• mazzi992

    Ahoj… Prosím o radu. Mám vidlici RS Recon, teď s ní pojedu 3 sezónu. Jde o to, že dříve když jsem ji zamčel ze řídítek tak se skoro nehla, ale teď ji po zamknutí celkem propružím. Zamykání z řídítek chodí pořád stejně, tak nevíte čím to může být??? Díky za každou radu. Jedná se o vzduchovou vidlici.

    0 0
    • allrose  

      co takhle servis?

      0 0
    • mazzi992  

      Jasný počítám s ním… Já jen jestli už to tu někdo řešil nebo měl stejnej problém.

      0 0
      • blue.sun  

        Jo, měl jsem stejný problém. Tak jsem lockout odmontoval a je klid. :-D

        0 0
      • michomin  

        Stalo se mi totéž, pomohla repase vidlice (RS Reba) místo běžného servisu. To víš, gumové součásti vidlice se opotřebovávají.

        0 0
    • MatS  

      Mozna povolilo lanko zamykani vidlice. Zkus rukou otocit koleckem zamykani na vidlici nadoraz a uvidis jak se to chova.

      Nejezdil si v terenu se zamklou? Jakou verzi Recona mas? TK nebo RL?

      0 0
    • mazzi992  

      Ne ne zamykal jsem to jen po asfaltu. Teď jsem to zkoušel zamknout rukou a je to furt stejný… Takze to dam na servis… Vidlice se totiž chova jinak pořád stejně, takze jsem myslel že to ještě není potřeba až jsem si včera všíml toho zamykání. Díky za rady.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • šlapatko  

      Jak píší ostatní. Ideální je udělat celkový servis. Servisní sada cca 450 + tlumící a mazací olej. V servisu cca 1500kc. V domácích podmínkách bych přidal panáka tlumícího oleje a vidlice by zamykala. Tři roky bez servisu je dlouhá doba. Vidlice může být i vydřená.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Metalgirl  

      Ahojte, můžete mi někdo vysvětlit, jak na rebound? Mám tady tu vidlu a dle nastavení na stránkách SRAM tam má být rebound –14 kliků od želvy. No jenže já na té vidli udělám maximálně 5 kliků tam a 5 zpátky, tak kde vzali těch 14 kliků? Děkuji.

      0 0
      • Gwaihir  

        To mě taky zajímá.

        0 0
      • Metalgirl  

        To fakt nikdo neví, jak to s tím reboundem je? Díky.

        0 0
        • MatS  

          Třeba překlep. Důležitější je, jestli rebound (odskok) funguje jak má. Dej na zajíce, zvedni přední kolo za řidítka a volně ho pusť na silnici. Mělo by poskočit (pokud nemáš úplně měkké pneu). Když dáš na želvu, tak by mělo dopadnout a neodskočit. Je to hodně zjednodušené.

          Co se správného nastavení týče, dej na zajíce a ubírej tak, aby při jízdě v terénu vidlice „nekopala“ do rukou, ale taky aby se netopila ve zdvihu a nebyla tupá. Optimum si musíš najít sám, na to tabulka ani vzorec není.

          0 0
        • novas752  

          A máš opravdu stejnou verzi vidlice? Není to náhodou Recon Silver který má levnější TK tlumení a pouze 5 kliků na odskoku?

          A nějakým doporučením někoho jiného bych se neřídil, nastav si odskok sám podle sebe tak aby ti to vyhovovalo.

          0 0
    • Gwaihir  

      Zkusím to prdnout sem. Mám RS Recon 100mm a uvažuji o tom, že bych sám zkusil servis.

      Zdroje:

      https://www.sram.com/…-english.pdf

      https://www.youtube.com/watch?…

      Co všechno potřebuju?

      Podle toho dokumentu na servis dolních noh bych měl potřebovat 6ml oleje 15wt, ale v tom videu v čase 11:52 borec bere do ruky 5wt a dává tam těsnění (nebo co jsou ty kolečka) z dolních noh.

