Zdravím všechny bikery a rád bych se zeptal, zda tady někdo nejezdí vidlici DT Swiss XRC, zkušenosti nebo doporučení. Díky za komentáře.
Zdravím všechny bikery a rád bych se zeptal, zda tady někdo nejezdí vidlici DT Swiss XRC, zkušenosti nebo doporučení. Díky za komentáře.
Tady si zadej XRC a uvidíš lidi co jí maj na kole…se jich zeptej… http://www.bike-forum.cz/…edavani.html
Řeším obdobný problém. Nějaké zkušenosti s DT SWISS XMM 100 29er ? Jak si vede v porovnání s Rebou? Cenu neřeším, je v rámci kola .
Jak je to se servisem vidlí DT-SWISS? Jsou drahé náhradní díly? Například při porovnání RS REBA?
servis v podstatě jen Bottico, jinak to moc jinde neumí, díly jsou +/- podobně
Sice vidím že nemáš stejný model, ale lze udělat nějaké kvalitativní srovnání s Rockshoxem?
Osobně uvažuju model XMM 100 29.
nevim co chceš srovnávat, mám XMC 100 2009 proti Sidu, nebo Rebě horší citlivost, ve zdvihu už funguje dobře vyhovuje mě způsob zamykání/snižování zatím spokojenost
DT SWISS určitě ti doporučím teď ji jezdím ;-).
koukám že máš pevnou osu :-/
Ta na tom kole co zvaqžuju já má standard 9mm QR.
než teda tu meridu tak bych šel do canyonu
v černé už nejsou ale 2013 budou za stejne ceny..
čau, jezdím ji druhým rokem, najeto okolo 5500km a vidlice no, mám smíšené pocity, větší rázy pobere s přehledem, ale nějakou extra citlivost u ní nehledej, je spíš taková gumovější..na druhou stranu, zrychlení tě popadne za dech, to kolo fakt jede(ikdyž na tom má samozdřejmě hlavní podíl rám a kola) tak ta váha jde znát, zas v prudkých kopcích to jde lehce na zadek :D…jinak co servis, minulou sezonu v botiku za nějakých ± 1600 a tento rok u Milana za 500 a výsledek…za méně peněz více muziky, vidlice se stala o dost cilivější, ale zase se trochu houpala, což na celodenní vyjíždky možná dobrý ale na závody ne, tak ji mám trochu přefouklou(s tím také může souviset ta větší gumovost) a jinak nějaké fámy o kroucení atd. nejsou znát a to mám 80kg a docela dost agresivní styl jízdy si myslím :))
Nově XMM 100 2010 s pevnou, za mě citlivější než Reba, tuhost výborná /90kg/, chod vyvážený, dobrý systém zamykání a snížení zdvihu. Dobrá vidlice.
snížení zdvihu u 100mm vidle? To fakt má?
joo.
Ano má. Ale jen ve verzi Dual shot (open – climb mode – closed).
http://twentynineinches.com/…impressions/
Single shot verze nemaji „climb mode“.
Jak se vám pracuje se zámkem vidlice?
http://singletrack.competitor.com/…lockout2.jpg
Zamknuti je OK, ale jak pohodlne odemknout aniz bych poutel riditka jsem neprisel.
Pohoda, místo palcem dolů das jen na horu ;-). Tam je nejaky duvod poustet riditka?.
No spodem pod riditky to snad ani nejde, a vrchem tam mam pocit nedosahnu, navic bez protiuchopu palcem riditka drzis jen napul… :-)
Zdravím chtěl bych se zeptat na vidlice XMM 140 a EXM 150 – nejsem si jist jejich přesným zaměřením – někde u XMM píšou, že je na XC někde, že na AM a u EXM se píše AM a EN. Váhově jsou na tom stejně pokud mají 15mm osu – materiál noh by měl být stejný tak mě napadá, že rozdíl a tím jiné udávané zaměření je jen ve zdvihu a ve ,,funkcích,, ? Vidlici vybírám na AM zdvih 140 by mi stačil a 150 jako max. Další co jezdím je XC – výletním tempem takže v prví řadě mi jde o to AM a aby se vidlice dala snížit na zdvih kolem 100 mm.
Jaká z těch 2 bude tedy vhodnější a jsou na tom co se odolnosti noh týče stejně? Díky.
XMM měli dřív nižší zdvihy je to vidlice odolnější XC vidlice
ale máš pravdu je to hodně podobné EXM.
v podstatě je asi jediný rozdíl v tlumení odolnost a tuhost i váha jsou +/- srovnatelné, proč to tak u DT udělali taky moc nechápu
ještě doplním snížené DT moc nepruží, takže je to opravdu jen do výjezdů na trválé použití to moc není
Potvrzuji, při snížení vidle celkem dost ztuhne. Používám to do prudkejch stojek.
