silničce. Ale jak jsem psal, když to dá s duší a nebude foukat nízký tlaky, tak to si půjde přežít.

              0 0
              • TJK  

                to ano a se schwaby je to jak pises ale naproti tomu EXO maxxis ma bocnici vyrazne pevnejsi… a ta 2.25 zase tak brutalni guma neni (v porovnani s objemejsimi schwalbe ve stejne tabulkove siri)

                0 0
                • JakeF  

                  Já vím, jaký má bočnice, vozím 2,3" EXO na 25mm ráfku a nevidím moc důvod dneska brát užší na takhle široký gumy.

                  Ale jak říkám, je to zbytečná diskuze, ráfky bych kvůli tomu nevyhazoval, jen prostě tvrzení, že „tech 16mm rafktu bude na 2.25 verzi tak akorat“, je šílenej nesmysl a platnej možná tak 10 let zpátky…

                  0 0
                  • TJK  

                    z my strany bylo mysleno tak akorat.. jako pohodlny rozmer a jeste ne extrem sirka… ze bych to standardne na 16 rafek doporucoval to asi ne.. ale kdyz uz ty kola ma a chce na to doporucit plast.. tak rikat mu at tam da 2.0 je asi blbost zejo… ty 2.25 na tom nejak fungovat budou…

                    0 0
      • scret  

        lepsi koupit novy rafky.. + kevlar TLR plaste…

        0 0
      • otecius  

        Kluci moje chyba… na těch kolech není ráfek z odkazu, ale je tam toto: http://www.togoparts.com/…iew_item.php?… psanou šířku mají 22mm, já však naměřil jen 21mm. Mění to něco na stanovisku ,,DEJ TAM DUŠE"?

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vana.i  

      A co já?

      Kolo má zdvihy 140/120, vpředu mám DHRII 2,3 2směs, bezduši, a na hranici jeho vlastností se běžně nedostávám.

      Bláto nevyhledávám, ale neuhnu mu a do parků nejezdím (Ještěd sjedu, když se připlete na výletě po okolí). Bude k tomu vzadu vyvážený Ardent 2,25 2směs? Anebo mám dát DHRko i dozadu?

      DíkB

      0 0
      • TJK  

        zalezi co ti vyhovuje… a co je tvemu pocitu blizke… pokud ti nevadi ujizdejici zadek a to ze to zase az tak moc nebrzdi (brzdi dobre ale ma sve limity).. pak je to velomi dobre a rychle kombo… ja ho treba jezdit nemuzu.. protoze se na nem z kopce bojim… potrebuju aby mi zadech drzel jak v koleji.. jinak se bojjim..

        s timhle je tezke radit… to si clovek musi nasadit a projet sam…

        0 0
      • scret  

        jak pise TJK, ja vozim prevazne ardenta… Nicmene je jasny, ze v bahne uz pak moc nestiha… tak jsem dokoupil DHRko… nicmene ardent je tam 3/4 roku…

        0 0
      • Jarda636  

        Na sucho Ardenta, do mokra DHR/F.

        0 0
      • mr.antik  

        asi budu za kacíře, vozim vpředu DHR2 3C a vzadu DHR2 2C a i když předek je uplhě v pohodě guma, dozadu bych klidně bral něco odolnějšího, třeba DHF.

        Ale jinak pokud necvakáš kamenama do ráfků, bude ardent uplně v pohodě

        0 0
        • scret  

          ono tech cca 80g navic na DHF bude mit svoje opodstatneni…

          0 0
          • goofy  

            Me prijde, ze tech 80 g je jenom na vzorku. Jestli to tak pomuze to nevim.

            0 0
        • goofy  

          Tak to nevim, jestli jsem tak gently, nebo jenom nejake rany do rafku neresim, ale DHR jsem prorazil zatim jenom jednou. Mozna ale jenom jezdim tuzku. ;-)

          0 0
        • vana.i  

          Michelin WildRockR 2,1 bez výztuže moc nedržel kolem patek (Hurry), takže jsem přefukoval a necvakal, ale řezal, proto chci měnit. Maxxise vozím EXO TR vpředu necvakám, neřežu. Vzadu nevím, ale tlaky určitě budou nižší než na michelovi.

          Na sucho Ardenta, do mokra DHR, tomu jsem se chtěl vyhnout. Vezmu DHR, kompjuter a ambice nemaje, nemám co ztratit.

          Díky pánové

          0 0
        • ememem1  

          rozmyslam presne nad tymto na take klasicke alpenX ale technickejsieho charakteru. ako sa s tym slape? je mi jasne, ze to neni ultra rychle kombo ale neni to uz na transalp trocha moc ?

          raz som slapal na volakom trailbiku s dhf s maxterra alebo co to bolo v alpach do kopca a som myslel ze ma svihne. su tie DHRII trocha jazdivejsie?

          0 0
          • Atilla  

            Ne:) Jako jet se s tím dá v pohodě, ale tahat to do alp… pokud to dolů nevyužiješ až na hranu, tak bych vzal něco jezdivějšího.

