• zdenny

    Zdravím, dlouho to tu nebylo, ale zajímá mě váš názor konkrétně na toto: skládám holce kolo, má cenu pro ni investovat do kotoučovek? jezdí asfalt, lesní cesty 50/50, žádný prďácký sjezdy, z kopců spíš pomaleji, nemá to užívání si v povaze, tak to moc nepouští, mám doma nějaký novatec náboje na průmyslech pro 36 děr, tak bych k tomu jen koupil remerx eagle ráfky a nechal zaplýst, v brzdy mám doma deore, špalky bbb nový, nebo našetřit (jsem student, ona taky) a koupit red metal 5 kola, xt kotouče a hydry deore br-m595, ta investice je už dost rozdíl, tak se ptám zkušenějších, zda to má pro holku, která sice jezdí dost(ale žádný závody, tak dost zase ne:), ale při váze 60kg smysl…

    Ostatní komponenty: rám maxbike 71MB, kliky slx, vidlice bude epicon 2010 lod neupravovaná(spíš doma v dílně), přehazka alivio, přesmyk xt, řazení alivio, představec a řidítka bbb, spd budou od shimana 540 určitě, podle peněz buď karbon nebo truvativ sedlovka, sedlo si koupí sama, pláště buď racing ralph nebo race king protection kevlar dušové. Díky za názory

    0 0
    • maajkee  

      Hydry jsou prostě komfortnější a to je myslím pro holku docela důležitý. Alespoň moje manželka má obyč Deore brzdy a je nadšená i když předtím tvrdila že jí bohatě stačej Véčka :)

      Jinak 36 drátů pro 60kg holku je podle mě dost zbytečný. Pro holku bych koupil klidně Cridy 2011 ty se dají sehnat za 3 tisíce nový.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • vsn  

        jak píše Majkéé – byla spokojená s V-čkama …

        řekl bych že jí budou stačit, určitě to bude i lehčí s Včkama.

        0 0
        • maajkee  

          O pár gramů míň na brzdách za ten dyskomfort nestojí.

          Hmotnost by se neměla honit na tom v podstatě nejdůležitějším co na kole je.

          0 0
          • Joseph de Sax  

            koule…

            0 0
          • vsn  

            (to bude víc než pár gramu jenom čtvrt kila kotouče) a hlavně jsou to nějaký peníze navíc … na rekreačni kolo na kterym se najezdi tisic km si myslim, že je to zbytečný. Včka brzdí dobře.

            0 0
            • maajkee  

              Právě když to má bejt na rekreaci tak tím spíš bych volil radši komfort a pár gramů navíc. Když by závodila a honila hmotnost tak klidně véčka na úkor komfortu.

              0 0
              • vsn  

                tady se neshodnem… nejlepší bude když jí půjčí nějaký kolo s Včkama a kotoučema zkusí si to sama…

                0 0
                • maajkee  

                  Když si zkusí hydry, tak už véčka nebude chtít :)

                  0 0
                  • vsn  

                    to už ženský není tak jistý … spousta ženskejch co k nám příjde na krám tak má podmínku že chtějí Včka že z kotoučovek mají strach :)

                    0 0
                    • maajkee  

                      No a ty bys tam měl bejt od toho abys jim to vysvětlil :)

                      0 0
                    • Lenka.05  

                      Obavy z neznámého bys měl umět v tomhle případě rozptýlit, ne? :)

                      0 0
                      • vsn  

                        tak jasný pokud jde o kolo za 20 tisíc … pokud jde o kolo za 10 tisíc nebo za 12 tisíc (s hydrama nebo bez) tak už to tak jendoznačný není a ptám se kde s tím chtějí jezdit… Na rodinnej výlet po cyklostezce 15km/h sou hydry podle mího zbytečný a u levnýho kola dělají 20% z ceny kola a je podle mě lepší vzít lepší výbavu bež to mít na Altusu s Hydrama.

                        a jenom pro info: občas jedu na mechanikovo kole s XTR včkama na oběd a řekl bych, že to nebrzdí vůbec špatně…

                        0 0
                    • folty.hans  

                      věřím, já své drahé na kolo lupnul Marty a po prvním brždění jsem dostal hodně jmen. Překonal to snad jen výlet, kdy jsem jí zkusmo nasadil SLR TT sedlo s tím, že vypadá na kole líp .. :-)

                      0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Joseph de Sax  

      klidně ji dej bezdrzďáky…

      0 0
    • jIrI___  

      Holce jezdící po asfaltu a lesních cestách imho stačí véčka.

