• motacek

    Ahojte,

    Poservisoval jsem si vidlu RS Revelation RC a po servisu mi nejde do plneho zdvihu.

    Respektive do prvniho zapruzeni je v plnem zdvihu, ale jak jednou propruzim, tak se vzduch prelije do negativky a uz se do plneho zdvihu nedostanu (je cca 15% v SAGu). Tim padem musim zase dofoukat, protoze vzduch z pozitivky se prelil do negativky a nejde zpet.

    Kdyz kolo nazvednu tak vidle vyjede do plneho zdvihu, ale jak polozim, ma zase 15% SAG.

    Pri demontazi vzduchove nohy mi vzdycky ten spodni „seal head“ vystreli = negativka je porad natlakovana.

    Setkal jste se s tim nekdo? Rozborku-zborku jsem delal 3×, uz nevim, co tam udelat jinak…

    0 0
    • Pohys  

      Ahoj. Zní mi to jako by neměl vyrovnané tlaky mezi pozitivní a negativní komorou. Zkus při nafoukávání vždy po 15psi 10–15× zapumpovat zhruba do 30% zdvihu. Tlaky by se měly vyrovnat.

      0 0
        MTBIKER doporučuje
        RockShox pumpa na vidlice/tlumiče, 600 PSI Skladem > 2 ks

        savings RockShox pumpa na vidlice/tlumiče, 600 PSI

        1 019 Kč savings MOC 1 629 Kč

        RockShox Boxxer pumpa na vidlice Skladem > 2 ks

        savings RockShox Boxxer pumpa na vidlice

        1 019 Kč savings MOC 1 709 Kč

        RockShox pumpa na vidlice a tlumiče Skladem 2 ks

        savings RockShox pumpa na vidlice a tlumiče

        759 Kč savings MOC 1 199 Kč

      • motacek  

        Dik za radu, zda se, ze postupne foukani a s tim pumpovani pomohlo. Udelal jsem teda komplet rozborku-zborku, vsechny tesneni sedi jak maji, nikde zadny skrabanec, vse promazano.

        Jedine, co mi jeste nefunguje, je zvysovani komprese a rebound :) . To taky nechapu, protoze pri kontrole otaceni reboundu se posouva pistek nahoru a zmensuje se tim prutok. Stejne tak toceni komprese uzavira ty tri dirky na chargru… kazdopadne to nefunguje. Bohuzel ani nevim, zda to fungovalo pred servisem, protoze tohle kolo pouzivam jen na vozeni prcka…

        0 0
      • Tomcat  

        V manuálu je aspoň 5× přes 50% tvihu pro SoloAir a Debon Air

        0 0
    • novas752  

      Otázkou je, proč se do negativky dostává větší tlak. Neni někde škrábnutý vnitřek nohy? Měnil si těsnění na pístu? Neni náhodou překroucené?

      0 0
      • Tomcat  

        Kámen úrazu je tohle nebo spíš tady . …Pri demontazi vzduchove nohy mi vzdycky ten spodni „seal head“ vystreli = negativka je porad natlakovana…

        RC nemá zvlášť foukací negativku . Takže zalepil to olejem ? nebo to nedokáže nafoukat a udělat „vyrovnání“ tlaků?

        0 0
        • novas752  

          Ne kámen úrazu je v tom že mu leze do negativky moc vzduchu = k „vyrovnání“ dochází i jinde než na vyrovnávacim ďůlku. Je potřeba zjistit proč, něco tam je blbě.

          0 0
          • Tomcat  

            No jenže když jde tolik tlak do téhle negativky měl by jít i ven nebo se to zhoršovat. To …Kdyz kolo nazvednu tak vidle vyjede do plného zdvihu, ale jak položím, ma zase 15% SAG… není klasika když někdo promrdnul tlumák. Plný zdvih používá jako pojem na vysunutí .

            0 0
      • pepek  

        O kroužek je dobrý napřed prohlédnout pod lupou, bývá tam otřep v dělicí rovině, nebo rovnou vytržený materiál.

        1 0
    • Tomcat  

      Jednak 15% sagu není tabulkově správně? Nemělo by to být takhle víc než 10% a méně než 30?

      Má snad to co nazýváte negativka snad svůj vlastní ventilek?

      Ona totiž teoreticky hledáte problém možná někde kde není.

      https://www.sram.com/…-english.pdf

      0 2
      • motacek  

        15% sagu od vahy kola urcite spravne neni. Negativka ventilek nema, je tam drazka ve vnitrni noze na prepousteni vzduchu

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.