potrebuju poradit, jak uchytit brzdovy bovden do ramu. (viz obrazek). dik.
potrebuju poradit, jak uchytit brzdovy bovden do ramu. (viz obrazek). dik.
Tak tym by to neslo.
Pokud je dira v navarce vetsi nez prumer bowdenu, tak se na to pouzivaji plastove vlozky, ktere se nasunou na bowden a nasledne se to natlaci do te navarky.Tezko se to popisuje, musel bys to videt.
A nebo to dobastlit. Vezmes stahovaci pasku, stahnes bowden, takze zvetsis prumer, nasunes do navarek a na prostredni navarce, kde ma ta stahovaci paska byt normalne bowden prichytis. Mam to tak na zimaku.
já jsem bovden omotal elektrikářskou lepicí páskou, zvětšil průměr a natlačil do návarku
Jj…já taky :-))
Vlozkou viz.obrazek.
Nevíš kde se daj ty vložky objednat na internetu taky bych je potřeboval ??? :O)
Sehnat je je problem. Ale podobne pouziva RB, tak se zkuste poptat u nich.
Dík zkusim projít kamenáky a když nic tak RB
Fakt je problém to sehnat. V jednom šopu mi dokonce majitel oznámil, že mám kupovat pořádný rámy od pořádný firmy ( Myslel Scott, kterou prodává ). Sehnal jsem to díky dobrým vztahům z Koloshopu.
čirou náhodou nechtěl bys ty vztahy trošku poškádlit a zkusit pár kousků sehnat byl bych ti móóóóóóóóc vděčnej :O) ?
zrovna se k nim v týdnu chystám. Poptám se
Tak to by bylo super dík moc…
Je hodně druhů těch vodičů bovdénů! Pochybuju, že ta naše vložka (RB) tam bude pasovat. Jinak pokud znáš nějakého soustružníka, se s ním domluv a za pivko ti to určitě udělá na míru. Vypadá to tak jako to poslal Extremist. Musí to udělat na těsno, aby ti to navypadávalo.
Tato vlozka by mu mozna byla co platna, ale bowden by musel prestrihnout.
Kazdopadne to chce prestrihnout. Pokud brzdu potahne celou v bowdenu, bude chod brzdy o nicem.
Pokud ten bowden je dostatecne „tvrdy“, ne sroubovicovy, tak s chodem neni zadny problem. Zase jako plus je mnohem vetsi odolnost vuci zanaseni.
Nevim jestli je to od tebe, ale na to, že je šroubovicový bovden měkčí než pletený drátky narážim opakovaně. Pravda je že jsem nezkoušel všechny. Jenom aligator a jagwire a žádná sláva. Vrátil jsem se ke klasice.
Myslel jsem pouzit obycejny radici bowden silnejsiho prumeru, ne ten slaby. U nas stoji cca 40 Kc/m. Proti obycejnemu brzdovemu, je to vcelku rozdil. Ale zase obyc. brzdovej pouzivam i na razeni. Tedy do max. 8sp., na 9ku s Shimanem se mi to moc neosvedcilo, protoze uz propruzoval.
Právě že používám na brždění ( BB7 a XT véčka ) i řazení ( Sram a XT 8sp. ) jen ten obyč silnej šroubovicovej ( mívá onačení Hi-tech ) a nemám problém. V jednoduchosti je občas výhoda. Řadící už vůbec nekupuju. Ty hezký stříbrný jsou hlavně hezký:-) Rozjížděl se jim časem výplet vnitřní i ten plátěnej vnější. Jen moje zkušenost.
Drahy uz taky nekupuju. Koupil jsem jednou Aligatory asi za 100/m a vysledkem bylo zklamani. Byly strasne tvrdy:( Taky pouzivam temer vsude brzdovy, krouceny. Akorat ted kdyz jsem pritelkyni daval na kolo mechanickej kotouc, tak jsem pouzil radici, z duvodu, ktere jsem popisoval vyse.
Chtít u nás něco jako širokej řadící, byl bych asi moc náročnej. Do klasickýho se brzdový lanko nevejde. Používám broušený lanka. Za ty si rád připlatim. Černý teflonovaný ale ne. Mechanicky ten potah na lanku moc nedrží a za ty prachy?!
S teflonovejma lankama jsem dopad stejne:(Pouzivam nerez od Kovysu, ponevadz u nas nic jinyho nemaji.Ale zase je u nas na vyber mezi uzsim a sirsim radicim bowdenem:)Do toho sirsiho brzdove lanko vejde bez problemu.Jen se musi pouzit tvrda koncovka bowdenu,ne ta plechova lisovana.
www.bikesport.cz/detail.php?… to bude asi ono
Tento adapter uz mu navrhoval nekdo vyse. Bohuzel vsak v jeho pripade nepujde pouzit, je urceny do klasickych mavarek pro lanko.V jeho hodne rozrizle navarce by to nedrzelo.
Ta hodně rozřízlá návarka je průvlak pro hadičku aby šla protlačit aniž bys musel rozebrat systém. Ten stříbrnej bovdeník je jeden z tenčích, tedy asi vypadává. Jestli ne tak bych zatlačil a basta. Zajistit pozici aby se to nešoupalo dopředu dozadu se dá stahovací páskou na kabely ( třeba ). Nebo přilepit akvaristickym silikonem. je průhlednej, drží jako lepidlo i jako vymezení vůle a jde beze zbytku odstranit bez poškození laku nebo bovdenu, když bude potřeba.
já bych koupil novej rám …
:-)
normalne bych vzal plastovou stahovaci pasku,co urcite kazdy zna,omotal bych ji kolem ramove trubky a soucasne hadicky…Designove sice nic moc,ale ucel splni
tjn .. ale ten disign bude fakt nádhernej !já bych koupil tu redukci … napiš sem : cykloprofi@seznam.cz tam ti řeknou, jestli to Alligator dělá nebo ne … ale typnu že jo ..
taky myslim, že tady pochodí.
něco takového :-) ale nevím kde to seženeš
To je presne to,co potrebuje.
Zkus se zeptat v cykloshopu. Jestli nebudou mít, tak zkus sehnat někoho, kdo nakupuje v Ostravě ve velosu (výrobe rámu maxbike) a ať Ti tam vyžebrá. Pokud jsi soukromá osoba tak tam nejsi vítán a zřetelně Ti to dají najevo v telefonu i ve dveřích,kdybys náhodou po nich něco chtěl. Mají je a já je vyžebral v Ostravě na Popelkovi – cyklo Popelka.
Nejlépe je se obrátit na prodejce rámu,kola(podle fotky nepoznám.Sháněl jsem na Trek a jiná tam nepasovala.
Taky mě napadlo začít zdrojem rámu. Potom zkusit jiný prodejce ( výrbce )rámů