Pořídil jsem si kolo s kotoučovými brzdami a karbonovými rovaly, má ještě nějaký smysl koupit nejake kola na kterých bych jezdil treninky, tak jak jsem to míval s klasickými brzdami?
Pořídil jsem si kolo s kotoučovými brzdami a karbonovými rovaly, má ještě nějaký smysl koupit nejake kola na kterých bych jezdil treninky, tak jak jsem to míval s klasickými brzdami?
Kup si jich min. 20, ať to má význam, ty jo, tak debilní dotaz jsem dlouho nečetl
Kup si jich min. 20, ať to má význam, ty jo, tak debilní dotaz jsem dlouho nečetl
Tak zase bych nebyl tak radikální. Proč se asi vozí tréninková kola?
Nemá to smysl :)
K čemu je dobré jezdit většinu času na horším materiálu než si můžu dovolit?
Nevím jak to máš ty, ale já jezdím na kole, protože mě to baví a chci to dělat na tom nejlepším co tam může být.
No tak já taky původně chtěl ke svým karbonům na budoucí nové leštěnce pořídít sockokola na drsnější zacházení, ale pak jsem si uvědomil, že na to si můžu vzít komplet celé staré kolo, na němž jezdím. Pokud má jen jedno kolo, náhradní sockokola jsou standardní řešení.
U kotoučů k čemu?
Samozřejmě čím víc je používáš tím je věští riziko že je někde zrušíš, ale zase na druhou stranu asi lepší než si je doma syslit a pak je zničit v prvním závodě sezóny.
Normální smrtelník ty kola provozem nuže odrovnat, tak že by je musel po sezoně vyměnit.
Na MTB taky nebudu kupovat druhý pár kol jen proto, abych si karbony někde neodřel.
Kdyby nebyly na kotouče, smysl by to mělo.
Ja bych koupil celé tréninkové kolo. Nejlepe 20 kg yebka. To dá nejvic.
Díky za odpověď, mohu mít doma pouze jedno kolo a jsem zvyklý z rafkovych brzd vždy jak začne podzim nahodit hliníková kola.
Omlouvám se za blbý dotaz.