• ferokulda

    Zdravím Vás.

    Měl bych dotazy k vidlici RS Reba ve velikosti 29" se zdvihem 120 mm:

    1. Na žádném našem eshopu jsem ji už nenašel prodávat, mají jen se zdvihem 100 mm. Že už by se nevyráběla?
    2. Mají je v RB (mám zde objednaný rám a vidlici by mi prodali také samostatně), prý model 2018. Mám možnost sehnat jinde i model 2017. Jaké jsou mezi 2017 a 2018 rozdíly, příp. jaká je lepší?

    Případně doporučíte jinou vidlici v ceně cca té Reby (jezdit budu asfalt a cyklostezky, budu mít rám RB CRR 290 velikosti XXL, řazení SRAM Eagle, moje hmotnost je 104 kg)?

    Díky.

    0 0
    • vylizplech  

      Ahoj, pokud budeš jezdit asfalt a cyklostezky, tak to mi přijde odpružená vidlici zbytečná a dal bych karbonovou pevnou. Jinak jako náhradu za rebu, bych doporučil RS Revelation, nepociťuji mezi nimi nějaký zásadní rozdíl.

      0 0
    • allrose  

      levnější variantu od suntouru,rs

      vyměnit pístnici u reby

      0 0
    • Alojs01  

      A Sram Eagle na cyklostezky a asfalt… hmmm, tomu říkám úspěšná reklamní masáž… :-)

      0 0
      • Singlespeed  

        A co si tam má teda dát, aby to nebylo za dva roky sto let za opicema? :-) Blízká budoucnost je 1×něco s velkým rozsahem. Vývoj bajkových přesmyků už třeba Sram úplně zastavil. Takže koupit dnes něco jiného než 1×12 je krokem vzad.

        0 0
        • novas752  

          Na GX sideswingu totiž už neni co vyvíjet. :D Lepší už to být nemůže.

          0 0
        • woodrider  

          Naprostý souhlas !! K velkému překvapení je tady spousta jedinců, kteří to nechápou, a za pohonem 3 × 9 si budou stát ještě v příštím životě… :-)

          0 0
          • Mereck  

            Dejte nám čas. My to pochopíme. My se polepšíme…

            0 0
          • novas752  

            Jestli to nebude tim, ze spouste lidem na jejich styl jezdeni 3×9 proste vyhovuje.

            0 0
          • scret  

            porad me neprestava udivovat, jak maj nektery jednici potrebu kafrat druhym jak se maji oblekat, co maji vozit za prevody na bajku apod.:)

            0 0
      • Vilém  

        Se bude divit,az vymeni retez, bude mu to strilet na malych pastorcich a zjisti co stoji kazeta:-)

        Ale kdo chce kam…

        0 0
        • MartyM  

          :-) Na ty cyklostezky i hodně ocení odstupňování si myslím… Taky nerozumím té fobii z přesmyků. Ale chápu že „vývoj“ jde vpřed a je třeba tahat boby z lidí…

          0 0
      • ferokulda  

        Pro Eagle úplně rozhodnutý ještě nejsem, musím to někde vyzkoušet. Myslíte tedy, že na asfalt a cyklostezky bude vhodnější 2×11?

        0 0
        • Singlespeed  

          Dvojplacku asi ne, ta už pěje labutí píseň :-). Na cyklostezky a lehčí terén je ideální levnější jednoplackový systém 1×11.

          0 0
        • vylizplech  

          Na asfalt a cyklostezky Ti bude stačit singlespeed 1×1

          0 0
        • novas752  

          Nutně ne.

          Tady si to můžeš propočítat

          První tabulka je 1×12, měníš počet zubů na převodníku. Druhá je 2×11, tam existuje hodně různých převodníků a kazet, čili si tam dosadíš podle toho co se nabízí, já bych volil asi to co jsem tam naklikal. Na názvy nekoukej, jde o počty zubů.