      0 0
    • Lenka.05  

      Hlasuju pro hydry.

      0 0
      • maajkee  

        Však to říkám, ženy vědí co chtěj :)

        0 0
        • Lenka.05  

          Jo! :)

          Tak jasně, že V taky brzděj, ale komfort hydraulických brzd za to určitě stojí. A právě pro holky je to výhoda, nemáme většinou tolik síly v prstech jako chlapi, hodně let jsem jezdila na V, ale hydry jsou komfortnější, příjemnější, daleko lépe se dávkují…

          Pro někoho, kdo se z kopce spíše bojí, potřebuje víc brzdit, mi hydrauliky přijdou naprosto jednoznačná volba.

          0 0
          • maajkee  

            Přesně tak si myslím, že to ženy cítěj :)

            Chlapy aby ušetřily, tak by chudák holce nejradši prdli na kolo obyč véčka a utrum.

            0 0
            • DaSnail  

              gramaticky des a obsahovo jakbysmet…

              0 0
            • DaSnail  

              gramaticky des a obsahovo jakbysmet…

              0 0
              • maajkee  

                no jo, ty chlapy, zase jsem je měl za moc velký tvrďáky :)

                0 0
                • DaSnail  

                  podla toho jak ušetřily to vypadá že je máš za holky 8o)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak bylo by divný kdybych napsal chlapy a pak napsal ušetřili :)

                    Oko vidělo vlevo tvrdý y na konci, tak automaticky psalo ušetřily. Takže to už bylo dobře :)

                    A vůbec, není to k tématu. Já tady na BF většinou s gramatikou rozhodně problém nemám :)

                    0 0
                    • shark.jd  

                      Oko vidělo vlevo tvrdý y na konci, tak automaticky psalo ušetřily. Takže to už bylo dobře :)

                      Zajímavá pomůcka. :D Pak si dávej bacha, až budeš psát větu typu „Zombíci chlapy ušetřili a nesežrali je.“ :)

                      0 0
                      • maajkee  

                        To není zajímavá pomůcka, to je normální určení podmětu ;)

                        0 0
          • jIrI___  

            „Pro někoho, kdo se z kopce spíše bojí, potřebuje víc brzdit, mi hydrauliky přijdou naprosto jednoznačná volba.“

            To mi zas tak moc jednoznačné nepříjde. Všichni víme, co udělají hydry, pokud se jimi z kopce brzdí „dívčím“ stylem bez přerušení po celou délku kopce :)

            0 0
            • maajkee  

              A co udělají véčka? Přestanou brzdit během pár chvil.

              0 0
            •  

              Mám kamaráda, stejné brzdy jako já ( zatracované Hayes Stroker Ryde ). On brzdí typicky dívčím způsobem a neustále vříská že mu to vůbec nebrzdí, sjezdy dojíždí s modrými prsty, smradem z desek a nadávkami. Já pohodička pustím, kotvím, pustím, kotvím a nemám jediný problém.

              A to ještě ty jeho subjektivně brzdí líp, já mám věčně něčím zadělané kotouče.

              Takže +1

              0 0
    • DaSnail  

      V

      0 0
    • couffy  

      Dej jí rovnou hydry,až se na nich jednou pořádně sveze bude je chtít,takže si ušetříš práci a peníze.

      0 0
    • kubad  

      V čka budou stačit, hydry budou komfortnější, osobn byc to asi složil na hydrách majitelka bude spokojenější s RM5 to bude dobře vypadat

      0 0
    • kámen úrazu1  

      Naprosto stačí véčka. Dva roky jezdím hydry, předtím několik let véčka. U obou typů brzd jsem brzdila jen jedním prstem, vyšší účinnost hydraulik ve smyslu „zastavím rychleji“ jsem za běžných podmínek nepostřehla, jen v méně typických situacích jako průjezd brodem při teplotě lehce pod nulou. Při popisu, co jezdí, nemáš nad čím váhat. Jediné situace, kdy jsem opravdu ocenila výhodu hydraulik, byly desítky kilometrů rozbahněných pěšin, jako např. na Šele. Naopak, v některých typech bahna se mně kotouče za…í dřív než véčka, a na asfaltu bahno tak snadno neotřepu jako z ráfků. Když k tomu připočítám lehčí servisovatelnost véček – pro babu na nezávodní použití není nd čím váhat.

