Zdar lidičky,
prosím, v jakém intervalu servisujete vidlici FOX… kde a za jaký peníz…
Díky !
Zdar lidičky,
prosím, v jakém intervalu servisujete vidlici FOX… kde a za jaký peníz…
Díky !
Fox je sracka a i kdyz to budes servisovat porad jak vzteklej tak se ti bude srat a skonci to tim ze si poridis neco jinyho.
No docela odvazny tvrzeni… ja Foxe servisuju jednou za rok a zatim zadny problem… rekl bych, ze je to minimalne stejny drzak, jako RS.
Hm, a kde to prosím servisuješ ? a krom prachovek a oleje byl na ní nějaký problém ? ?
No koukam ze mas „malou“ foxku, ty zas tak zly nejsou, ta rok vydrzela. Ale F40 nikdy vice…
Doporučuji co nejdříve vyhledat psychiatrickou ambulanci. Jinak se to už bude jen zhoršovat. :-D
Hele ok, uz jsem se srovnal, uz mam vsude RS :-)
Fox je dokonala simbioza kvality,tak jako vsechny vidle,ktere za neco stoji,dnes uz vylozene neni spatny kousek,pokud nestoji 2tisice…
máš dvě možnosti:
bud pošleš vidli do autorizovanýho servisu a zaplatíš cca 1500
nebo
si uděláš servis sám a máš to za pár korun.Myslím Tím jednou za rok rozebrat ,vyčistit a vyměnit olej.V případě poruchy Tě ale servis u Švece nemine.
Pokud ji mas v zaruce, tak je nejlepsi ji jednou za rok poslat do cyklosvec (Pisek) na repas… cena kolem 2 az 2.5k.
budu s Tebou polemizovat,záleží kolik a v jákém prostředí na kole ujedeš,ale dělat ročně repas je blbost a vyhozené prachy.Sám mám vidli 3 roky a jen kontrola a popřípadě výměna oleje.
mas pravdu – ja totiz repas beru jako vymenu oleje a prachovek :) Vymena tesneni je asi opravdu zbytecna, pokud se dobre stara o prachovky / olej…
Kazdopadne ten rocni interval je v mem pripade idealni… takovej ritual
tak to budeš muset polemizovat se záručníma podmínkama fox.
Hodně štěstí.
To máš skoro stejný jako v Auto průmyslu .Prodejce Ti dá 5 let záruku na to abys tam 5 let musel jezdit měnit olej jinak přijdeš o záruku ale Ty jsi schopen ten olej vyměnit za třetinovou cenu při použití naprosto stejného značkového oleje.
ale to já vím.
to ty jsi polemizoval :-)
v praze dělá servis fox Krab cycles(tam chodím já) a bikelive
ještě to dělá Cykloadam
Loni Švec, celou sezonu vidle i tlunič fungovaly a neušly, takže letos jen bikelive, a přišti rok zase Švec. Ujel jsem tak 2,5k (těžko říct) spíš terénem.
Viděl bych to opravdu po cca 4000 km na výměnu oleje a vyčištění a to zvládneš podle youtubu a ivela sám. Před nedávnem jsem to taky zkusil a pohoda. Víc bych to neřešil. Tlumák jsem ale raději poslal do Bikelive-u.
No a já po 3 letech co jsem na tlunák nesáh koupil těsnění za 250 a vyměnil podle návodu z Youtube sám.
No já taky koukal na youtube, jak je to jednoduché :-) Ale tak nějak jsem potřeboval i nové futra, vložku (+ těsnění + olej), tak jsem to tam poslal a měl jsem klid… Za práci jsem dal 336 Kč (+70 Kč za poštu).
Zdravím, nevíte někdo, jestli se dají někde v Ostravě/Havířově koupit stíráky na Foxe 32mm?
Přiživím se, dá se někde (nejlépe v Ově) koupit Fox replacement kit (molitany, stíráky, oleje, gufera, o-kroužky). Nebo aspoň ten olej a molitany (a tekutina na molitany)?:)
Ja nakonec bral od jinud, ale servis Foxek delaji v Maxcursoru, tak jim zkus zavolat.
Pokud to mají na chainu, nebo na nějakém německém bikeshopu, tak to problém nebude:). Já jen, že jsem to nikde nenašel (respektive nevím jak se ten kit přesně jmenuje).
Múže někdo poradit? Silou se mi to rvát nechce – http://www.bike-forum.cz/…l-36346.html
Tak jsem byl překvapenej jak byla uvnitř vidle po cca 4000 km čistá. Pod stírací břity se skoro nic nedostalo a molitany skoro jako nové. Vnitřek taktéž.
Překvapilo mě množství oleje, které nesouhlasilo s nějakou tabulkou co jsem kdysi někde našel.
V noze s tlumením jsem měl 120 ml oleje+ to co zbylo na stěnách a v tlumicí patroně, takže doplním asi 140 ml
v té druhé s negativkou bylo 30 ml.
Kopil jsem kolo cube ltd race a mám tam foxku (Fox Evolution 32 Float RL, 100mm, Lockout). Je možné tak jak u epicona nalít na pístek trochu oleje? Jak je ale řešená vnitřně nevím.
Nemáte odkaz na ty videa z youtube?
Díky za odpověď
Potřebuju vyměnit stíráky na F120. Budu dávat origo FOX pro 2012 od SKF.
Než se do toho pustím, pár otázek:
Potrebujes olej, naradi, a krapet vazeliny.
Zadne okrouzky nepotrebujes, jestli ti nikde netece.
Nejakou ridkou bez obsahu lithia (silikonovou treba). Nasel jsem dokonce na strankach Foxe, ze ty SKF jenom namocili od oleje a nemazali nicim.
Jako okrouzky na tlumici bys chtel mazat?
Když šroubuješ celou tlumící jednotku do vnitřní nohy, tak ona má nahoře o-kroužek. Oni to v „manuálu“=http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/F-Series/F100RLC_F80RLC.htm taky trochu mažou, tak jsem si chtěl ujistit, že tam nedám nějakou nevhodnou, protože jen kvůli tomu se mi další vazelínu kupovat nechce.
Tohle bych vubec neresil…
Hele, ještě dummy otázka :)
Do vidlice patří FOX 10wt olej. Já mám doma pixlu 5W oleje.
Ten je v podstatě řidčí, takže by se zvýšila pravděpodobnost, že to stíráky nepoberou, ne? Nemá někdo zkušenost zda to nebude mít jiný neblahý vliv?
Stíráky jej dle mě poberou v pohodě. Jen tlumení bude slabší, takže jej budeš muset o chlup přítáhnout.
A jak bude přitahovat HS expanzi?
Tlumeni nebude slabsi, ale nebude to tlumit vubec. Nevim jak teda u F120, ale u RC2 patrony je expanzni tlumic tak mrnavy, ze i se 7,5 to netlumilo vubec… Jakakoliv zmena je tam hodne znat pri tom prutoku malych objemu…
OK, v tom případě to nebudu riskovat. Díky za info.
podělíš se kde jsi to kupoval a na kolik to přišlo ?