          Dole jsou 2 malý tabulky. Pokud seš víceméně začátečník, počítej s pohodlnou kadencí (otáčky klik za minutu) okolo 60–80. Časem se dostaneš na 90 a lehce nad. Pomocí toho z těch tabulek zjistíš minimální a maximální rychlost, kterou na těch kterých převodech „pohodlně“ vyvineš bez nějaké nesmyslně malé nebo naopak vysoké kadence.

          0 0
        • Čipera  

          Eagle ma temer stejny prevodovy pomer jako 2×11 a zalezi na prevodniku.

          0 0
          • puka  

            Proč nedat rovnou 2×12? Tím by se vyřešil i smysl existence.

            0 0
          • novas752  

            Zalezi jak co. 24/36 10–42 ma 626%, to je dost velkej rozdíl oproti Eaglovským 500%.

            0 0
            • tomxxx  

              Tak zase s presmykacem mi neprijde 10–42 uplne zbytecna. Ziskas nevyhodu obou systemu a za cenu mega rozsahu, ktery malokdo vyuzije.

              0 0
              • novas752  

                Tak prijde nebo neprijde? :)

                Me ten rozsah na 27,5" kolech sedne uplne bezvadne. Na nejlehci prevod se da vyjet skoro cokoliv, na nejtezsi se dak krasne upalovat po silnici 60 z kopce treba cestou z Prace.

                Az na ty rychle sjezdy coz je takova nouzovka by mi Eagle stacil, ale abych zachoval pro me rozumne stoupaci prevody, musel bych dost casto hoblovat 10 a 12z pastorky, coz neni uplne dobre vzhledem k cene kazety.

                0 0
                • Vilém  

                  Kde je okolo Prace kopec, kde se da upalovat 60 km/h?

                  0 0
                  • novas752  

                    Napriklad Z Vypichu dolu na Plzenskou okolo Motola, nebo z druhe strany od pekarny Odkolek na Plzenskou bud po silnici nebo po ceate akrz Golfovy hriste.

                    Prace na Borislavce, doma na Praze 13 a z prace jsem rovnou pokracoval do Prokopaku do terenu, takze pokid jsem nechtel zajizdet domu a menit silnici za bike, bylo to idealni reseni. Nebo z Borislavky pojezdit v Sarce a navrat opet okolo Hvezdy a pres Motol.

                    0 0
                • tomxxx  

                  Sorry – prijde.

                  Nejlehci si nedovedu predstavit, kor na 27,5. Pro me neni dulezity, jestli jedu cestou z prace 60 nebo 50, proto to nevyuziju, ale chapu, ze nekdo to resi.

                  0 0
                  • novas752  

                    Proste se s tim da vyjet hrozna stena, kdy slapes 5km/h a stale je to lepsi nez to tlacit. Kamos na ht co jezdi Beckovy KPZ v top 30 musel tlacit a ja si hvizdal nahoru v sedle 150mm Jeffsy. :)

                    Bylo to stoupani na hradisti Zavist po zelene od konce zatacek zpatky nahoru k pristresku, kde konci Speed&style. A i na dalsich prudsich stoupani se mi to hodi, treba zacatek Halka, konec udoli taty Kony, to vsechno s tim vyjedu celkem bezproblemu.

                    0 0
                    • Tecka  

                      Co tam máš za přesmykač, že ti pobere 12 zubů? Mám 36+26 a 11–40 a trošku lehčí převod bych přivítal. 24 převodník by byla menší investice než kazeta, ale nevím jak by si s tím přesmykač rozuměl, když je offiko jen T10 (FD-M8020).

                      0 0
                      • novas752  

                        SRAM GX Sideswing a převodníky RaceFace Aefect.

                        Funguje to bezproblému, mám na tom najeto zatim asi 900km, řadí to jak ďábel a řetěz mi ještě nespadl (vzadu 11spd hazka GX Type 3.0).

                        0 0
                        • Tecka  

                          Aha, ty to máš na SRAMu. OK. Díky za info.

