Sem narazil v dnesni MF Dnes a zajimavej clanek viz foto.
Tak jsem jen zvedavej, jestli se jim to povede. ;-)
Sem narazil v dnesni MF Dnes a zajimavej clanek viz foto.
Tak jsem jen zvedavej, jestli se jim to povede. ;-)
hustý! držim jim pěsti, inovace jsou vždycky dobrá věc, aspon neusneme na vavřínech :-)
jj, az na tu cenu. 100t je uz preci jen na normalniho cechacka trochu dost. Ale preju jim to. :-)
No jo, ale taky to neni na kole na vyjizdky po cyklostezce. DH special si preci nekupuje „normalni cechacek“ :-)
co sem videl dneska na orliku na zavode KPŽ tak 100k neni pro spoustu lidi nic:) Ty kola… Fakt mazec.
to už je docela známá věc, ne? zatim to vypadá, že to i fungovat bude..
No to jsi objevil ameriku :o)
asi tak
Asi si ten clanek necet. Chtej to nasadit pro beznej provoz. O tom to je. Jak je to stara vec, 50 let? Tak ze zadna amerika. ;-)
Co je běžný provoz? Pro turisty ? :-)
Ne pro zavodni teamy. :-) Budes si ho moct koupit v tescu… :-)
Za 100 papírů to v Tescu neprodá, tam mají fully za 5000,–
no jde o to že takle bartoš mele už rok a půl…o to asi jde s tou „amerikou u rb“
No prevodovku prodava GT uz asi 2. rok, Nicolaj ji ma taky, RB ji ma jako prototyp a ta jejich prevodovka je vpodstate prehazka zavrena v ramu, kdybych to nevidel tak tomu neverim, ale nakonec proc ne, teda kdyby to meli nejak vyrazneji levnejs nez konkurence doopravdicky prevodovky
No ono u těch ostatních je to zase Rolhoff nebo SH Nexus nába schovaná v rámu.
navíc u gt dost kokotsky vysoko takže to kurwí těžiště kola
Tzn,ze s tim nepujde radit kdyz stojis a neslapes?
To jde.
Tak to budu muset nekde pohledat,jak to maji udelany,zajima me to z teoretickeho hlediska.
no podle Me to ve stoje radit nebude,nebot se ve stoje netoci ta kazeta s retezem vevnitr a proto nemuzes zaradit.
No tak když úplně stojíš, tak jasně, že ne (proč bys řadil, když stojíš?), ale když jedeě a nělapeš, tak jo. Takhle podle mě ten dotaz myslel.
to zas je dost nepatrná výhoda…
V XC, kde točíš klikama furt, možná. V DH bych řekl, že se to hodí dost. Jedu v rychlosti do techniky, kde si budu potřebovat šlápnout lehčím, tak to tam nacvakám a je to.
Ne, myslel jsem to kdyz stojis na miste a neslapes,to u klasickejch prevodovek v nabe jde.Ale ted uz je to doreseno.Pokud to muze radit za jizdy bez slapani,treba tak jak na trialovejch kolech kde je volnobezka na klice,tak je to taky dobry.
no zalezi na tom kde maj hozenou volnobezku… to jsem pri prohlizeni heinikova prototypu nepoznal…jestli je na tom ‚primaru‘ tzn prevod kliky-prevodovka – toci se cela prevodovka stale – tak to bude radit bez slapani i za jizdy – obdoba toho kdyby nebyla volnobezka v kazete ale na klikach – retez,prehazka a prevodniky se toci furt, kliky stoji.....
nebo je volnobezka klasicky az na vytupu a pak to radi jen kdyz slapes… vevnitr je totiz opravdu predelana prehazka a retezovej prevod, 2kazety a retez.....
vyhoda je jasna, jak psal hanz, neodpruzene hmoty, nachylnost k poskozeni, nejde do prevodu bordel, teziste.....
je mi jasny ze vetsina poznamek neni pro carlose, ale nechtelo se mi to psat na vic casti:)))
jj takze je pred…tzn cely se to pri jizde toci – jde radit i bez slapani.....