            0 0
            • ememem1  

              Momentalne mam Ardent Race vpredu aj vzadu, upgrade na Ardent mi prijde zbytocny, ked uz tak uz :-). Nemam s takymi drapakmi skusenost tak sa pytam, v nejakom inom threade bolo ze je to dost zasadny rozdiel, dokonca aj ci je dual alebo Maxxterra

              Je teda ten DHRII nieco ako NN alebo uz skor Albert? Ci este viac „enduro like“ ? (aby sme porovnavali s tym, co poznam)

              0 0
              • Atilla  

                DHR2 je sjezdový plášť na lehké kostře. Když přejdu z DHR2 na ikona, tak řadím jiné převody, hlavně teda na tvrdém v lese na hrabance už to zase takový rozdíl není. Zajímavá alternativa je minion SS, nebo rock razor, vysoké boky co podrží v zatáčkách a rychlý vzorek na středu, ale v bahně jsou výjezdy trochu utrpením, ale to i s ikonem a předpokládám, že ardent race na tom nebude o moc líp.

                0 0
                • ememem1  

                  hm…zacinam byt z toho jelen, nedavno ma tu niekto v inom threade presviedcal ze na tom v pohode odjazdil trilogy a niekto iny (tusimze michalsimek ci aky je to nick) ze na tom jazdi docela bezne aj xc preteky ked sa mu nechce prezuvat. asi nezostane nic len vyskusat.....

                  0 0
                  • Atilla  

                    Taky na tom jezdím 50km+ na 180mm fullu, ale mám svoje tempo, nehoním se a už vůbec se neperu s protivětrem + snažím se jet co nejvíc terénem, ale tahat to někam do 3tis m.n.m a pak jet dolu nějakou šatolinu, nebo lehký singl to by mě teda mohlo. DHF jede ± stejně jako DHR2. Maxxtera je sice o trochu měkčí,ale na šatolině to bude dělat jen malý rozdíl.

                    0 0
                  • JakeF  

                    Tak michaelsimek na tom XC závody jezdí, ale pro srandu, rozhodně ne že by je považoval za závodní XC gumu :). A u Trilogy podobně, hodně pochybuju, že by to někdo jel v XC kategorii na výsledek. Na Trilogy v Enduro kategorii pak zase dává celkem smysl, protože tam v některých RZ se dá dostat na hranu jakýkoliv gumy, jenže pak musíš počítat, že etapu jedeš 10h+ :).

                    DHR II je guma hodně dolekopcom, NN je trochu zubatější XC guma :).

                    0 0
                    • McBlacky  

                      NN vzadu a FA nebo Dampf trailstar vepředu a dá se trochu jet i někam dojet. Na AM/Trail bike solidní volba

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                • AleZ80  

                  Jeden ten Minion SS lépe než Ardent ? Brzdit asi bude hůř, předpokládám.

                  0 0
                  • TJK  

                    myslim ze pojedou cca stejne, a rekl bych ze diky tem vysokym bocnim vystupkum by minion mohl brzdit lepe

                    jinak jsou to dohady, jeste zadne v CR nejsou a budou az prelomu unor brezen… takze jeste realne nikdo nevi… zkus pojledat treba na IBC nebo po svete na vitalu… tam se nejaka kola uz s timhle plastem objevila

                    0 0
                    • ememem1  

                      veta ze v „cr ziadne nie su“ a pod. sa tu nie len pri plastoch vyskytuje pomerne casto. co je dovodom nekupit to proste tak kde to maju resp. maju najlacnejsie?

                      0 0
                      • TJK  

                        no ja je nevidel dostupne nikde ani v DE ani v UK a z USA se to tahat fakt nevyplati

                        Jinak realita je takova ze cena nivych plastu je v CR az podezrele nizka… dovolim si tvrdit ze i nove plaste jsou na ceskem trhu extreme levne… takze se fakt vyplati brat u nas…

                        0 0
              • AleZ80  

                Jak ten Ardent Race vzadu brzdí ?

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scota  

      Jezdíte někdo Nobby nic 2015?

      0 0
      • Neťa  

        Na tohle jsem se už ptal ve vláknu přímo o něm, ale moc reakcí tam nebylo. Taky se o něj zajímám, klidně bych ho i zkusil, ale trochu mě děsí rozdíl reálné a deklarované hmotnosti, o které se dá dočíst na zahr. webech. A vracet ho se mi nechce.

        0 0
      • čel.A  

        Kamarád ma trail i pace verzi. Váha je vyšší než deklarována, ale pořad nižší než u konkurence.

        Jízdně je spokojený, ale ty postranní figury jsou zase nic moc. Hodně poničené.

        0 0
        • Neťa  

          Právě že lidem se ta hmotnost rozcházela i o více jak 100g. To když pak chce člověk SS, tak už může vzít raději jiný kalibr, např. Butchera.

          0 0
          • Atilla  

            Butcher v control má tak slabé boky, že bych spíš věřil tomu SS. V SX už je těžší než minion DHF EXO

            0 0
            • Neťa  

              Fakt je to tak zlé? Na předek by ta control verze stačila, ne?

