• Crempa

    Zdar, hned na zacatek rikam ze do historie jsem koukal, ale myslim ze v tehle oblasti je ted trosku boom, takze jedno aktualni tematko v te rade offtopicu snad prezije…

    A ted k veci, rad bych se zbavil te svoji suntourky a poridil si novou vidlu, s cenou pocitam kolem 10k.. prvni co vas asi napadne je Reba p**o, jo jasne koukal jsem na ni a proc ne, problem je ten ze se zde dost casto objevuji nazory ze je hodne progresivni a tudiz je to vidle „pro poradnyho chlapa“, ja sem ale tintitko co nejde s vahou nad 70 (v sezone spis tech 65) a tak se bojim abych vyuzil ten zdvih… a novou vidlu se me hned k Milanoj posilat nechce.. takze je ta 29 verze v tomto stejna? resp. lze sehnat v teto cene neco pro me lepsiho?

    diky moc za nazory a omlouvam se za dalsi „vidlatopic“ :-)

    0 0
    • Polka  

      Reba p..o je vidle pro poradnyho chlapa? To slysim poprve, spis ziju v opaku. Taky shanim, RST zatim asi nedorazily :(

      0 0
    • petryk  

      Dneska jsem objednal Surly, pevnou. Nervy si ušetřím určitě, ruce mi uletí možná:)

      0 0
    • Vegan  

      Cau, takze nedavno jsem si koupil Rebu RACE 29" na SUpa 07 a uplna spokojenost. Ted k parametrum, vazim 87–102 kilo jak se zrovna vyspim :D, ale vetsinou okolo 92 a merim 192cm brzdy hydri kotouc 180mm a ted k funkcnosti mel jsem pred tim toru 29" kde mi vadil nizky zdvyh, preci jen teoreticky 80mm realny 69mm me moc neuspokojoval u reby jsem nejdriv vydelal vetsi spacer 20mm a mel jsem 100mm realne vsak 91.5mm podle suplery vydelal jsem tedy aji ten druhy jehoz rozmer je ponekud krkolomny 12mm a mam zdvyh 113mm funkcne jsem na 101mm a razem je to zehlicka jako svine, co se tyce progresivyty u moji vahy tak 1/3 zdvyhu zehli vse 2/3 vyuzivam v plnem spektru pri jizde v terenu 3/3 jsem se dostal jen 1cm pred konec realneho zdvyhu pri skocku, ale verim pri vetsim skoku bych sel jeste niz, ale tuhy a hodne progresivni narust odporu pred dorazem mi hodne vyhovuje, ze se nemusim bat, ze ji nekde tuknu na dno takze realne hodne velka zpokojenost a vaha je take super co me trozku pije krev je foukani negativky na tlak jaky chci se to podari tak na po pate kdyz je dobre.

      PS: kdyz bych ti to nahodou neusnadnil tak se na me nezlob :), ale jsou to asi jedine realne skusenosti z provozu s modelem 08 ktere tu najdes

      0 0
      • bubo  

        Ahoj, zneužiji trochu toto vlákno – mám Rebu 29 Race nově nasazenou na kole a řeším, jak zvýšit zdvih – u vidlice byly 2 spacery přibalené, ale vidle má zřejmě nastavený zdvih 85 mm (vzdálenost od stíráků ke korunce) – kam patří ty dva spacery – do teď jsem předpokládal, že zdvih se zvětšuje odebráním spaceru a ne jejich přidáním. Informace o zdvihu 115 mm je nová – údajně šla REBA 29 nastavit pouze na 85/100 mm – těch 115 s danou progresivitou bych bral – můžeš prosím popsat, jak jj to náročné(foto by nebylo pls?)? PS: ať se vyspím jak chci, pod 95 kg to u mě nespadne :-(

        0 0
        • Vegan  

          nuze narocnost ti nerkenu ja to dal servisakovi sel si na caj vratil jsme se kni a byla rozdelana dva spacery jsme vydelavali ted mam vseho vsudy 4 ty dva jsou tam asi kvuli moznosti si zdvyh nastavyt ciste podle sebe takze kdyz nechas vsechny vydelat dostanes na stejne rozmery jako ja co se tycep rogresivyty je nutne dat do pozitivky o neco mensi tlak a do negativky jeste o neco mene nez mas podle sve vahy a pak chodi celkem dobre ostatne ladit si tlaky v komorach je vecne nekoncici boj :)

          0 0
          • bubo  

            OK, díky za info, trochu váhám, jestli se do toho pustím sám nebo to dám do servisu – tam u toho ale nebudu, takže s těmi spacery to nebudu mít pod kontrolou, co vyndají a co ne… Zatím ji mám nafoukanou podle údajů na vidli – cca 130 psů v obou komorách, ale foukal jsem to jen jednou a pak už jsem tlaky nekontroloval. Postup jsem samozřejmě četl až dávno po foukání vidle, takže teď už vím z BF, že se musí foukat navíckrát, aby to sedělo podle představ. Určitě ale uberu tlak a budu chtít zvýšit zdvih – i kvůli geometrii – dříve jsem měl Suntour 7500, teď s rebou se kolo chová při určitých rychlostech tak nějak divně – nejdřív jakoby nejde utrhnout do zatáčky a pak zase nedrží rovnou stopu – pořád by se naklánělo na stranu… Prostě divný pocit. Doufám, že se změnou zdvihu se kolo trochu natáhne a tenhle stav zmizí…

            0 0
      • Crempa  

        cau, diky moc za vycerpavajici odpoved mas pravdu ze jsi me moc neporadil ale i tak mam aspon obrazek jak se da ta mrska stelovat.. Ze je to dobra vidle vim (sakra aby za 10 klacku nebyla), jen netusim zda je dobra i na tu mou musi vahu…

        Jinak jeste k tomu tlakovani, jak casto to upravujes? Ja mel za to ze to jednou nafouknu jak potrebuju a pak na to nemusim x svihu ani sahnout, uz ted musim kontrolovat milion a jednu vec pred svihem a nerad bych dalsich deset minut tancoval kolem vidle.. :-)

        0 0
        • Vegan  

          no vydlici si prenastavuji podle toho co jdu jet pokud jedu do terenu kde budou vetsi stoupaky trozku nafoukam vic pokud jedu busem navrch a pak se vyradim po hrebenu a cestou dolu tak davam prednost citlivosti a pokud jedu tady po polich tak davam podtlak aby zehlila maximum jelikoz tady nikdy plny zdvyh neviuziji pricems v tomto terenu preferuji pohodli takze ji foukam temer pred kazdou jizdou zvlast, ale jinak never tomu ze by si DUAL-AIR udrzel tlak dele jak tyden nebo dve vyjizdky na udrzeni tlaku je solo air lepsi tady ti vzdy jedna nebo druha komora popusti a pak je to znat na chovani vydlice zatimco u SOLO-AIR te to tak netrapi :)

          0 0
          • MlokCZ  

            Dual air udrží tlak klidně i rok – úplně stejně jako každá jiná funční vzduchová vidlice. Pokud ti nedrží tlak déle jak týden, tak je ve vidlici něco špatně.

            0 0
            • Vegan  

              uchazi mi negativka zkusim ji tedy hodit do servisu diky zap oznatek :)

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.