Zdravim,
kratky dotaz, kde dat vidlici FOX k servisu v Ostrave ?
Michael.
Zdravim,
kratky dotaz, kde dat vidlici FOX k servisu v Ostrave ?
Michael.
Jsi z Ostravy, takže do Maxcursoru.
vím, že to tady nedávno bylo, ale nějaké ucelené odpovědi jsem tam nenašel… jste si jistí tím max cursorem, dával už tam někdo foxku servisovat, mám ny mysli běžné úkony jako výměna oleje apod… v poslední době jsem slyšel dost negativních ohlasů na maxcursor, ale nechce se mi to posílat do švece, přeci jenom je lepší to donést do maxcursoru, než to balit a posílat přes celou republiku ke švecovi…
poslat švecovi do písku? Zvlášť jestli byla naposledy servisovaná před delší dobou
já ji mám od června, najeto cca 2500km…
záleží jak moc chceš utratit a jakou chceš záruku. já mám se švecem dobré zkušenosti, ale není levný. na druhou stranu provede komplet repasi, takže z mého pohledu snižuje pravděpodobnost, že ti vidle přestane fungovat resp. začne třeba téct v průběhu další sezóny
takže říkáš, že nejlepší poslat ke švecovi jo? Na kolik to tak přijde, kompletní repas? A jak to vůbec funguje? Vezmeš vidlu, zabalíš, zavoláš, že posíláš vidlu a oni ti řeknou, kolik peněz máš poslat na jaký účet, nebo jak?
Švec je oficielně jediný autorizovaný servis, a současně dovozce takže tam špatně neuděláš.
dražší nijak výrazně není, cena trochu roste protože dělají opravdu komplet vše co je Foxem při servisu předepsané.
zabalíš pošleš, dovnitř popis případných problémů + adresu zpět.
zavolat můžeš, ale je to vcelku zbytečné.
vidle ti dorazí zpět na dobírku
aha díky, už je mi to jasnější:-) na kolik vyjde komplet repas náhodou nevíš? a jak jim to dlouho trvá…cca?
do týdne bys ji mohl mít zpět, cenu ti přesně neřeknu, ale tuším mají ceník servisu někde na stránkách
Ceník mají online, posledně jsem platil možná 3.5k, teď by to mohlo být relativně rychle, repas do tří dnů
omg 3,5k??? myslíš, že je to nutné ji tam posílat po 2500km?? :D
to nebyl běžný servis, asi i nějaká oprava – ten je někde kolem 2000kč
no to už zní trochu lépe, zkusím zavolat a zeptám se…pak to tu napíšu
Asi před 3mi roky mě komplet servis stál 2500kč. Ona cena práce byla kolem 500kč, zbytek narostl za jednotlivé sady těsnění a oleje.
Můžu se doma podívat na faktury. Měl jsem tam vidli a float s brainem, takže možná si to blbě pamatuju a tohle byla cenovka za oba kusy.
Každopádně poslední servis byl levnější než předposlední, protože díly šly dolů.
Mrkni na ten ceník co maj online.
To je na tobě. To musíš vědět sám jak moc si koupal v blátě a jestli se ti vyplatí pravidelně servisovat a předcházet problémům, nebo jezdit co to dá a pak za čas koupit rovnou novou. Když se podívám na ofiko ceník novejch vidlí u Švece tak mi těch 3,5 za servis příde adekvátní k tomu, že ta vidle stojí u něj 25 a víc. Jinak jeden z důvodů proč bych Foxe nikdy nechtěl, no.
tzn za 10 000km bez servisu mas fungl novou vidlici… pak teda jestli se vyplati vidlu posilat nekde na servis nebo po 5000km obetujes hodku casu vymenis olej sam a neresis :)
To by se mu taky mohla vrátit v horším stavu, než odešla…
mluvíš z vlastní zkušenosti? nechceš to trochu rozvést?
Naštěstí ne přímo z vlastní, ale vím o jedný, co se k nim posílala preventivně a po výměně stíráků od nich tekla. Tak se vyměnily znovu jinde a už byla v pohodě. Moje naštěstí od nich bez problémů. Ale já to tam posílal protože jsem měl od nich servis zdarma a potřeboval jsem vyměnit páčku lockoutu. Jinak ale jde hlavně o to, že si za výměnu stíráků a oleje naúčtujou 2 litry + poštu (teď nevím, jak to je u těch novejch FIT, tam možná ani ten olej nemusí měnit), což se dá udělat ve většině lepších servisů za míň a nemyslím, že by to u Švece udělali nějak kvalitnějš, spíš naopak.