Já do dlouhých výjezdů, i na asfalt…
Jinak EXM 150 mi skvěle vyhovuje tuhostí, vahou i fcí.
Taky mám EXM 150 a nad míru spokojen. Snížení je paráda a na asfaltu vidlici „zamykám“ otočením kolečka odskoku na max. A co se citlivosti týče, tak z mého pocitu luxus.
jak je na tom s citlivosti tvoje DT? predpokladam, ze byla v TT? Diky…
Vzdycky se mi libila obracena podkova a DT a LV patri porste k sobe, ale obavam se, ze bych si oproti RVL pohorsil…
nemám potřebu ji řešit v TT, navíc to byla taková nouzová náhrada která na LV zůstala.
píše to někde nademnou i Scoty, myslím že proti RVL nebude citlivost nijak horší
Mám XMM140 na biku se 140mm zdvihu. Mám s 15mm osou, nějaký kroucení nepozoruju, tuhá je dost. Snižování funguje dobře (mám ovládání z korunky). Chod se mi jeví jako výborný. Je citlivá a ke konci zdvihu progresivnější.
Chlapi díky – našel sem katalog DT a tam tedy krom toho, že materiály sou stejné a váha se liší asi o 25g což bude jiným zdvihem tak:
XMM 140 řadí jejich systémem na XC allround a All mountain/Trail jako nejlepší 4 dílky, následuje Marathon 3 dílky a pak XC race s Enduro po 2 dílcích.
EXM 150 má XC race a XC allround 0 dílků, Marathon 3 dílky a All mountain/Trail plus Enduro po 4 dílcích.
Z tohoto by pro mé AM + XC vycházela tedy lépe ta XMM 140 – mám raději jezdivější posed což by 140mm bylo vhodnější. Jinak jestli je schozená taková tvrdší jak tu zaznělo tak to mi vůbec nevadí, naopak na XC a silnici to bude fajn – ještě sem koukal XMM má narozdíl od EXM uzamikání což by se taky šiklo třeba na tu silnici.
Děkuji všem kdyby ještě někdo napsal nějaké zkušenosti, vychytávky, rady ahledně těchto vidlic budu rád – třeba servis pokud někdo dělá doma a td. Děkuji.
Zdravim. Tak som po zime vytiahol bajka s vidlou dt swiss XRM 100 (rocna s asi 500 km) a vsimol som si, ze pri zamknuti ide asi do 1/4 ponoru. Pricom lock bol na konci sezony uplne do tvrda. Bajk mi visel na stene, nevsimol som si ziaden vyteceny olej a nechal som vidlu poriadne prepruzit aby olej stiekol, ale stale je to rovnake. Nestretli ste sa niekto s tym?
a na te stene ti visel v jake poloze?
Za predne kolo za hak na strope, takze pod uhlom 90 stupnov. Ale uz je 3 dni v normalnej polohe, vidla poriadne prepruzena a stale je to rovnake.
projeď ji, pokud se to nezlepší tak bohužel servis, prostě ten olej protekl někam jinam
pokud ti vsechen vzduch probublal v patrone do druhe komory, tak to trva nejakou dobu nez se zase vsechen probubla zpatky, protoze olej se napeni hned pri prvnim propruzeni, vzduch se rozmelni a misto aby probublal do locku tak se drzi v oleji. Ale muze to byt horsi a bude to potrebovat servis, dej tomu jeste par vyjizdek a uvidis.
Ako to prosím ťa nakoniec dopadlo? Mám podobný problém s tou istou vidlou. Keď dám lock, tak trošku pruží a pri zníženi na výjazd to nedrží (nezníži, ale pruží). Dík!
Zdravim, rad bych navazal na tuto diskuzi. Mam ted na kole RS Rebu a chtel bych ho vymenit za Supa prave s vidli DT Swiss XMM 100 OPM. No a zajima me jestli si polepsim, jeste sem ji v ruce nemel,proto to nemohu posoudit, zkouset budu az pred nakupem.
Takze me zajima jak je citliva, jestli dokaze treba lepe hladit nerovnosti nez Reba a celkove schopnosti v xc terenu. Diky
Anebo je lepsi jedine Foxka, kterou vsichni chvali?
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti se servisem patrony u Dt Swiss rxc 100 rl? Olej jsem vyměnil, lock funguje, ale aby lock fungoval musím pridrzet páčku. Nevím jestli ještě prilit olej, nebo je je problém dálkové locku. Ale před tím fungoval. Díky