      Ještě teda upřesnění dolní nohy jsou ty vnější a horní ty vnitřní? Trochu mi váznou pojmy a nerad bych se spletl.

      Potřeba je sram butter, to chápu, ale když přeskočím, jak čistí horní nohy, a řeším jen spodní, tak pak do každé nohy nalije nějakou hadičkou něco. Podle dokumentu by to měl být ten olej 15wt a do každé nohy 6ml?

      Jedna noha je v servisním manuálu popsaná jako „damper“ a jedna jako „spring“?

      A kdybych dělal i servis upper, tak potřebuju 7ml plus 2 ml oleje 5wt?

      Dík. Trochu v tom plavu, ale přijde mi to zábavnější to zkusit než vypláznout 3500 za servis, kde to sice udělají za mě, ale za rok bych to třeba musel dát znova a když to budu umět, tak mě to už nic stát nebude.

      Shopping list:

      SRAM butter

      Olej 5/15wt

      Injekční stříkačka

      Hadička z akvaristiky?

      Stačí mi ten olej 120ml nebo raději litr?

      Dík.

      0 0
      • Gwaihir  

        Jo a ještě nemám přesně tento klíč:

        https://www.kupkolo.cz/…ckou_z93451/

        Je třeba 5mm?

        0 0
        • MatS  

          Nemas sadu imbusu? Vemes a kterej tam padne, tak tim to odsroubujes. Narex stoji min. A palicku mas? Abys to mohl odrazit. Poprve to jde hur. Ale nesmi se clovek bat prastit. A gumovy rukavice, lavorek…;-)

          Ja to delam venku na terase, pac vzdy vycakam olej kolem.

          Oleje staci male baleni, protoze se toho dava malo. Litrovku mas na dozivoti, leda bys servisoval kola i vsem sousedu v okoli.

          0 0
          • Gwaihir  

            Dík, sadu imbusů mám, gumovou palici taky, gumové rukavice díky ženě a covidu mám taky :D a dělat to budu ve sklepě nebo na zahradě, což bude lepší. Dík.

            0 0
      • Gwaihir  

        Ale pro upper legs je třeba 140ml oleje 5wt, takže by to nestačilo :( je to tak?

        0 0
        • MatS  

          Nenapsal si jaky typ Reconu mas. U silveru to je dle zdvihu a velikosti nohou (27,5 nebo 29), u Gold je to stejny objem.

          0 0
          • Gwaihir  

            Recon rl 2019 29

            0 0
            • MatS  

              To neni presny nazev. Opis si seriove cislo z korunky a dej ho do toho vyhledávače Sram vidli a budes mit jasno.

              0 0
                • Gwaihir  

                  Jo a jasno moc nemám pořád :( Mám kolo z roku 2019, tak si myslím, že i vidle je z roku 2019. Že to je nějakej recon 29" s remote lockoutem je mi jasný, ale s tím rokem a bližším označením mi to jasný není. Jestli je to gold nebo silver, tam napsaný není, tak asi ani jedno.

                  0 0
                  • novas752  

                    Neřeš co to je a neni. Do všech xc vidlic s TurnKey nebo Motion Control tlumenim patří 5w olej.

                    Přesný objem netřeba znát, je potřeba ho tam nalít tolik, aby byl při zcela vysunuté pístnici tlumení zatopený spodní okroužek na té zamykací/kompresní části (to co vytáhneš zvrchu tlumící nohy). = stačí změřit jak hluboko od vršku ten okroužek je a oleje nalít o pár mm výš.

                    0 0
                    • Gwaihir  

                      Dík, sice nevím, proč je třeba 15w olej do lower legs, ale budiž. Beztak je ho tam málo. Objem jsem chtěl vědět kvůli balení, jaké objednat.