      0 0
      • maajkee  

        A v horách nejezdíš?

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Zakladatel příspěvku se neptal, co dát na moje kolo. Nebo jo?

          Ani v našich horách, na širokých lešnačkách a asfaltkách, podle mě nemají při nízké hmotnosti cyklisty hydrauliky význam. Dávkovatelnost neocení v situacích, kdy buď nebrzdí, jen zpomaluje, nebo už zastavuje. Nepotřebuje ta stádia mezi, jako třeba při jízdě po kamenech v zatáčce, to lehké hraní s brzdou. A popravdě, když nebylo brutální bahno více kilometrů v kuse, i na kodrcavější úseky mně stačily véčka. Naopak, hydrauliky oceňuju třeba i na sice hladkých, ale točivých cestách, na vracečkách, kde moje technika je špatná, abych zatáčky projela rychle. A musím citelně zpomalit, „zalomit“ řidítka, tj. nedokážu projet stylem, kdy při pohledu shora je přední kolo, rám a zadek kola v jedný rovině.

          0 0
      • skorpion  

        vyšší účinnost hydraulik ve smyslu „zastavím rychleji“ jsem za běžných podmínek nepostřehla

        ani nemozes. to nie je vec typu brzd, ale pneumatik a povrchu ;)

        0 0
        • DaSnail  

          100%?

          0 0
          • skorpion  

            s V-ckami aj kotucovkami, ak su dobre nastavene, sa dostanes na hranicu smyku – cize hranicu maximalne efektivneho brzdenia. Rozdiel medzi oboma je hlavne v tom, ako su „user friendly“.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Joseph de Sax  

              jasně máš V i kotouče současně a když to nepobere jedno, vezme to druhé…dal bych to jako předpis pro tydlisty…

              0 0
    • Flegmatik  

      Hlasuju pro véčka. Pokud jezdí, jen když je pěkně, bláto a vodu objíždí, tak ji blbuvzdorný a bezproblémový véčka budou stačit. Samozřejmě kvalitně seřízený s dobrým bovdenem/lankem.

      0 0
    • witmar  

      véčka

      0 0
    • Jakobo  

      Jen takova drobnost, proc presmyk XT a hazka Alivio, neprohodils to? Ale hazka Alivio je OK. Ja vim, ze XT je na kupkole jen 2× drazsi nez nizsi rady, ale jestli pocitas kazdou korunu, s klidem tam dej taky Alivio, u presmyku jsou rozdily oproti jinym dilum vcelku minimalni.

      Jinak pozoruju, ze brzdy tradicne rozpoutaly pekny flame :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • zdenny  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • zdenny  

      Tak teď už se jen rozhoduju zda kola z bazaru mavic crossride ub 2009 pro v brzdy za 1800,– nebo red metaly 5(cl) za 3500,– + hydry 595 za 1800,– , ekonomická stránka hovoří pro první variantu, na druhou stranu bych jí rád dopřál trochu luxusu hyder a designovou stránku.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Azmir  

        A co takhle se přimo manželky zeptat, říct jí co nabízí kotoučovky a jaký je rozdíl mezi véčkama a co kolik stojí atd a třeba ti řekne sama.

        0 0
      • maajkee  

        Rozhodně RM5 a kotoučovky. Véčka už skoro vymřely.

        0 0
      • kkrtekk  

        Já tet přešel z véček na kotouče a musím říct že zas z nich nejsem nějak odvázaný:) Záleží podle mně kde a jak člověk jezdí.Kotouče nejvíc získávají v technickým ježdění kde to kolo neustále rozjíždíte a brzdíte skoro na nulovou rychlost. Ale ve sjezdech kde jedete rychle a jen to brzdama držíte na nějaké snesitelné rychlosti se mi určitě jezdilo lépe s véčkama. Podle mě pokud si chce člověk užít v lese a tak určitě kotouče pokud spíš jezdí zpevněný cesty tak určitě véčka bohatě stačej. Nehledě na to že pořizovací náklady a servisní náklady jsou mnohem nižší u véček .Kotouč je určitě pohodlnější a má větší nastup brzdné sily a brzdí líp v horších podmínkách ale svinsky si to zaplatíte:)Za mně véčka určitě stačej:)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Joseph de Sax  

          a na bezbrzďácích mi bezplašťáky vydrží 5× víc, než bych tam měl kotouče..

