Vím že se to tu už probíralo, ale žádné uspokojivé vysvětlení a řešení jsem nikde nenašel :-(
Jen za poslední 3 dny jsem utrhnul 4 ventiky (3 galuskový a jeden auto). Kdyby se mi to stalo na jednom kole, tak ani neceknu. Ok nějaký ostrý místo ujíždějící plášť ap. Ale bylo to v posledním půlroce celkem na 3 kolech (6ti kolech přední-zadní nemá to vliv). Předtím se mi to na cca 20ti kolech které jsem měl předtím nikdy nestalo. Najezdil jsem pravděpodobně kolem 100000Km a nic. Zato teď je to denním chlebem.
Nedělají se teď duše z nějaké jiné směsi? Nebo něco podobnýho…
stalo se mi to na ráfcích Weinmann a Ritchey ZAC 19 (auto ventilek a to samý převrtaný na auto) a na Ritchey Girder Pro/OCR.
Pláště Maxxis Larsen TT (kevlar i drát), Rubena Scilla racing kevlarový a Hutchinson Python airlight).
a duše (Author galusky i auto, Schvalbe galuskovej, Kenda oba druhy a nějaké další)
Ty autoventilky jsou utržený a ty galuskový jsou všechny vyloženě odpadlý jako kdyby to bylo špatně přilepený k ventilku. Vyrobený byly v Číně, Taivanu, Malaisii, …
Takže žádnou závislost mezi tím nevidím. Co s tím? Je kvalita duší v poslední době, tak špatná že budou muset bikeři chodit pěšky? Kde je chyba?