                          0 0
                          • tomxxx  

                            To je jen BF strašení, přesmyk ti 24/36 pobere v pohodě.

                            0 0
                          • novas752  

                            A fakt to vypadá, že 12 nepobere? To co se píše ve specifikacích je jedna věc, ale v reálu to může snést klidně víc. Přehazovačky taky snesou reálně o dost víc zubů než papírově.

                            Co jsem se teď koukal na ten muj přesmyk, pravděpodobně by bezproblému pobral i 14z skok, ale zkoušet to nehodlám, moje převody mi vyhovují.

                            0 0
                      • okam_z_brna  

                        Jak to tak sleduju, tak dost záleží na stylu ježdění a taky na výkonu. Měl jsem 28/38 s kazetou 11–40 a přešel na jednoplacku, Bohužel mi nevyšly love a zůstal jsem na 36 a 11–40. Občas je to na morál, ale není to špatný. A jezdím s tím i MTBO závody. Ikdyž je fakt, že jsem kvůli tomuhle zabalil jeden závod.

                        0 0
                        • novas752  

                          A to se vyplatí zabalit závod kvůli chybějícim převodum…

                          0 0
                          • okam_z_brna  

                            špatnej den, špatně postavená trať a fatální chyba. Je třeba si ale uvědomit, že to co se jezdí na MTBO, to na KPŽ fakt nehrozí. Tohle bylo v Šumperku a pěkný kopce byly.

                            0 0
                      • David888  

                        Já na slx m7000 měnil z 28/38 – 11/40 na 26/38 a bez problémů.

                        0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Z toho co tu čtu a vidím:

      Na asfalt a cyklostezky je RS Reba totální volovina. Je to XC vidlice určená pro sportovní užití v terénu. Na občasné podívání se do terénu ti úplně v pohodě postačí buďto vidlice poloviční ceny, nebo pevná vidlice.

      Abych to dál rozvinul, horské kolo na asfalt a cyklostezky je taky dost zbytečná věc. Líp bys pochodil s nějakým gravelem, zvlášť pokud terénem myslíš servisní a turistické lesní stezky (po kterých se při troše snahy za dobrého počasí dá jezdit i na silničce).

      Eagle je pro toto využití taky pěkná volovina. Se podívej kolik stojí kazeta (kterou musíš pravidelně vyměňovat). Komu stačí 1×10 nebo 1×11, ten s tím určitě bude spokojený. Pokud však chceš větší rozsah který tě nebude omezovat ani na rovnkách a sešupech, ani v prudkých výšlapech, tak se pořád nevyrovnají 2×10 nebo 2×11. Argumenty o „staré technoligii“ jsou naprosto stupidní. Dokud 1× systému nevyrovnají jak rozsah, tak cenu, 2× tady jednoduše zůstane. Do té dobu bude 1× stále jen o kompromisu.

      0 0
      • novas752  

        Rozsah 2×10 a eagla je téměř stejnej a kazeta se mění jak často? jednou za 5 řetězů a víc? Vzhledem k tomu, že eagle řetězy vydrží zřejmě mnohem víc než 1×11, tak ta kazeta nějakej pátek vydrží.

        Ale zejména kvůli horšímu odstupňování bych na takový využití taky Eagla nechtěl to spíš nějakou menší 11 spd kazetu jako 11–40 a k tomu dvojplacku s 12z rozdílem.

        0 0
        • Singlespeed  

          Menší než velkou placku na cyklostezce a asfaltu použiješ jednou za pět let, takže proč ji vůbec vozit? Proč vozit levé nevyužité řazení? Kolo + cyklostezka = jednoplacka, o tom se snad v dnešní době ani není třeba bavit. Sám mám na cyklostezkovém/ob­čas terénním kole jen 1×8 převodů a stačí to bohatě.

          0 0
          • Cemik  

            LooooL hele utrpeni s pritelkyni na cyklostezce prezivam jenom diky 3×10. Nejvetsi pila a jedes.