          0 0
      • jIrI___  

        CR+V jasná volba

        0 0
    • Honzajs  

      Véčka nebo hydry ? A barvu jsi už řešil? To bude teprve peklo !

      0 0
    • Al Stra  

      Tohle rozhodování mi nyní odpadá, mou současnou přítelkyni kolo vůbec nezajímá, nebude jezdit i když jí kolo koupím a ani se se mnou o kole nehodlá bavit…

      • jinak hlasuji bez výhrady pro kotouče
      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Rychlej turista  

      Véčka stačí. Za ušetřenou váhu může zrychlit.

      0 0
    • česílko  

      Jestli chceš ušetřit tak náby i brzdy máš.Já bych toho využil.Zastávám názor,že pro turisty véčka bohatě stačí.Ale může to být jak v reklamě na jedno nejmenované auto"Nepotřebu­ji,ale chci ho"

      0 0
    • scret  

      je opravdu potreba rozmyslet si jak a kde pritelkyne jezdi nebo bude jezdit… To my tady asi nedokazeme posoudit… Hydry budou rozhodne komfortnejsi, hoky maji v prstech mensi silu, ale je dulezity zvazit fakt, jestli jsi schopny kotoucovky oservisovat sam, jinak se ti kazda navsteva servisu prodrazi… „Holcici“ brzdeni taky neni pro hydr.kotouce zrovna idealni, stejne tak mala opatrnost treba pri mazani retezu – zamasteni, pripadne zavzdusneni pri zmacknuti paky, kdyz bude kolo na krovkach…

      Pokud bych resil byt tebou nejaka kola a podle toho brzdy, tak bych se juknul klidne do bazaru, obcas se tam daji koupit veci za dobrej peniz… Vzhledem k lowend osazeni bych asi neresil, jestli to bude novy nebo lehce jety…

      0 0
    • o.1  

      Ked uz mas doma tie deore Vecka, tak tam daj tie. Bude to aj lahsie aj krajsie :-)a bez starosti. Radsej daj 50 E za nejaku karbonovu sedlovku 27,2mm s redukciou.

      Inak si myslim ze ci V alebo hydry je uplne jedno, je to len vec sympatii a preferencii. A niekedy tlaku trhu:-)

      0 0
    • La Piér  

      Moje žena je ten typ, co se na kole spíš vozí a kochá se, než aby měla nějaké sportovní ambice (ale lepší se to). Technicky je naprostý antitalent – ví, že brzdy jsou ty dvě páčky na řídítkách a tím to pro ni končí :-).

      Ježíšek jí nadělil nové kolo, ne kterém má kotoučovky (Juicy 3), doposud jezdila s véčkama (Shimano XT). Hned na první vyjížďce říkala, že se jí nějak líp brzdí, že jsou ty brzdy příjemnější.

      Takže asi tak :-).

      0 0
    • Georrge  

      véčka nebrat. Brzdí sice slušně, jsou lehký, ale komfort používání hyder je silnější argument. Zvlášť při táhlejším sjezdu (přecijen ženy víc brzdí) jsou véčka dost vyčerpávající.

      No a komu se taky furt chce ty blbý véčka seřizovat :)

      0 0
      • siafu  

        véčka pro mě byla na seřízení jednodušší než kotouče, to samé výměna destiček, a to nemluvím o odvzdušnění… no a nasazení zadního kola do rámu mi šlo při véčkách o dost líp, teď se s tím pokaždé drbu, než se mi to podaří :D

        0 0
        • maajkee  

          véčka pro mě byla na seřízení jednodušší než kotouče

          Tak to nechápu :)

          0 0
        • ememem  

          lenze to je problem usera a nie brzd.