                      0 0
                      • novas752  

                        5w do tlumení je nutné kvůli správné funkci tlumení.

                        Do spodních nohou ale stačí dát jakýkoliv olej, který dobře maže = kldně běžný motorový olej. Osobně dávám mírně větší množství něž je v manuálu, Do Recona bych dal tak 15+15ml.

                        0 0
                        • Gwaihir  

                          Dík.

                          0 0
                        • Gwaihir  

                          Ještě projíždím různá videa, než se do toho pustím. Do spodních nohou jakýkoliv olej, takže klidně i ten 5W místo doporučovaného 15W? Dík.

                          0 0
                          • Gwaihir  

                            0 0
                            • Pa.T2  

                              Já osobně nejsem fanoušek experimentování, dávám tam, co výrobce předepisuje, takže 15 WT nebo jako alternativu by šlo použít motorový olej, který líp maže. Když vidím, co liju do starého TDI (5W-40) a do nového TSI (0W-20), tak to je spíš voda a rozdíl v olejích poznat jde, proto bych i do vidlice dal olej, co se doporučuje.

                              0 0
                          • novas752  

                            5w je tlumící olej. Psal jsem jakýkoliv, který dobře maže = spíše motorové oleje, převodové oleje atd. 5w je proti nim hodně „řídký“, neudrží se na stěnách a rychle stéká dolů.

                            0 0
                  • MatS  

                    Je to gold verze, protoze ma tlumeni Motion control.

                    0 0
                    • Gwaihir  

                      No a nebo taky ne. Ani rok z toho nepoznám, ale asi je to fuk, beztak to je stejné pro všechny typy s motion control. Dík.

                      0 0
                      • novas752  

                        Rok poznáš snadno, je to první číslice ve výrobnim čísle po písmenu T. Takže 43T8atd, je vyrobená 2018.

                        0 0
                        • az8  

                          Hmm, pozrel som na svoju vidlicu Recon a podľa tohto kľúča bola vyrobená 2016 (45T6..) ale doporucený servisný kit je pre modely „2018+“

                          0 0
                          • novas752  

                            Jim to občas moc nefunguje. Koukni se do RockShox spare parts katalogu, tam si nalistuj svojí vidlici včetně verze (to je to A2 apod.) a pod rozkresem najdeš seznam všech správných servisních kitů a náhradních dílů.

                            0 0
                            • az8  

                              Vďaka za tip. To je tiež trochu divne, pretože mi to hodilo model Recon Gold RL A4, pričom A4 sa vyrába od roku 2018 (ak som to dobre pochopil), navyše mám QR ktorý v rozkresoch pre A4 nie je.

                              0 0
                        • Gwaihir  

                          Díky

                          0 0
        • PENE  

          Tech 20 ml muzes klidne dolit z 15wt, to ani nepoznas. Budes potrebovat jeste kleste na segrovky a 24 mm klic.

          0 0
      • Zd.Kell  

        Ahoj.

        Můžu tě poprosit až budeš rozdělávat ,nebo kdyby někdo jiný věděl o rozměr šroubu imbus zespodu levé nohy(vzduchová komora) jde mi o délku závitu. Průměr závitu je 8×1.5 a hlavička šroubu by měla s podložku a o kroužkem zalézt do osazení.Je to tak?

        Loni na jaře jsem dal vidlici na servis a nedávno zjistil že šroub schází. Stalo se to někomu také,že by se šroub povolil a vypad?? Tak se chci do servisu taky pustit sám.

        A zkusím ještě jeden dotaz. Nenašel by se v okolí Litovle,Mohelnice mentor který by mě s první repasí pomohl?

        Díky

        Recon Gold RL A4 (2018+) 100mm

        0 0
        • novas752  

          Šrouby jsou v RockShox vidlicích stejný, u některých vidlic jsou šrouby i součástí servisního kitu – můžeš ho vyžebrat v servisech. S tim že by se povolil až by vypadl jsem se nesetkal.