            0 0
          • novas752  

            Jak kdo. Na 26" 3×9 prostřední využívám dost často třeba proti větru. Na 27,5" 2×11 tam malá placky i po cyklostezce občas padne a to nějakou sílu mám, za rok mám nastoupáno 75km. A vzhledem k tomu, že na 29" převody ještě o kousek „ztěžknou“…

            Je to o přístupu – v rovinatém terénu s konstantní rychlostí je dvoj nebo trojpřevodník pouze směšnej aero odpor navíc, hmotnost se prakticky neprojeví, padání řetězu asi taky ne, co… A teď je otázkou jestli radši jezdit bez ní a až jednou narazí na prudký kopec tak bude tlačit, nebo klidně jezdit s ní a až přijde ten kopec tak ho vyhvízdá nahoru v sedle…

            Víc bych to neřešil, původní dotaz byl o vidlici a tady už zase pučí bitva zarytých jednoplackářů proti přesmykači.

            0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Mám to chápat tak, že jezdíš jenom rovinky?

            0 0
            • Singlespeed  

              Čas od času zavítám i do hor. Třeba letos jsem na dovolené na 1×8 cyklostezkáči nahrkal v Malé Fatře a Strážovských vrších 325 km a 5700 m převýšení.

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                A předpokládám, že se ti jelo opravdu super a dal by sis to každý týden :)

                0 0
                • Singlespeed  

                  Proč každý týden? Zde se řeší cyklostezko – asfaltové kolo které pořádný kopec zřejmě v životě neuvidí.

                  0 0
                  • novas752  

                    To si vydedukoval z čeho? :)

                    Nikdy neříkej nikdy.

                    0 0
                    • Singlespeed  

                      Tak, snad umím číst: … jezdit budu asfalt a cyklostezky…

                      0 0
                      • novas752  

                        A že žádný kopec v životě neuvidí?

                        0 0
                        • Singlespeed  

                          Psal jsem „žádný pořádný kopec“. Takové kopce se na cyklostezkách vyskytují opravdu velmi zřídka, řekl bych skoro vůbec. Cyklostezka má jistá daná stavební pravidla, sklon nad 10% by se tam snad ani neměl objevit.

                          0 0
                          • Martin  

                            To povídej staviteli stezky mezi Biskupicemi u Zlína a Luhačovicemi, tam jsou dvě krásné stojky :)

                            0 0
                          • bezdratova.sprcha  

                            Tohle fakt záleží na tom kde bydlíš. Navíc čím nižší nároky uživatele, tím se dá předpokládat nižší cyklistická síla a vhodnost jednopřevodníků se tím docela snižuje.

                            Navíc cyklostezka neznamená jenom asfalt nebo zpevněná cesta vedoucí z bodu A do bodu B, hromada cyklostezek jsou čistě značené a vedou již po existujících komunikacích, třeba když se jedeš podívat na nějaká památní místa a podobně. A tam ty kopce jsou dlouhé i strmé.

                            0 0
                          • novas752  

                            Já si spíš moc neumim představit jezdit pouze pro cykloSTEZKÁCH, neni jich zase tlik a síť je velmi roztrhaná, jestli náhodou neměl na mysli spíš cykloTRASY. A to co se jako cyklotrasa často cedulkuje má od slova rovina a asfat často dost daleko.

                            0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Víc jak pět řetězů na jednu kazetu? Hohoho! Možná tak na silnici a když měníš třeskutě brzo.

          Jinak já neřešil rozsah eagla, ale jeho cenu.

          0 0
          • kubad  

            ???

            se podívej kolik stojí GX Eagle

            0 0
            • bezdratova.sprcha  

              Dívám se na něj a kazeta stojí necelé čtyři litry na kupkole, což je za spotřebák opravdu hodně.