          0 0
        • La Piér  

          Kotouče člověk nastaví jednou (při montáži) a má nadobro vystaráno. Výměna destiček znamená vytáhnout staré, jedním pohybem roztáhnout pístky, vsadit nové a hotovo.

          Když si vzpomenu na nekonečné laborování s přesnou polohou špalíků, na neustálé čištění od zamáčklých kamínků, na výměny zanesených bowdenů, na nutnost mít perfektně vycentrovaná kola, ne neůčinnost v mokru atd., tak brrrrr :-).

          0 0
          • ememem  

            asi tak.

            0 0
          • Vilém  

            Tak to jsi stastnej muz, kdyz ti kotouce staci nastavit pouze pri montazi, jestli to spis nebude tou pevnou osou.

            0 0
            • La Piér  

              A co bys tam chtěl ladit?

              Mimochodem, vzadu pevná osa není…

              0 0
              • Vilém  

                Co bych tam chtel ladit? Treba to, aby desky neskrtaly. Ne kazda brzda ma dostatecnou rezervu, ne kazdy naboj pokazde sedne na stejne misto v patkach. Takze bych z toho rozhodne nedelal takove zavery jako ty, ze se jednou nastavi a je vystarano. To ze ty mas stesti na vhodnou kombinaci, neznamena, ze jiny z toho muze silet.

                0 0
                • La Piér  

                  OK. Je fakt, že škrtající kotouče neřeším. Za prvé neškrtající 203mm kotouče s brzdama s malou mezerou mezi deskou a koutoučem, jakou mají TheOne, jsou utopie i s pevnou osou. A za druhé škrtání, pokud je to doopravdy jen škrtání a ne drhnutí, fakticky ničemu nevadí a co nevadí, to neřeším :-).

                  Ale beru. Pokud tobě z nějakého subjektivního důvodu škrtání vadí, je to mínus pro kotouče. Ale těch plusů je oproti véčkám pořád pěkná řádka včetně toho zdaleka nejpodstatnějšího – brzdného účinku.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Osobne to take nijak nehrotim, ale znam dost lidi, ktere sebemensi skrtnuti neskutecne stve a jsou schopni neustale chodit do kseftu, ze to chteji opravit, reklamovat ap.

                    Vecka skrtaly taky, ale aspon to nebylo slyset. Ze to cloveka nijak nebrzdi, je mi jasne, ale kazdy to tak nema.

                    0 0
                  • Rychlej turista  

                    „Co nevadí, to neřeším.“

                    Tím se vysvětluje, proč spousta lidí nemá důvod dávat kotoučovky a jejich problémy.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • siafu  

            no já laboruji s tím, aby brzda neškrtala o kotouč – na můj vkus mi tam zůstane moc malá mezera, u véček stačilo přeházet podložky a pohoda – po stránce funkčnosti jsou kotouče lepší, ale že by se s véčkama nedalo jezdit, tak to zase ne

            0 0
    • ememem  

      ze este toto dnes vobec riesis ked uz fakt neni o com, sa to tu preberalo uz X krat, neexistuje jediny rozumny argument pre V. kecy o servisovatel­nosti, zlozitosti atd. boli na miste tak v roku 2000 ale nie dnes.

      0 0
      • o.1  

        Ked najazdis 10 000 a viac, tak to nie su az take kecy…

        Ale pre jeho pripad je to jedno, aj ked … z Veckami sa ti nestane ze zajtra potrebujes vyrazit a prave nikde v okoli nemaju dosticky pre tvoj typ brzdy :-)

        0 0
    • hovanec  

      Dle mého názoru je to na tento účel úplně jedno.

      • Pokud V-brzdy, tak Deore – XT – XTR. Ta účinnost je dost slušná.Předpo­kládám, že žena je drobnější a váhově níže.
      • Pokud kotoučovky, tak nižší řady, Shimano. XT jsou asi na její váhu astyl brždění zbytečné. Mám XT, 69kg a brzdného účinku je až až.Kotouče 160/140 budou taky stačit.
      0 0
      • Matošo  

        Tak tak.

        Sám jsem přítelkyni dával XT véčka a vzhledem k tomu, že doteď měla nějaký šunty z Author Classic, tak si je nemůže vynachválit.

