• jack

    ČAU.JAKOUKOLIV KOTOUČOVKU CO JSEM MĚL,TAK VŽD NA ZADNÍM LOLE ZAČLI LEHCE DESKY ŠKRTAT O KOTOUČ.TAK CO S TÍM.JENOM BY MNE ZAJÍMALO JESTLI U SHIMAN,KDYBYCH NECHAL TEN TŘMEN LEHCE POVOLEN,JESTLI BY SE VŽDY PO BRZDĚNÍ NEVRÁTIL DO SPRÁVNÉ POLOHY.JESTLI VÍTE O NĚČEM JINÉM TAK NAPIŠTE.DÍK.

    0 0
    • Charlie_R  

      a nebylo to spis nabou?

      0 0
    • Blade  

      Sbrousit návarky a třmeny pořádně docentrovat..

      0 0
    • ota  

      třmen rozhodně utáhnout musíš.nechci ani domýšlet,co by se mohlo stát,kdyby jsi ho nedotáhnul…kolo není auto.

      0 0
    • Páník  

      uz se to tu nekde resilo…kdyz seridis trmen na nezatizenym kole a je to v poho, pak na nej vlezes a zacne skrtat. Mzna by to chtelo zkusit opacny postup, pripadne trosku zvetsit vzdalenost desticek od kotouce

      0 0
      • jack  

        no to vím,že by to chtělo,aby ta vzdálenost desek od kotouče byla větší,ale jak to udělat?samo,že jsem to měl vždy v poho,ale začlo to škrtat časem tak poraďte.

        0 0
        • Páník  

          ja to delal pri odvzdusneni…roztahl jsem pistky a mezi desticky a kotouc jsem soupnul neco placatyho odpovidajici tloustky, naplnil a odvzdusnil

          0 0
        • ares  

          To – časem – může znamenat, že se některý píst přestal vracet nebo se deformoval kotouč. V prvém případě zatlač píst do třmenu a zabrzdi ( nejlépe je vyndat brzdové destičky – jednu nechat a druhou nahradit velkým plochým šroubovákem a pak prohodit – to zkus několikrát, pokud to nepomůže, rozebrat a vyčistit. Ve druhém případě srovnat kotouč – jde to rukou :-) Vzdálenost desek od kotouče je dána konstrukčně, tj. daný typ třmenu a páky ji má + – shodnou. U některých brzd ji lze nastavit na páce.

          0 0
          • jack  

            no a jde to nějak řešit na shomano xt dual.tam na páce je taky nějakej šroubek,ale to je myslím jenom na určování vzdálenosti páky od řidítek.

            0 0
          • jack  

            no a jde to nějak řešit na shomano xt dual.tam na páce je taky nějakej šroubek,ale to je myslím jenom na určování vzdálenosti páky od řidítek.

            0 0
          • jack  

            no a jde to nějak řešit na shomano xt dual.tam na páce je taky nějakej šroubek,ale to je myslím jenom na určování vzdálenosti páky od řidítek.

            0 0
          • jack  

            no a jde to nějak řešit na shomano xt dual.tam na páce je taky nějakej šroubek,ale to je myslím jenom na určování vzdálenosti páky od řidítek.

            0 0
          • Páník  

            vzdalenost desticek od kotouce (vysunuti pistku) muzes ovlivnit mnozstvim kapaliny v systenu…samoz­rejme,ze paka pak bude mit delsi krok

            0 0
    • Lišák  

      Mám stejný problém. ORO K 18 na zadním kole-ať se snažím vyladit, jak se snažím-stále škrtá. Povolím třmen, zmáčknu páku, dotáhnu třmen, zvednu kolo, zatočím-fajn, neškrtá. Sednu na kolo, ujedu 20m a začne pískat. Když to rvu do kopce, že málem padám na záda, tak ani nepískne, jakmile se dostanu na rovinu, píská a píská. Co s tím?

      0 0
      • sway  

        seridit se zatezi = sednout na kolo a seridit…tim, jak sednes se trosku pohne zadni stavba, takze se pohne i pozice trmen – kotouc…

        0 0
        • Blade  

          K tomuhle doporučuju vzít si nějakýho pomocníka ;-)

          0 0
          • sway  

            Nedosahnes ze sedla na imbusy od trmenu?:D

            0 0
          • Lišák  

            Co třeba pan Blade? Měl by někdy čas?

            0 0
            • jonys  

              Já bych se hlásil,bo mám stejný problém!Tak pokud chápeš,co se má dělat,tak já bych dělal toho figuranta v sedle-a ještě mám křivej kotouč teda… Hoď kdyžtak mail,dohodnem.Pan Blade může klidně přijet taky-jeden kdyžtak může chodit pro pivo :-)

              0 0
              • Blade  

                Pan Blade už problém vyřešil 8-)

                0 0
                • jonys  

                  No právě:zkušený poradce je k nezaplacení…ale 1 pivo bychom ti možná pak cvakli,kdyby se závadu podařilo odstranit :-)

                  0 0
              • Lišák  

                Jak psal pan Blade-problém je vyřešen. Jako servisního technika přes kotoučovky ho lze velmi doporučit :-)

                0 0
                • jonys  

                  Tož sme nad tím pomudrovali,no :-) Shodli jsme se,že můj problém bude možná složitější a dostal jsem několik podnětných tipů,ze které panu Bladovi tímto děkuji.

                  0 0
                  • Blade  

                    Snad ty tipy k něčemu budou.. Spíš mě mrzí, že jsem sám nebyl schopen to opravit, takhle klesla má úspěšnost oprav kotoučovek na 50% :-D

                    0 0
                    • jonys  

                      Tak si to tak neber!Když o tom teď přemýšlím,tak domů se mi vlastně jelo o 100% líp-jako by to bylo opravený :-)

                      0 0
          • MlokCZ  

            Někdy není třeba, mě na všech kolech co máme doma akorát vychází seřízení kotouče, tak aby se přesně dotýkal destičky, která je dále od rámu. Po nasednutí je to pak tip top uprostřed. To samozřejmě nemusí platit vždy, ale dá se to zkusit.

            0 0
        • mosquito  

          jen sednout nestaci .. pro dobre serizeni je nutne utahovat v terenu za jizdy :))

          0 0
          • ares  

            To zvládnou dva servomotory, laserové navádění z CD Romky, nějakej programovatelnej čip a měla by stačit 12V 55Ah autobaterie. :-) Zrovna na to může napojit šaltr a smyk a kdo bude šlapat… Toť otázka :-)))

            0 0
    • coffield  

      Tohle mi dělal Hayes Nine. Dokonce jsem to dával do servisu, opakovaně. Pak už to dělali i zadarmo. Nakonec vyměnili zadní kotouč a destičky a přestalo to. Ba naopak, škrtá pár sekund zezačátku a pak si sedne. Každopádně žádné odvzdušnění či seřízení nepomáhalo. Ale na Fujině mám vzadu již dlouho křivý kotouč (a ten potřebuje sakra nějakou vůli) a pokud je ta brzda dobře udržovaná a není moc zahřátá, tak nešoupe – takže nešoupe kromě sjezdu vůbec.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.