• Jarous1

    Chtěl bych se zeptat, jak co neinteligentněji vést bovden přední brzdy podél vidlice až ke kotouč. mech. brzdě. Zatím to mám chycené jedním vázacím páskem těsně pod prachovkou levé nohy vidle. Ale, za 1. se bojím, že to moc dlouho nevydrží 2. asi bude dobré tam dát nějakou samolepku, aby se hned nesedřel lak…?

    Poraďte…

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Tam je na to plastovy uchyt.

      0 0
      • Jarous1  

        No, právě že není… U staré vidle jsem měl takové navařené „očko“ a u téhle nové nic takového (za co bych to chytil nebo provlékl) není…

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Budu hadat. Predtim RST ted Suntour :)

          0 0
          • Jarous1  

            Malinko vedle… ;-) Dříve RST Gila TL, teď Manitou Axel Elite '05…

            0 0
            • Pá-dlista1  

              To uz vyjde na stejno. Ma uchyt? Nema! Tak vidis :) Jinak asi k podkove, ale u manitou… :(

              0 0
              • Jarous1  

                No proto se asi ptám, ne… ??? :-)

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  No jo. Kdyz ja sem se ti chtel jenom vysmat a poradit neumim. Ja to nejak neresim. Cepy na V mas? Na to existujou takovy uchyty nebo existujou i samolepici plastovy, ktery prilepis na nohu vidlice a do nej zamacknes hadicku (bovden).

                  0 0
                  • Jarous1  

                    No, tak přesně tohle jsem chtěl slyšet :-) Už teda vím co bych měl začít shánět. A sorry za takové hloupé dotazy… S kolem jsem začal loni a zatím jsem zblízka viděl jenom RST Capa, RST Gila a až teď něco „lepšího“…

                    0 0
                  • Radek Broz  

                    Ty ten uchyt na DO2 pouzivas? Co ja vim, tak tady o vsichni, co maj uchyt, stejne vedou jinudy.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Jo pouzivam. No problem. Ani nevim kudy jinudy bych to mel tahnout :) Myslim, ze tohle je jedna z mala uzitecnych veci na vidlicich. Teda krome vidlic RST, tam to bylo uplne k nicemu :)

                      0 0
                  • Jarous1  

                    Hmmm, super !!! Tohle už mně bohatě stačí. Díky !!!

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Ale ze ty tazatele nejdriv pekne potrapim nez jim poradim, co? :))

                      0 0
                      • Jarous1  

                        No jo, no. Nějak jsem si na to u Tebe už zvykl…;-) Hlavně, že jsme se dostali až ke správné odpovědi…;-)

                        0 0
                      • Jarous1  

                        Jo, ještě jeden chytrý dotaz…;-) Sice bych asi měl vytvořit nový thread, ale co…

                        Dá se někde na Inetu najít popis a vysvětlení (aspoň teorie), jak nastavit vidlici ? Mám na mysli tlumení, kompresi atd. Nějak je u toho Axela na mně těch kroutidel moc…;-) Co na co je, vím. Spíš mi jde o to, jak by mělo být všechno ideálně nastaveno…

                        0 0
                        • kovar  

                          těch kroutidel je tam moc proto, aby si uživatel mohl nastavit vidli tak, jak nejhůře to jen nastavit jde. NEjlépe tak, aby vidlice se nehoupala ⇒ nefungovala.

                          0 0
                          • Jarous1  

                            Jo, tak nějak to skoro mám…;-) Nejlepší bude asi stále nechat uzavřený LockOut a mám po starostech, že…;-) Nebo radši koupit pevnou vidli… Ta by mohla už být bez starostí…

                            0 0
                            • MartinXC  

                              … a ušetříš za olej.

                              Nediv se těmto odpovědím – chceš v pár větách vysvětlit důvod existence 40% všech příspěvků na všech bikeforech světa :-)

                              0 0
                              • Jarous1  

                                Tak nějak…;-)

                                Vím, ale copak se nikde nenajde aspoň náznak toho jak by to mělo být ? Nevěřím…

                                0 0
                                • kovar  

                                  Znám jen návod, jak vytáhnout ježka z klece.

                                  0 0
                                  • Jarous1  

                                    Tak proč to tam ti výrobci dávají, když pak vlastně nikdo neví na co to je…;-)

                                    0 0
                              • danno  

                                s Axelem setris olej tak nebo tak, maze zalinou…to ejnom tak pro upresneni :))

                                0 0
                                • MartinXC  

                                  Axel Elite 05 je zase máslovka ? Já myslel, že velký manitou se už poučil …

                                  0 0
                                • danno  

                                  do pr…, tolik chyb, vazelinou a jenom

                                  0 0
                                • Jarous1  

                                  No, ne tak úplně. V levé noze je pružina mazaná vazelinou a v pravé je TPC kam se leje olej…:-) Snad…;-) Takže vlastně bych ušetřil dvakrát… Za vazelinu i olej…:-)

                                  0 0
                                  • danno  

                                    no ja to taky uplne nechapu jak to je sim TPC, sam mam objednany Splice tak uvidim..

                                    0 0
                        • Pá-dlista1  

                          Univerzalni navod asi nebude :( Ja si to predstavuju asi tak: Predpeti na minimum, resp. aby byl dodrzen predepsany SAG (20% XC – 30% DH). Zpetny utlum – tak, aby kolo drzelo u zeme (neodskakovalo), pritom se snadno tahalo do vzduchu a stacilo se vracet na rychle po sobe jdouci razy. Utlum komprese – tak, aby se kolo po prekonani prekazky nepohybovalo zbytecne kinetickou energii dale do zdvihu. (Ale ja to vozim na minimum) Pri tom vsem se snazim, aby ta vidlice chodila s co nejcitlivejsim zacatkem 80% zdvihu vzdy a vsude (na miste), 90% pri bezne jizde a cca 10% rezerva na brutalnosti, chyby atd.

                          0 0
                  • preacher  

                    Hele, HK-26 je mi jasný, to použiji na vidlici, ale co takhle HK-10. To se prý přišroubuje k rámu, ale kde? Paní v cykloprofi mi toho moc neřekla a na technika se nemůžu dovolat. Z toho obrázku to teda nepoznám…

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      No to prisroubujes k ramu v miste, kde by se normalne opiral bovden mechaniky. Proste jeden konec strcis tam odkud vyndas starej bovden a zustane ti venku to do ceho namacknes hadicku.

                      0 0
                      • preacher  

                        aha, takže vlastně povedu hadičku vedle stávajících bovdenů – využiju návarek na zasunutí tady toho bazmeku. OK to pořídím. Dík…

                        0 0
          • fousac  

            na suntource uchyt hadicky/bowdenu mam.. original.. ;)

            0 0
    • o.ndra3  

      Záleží na tvaru podkovy vidlice. Já to mám na Psylu přidělaný jedním páskem přímo k podkově z vnější strany a druhým páskem těsně pod čepy na V-brzdy k noze.

      0 0
    • Twisp  

      treba ja nemam hadicku k hydre pridelanou vubec

      0 0
    • raceface  

      Já mám hadičku k Manitou uchycenou pomocí takovýho úchytu, kterej koupíš na www.cykloprofi.cz/…ligator.html stránce úplně dole)… Pošlu ti fotky, jestli chceš.

      0 0
    • Richie  

      Na RockShoxovi to nemam pridelane vubec a k Manitou (pro kterou si pojedu v patek) dostanu nalepovaci uchytku…

      0 0
    •  

      Zdravíme pozemšťany!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.