          0 0
          • Zd.Kell  

            Olej ze spodní nohy po vypadnutí šroubku vyteče? Nebo se musí ,,pístnice" odrazit.Ale nejspíš asi vyteče ,když je pod šroubkem o-kroužek. ???

            0 0
            • novas752  

              Nemusí. Ten okroužek je druhá bariéra, pokud se olej nedostane okolo pístnice vlisované do spodní nohy tak nevyteče.

              0 0
        • n_bye  

          Mě ten šroub taky zmizel. Kupoval sem ho u Švece jestli se nepletu

          0 0
      • Pa.T2  

        Já jsem dělal poprvé malý servis zrovna dnes na Reconu RL 29 ročník taky 2019.

        Původně jsem nechtěl sundávat vidlici z kola, ale nakonec jsem ji sundal, aby se to lépe dělalo.

        Nejdřív vypustit vzduch z vidlice, potom povolit šrouby zespodu vidlice (na jedné noze oddělat to nastavení Reboundu). Chce to nechat ty šrouby našroubovane na pár závitu, abys tam měl vůli pro vyklepnutí. chtělo to celkem šlupku, ale pak už to šlo samo. Všechno pěkně vyčistit, ty pěnové kroužky jsem vyndal a vyčistil čističem na brzdy stejně tak jak jsem vytřel ten vnitřek noh. Potom jsem dle videa namazat ty součástky tím SRAM butter, odmaštěné pěnové kroužky namočené v oleji 15 WT jsem dal zpět a zasunul nohy zpět :D Pak jsem do každé nohy dal 15 ml oleje SRAM 15 WT (tady si to chce dát pozor, chce to vidlici propružit, aby se ti zespod těch šroubů udělal prostor na nalití oleje (s tím jsem trošku zápasil, původně jsem nechápal, kam to jako mám lit, když je tam ten závit :D). Namontovat na kolo, dofoukal a je to. Jinak kupoval jsem 120 ml balení oleje SRAM 15 WT, ale asi by tam šel jakýkoliv motorový (třeba já mám doma oleje 5w-40 až 0W-20, ale to už je voda :D)

        0 0
        • Gwaihir  

          Dík, nakonec mám verzi 2018, ale je to jedno, podle mě stejné. Vezmu to v potaz, až to budu dělat.

          0 0
        • novas752  

          Propružovat nic neni třeba, stačí spodní nohy před nalitim oleje nasunout jen na začátek vnitřních, ne až na doraz pístnic.

          0 0
          • Pa.T2  

            Jasný, souhlas, ale já to psal z pohledu ještě nezkušeného :) Kdo to dělá poprvé, nemusí mu úplně dojít, jak ten celý mechanismus funguje :)

            0 0
        • MatS  

          Ty penovy krouzky co se davaj pod gufera doporucuju osadit suchy a pak nasaknout olejem strikackou. Protoze kdyz ho tam davas nacuclej, tak nabobtna a jde to tam pekne blbe.

          0 0
          • novas752  

            Neni problém, stačí si ho tam v průběhu nasazování porovnat nějakym háčkem.

            Když už nasazovat suchej, tak neni třeba, stačí do spodních nohou dát o 5ml oleje víc a vidlici obrátit krkem dolu – molitany olejem nacucaj samy.

            0 0
          • Pa.T2  

            To není špatnej tip :) Zkusím třebas příště, ale i tak se mi je tam nasáklé podařilo celkem v pohodě porovnat pinzetou :)

            0 0
    • JBC  

      Vetřu se s dotazem: Mají všechny vzduchovky RS nastavení reboundu?

      0 0
    • Zd.Kell  

      Co se vám osvědčilo na čištění vidlic zevnitř ? Při (repasi) Díky

      0 0
      • pepek  

        Sprcha s horkou vodou

        0 0
      • Gwaihir  

        No já tam asi šplíchnu nějaký cyklostar a vytřu papírovou utěrkou nebo hadrem. Sprchovat to fakt nebudu.

