• jakub

    Ahojte, měl bych takovy maly dotazek… po cca roce premysleni a rozmysleni jsem se rozhodl pro koupi vozu znacky VOLVO V40 rok cca 99 za asi 160 tisic.. tedkom jen hledam nejlepsi nabidku… tak jsem se Vas chtel optat zdali nemate nakej prehled o prodeji techto vozu v bazarech, esli nevite o necem fakt echt zajimavym… uz mam jasno v aute ted jen vychytat co mozna nejlepsi auticko… Dekuju vsem za rady… PS: v autech jsem naprosty laik proto jestli se Vam zda muj dotaz hloupej omlouvam se za neho predem…

    0 0
    • cabbage  

      neni to trochu malý?

      0 0
      • jakub  

        malý??? proč…?? kola chci vozit stejně na střeše nebo na kouli… v kufru spíš víjmečně…

        0 0
    • NR  

      v rozmezi do 160 tisic najdes mnohem lepsi nabidky nez v40 ktere neni nic extra..pred rokem a neco jsem resil to same,stejne dilema,v40 me zprvu take napadlo ale po zjistovani s koumsni jsem rychle opustil..

      0 0
      • jakub  

        no a jaky si teda nakonec koupil auto… popravdě co od auta očekávám, vysokou bezpečnost (o tomto se asi u Volva moc polemizovat neda…) spolehlivost… decentni dezign… pohodli… nepotřebuju žádnou extra vybavu ani elektroniku… chci prostě pořádný auto, který mi bude fungovat… a podle recenzí na netu jsou tato auta velice dobrá…

        0 0
        • NR  

          no ja resil dlouho..me slo hlavne o motor,chtel sem diesela,u volva ty motory nejsou spatny ale spotrebou zrovna taky nevynikaji..kdybych bral volvo tak asi nejakou vyssi radu jel jsem ve 40,60,70,80 a ta 40 mi proste neprijde jako volvo..dyzajnem se mi moc nezamlouva a uz vubec ne uvnitr..ale to je vec vkusu jestli se ti libi vem jej..ja nakonec vzal 406tku s 2hdi cipnutym z 2001 a jsem spokojenej jak zelva…zatim:)..

          0 0
          • Belial  

            Já myslím, že je to hodně věc názorů. 406 bych třeba já osobně nebral ani omylem. Máme v práci 3ks a všechno jsou to totální šroty. Myslím jako auta se spoustou výrobních vad (shnilé kabely, na 2ks vadná spojka už po 10tis., atd.) o zpracování nemluvím – vruty v plechu, … Možná jsem zaujatý ale nebrat. Kolega si teď koupil Volvo V70XC a je maximálně spokojený.

            0 0
            • NR  

              jak rikas je to vec nazoru..ono je asi taky otazka jak se o to staras a jak jezdis..prec jen zname firemni auta ze..to s tema kabelama bych chtel teda videt,co kde shnilo,vruty do plechu se davaj normalne a stata spojka taky svedsi o tom jak kdo jezdi..shodou okolnosti jsem dnes v70×c 2,5t avd jel je to hezke auto,ale proti konkurenci bylo docela line..ale hlavne se podivej kolik to stoji je to uplne jina cenova relace

              0 0
              • Belial  

                Shnily kabely pod palubovkou. Mechanik v Peugeotu je roztrhl normalne rukou a tvrdil, ze to je vyrobni vada (zadarmo). Projevilo se to tak, ze prestalo svitit leve predni svetlo a nikdo nevedel co s tim je (na dvou autech!). Vruty do plechu zase tak normalni nejsou. Bezne se tam davaji nacvakavaci ctvrcove matice a do nich klasicky sroub s metrickym zavitem. Videl jsem to jen u Peugeotu. Fakt nekecam :)

                0 0
              • saab  

                2,5t ti přijde líné?? Mě spíš přijdou líné atmosférické šestiválce jiných firem.. