Dobrý den, měl bych dotaz kolik váží Specialized epic pro 2018. Na internetu jsem našel něco okolo 11 kg a to se mi zdá dost. Předem děkuji za odpovědi.
Dobrý den, měl bych dotaz kolik váží Specialized epic pro 2018. Na internetu jsem našel něco okolo 11 kg a to se mi zdá dost. Předem děkuji za odpovědi.
Velikost je poměrně zásadní údaj…
Ve velikosti M
Z tebe to leze jak z chlupatý deky. Není epic jako epic ;)
No,předpokládám že se ptáš na hlínu.
Mám 2019 v M a váží cca 11,8kg.
Není to těžké kolo,když ho dáš na bezduše tak jsi na cca 11,5kg.Jenže pak přidáš pedály,košík,tacháč atd.
Pocitově i výsledkově to je rychlé kolo a že by nějak moc vážilo bych neřekl ani náhodou.
No myslel jsem epic pro tedy karbon, ale když hlína váží 11,8 tak by to v tom karbonu mohlo jít pod těch 11 v M.
Jinak vím že ta hlína je novější model 2019
Jo, to tak bude
Hlinikovej kokpit, relativně těžké zaplety, 12sp sada a k tomu brain.
Se vsim bude pres 11,5 si myslim urcite
Tak záleží kolik vazej ty záplety. Ale že by řidítka, sedlovka a kola daly kilo proti mému epicovi? GX v 11sp váží stejně jako XO EAGLE a já mám navíc relativně těžké pláště a jsem na nejakejch 10,3 kg.
Aha, tak to ma lepsi zaplety nez expert tak mezi 11,1 – 11,4 bys mel i s pedaly a druhym kosikem podle laku
Stejně je to vtipný, jak je kolo skoro za 200 litru těžký. Ty naše hajtry nejsou tak napáděný, jsou za zlomek ceny, ale vážej o dost méně.
Ona ta hmotnost neni vše. Je to oblíbený protože je to jedno číslo který se snadno porovnává ale to je tak všechno.
+1, něco jako megapixely u foťáků…
A co je na tom pro epicu tak super dobré, že ho mám chtít tak „těžkej“ (nemyslím si, ze 11kg je hodně, ale za 200 litrů…)
Já nemluvím o tom, ze si nedáš teleskop, protože je moc těžkej, nebo dáš 250g ráfky s dvaceti 1,6 dratama a nahodis 500g pláště.
Hmotnost bych neřešil, tohle kolo jednoznačně vylučuje poruchovej brain.
Epic s-works M 2019 s pedálama, Fast track 2,1 asi i bez tmelu a bez toho orig. nářadí, vše bez úprav 8,575 Kg.
Na HTčko se nikdo neptal.
Nespecifikoval to. Z dotazu to nevyplývá.
Ale vyplývá. Je Epic a Epic Hardtail.
Váha je přeceňovanej a do velký míry nepodstatnej údaj… Ale na machrování na netu samozřejmě dobrý.
Kromě váhy jezdce, ta je naopak dost podstatná ;)
Jak pro koho :D
Třeba pro mě je 10 kg kolo, jako kdybys ty měl 15 kg kolo (když se jede do kopce), takže když budu mít výrazněji těžší kolo, už jsem docela ve znatelný nevýhodě.
Ale to, že 90kg typani řešej každej gram, to je diagnóza.
Jako už nemám těch 62 kg ze svejch vrchařskejch let, ale zas tak hrozný to se mnou ještě není :)).
Myslel jsem to jinak, váha je jen jeden z mnoha parametrů, co při jízdě hrajou roli. A i pokud bys zanedbal všechno ostatní, tak 1 kg rozdílu kola udělá rozdíl v řádu jednotek vteřin na hodině. Jasně, pokud jde o bednu, může to být klíčový… Na hobby ježdění to poznáš akorát když neseš kolo po schodech.
Vsak to neberu, šetřit hmotnost na úkor funkcnosti je blbost, ale zrovna ten epic pro si ty gramy a za ty prachy moc neobhájí. 22mm ráfky, přitom kola docela tezky, hliník rodla, hliník sedlovka, tohle jediné dela ten rozdíl.
Spešly krom Sworks a Expert verzí se nikdy moc nevyplatí.
Nějakej se prej už válí ve frontě :)). Až sem dám jeho váhu, to se teprve lidi poserou :D.
Ale.
Nedavno se tam stavěl perleťovej Sworks na AXS, Biturbo RS a Syncros kombo kokpitu. Hezkej kousek.
Proti tomu to moje bude socka verze :))
Hele S4, nebude ti to velký? :D Já bych šel do S3 a to jsem asi o chlup větší.
183 cm, zvazoval jsem mezi S3 a S4, vsichni doporucovali S4 a kdyz jsem mel testovacku, tak se mi na tom jezdilo fajn… Je to mega dlouhy, ale to je prej ted moderni :))
Testovačka… Epic… S4…
Něco tu nesedí.
Epic? No fuj… Bych musel makat do kopce.
Ono asi fakt hodně záleží kolik vážíš ty (tzn. jakou gramařinu to pod tebou snese) a jaký mstylem jezdíš.
Já bych třeba ještě docela levně mohl jít s půl kilem dolů, ale nechci. Vím, že by to pode mnou nemuselo vydržet. (74 Kg, nic moc technika…takže občas něco vymetu)