Chyba se muze stat vsude, zalezi, jak se pak k ni postavi. FIT patrony mely Foxky odjakziva, jenom pak zacli delat i levnejsi open btaht, tak zacali FIT velmi reklamovat :-) Olej se samozrejme meni vsude, zaroven s tesnenim
Jestli mi měnili těsnění, tak mi ho v pytlíku neposlali. Nebo rozhodně neměnili všechno, když tak koukám na tu fotku sady těsnění na jejich stránkách.
nebudu zakladat nove vlakno,ale zeptam se tady, myslite, ze ma smysl neco delat s tou vidli kdyz je koupena letos v breznu, najeto asi 1500 km a blato a vodu to snad ani nevidelo? vyplati se to??? respektive co s tim oni udelaji? dik
Minimálně servis dolních nohou se vyplatí, pokud sis ho nedělal sám
podle mne by ještě rok ustála (mažeš silikonem?), ale třeba kdybych chtěl jet v létě na cyklodovolenou do ciziny, tak by mně to riziko (že z ní začne někde v Norsku téct olej) zase za ty ušetřené prachy nestálo.
P.S. děláte někdo to, že jednou dvakrát za zimu obratíte kolo vzhůru nohama aby se olej dostal na všechny těsnící kroužky? Někde jsem četl že to doporučovali proti jejich vysychání – je to vhodné?
Nevim, nedelam, maximalne ji projedu, nebo aspon propruzim, jak uz zacinam byt lacny po kole :o)
Co to je servis dolních nohou?
Po 2000km? :D To se u Foxe teprve pořádně zajedou stíráky… Mi fakt přijde, že tu všichni preventivně rozebíraj i to, co funguje a pak se diví, že se to sype…
To se zajedou, ale že je pod nimi bordel který je třeba odtranit a že když vyměníš mazací olej tak to chodí lépe je prostě fakt. Oni ty servisní intervaly nepíšou úplně pro nic za nic. Ale každý ať si se svým kolem dělá co chce.
Za 2k km se tam skoro žádnej bordel nestihne dostat, pokud nejsi masochista, co jezdí jenom v bahně.
Ono treba loni do konce cervence ani jine podminky v Beskydech nebyly… Takze to uz muze pro nektere jedince byt mraky kilaku v blate. Samozrejme pokud ma nekdo fobii z blata, tak to pochopit nemuze :-)
Jo, fóbie z bláta, to jsem přesně já :). To přesně vysvětluje, proč mi ta vidlice funguje i když do ní pořád nelezu…
Kdyz jezdis casto v bordelu je to vhodnejsi i casteji. Stiraky samosebou nemusis menit, ale aspon jednou za sezonu si vidle rozborku urcite zaslouzi. To nemluvim o tom, jak se zvetsi citlivost po znovupromazani stiraku a spol…
Nutnost pravidelnější péče se ještě násobí v případě že vlastníš Talas a chceš zachovat slušný odtrh.
I častěji? Jakože bych v sezóně rozebíral vidli jednou do měsíce? :D Mi fakt přijde, že na BF nikdo nejezdí, protože čas tráví rozebíráním fungujících komponentů (nábojů, pružení) a nesmyslnou starostí o řetěz (pračky, máchání ve flašce s naftou) atp. :D
Samozrejme ne jedno za mesic… Minimalne jednou tydne! Delej si jak chces…
Tak to ber tak že každý má kolo k něčemu jinému – někdo na něm jezdí, někdo ho rozebírá. Důležité je že to člověku dělá radost. Teď vážně – nemá smysl o tom polemizovat, i to prosté měření odtrhu na váze ukáže zlepšení odtrhu po výměně oleje a promazání stíráků. Ale jak píšu výše- je každého věc co si na kole dělá a jak se o něj stará.
Stíráky se daj promazat i bez toho, aby člověk musel rozebírat vidli… Ono pokud člověk tu vidli po vyjížďce čistí, tak se ten bordel dovnitř nestihne dostat.
By me zajimalo, jak promazes prostor mezi brity? :-)
A ja nerikam, ze se tam nejaky extremni bordel dostane, ale vetsinou to je kvuli prevenci… (ikdyz jsem teda videl, jak borci po jednom extremnim Krali Sumavy vylivali z vidli vodu :-D)
Připojuji se s dotazem – Můžete někdo doporučit, kde dobře a levně servisovat FOXku v Plzni? Posílat ji nikam nechci, s tím, že přijdu o záruku jsem smířen. Funguje v pohodě, ale už má najeto 5000 km a na servisu ještě nebyla.
Případně jaké máte zkušnosti s domácím servisem, je na tom něco, co by se dalo lehce zmršit? :)
Vozime ji do bikelive, kamos jezdi denne do prace do Prahy a maka kousek od nich.