…ale s tocicim se kolem.
Při jízdě se kolo vetšinou točí;-)
Tak nejak :-D
já bych byl zas zvědavej na ten článek pod tím (asi si ho najdu): „Belgické točené je podpultové zboží“ – měl jsem před několika lety Leffe a bylo pěkně sametově hustý… 8-D
Naposledy v Belgii jsem pil Chimay, Leffe se muze jit zahrabat. Belgicky piva jsou vynikajici a navic to mam k belg. hranici asi 15 km, tak to ujde :o) Belgani navic nejsou co se piva tyka tak konzervativni jak Cesi, a neni to vubec na skodu, proc pit jenom „pilsener“ :o)))
Tak Leffe osobne doporucuji vyhradne cerne, svetla varianta je velice slaba. Cerne je ale hutne, velice dobre. A jeste poznamka, tocene je chutove velice podobne, ale pena je nasledne vyrazne smetanove husta…
Co je vsak v tomto smeru naprosty kral, je Chimey Bleu. Zabijak, ktery ma myslim 22° nebo tak nejak. I pri te sile je ale chutove velice vytribeny, hlavne neni vubec presladly. Skutecny zazitek, ale velice tezke sehnat toceny…
O Hoegardeenu asi nema smysl psat, ten uz je u nas celkem rozsiren. Je krasne svezi, ale nebezpecne stoupa do hlavy.
Taky aby to měli točený, když to většinou ještě překvasí v lahvi. A když už jsme u těch Belgičanů, piv a malé konzervativnosti, zkuste si najít co je to Delirium Tremens jako pivo. Prý se s ním dá velmi dobře dosáhnout i ten stav, ale zas tak moc mě tenhle kousek nezaujal. Jinak Leffe už je pod křídly nadnárodního gigantu, v klášteře už nic není. Ale jsou tam stovky jiných, malých, soukrommých :-) Tam ty malé pivovary nečadí tak jako u nás, zřejmě. Ale i u „pilsneru“ se mi trochu změnily preference od návratu.
o 1 kg težší kolo :o)-děkuji nechci.
ne o jeden kg těžší kolo ale rám…ubytek váhy je zase pak na celým pohonu…ve finále to vyjde cca na stejno s tím že máš lehčí neodpruženou hmotu a x dalších výhod..podle tvýho přístupu je ale asi nemá cenu jmenovat :-)) že?
a tak to jsem špatně pochopil.Takže od toho 1 kg do výsledku musím odečíst přehazku, kazetu a možná i ty 2 převodníky na klikách(nebo i komplet kliky?)
ne,spalovaci motor to asi fakt nema:-))
by to pak byla takova RaceBabeta… 8D
:-D
viz hanz – ono to váhově vychází překvapivě dobře.
no a ubyde ti 250g přehazka, 330 kazeta:) to už máš 580g :) takže to tak hrozné nebude… a žádného downhillera – gramaře fakt neznám:-D
Tak to neznáš žádný downhillery, alůespoň trochu gramařej všichni.
Tak tak. Viz treba kousek vys hanz :o)
no tak nikdo samozřejmě nemá zájem, aby jezdil na bachyni:) ale profík nejspíš vymění pár gramů navíc za výhody které plynou z převodovky ne?:)
no profík bude jezdit to co mu sponzor strčí do ruky :-))
… :)
Řetěz „vede od šlapek na ozubená kolečka“ :)
Hmm a co třeba rovnou tohle Gadgets.cz Společnost Trek nyní představila městské kolo Trek Lime s automatickou přehazovačkou. O přehazování se stará elektronika, která je napájena skrze dynamo v přední vidlici.
Pod sedlem najdete velký úložný prostor například pro hudební přehrávač. Kolo je k dispozici v několika barevných provedeních a cenách od 500 do 580 dolarů (asi 11 000 Kč). Tomu říkáme skutečně zelená doprava! Emise nula, ekologie sto.
Hmm, akorat bych na tom nechtel jet dal nez do samosky na nakup
ja bych to vzal provetrat do vsenor:)