        Vzhledem k jejímu stylu jízdy a ročním nájezdu (lehce přes 3000 za rok, 80% asfalt, 1 týden Šumava, 2 týdny cizina – Rumunsko, Norsko, Slovinsko, Slovensko, Korsika…) je to imho dostačující.

        Ale opět se dostáváme tam, kde: pro ježdění jednou za týden na chatu a jednou za rok na lyže stačí každýmu Oktávka, ale je jasný, že Mercedes nabídne vyšší komfort…

        0 0
    • zdenny  

      Objednány deore m595, red metal 5 cl kola a xt kotouče, děkuji za názory.

      0 0
    • BigKarel2  

      Každopáně hydraulické kotoučovky…

      0 0
    • Jenda  

      nebudu to cist cely ale moje mati kdyz dostala novy kolo ktery vubec nechtela ze je pro ni zbytecny tak spis nez ze je to full oproti softailu okamzite ocenila kotoucovky.

      Podle me nemusis resit na kotouce tovarni zaplety – pokud ti nejde o WOW efekt tak dobrou sluzbu ji odvedou i kola kolem 3 tis. Nevim proc XT kotouce – budou i stacit jakykoli 160 a ty se daj jety sehnat prakticky zadarmo (a u kotoucu bych se fakt jetejch nebal pokud mas moznost si je pri koupi prohlidnout). Misto toho bych mirne pritlacil na brzdach a koupil M666 – to uz je velmi dobra brzda a pokud shimano neco nedojebalo tak ji vydrzi v klidu dyl nez to kolo. Ale i nejlevnejsi shimana budou porad dle me brzdit lip resp. komfortnejs jak vecka. Diky blbovzdornosti shimano brzd bych se v pripade nouze nebal bazarovek.

      0 0
      • scret  

        to bych zas az tak netvrdil, ted jsem kamosovi resil nejaky hydraulicky shity od shimana (alivio, mozna deore?) a tak debilni brzdu jsem dlouho nezazil… navic brzdny ucinek byl mensi nez moje XTR vecka…

        0 0
    • scret  

      libi se mi, jak se tu zas rozjela debata kotouce vs. vecka:))

      vetsina lidi co krici ze vecka jsou na nic, porad samy stelovani atd. zrejme nikdy poradny vecka nemeli, stejne jako oni tvrdi nejaky „dogmata“ Rychlymu turistovi:)

      Na jednom kole mam kotouce, na druhym vecka – XTR + keramika…

      V dnesni dobe samozrejme uvazovat na top kole o veckach je nesmysl, proste kotouce brzdej vetsinou vic, ale hazet tu hlasky tipu ze vecka jsou naprd kvuli stelovani, vyndavani kaminku ze spalku atd. To pouziju slova: ze je to v uzivateli:) Nic takoveho jsem nikdy resit nemusel a to mam za svuj zivot najezdeno vic na veckach… Chce to mit jen vhodne spalky – neskudlit a nemit nazor ze spalky za kilo jsou stejny jako ty za petikilo:))

      Takze bych to shrnul v tom, ze i kotouce i vecka potrebuji nejaky uzivatelsky servis, ale pro kazdou brzdu je trochu specificky jiny…

      0 0
      • ememem  

        pokial slusne spalky stoja petikilo tak to bych musel fetovat abych to radsej nevymenil za hydry.

        0 0
        • scret  

          v cem je problem? dobry desky stojej taky 4–5kil…

          Koolstop spalky pokud vim cca 5kilo a kdyz koupis jen brzd.gumky do boticek, tak jen cca 2kila..

          0 0
          • Joseph de Sax  

            a vydrží mi na XTR celý rok bez odvzdušnění…

            0 0
          • ememem  

            v cem je problem? dobry desky stojej taky 4–5kil… – no ved prave, tym odpada este aj argument ceny.

            btw to decela cumim ze to stoji tolko(nemam rafikove brzdy uz pomaly 15 rokov tak nie som v obraze).