              Jinak oproti mému 2×10 XT je cena celého setu více než dvojnásobná (abych teda nebyl úplně nefér, kazetu a smyk mám SLX)

              0 0
              • kubad  

                kompletní GX koupíš za cca 11 – kolik tě stojí komplet XT ?

                0 0
                • bezdratova.sprcha  

                  Nové kliky s převodníky jsem měl za dvojku, páčky i-spec B kolem 1500, řetěz stojí tuším kolem pětikila, kazetu mám SLX za cca 900Kč (XT stává tak 1200–1300), přesmyk mám taky SLX za cca 800, ale tam je cena oproti XT úplně zanedbatelná, rozdíl menší než stovka. No a cena hazky hodně záleží na tom, co je zrovna za akce, ale XTčko s brzdo se dá sehnat i za 1200 (já ho měl za 800 nejeté sundané z nového kola).

                  Zásadní je pro mě ale cena spotřebáků, tedy to, co budu pořád dokola rvát do kola (hehe).

                  Řetěz i s rychlospojkou seženeš za míň jak 550Kč a i kdybys trval na XT kazetě, tak jsi na 1300Kč za 11–36.

                  Řetěz Eagla je v pohodě, tam je to za 600, ale ta kazeta za skoro čtyři litry je prostě moc. Za rok provozu Eagla bych do toho vrazil tolik jako kdybych si každý rok pořídil nová kola (aspoň já osobně, ale mě řetěz na horákovi nevydrží řetěz 20 tisíc kiláku a kazeta sedm řetězů)

                  0 0
                  • kubad  

                    nesrovnávej bazar s obchodem , rozdíl v ceně moc velký nebude, otázka je životnost kazety, ale pochybuju že tazatel najede desitky tisíc km ročně

                    0 0
                    • bezdratova.sprcha  

                      Ok, beru že srovnání komponent sundaných z nových kol nemusí být úplně na místě, i když si troufám tvrdit, že Eagly tak dobře stejně neseženeš.

                      I když nenajede hodně, jednou přijde čas kdy bude muset vyfásnout prachy za novou kazetu a hodně lidí s tímto vůbec nepočítá a berou kolo jako jednorázovou investici.

                      Jakože abych byl upřímný, kdyby ta kazeta stála dvojku, tak se nejspíš přes tu kapsu plácnu protože 1× se mi velice líbí a dva litry jsou celkem stravitelné.

                      O životnosti tady někteří spekulují, ale zatím jsem neviděl žádné skutečně důvěryhodné zdroje o ní psát v trochu konkrétnějších termínech. A osobně jsem hodně skeptický nad tvrzením, že to vydrží tříkrát tolik co běžné systémy.

                      0 0
                      • tomxxx  

                        Tak ono staci, aby vyrobili poradnej retez a vydrzi to…coz asi fakt udelali.

                        0 0
                        • bezdratova.sprcha  

                          Více-rychlostní řetěz sice vypadá mechanicky i konstrukčně velmi jednoduše, ale opak je pravdou. A pojem „pořádný řetěz“ je tak fádní, že fakt nevím co si pod ním představit.

                          Řetěz se neopotřebí tím, že se „roztáhne“, ale že se opotřebují pouzdra a piny. Naráží se tu především na limit materiálu a pomoci může akorát lubrikace a povrchová úprava. Takže by mě fakt zajímalo co by museli udělat, aby to opravdu vydrželo třikrát víc.

                          0 0
                          • tomxxx  

                            Ty uz placas z hladu vid.

                            Udelas lepsi povrchovky na kazete, lepe navrhnes nabehy na kazete, lepe navrhnes tvar zubu prevodniku, udelas mu lepsi povrchovku, lepsi material. Kombinace vseho ti muze hodit velkej rozdil.

                            No a retez? Odolnejsi material, mensi vyrobni tolerance, povrchovka.

                            Moznosti je spousty a kdyz to sectes, muzes zivotnost zlepsit hodne.