        0 0
        • novas752  

          Cyklostar a podobný šampony bych tam asi nedával. Ideální je isopropyl nebo líh, dá se použít i čistič brzd, nebo speciální čistič odpružení. To jsou všechno beze zbytku odpařitelné věci. Rozpustí to zbytek starýho oleje a vazelíny a vyplaví je to ven.

          0 0
        • MatS  

          Odkazy s navodem i videem jsi sem daval a ptas se na neco, co tam rikaji? Ipa je na kolo skvela vec a vyuzijes na vsechno mozne i jinde v domacnosti. Litrovka se doma neztrati a stoji to pakatel, pokud nebudes kupovat nejake nesmyslne predrazene. Litrovka od Severochemy za kilo.

          Pozor na hadry, pouzij neco co nepousti chlupy.

          0 0
    • Gwaihir  

      A ještě takovej blbě dotaz. Vidlice nebyla v servise, jsou to slabé 2 roky (podzim, zima nejezdím) a má najeto cca 1100km. Malý servis bude ok? Nebo se mám rovnou pustit do velkého?

      0 0
    • Gwaihir  

      A je toto správný servis kit pro můj recon?

      https://www.spoke.cz/…315.032.651/

      Rs píše :

      https://trailhead.rockshox.com/…/43T84477942

      Marcel jsou tam dva. Mám boost rám, takže ten druhý?

      0 0
    • Zd.Kell  

      specifikace vidlice dle katalogu kola je: Rock Shox Recon Gold 29,100mm,solo air/One Loc Remonte Lockout/Max Lite 15 mm. thru axel

      Měl bych prosím dva dotazy:

      1. číslo mé vidlice 35T75418422 podle výše zmíněného by to měla být 2017

      Vyhledávač mi napsal kit na A4 2018 viz.foto 00.4315.032.652

      200 HOUR/1 YEAR SERVICE KIT – RECON GOLD RL A4 (2018+)

      Odkazuje to také na katalog a v tom se nevyznám.Dokázal by jste mi někdo pomoct najít správnou servisní sadu?

      2.Hledáním v ,,katalozích" jsem našel tabulku viz.foto kde je u mé vidlice, jestli jsem ji našel správně (2017)

      A jestli to správně chápu, odebráním spaceru lze zvětšit zdvih vidlice ze 100 na 120mm. Je to opravdu tak????

      Tabulka strana 15

      service manual

      Děkuji za reakce a přeji hezký večer.

      0 0
    • novas752  

      Sadu tam máš správnou, že je vidlice vyrobená v roce 2017 neznamená že to není modelový rok 2018 (vyrábí se s předstihem).

      Zdvih zvýšit odebránim spaceru samozřejmě jde.

      0 0
      • Zd.Kell  

        Díky za skvělé info.Servisní kit na 2017 jsem ani nikde nenašel.Jsou (2012–2016) a potom A4 2018 +

        Tím pádem se mám řídit manuálem 2018+ nebo co jsem dal výše 2016–2017 ?

        0 0
    • Gwaihir  

      Tak ještě pár hader, imbusu a jdeme na servis dolních nohou. Snad se to povede.

      0 0
      • MatS  

        No krása. Není se čeho obávat, je to jen pár trubek, šroubků a těsnění. :-)

        0 0
        • Gwaihir  

          Ale su levej. A to jsem dělal jen spodní nohy. Nedrží mi tlak, něco jsem udělal blbě, takže zítra znova :(

          Ty molitany jsem vyčistil snad dostatečně, dost jsem bojoval je tam nacpat zpět. Jeden na sucho, druhej napusteny v 5wt oleji. Ale nakonec asi dobrý.