            0 0
            • scret  

              tak v dnesni dobe, kdy stojej rozumny kotoucovky klidne 3,5tis. tak cena urcite neni argument…

              Jestli vecka nebo kotouce je dneska asi jen argument vahy a servisovatelnosti… Pri stejne cene budou vecka jeste o neco lehci a kazdej duchodce nechce davat hydry furt do servisu a sam si to neudela…

              Ale por cloveka, ktery jezdi nejak aktivne, tak nejspis uz jen kotouce…

              reagoval jsem jen na to „hazeni spiny“ na vecka, kdyz vetsina mladych poradny vecka nikdy nejezdila…

              0 0
            • Rychlej turista  

              Desky jsou mnohonásobně dražší, pokud vezmeš v úvahu taky jejich výdrž. Špalky jsem nikdy nesjel až na železo ani po několikaletém zimním ježdění. Desky sjedeš během několika málo hodin bláta, to u špalků v žádném případě nehrozí.

              0 0
          • Peslezedirou  

            Si pamatuju, jak jsem si koupil špalky BBB, trobarevnéa vozil jsem je asi tři roky a to jsem na sněhu najel celkem dost :-)

            0 0
            • Jenda  

              jo ja mel koostopy spalky asi 10 kkm a porad jak novy. Pravda ve vlhku to vubec nebrzdilo ale na to sere Pes :-)

              0 0
              • ememem  

                to su drobne detaily ktore ortodoxny zastancovia V-ciek zanedbavaju :-)

                0 0
              • scret  

                me se jeste nepodarilo sjet cerveny koolstopy co jsem mel:))

                nejdriv jsem mel cely spalky, ty jezdej jeste na tatovym kole, pak gumicky, ty nez se sjely, tak jsem kupoval zeleny na keramiku a tu se mi teda podarilo ted po cca 3letech sjet:)) ale to jen diky tomu, ze keramika kdyz je nova, tak docela zere spalky…

                0 0
        • o.1  

          slusne spalky stoja nanajvys polovicu (BBB)- sada na obe kola.

          0 0
          • Vilém  

            Ty BBB nejsou zly, ale jako slusny spalky povazuju nejaky Koolstopy. BBB mi desne piskaly, at jsem nastavoval jak chtel. Koolstopy jsou proti nim vecny, setrnost k rafku cca stejna.

            0 0
            • DaSnail  

              jaké koolstopy si vozil?

              budem potrebovat nové gumky na citybajk, tak tam asi hodím trojfarebné bbb z kony a kúpim koolstop.

              žena má modré univerzálnu zmes a zdajú sa mi fajn.

              oplatí sa íst do lososovej (extrem) alebo dual compound (uni+extr)?

              0 0
              • Vilém  

                Mel jsem cerveny a pak takovy oranzovy (asi ten losos).

                Cerveny mely trosku problemy s brzdenim na mokru, lososovy mi prisly na mokru lepsi. Za sucha ± stejny.

                0 0
                • DaSnail  

                  ok,dik.

                  0 0
                  • scret  

                    jak pise Vilem, cerveny na mokru trochu horsi, ale na suchu brzdej jak svin! a nechytaj vubec spony… Za me asi nejlepsi spalky!

                    0 0
      • Flegmatik  

        Přesně tak.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • RomanH  

      Kotouce sice brzdi lepe, ale ani s V jsem nikdy nemel zasadni problem. Jedina vec, co mi na V vadi, je jizda v desti – cerna sracka na rafcich, nutnost nasledne ocistit spalky.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • japonec  

      ja bych moji zene kotouce nikdy nedal, protoze po prvni vyjizdce by byly urcite fialovy. Ji znam…s ni ziju, ne?! :o)

      0 0
    • vasek80  

      Sice je rozhodnuto, ale za mě zlaté Véčka. Když si vybavím jak mladá strká přední kolo do různých stojanů u hospůdek a co na to říká kotouč…

      Na druhém kole mám Aviďácký páky s takovou půl kladkou nebo jak to napsat, k tomu obyč deore čelisti a trojbarevné BBB špalky a rozhodně si nemohu na nedostatek brzdnýho výkonu stěžovat. Oproti tomu na fullu elixir 5 a to je věčný ****** a výdrž desek žalostná. V jednoduchosti je síla a já Véčka nikdy pomlouvat nebudu.

      0 0
      • ememem  

        len zopakujem po sty krat – pokial sa s sucasnymi hydrami stale series tak to daj do ruk niekomu kto ruky nema posrane nech ti to da dokopy alebo ich reklamuj. ina moznost dnes uz proste neni.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.