                            0 0
                            • bezdratova.sprcha  

                              Já se obávám, že z hladu plácáš ty. Jaká přesně odolnější materiál je v řetězu použit? O jakých menší tolerancích mluvíš, když ve dvanáctce musí být tolerance ještě větší? Myslíš si že SRAM jsou první koho napadlo na řetěz udělat samomazací povrchovku.

                              Máš hodně řečí ale nula dat. Dokud nebudeš mít reálná data o tom, že ten řetěz opravdu vydrží třikrát víc, pomlč. Do té doby to jednoduše považuji za pitomost a přehnané tvrzení.

                              0 0
                      • snas89  

                        Prosimte co to tady placas o spekulaci?:)

                        Nekolik lidi tu jednoznacne potvrdilo ze eagle retez je po ujeti 1500 km naprosto v pohode a retez je v pdostate jako novy. A zaroven se tu nekde psalo ze pres 3000 neni zadna vyjimka.

                        Ja na nem mam cca 2000 a porad drzi. Znamky opotrebeni minimalni. Kazeta v pohode. Tam leze jen dolu barva.

                        Mam xo1 sadu. Retez gx je uplne jinej material a jinak to radi. I kdybych mel gx radu tak koupim xo1 retez.

                        Prestan uz pouzivat argumentaci typu ja ti neverim tak to urcite neni pravda.

                        0 0
                        • novas752  

                          Jenom pro doplneni, kolik jsi najizdel na 11spd?

                          Aby se dal stabovit koeficient. :)

                          0 0
                          • snas89  

                            Před tím jsem měl 2×10 a kupoval xt řetěz. Ten jsem měnil cca po 1100.

                            A ohledně eaglu řetězu nevím, ještě jsem ho neměnil.

                            Používám tuhle měrku:

                            http://uniortools.com/cgi-bin/cms.cgi?…

                            Po odjetí cca 2 000 km odchylku mám zatím asi 0.1% (nejsem ještě ani na stupnici, kde začíná 0.25%).

                            0 0
                            • ferokulda  

                              A když porovnáš předešlý převody 2×10 se současnými 1×12? Nechybí ti převody do pomala či do rychla? Kolikazubový převodník máš vpředu?

                              Když se pro to rozhodnu, vzal bych GX sadu, jen řazení a řetěz X01.

                              0 0
                              • snas89  

                                Jo, to je asi rozumnej mix:)

                                Nechybí mi nic. Naopak jsem si to postavil spíš do lehka na kadenci.

                                Původně jsem měl v plánu 34 pilu, mechanik ji zrovna neměl a na zkoušku mi dal 32. Už jsem u ní zůstal.Myslím, že i rovnoměrně takhle využívám úplně celou kazetu.

                                0 0
                  • tomxxx  

                    Cena spotrebaku je fajn, ale kdyz sjedes kazetu sjedes i kladky a prevodniky… Eagle je drahej, tezkej a nelibi se mi to, 11sp mi staci i rozsahem, nicmene kdo jezdi eagle, hlasi fakt dobrou zivotnost. Kdo menil po 1000 retez na 11, tak vydrzi 3000 na eaglu a nejsou to jen reci jedincu, sem zvedav na lidi z meho okoli, zatim vsichni dojizdeli 11.

                    0 0
                    • novas752  

                      Na jednoprevodnikovych systemech odejde casto prevodnik o dost drive nez kazeta.

                      0 0
                    • okam_z_brna  

                      pockej, bavíme se o Eagle XX1 nebo GX? Nějak se mi nechce věřit, že řetěz vydrží 3000 km

                      0 0
                      • tomxxx  

                        XX1, na eaglu toho tolik nikdo ani neodjel.

                        0 0
                        • okam_z_brna  

                          Tak řídit se tímhle mi přijde fakt mimo. To někdo riskuje nájezd 3000 km dle poznatků z fóra, že to „vydrží“ aby si posral kazetu?

                          Druhá věc je, že asi nemá v plánu brát eagla XX1, leda že?

