Pred casem jsem tady resil problem…vidlice ztratila zdvih ,sla natvrdo a nedala se zamknout.Nekdo me tu radil ze me nejspis praskl o-krouzek a olej protekl z horni nohy do spodni.Vcera jsem vidli rozebral a taky ze jo… skoro vsechen olej(tak 90%) v prave noze byl v noze dolni.V horni noze dole jsou 2 o-krouzky vnitrni kde chodi pistnice a vnejsi ktery tesni okolo sten nohy.Ani jeden se me nezdal nekaj poskozeny.Dal jsem krouzky zpet nasadil pistnici,nalil stary olej a rukou jsem s pistnici parkrat zapumpoval,to jsem opakoval nekolikrat a za 24h neunikla z horni nohy ani kapka.Takze ted nevim jak se olej dostal do spodni nohy? A nebo kdyz je vidle slozena a olej proudi pres olejovou patronu je tam vetsi tlak na o-krouzky a pak olej protece? Nejradeji bych pred nalitim noveho oleje o-krouzky vymenil ale nechce se me davat cca 400 kc za servisni kit Rock Shoxu kdyz cena 2 o-krouzku bude max 5–10kc.
Otazky:Nevite jak se mi mohl olej dostat do spodni nohy kdyz o-krouzky vypadali neporusene a ted kdyz mam v horni noze pistnici a nalitej olej neunikla ani kapka?
Daji se nejak nahradit,nekde koupit o-krouzky stejneho rozmeru aniz bych musel kupovat celej servis kit?
diky za odpovedi