              0 0
              • čel.A  

                No já přešel od Schwalbe k Maxxisu a teď zkouším Spesly. Vpředu mám Butchera Control a je to relativně slupka ve srovnání s DHF/HR2, ale zase ma 760 v 27,5. Chtěl jsem lehkou gumu s měkčí směsi a Butcher to splňuje.

                Vzadu mám Purgatoty Grid, což je ještě více vyztužené verze a tam je ten materiál více vidět. Váha je pořad slušná.

                Jak jsem psal výše, Spesl jako značku moc nemusím, ale pláště jsou dobrý 

                0 0
              • Atilla  

                Zatím vždycky co jsem měl objemné pláště s tenkým bokem tak se hodně bortily. Ale záleží na jízdním stylu. Ten control přišel a rovnou jsem ho poslal pryč. Občas vozím verzi SX, se kterou není problém, ale docela často se ty spešli vlní a trvá než si sednou, aspoň u tohohle modelu jsme s tím u nás měli problém všichni. Jediná guma co je fakt lehká a nijak se mi nebortila je Onza Ibex 2,4 DH 120tpi 716g , ale ta zase stojí randál a nešla mi nahodit bezdušově. U nových verzí by to mělo být. jinak ty pláště by jim měl vyrábět maxxis.

                0 0
      • wilda81  

        Jezdil jsem na něm chvíli v létě. Teď je ve sklepě.

        0 0
    • PENE  

      Nevíte někdo jak je to se špunty u hans dampf performance, jestli se trhají nebo drží? Vím že to jsou šlupky a hodně se cvaká, ale na to moje poježdění stačí.

      0 0
      • TJK  

        vzhledem k tomu ze se lidem trhaji spunty i na vyztuzenych MM.. tak predpokladam ze HD je n tom furt stejne (pokud litas na pevnym tvrdym povrchu)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hef  

      kuci kdeto kupujete ? ja chtel 27.5×2.5 miniona 3C na předek a nemužuto nikde najit :-(

      stejne jak continetal trail king 2.4 apex protection kevlar :/

      0 0
    • Seeker  

      Na X-kingu jsem si na Superflow rozbil hubu když mi to podjelo, přikláním se k Minionům. Ovšem sám ale jezdím na Baronovi, ale ten se na normal jízdy nehodí.

      0 0
    • Hef  

      ja jezdil mountain kinga 2.4 a 2.2 a v pohodě :-) a bike park to davalo :-) a trail king by mel ve předu držet jeste vic .. klidne pujdu i do miniona .. ale proste ty plaste nikde nejsou .. asi to kupim nekde v USA.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
        • Hef  

          ja bych rád kevlar v 27.5 a čiřka 2.5 :-D

          0 0
          • TJK  

            2.5 se dela jen v DH casingu a butylu… cca 1300g ;)

            0 0
            • Hef  

              ne :)

              0 0
              • TJK  

                asi rozsirili :-) to jsem predtim nevidel

                0 0
                • Hef  

                  klidek jen informuju :-)

                  nakonec sem v nemecku našel ty trail kingy co sem chtel :-) takže sem je objednal :-) protože sem dřiv sem mel mountaing kingy a ty byly fajn :-) a trail na předek bude lepší :-)

                  0 0
                  • TJK  

                    pohoda ja se nestresuju :-) ja celkem stranky od maxxisu projizdim.. a prave si pamatuju ze 2,5 byly jen v DH sekci a tam jen butyl .. v MTB sekci ve skladacce si je nejak nevybavuju ale je mozne ze tam byly jen jsem je neregistroval :-).. s Contikama mam zlkusenosti jen ohledne Race kingu a Xkingu… nic jineho jsem nejezdil a popravde se mi od maxisu ani moc nechce :-D

                    0 0
                    • Hef  

                      mno ja toho už od continentalu jezdil vic.. a je třebad dost poznat jestli to ma APEX bočnice nebo ne, nebo směs black chilli . to je strašny rozdil od tech obyč.

                      0 0
                      • TJK  

                        black chilli na RK Supersonic byla skvela… ale jak rikam… nic ostrejsiho jsem nikdy nezkousel…

                        0 0
                      • scret  

                        kdysi jsem mel MK s BCH i bez a rozdil jsem teda nepozoroval…

                        0 0
                    • mirabike  

                      ty butyly jsou ale ty starý 2.5, který jsou stejně tlustý, jako nový 2.3 a jen mají vyšší špunty (mám jí ve 26 3C a má buřt stejnej, jako ta 2.3, co jsem ti poslal)… Koukni na ETRTO, ty nový 2.5 se dělaj jen 29 a koukám, že už i 27,5 ve verzích EXO a jsou to balony jaxfiň – má je bafoon na svý XXL 29 a na pohled to vypadá jak 26ka :)

                      Spíš je zajímavý, že jí dělaj EXO MaxxGripp – jinou jsem zatím neviděl…

                      0 0
                  • scret  

                    trail kingy jako guma zrejme dobry, ale maj asi tunu a to je duvod, proc je vyrazuju z hledacku…

                    0 0
                  • Nimrod  

                    dej vědět, jaký jsou

                    0 0
    • Hef  

      jaky gomez ?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.