Pristi tejden tam poveze muj ram a kamosovi vidli a tlumic, tak muze vzit i tvoji ;-).
Kdyztak email…
A na kolik tam orientačně vychází servis? Podle webu vypadaj, že tomu rozumí, ale zas je mi blbý posílat vidli po někom přes někoho… to už je skoro stejný jako poslat to do Písku :) Každopádně díky za nabídku, ještě se poptám a kdyžtak se ozvu.
je to samozřejmě tvoje volba ,ale ja se posilani vidle a tlumaku do Písku poštou nebojím balik pojistim na maximalni částku a pokud se nekde ztrati což nepredpokladam mam to zaplaceny. Krom toho jak jsem psal je to ofiko servis .. nic proti Bike Live ja mam jen ty lepsi zkusenosti i kdyz Reverba mi tam servisovali na 3× nutno říct že za jednu cenu ale Deekay by mohl vypravet jak mu zhuntovali nohu vidle :(
Nic proti Pisku, jenom reaguju na to o pojisteni:
precti si poradne jak se u posty uplatnuje pojistne plneni, abys nebyl zklamanej.
Obavam se ze „pojistil jsem to na 5 tis, kdyz to znicej/ztratej daj mi 5 tis.“ se konat nebude…
mě zničili zboží v baliku za 17t a 17t sem dostal, balik byl pojištěny dostatečně, škoda doložena fakturou za zboží – to bylo teda nové
tak jsem volal na infolinku cesky pošty a moc novýho jsem se nedozvědel :( pokud doložíš že jsi si tu poslanu vec skutečne koupil a za kolik tak nahradu plni, ale slečna mi nebyla schopna říci zda to bude skutečne ta suma uvedena na baliku:(((
doložit fakturu přece problem není :D
to neni, ale oni ti nemusi zaplatit přesnou častku za který jsi to zboží koupil a to jeste zjištuji
jasné , ale to bych neřešil
no ja celkem jo pokud se balik ztratí a ja uvedu hodnotu 50.000,– a oni mi vrati třeba 20.000,– tak za to si novýho Vana s DHX 5.0 nepořídím :(
A jak je to pak s dokazováním ceny komponentu (tlumič, vidlice), který byl součástí koupeného biku (od nějž má člověk fakturu)?
:D super dotaz – přemýšlej
Ja to vozim na Slovensko do oficialniho servisu Fox (Slovkolex, p. Satka), sidli v Dubnici a to mam jako zlinak celkem blizko :-)
Cena kompletni vymeny VSECH tesneni a oleje cca 1.400,– Kc.
Ja to vozim na Slovensko do oficialniho servisu Fox (Slovkolex, p. Satka), sidli v Dubnici a to mam jako zlinak celkem blizko :-)
Cena kompletni vymeny VSECH tesneni a oleje cca 1.400,– Kc.
jen se pridam
Mam nove kolo, Fox float, najeto 500 km, ma se to servisovat? To same Fox tlumic. Mam pocit, ze vidlice by mela jit na servis kazdy rok a tlumic jednou za dva roky? Ted jde o to, jestli tech uprdenych 500 km neco znamena nebo to resit az za rok …
Toho Jekylla jako bych už někde viděl :). Po 500km to tak stříkni olejem na vidle, párkrát propruž, otři hadrem a znova stříkni :). Dávat to na servis jsou vyhozený peníze, u Foxu několik set kilometrů trvá, než se vůbec zajedou stíráky a vidle začne fungovat jak má.
Sudety chatka č. 3 ? ;)
Jojo, to jsem myslel :). Jak tam ty vaše odpružený mrchy překážely, když jsem si chtěl nabít mobil :D.
500 km dej to okamžitě na servis. Když každý rok tak každý rok. Ve vidlici je totiž chemická patrona, která odpočítává čas ± 365dní a pokud se neudělá servis tak začne vidlice téct a dělat problémy. Bohužel na vidlici není blikající kontrolka klíče servisu na upozornění jako v autě.
Co myslíš, že dělají s koly které mají na krámě a co je letos neprodali. I když neujeli ani kilometr a jsou za výlohou a v teple musí se udělat servis vidlice a tlumiče, protože to tak FOX má napsané a Cyklošvec by musel propustit Frantu a Tondu.
Ať nezakládám nové vlákno.
Nemáte někdo zkušenost se servisem vidlic u bezvakolo.cz v
Ostravě?
Nemám. V Ostravě dávali lidi Foxky do MaxCursoru.
To jsem čet,ale 100% spokojenost tam nebyla…
To není nikde…
100% spokojenost? Leda když si uděláš servis sám.
Doporučuji Kamila z Havířova, kgbike.cz
To je blbý, ale klidně dám za Kamila ruku do ohně.