          Namazal jsem, co sem měl a dal jsem to zpátky. 15ml se vešlo jen do nohy s regulací odskoku, z druhé jsem přebytek odsal strikackou.

          Přitáhl jsem šroubky a myslel, že mám hotovo.

          Chvilku jsem laboroval s brzdou, ale nešlo mi to a už jsem neměl náladu. Nafoukal jsem vidlici, ale šlo to podezrele rychle a pořád zůstávala měkká. Zjistil jsem, že se mi shrnuly ty perka kolem gumoveho těsnění – viz foto.

          Zkusím zítra znovu.

          0 0
          • Heatly  

            Super až na pružiny na guferech. V nejhorším koupíš nový gufera (kroužky) já se také chystám na servis vidlice. Já budu dělat SR Suntour.

            0 0
          • novas752  

            Vidim správně stahovací pružinku na guferu skřípnutou dovnitř nebo se mi to jen zdá?

            Jestli to šlo foukat podezřele rychle tak si foukal jen do hadičky a neměl jí došroubovanou aby otevřela ventilek. Čili do vidlice si nic nefoukal a proto zůstala měkká.

            0 0
            • Gwaihir  

              Je tam skripla, musím znova. Dík za tip. Takže ta nedofoukana vidla stáhla dovnitř tu pruzinku při pruzeni. Takže povolit, správně nasadit a pořádně nafoukat.

              0 0
              • novas752  

                Ne, tu pružinku jsi tam musel skřípnout při nasazování spodní nohy. Neexistuje možnot, že by se tam dostala při propružení. Doporučuju pružinky před nasazovánim nohou sundat a navléci na vnitřní nohy předem. Gufero nestažené pružinkou není tolik stažené = jde to lépe nasunout. Poté opět pružinky vrátit do žlábku v guferu.

                0 0
              • PENE  

                Pokud by to bylo spravne nasazene, tak ji vidlice nestahne. Pri nasazovani jsi nejspis gufero skripnul vnitrni nohou. Pri skladani muzes pruzinku z gufera sundat, navlect na vnitrni nohy a nasadit na gufero, az to slozis. K tomu mnozstvi oleje, co jsi vyse psal, ze se do prave nohy neveslo 15 ml, neni duvod aby se to tam neveslo.

                0 0
              • MatS  

                Tak to si moc pospichal pri nasazovani spodnich nohou, chce to s citem, je to fuska se trefit. Chce to dost svetla, aby to bylo lepe videt. Snad ti pruzinka neposkrabala vnitrni nohu.

                0 0
                • Mart7  

                  Radši pružinky z gufer sundávám a chytnu je papírovkou u korunky, abych spodní nohy snáz nasadil.

                  0 0
              • MatS  

                Doufam ze na foukani mas pumpicku na vidlice. Tam vidis jestli vzrusta tlak. Jestli nedrzi vidle tlak poznas az druhy den :-)

                0 0
          • Gwaihir  

            Tak druhý pokus asi úspěšný. Pořád teda v jedné noze mi přijde víc místa na olej než v druhé – nejsou stejně dlouhé, třeba je to tím.

            Pumpovat tlak už umím

            0 0
            • pepek  

              Seš si jistej s těma 15ml oleje? Podle tabulky je tam myslím 6ml (15WT). Takto ti to vystřelí gufera.

              0 0
              • Gwaihir  

                Úplně ne, ale novas psal, že by dal klidně 15, dal jsem asi 10. Když jsem to rozebíral, tak skoro nic moc nevyteklo. Gufera drží, uvidíme, až to projedu.

                0 0
    • Zd.Kell  

      Při lisování gufer do vnějších nohou.Máznout je vazelínou nebo za sucha? Díky

      0 0
      • Zd.Kell  

        Díky vám všem v tomto vláknu za užitečné informace díky kterým jsem si sám provedl repas vidlice.

        Gufera jsem mázl dle manuálu.A zvedl zdvih na 120mm.