                          0 0
                          • novas752  

                            Riskovat nemusí, stačí měřit, platí 132,8 jako u jiných řetězů.

                            Spousta prvních dlouhodobějších zkušeností s eaglem zmiňuje fakt o hodně větší výdrž řetězu než 11spd. A t nejen XX1. GX řetěz samozřejmě nevydrží tolik jako XX1, ale stále vydrží o dost víc než 11spd GX (1130).

                            0 0
    • Cemik  

      Ono celkove moc nechapu tuhle stavbu, mtb na prevazne cyklostezky, vidle reba, eagle, no pokud pouze na nezbytne presuny, tak jeste oka ale tlaceni po asfaltu imrvere… Jsem si taklhe dal Lysou na trekove meride ( z domu 110km, 100% asfalt) a naposled to same na mojem mtb a rozdil byl znatelny. Dobre si to rozmysli, vypada to na celkem balik investici, navic jsem ted brecel nad XT kazetou ( zanedbany retez) a pri predstave kazety na eagla :)

      0 0
      • novas752  

        A delaj se vubec takhle narachla trekova kola? :)

        Gravelbike by byl dobry, ale zaprve tam jsou tezsi prevody a zadruhe berany, coz ne kazdemu musi vyhovovat.

        0 0
    • okam_z_brna  

      Ale prd Eagle… šel bych do shimano, kazeta 11–40 (42) a kliky 28/38 a ideál. Provozní náklady na sezónu skoro nulový. Kupoval bych PC1110 řetěz za 300 a hotovo. Po tisíci km vyhodit a novej. Takhle ti ta kazeta vydrží klidně 3 sezóny.

      0 0
      • novas752  

        Na cyklostezkách může být výdrž toho řetězu s přhledem dvojnásobná, možná i trojnásobná.

        0 0
    • rb  

      S dovolením se přiživím na vlákně.

      Máte někdo zkušenost s Rebou RL 27,5 140mm co nabízí RB na Bandita 475?

      Nebo je to novinka?

      0 0
    • Honzanakole  

      Ahoj,

      mám ji, ale kupoval jsem v Německu.

      0 0
    • milan.v  

      Wow, to je zase vlákno plné offtopicu …

      0 0
      • myscho  

        Ake bude počasie na Vianoce?

        0 0
        • allrose  

          Asi jako dnes..napikaču

          0 0
          • Mereck  

            Houby. Dneska bylo fajn :-)

            0 0
            • allrose  

              Přijd se podívat na přimrzlý bahno :)

              Vyjížděl jsem za „sněžení“ a pak to povolilo :(

              0 0
              • Mereck  

                Já vím. Na Bezdězsku to samé. Do 12 hodin super, bahno tuhé. Pak to roztálo a humus. Jenže v půl 1 jsem stejně už objel, co jsem chtěl, tak jsem si dal oběd a nazdar.

                0 0
    • ferokulda  

      Zdravím.

      Chci se k té Rebě ještě optat:

      1. Chtěl bych bílý bowden od zamykání vidlice, je stejný jako bowdeny řazení (tento či tento)?
      2. Lze přimontovat páčku zamykání oneloc k brzdové páčce (Sram Level LT – matchmaker), nebo musí být na své objímce?
      0 0
      • Mereck  

        Já normálně použil řadící bowden jako bowden pro remote lock u SR Epicon. Bez problému jezdím, zamykám a odemykám. Půjde to.

        Otázka č.2 – nevím. Sorry.

        0 0
        • puka  
          1. U těch linků, co poslal, je jen rozdíl v šířce lanka (1,2 nebo 1,1) – řekl bych, že zanedbatelné a mělo by fungovat obojí
          2. Oneloc tam asi nepůjde. Objímka je částí těla. Vyřešilo by se to jinou páčkou. Asi.
          0 0
          • tomxxx  

            Sram prodava radici lanko 1,1 bezne. Je to uplne fuk ta desetina nehraje roli

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.