Čau bikeři.
Mám problém a uvítám jakejkoliv nápad. Zapříčinil jsem si to asi sám, ale třeba je z toho ještě nějaká rozumná cesta ven.
Začlo to tím, že jsem na aukru koupil notebook za cenu o 5 tisíc nižší než byla aktuální prodejní (platil jsem 16000). Notebook byl novej, dostal jsem k němu záruční a dodací list se svými údaji, doklad o zaplacení jsem nedostal, protože se přecijenom jednalo o nákup od fyzické osoby. Původ jsem nezkoumal, byl jsem spokojenej za ušetřený penízky.
Záruka byla ok, třikrát jsem měl ntb na záruční opravěv autorizovaném servise (tedy ne přes prodejce), vždy bez problémů.
Před měsícem, celkem těsně před vypršením záruky, se vyskytl problém, tak jsem poslal na pokyn e-shopu, na který byl notebook koupen (dle záručáku s mými údaji) k nim do Prahy (jsem z Brna) ať to nějak vyřeší a ať mi případně vrátí peníze, nebo dají novej přístroj.
Po necelým měsíci jsem se ozval, jako jestli už něco nevědí jak to dopadlo. No a nestačím se divit.
Zjistil jsem, že ntb koupil někdo za chybovou cenu 900 a na něj je v tomto e-shopu vedena záruka. Oni závadu posoudili jako neopravitelnou, takže vypsali dobropis a ten adresovali té osobě, která to od nich původně koupila. Dobrobis na těch 900.
Já jsem jim dal veškerou dokumentaci, posílal jsem to s mojí zpáteční adresu a s průvodním dopisem s mými údaji.
Výsledek je teď ten, že nemám počítač, nemám ani peníze a když to dobře dopadne, tak snad dostanu těch 900. Což je peklo, znamená to 15000 za dva roky používání ntb, což je teda drahej nájem!
V ruce teď mám akorát podací lístek z pošty jak jsem jim ten ntb posílal a kopii záručáku.
Mám nějakou naději? Chtěl bych nejraději aby mi ntb vrátili, klidně neopravenej, já bych si ho zas dal do servisního centra opravit a bylo by to ok. Jak to z nich ale dostat. Co se děje s ntb, když oni naznají, že je neopravitelný a chcou vrátit peníze?