Jak rozložit a promazat vidlici RST Aerosa AET ? Zespodu na vidlici jsem našel imbusové šrouby , nevím ale jak je to tam s tím vzduchem.
Jak rozložit a promazat vidlici RST Aerosa AET ? Zespodu na vidlici jsem našel imbusové šrouby , nevím ale jak je to tam s tím vzduchem.
Tohle jsem nasel…
A jeste tohle…
.
a tohle.
A jeste par veci (a tim koncim)
.
howgh. vic nemam.
dole vyšroubuj ty imbusy a vnitřní nohy vytáhneš ven. Vzduch je v patroně, ne v nohách. Všechno očisti. Do tý kapsy pod těsněním (nad horním futrem) a v těsnění dej vazelínu a zase to smontuj dohromady.
Takže vzduch je v patroně v pravé noze. Jak je ta patrona zajištěna proti úniku vzduchu , když vidlici rozeberu ?
patrona zůstává vcelku a vzduch v ní taky. Spolu s pružinou v druhý noze to je schovaný ve vnitřních nochách. Po rozebrání z toho vidíš jen ty kompresní táhla, pod nima je pružina dorazu a pak dolní doraz se závitem na ty imbusový šrouby. Všechno víceméně drží pohromadě. Patronu bys dostal ven korunkou vidlice, normálně vyšroubuješ a vzduch v tom pořád zůstává. Ten servis je fakt strašně jednoduchej. :)
Vazelínu mám dát jen do tý kapsy pod těsněním ? Tam toho moc nevleze.(vidlici jsem poprvé co jí mám rozebral a vazelíny v kapse pod těsněním je ještě celkem dost)
Udělej si tam díru a závit M4. Pak tam snadno natlačíš vazelínu injekční stříkačkou bez rozdělávání. Díru pak uzavřeš šroubkem. Je to potřeba mazat celkem často (asi tak kařdých 200 km).
ale kde všude dát tu vazelínu ?
No vyvrtej to tak, aby se vazelína dostala mezi futra. Stačí pak vždycky tak 0,5 – 1 ccm do každé nohy.
dej ji nad horní futro a do žlábku stíráku. Oba žlábky prostě naplň vazelínou, až tam budeš strkat ty nohy zpět tak se to dostane i mezi futra. S tou dírou a šroubkem to je dobrej nápad.
Díky za obrázky.