Je pečlivej, tlumiče a vidle umí velmi dobře.
Kamil na mě působil dobře a jeho zkušenosti nerozporuji. Vidle po servisu chodí výborně, ale otazník v hlavě prostě je.
I proto jsme se dohodli, že si vše předáme příště raději osobně, než přes nějakého prostředníka.
Já když posílal tlumák, tak mě taky jímala hrůza :-/
teď jsem koukal na jeho stránky a dozvěděl se, že je autorizovaný/jediný servis X-Fusion v ČR. Mojekolo.cz už ukončilo spolupráci s X-Fusionem. Takže pro těsnění do Havířova.
taktak
Díky,zkusím mu napsat…
Tak domluveno v kgbike,pak dám vědět…
Tak zatim spokojenost ukrutna.
Fčera sem vidlu odsmykal do haviřova a dneska sem ju vyzvednul.
Ezli aj tak bude chodit,jak rychle byla oservisovana,tak sem vysmaty…
Co s ni dělal a na kolik to vyšlo?
Krom vyměny stiraku,komplet servis.
919 kč.
jak píše wilda81 – nejlepší je si to oservosivat sám. já jsem taky kdysi hodně řešil kam dát na servis foxku, ale nakonec jsem si vše potřebné nastudoval na netu, zhédl, nějaké videa, nakoupil co jsem potřeboval a vrhnul jsem se na to sám, stačí mít dobrý vercajk, trochu zručnosti, internet po ruce a jde to samo. Takhle to mám za hodinu hotové a vím, že je všechno ok a ten pocit když to dáš dokupy, vše funguje jak má a v peněžence tě hřejou ušetřené peníze co bys vyplázl za servis je k nezaplacení, to mi věř :-)
a tvuj cas je zadarmo?:) ustrene penize jsou to jen jako.. ale hrejivy pocit mam vzdy taky:))
rozhodně mám kolo nepojízdné nesrovnatelně kratší dobu, než by strávilo v servisu
tak kdyz uz to delam, tak vzdy mimo sezonu, takze no problem…
Právě jsem dostal zpět z BikeLive Praha svůj tlumič Fox. Servis v pohodě, a za polovinu jak od Švece z Písku.
Otázka je proč asi :)
A měnili tam i něco jiného než jenom olej? :-)
Zdar,
Pročetl jsem tu spoustu topicu a zda se, že na FOX je tu jen Švec. Nemáte někdo doporučení na autorizak FOXu někde v Brně, případně směrem jiho východ
jediný autorizovaný servis je Švec
Jak píše kubad. Jediný autorizovaný servis je cyklo Švec.
jinak zkus tady – http://www.kgbike.cz/
Máš osobní zkušenost s tímto servisem? Je to kluk z Havířova, pokud by fakt byl dobrý, tak by to byla pecka…
výborný servis
Jo, je OK.
Mám. Práce i rychlost ok, ale předejte si vše z ruky do ruky. Mě se kdysi vrátila skoro nová vidlice poškrábaná. Bohužel to šlo přes servis, tak těžko soudit kde se to stalo…
jojo, je nejlepší :-)
No nepotěšili jste mě. Pokusim se to objednat na určitý den a co nejvíc servis uspíšit.
Jak to funguje u noveho kola pls? Mam standardni zaruku 2 roky, ale presto mam vozit vidli na revizi ke Svecovi? Protoze prodejce kol urcite vidlu preventivne resit nebude, pokud funguje. Nebo co mam chtit po prodejci kola v zaruce? Jak casto se vidla servisuje. Dik
Servisni intervaly sou napsane v manualu pripadne na strankach foxu. Jsou trosku nadsazene.
K svecovi bych to nedal ani omylem. Radeji shock therapy v Praze tam mas jistotu ze to neojebou/nedojebou jako u Svece
Akorát pokud chceš dávat na záruční servis, tak jediným autorizovaným servisním centrem je v ČR Cyklo Švec.
*1
Dával si už Marunu k Bartoníčkovi?
To zvládnete doma.
Ahoj,
Je zvládnutelný základní servis u vidlice a tlumiče FOX v domácích podmínkách? Vyčištění, výměna maziva (vzduchová část) Jednou za dva roky repase v servisu. Doma si servisuju Rebu SA, rebu DA a raidona :-) (2× do roka rozeberu, vyčistím, namažu a jezdím). Servisní náklady mám nízké a zvažuju kolo s foxem a mám obavy s komplikací a náklady se servisem. Návod jsem nikde nenašel. Pro RS jsou běžně ke stažení.
FOX 34 Stepcast Performance Elite
FOX FLOAT DPS Performance Elite
ano, není to o nic složitější než RS
Co zkusit web Foxu?