        Při nakupování materiálu nebylo na šopu malé balení vazelíny tak jsem vzal půlkilovku.(sram butter)

        Máte doporučení na co se dá použít ať už na kole (napadá mě teleskopka) nebo v domácnosti?

        Díky

        0 0
    • qartex  

      Ahoj. Poslední dny mi drnká, šramotiípři jízdě něco z předního kola. Až včera sem se nastval a klepal s předním kolem. Až sem zjistil co to je. Dělá to regulace odskoku. A nikde sem nepřišel na to jak to případně utáhnout zafixovat. Aby to nemlatilo. Je to normální? Nebo dá se to řešit? Kolo a vidlice je nove. Najeto 150km. Po rovinkách.

      Natočil sem to , krátký vid:

      https://youtu.be/0X0_Je0scaU

      0 0
      • petyn  

        Bud to mas malo zarazene, zkus to cervene silou zatlacit nahoru. Nebo to vytahni a zkus jestli mas dotazeny ten sroub pod tim. Jestli ten sroub bude povoleny tak ho dotahni s citem aby jsi neztrhl zavit.

        0 0
    • qartex  

      Zatlačit nahoru nejde. Navedes mě prosím jak se to vytahuje?

      0 0
    • petyn  

      Kdyz ti to nepujde vytahnout rukou tsk vezmi mensi kombinacky a vytahni to smerem dolu. Pod tim je 5 nebo 6 imbus a zkus to s citem dotahnout.

      0 0
    • TommyP3  

      Takový dotaz: mám- vidle recon silver 29, 32 mm nohy, s lockoutem na korunce

      Potřeboval bych – z důvodů čistě ženských, na ni dostat lockout na řídítka, měl bych ho mít na svém srandakole které teď nemám u sebe na staré Reba 26" z roku tak 2006, kde ho nepotřebuji a ani nepoužívám. Z mého momentálního pohledu jenom vyměním víčko s páčkou za víčko s vedením lanka. Nevíte někdo jestli to půjde? Jasně je tam jiný průměr to vim ale zase Jen tak bych nemusel kupovat za tři kila plus poštovné blbinu, kterou mám třeba doma.

      0 0
      • novas752  

        Nepůjde. Zamykací jednotka pro zamykáni z řídítek má pružinku která ji po odjištění páčky vrací do otevřené polohy. Jednotka pro zamykáni z řídítek ji samozřejmě nemá, tam to odemykáš otočenim rukou. Navíc Reba má MotionControl tlumení a Reco Silver má Turnkey tlumení.

        Z Reby jde ta pružina vykuchat ale v Reconu budeš muset tu jednotku vyměnit.

        1 0
    • Fredd-46  

      Ahoj, dnes jsem dělal 200h servis svého Racona a ve vzduchové patroně byl roztržený jeden o-kroužek, který je úplně dole a u horního vzduchového pístku se ulomil kousek pružinky, která je mezi tou šedou a černou částí. Bude to asi nějaká pružná vlnová podložka. Otázka je jestli to někdo zkoušel vyměnit a jestli to někdo zkoušel sundat. Ta černá část je na nějakém čepu, který je roznýtovaný, takže jsem si říkal že leda nějak stáhnout tu šedou..

      0 0
      • allrose  

        Tak jí nahrad o kroužkem a nemusíš nic sundavat,ten účel to splní stejně

        0 0
        • Fredd-46  

          Zbytek tý pružinky/podložky tam zůstal. Vyndat nejde. Na šedý i černý části je hrana, která to nepustí ven. O-kroužek tam nemá na čem držet. Zatím jsem tam nechal jen zbytek té pružinky, funguje i takto, ale nechávat se mi to takto nechce. Nicméně co jsem koukal, tak koupit jde jen celá vzduchová patrona, takže pokud by se to kvůli tomu nějak fatálně poškodilo, tak by se to stejně měnilo celé.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.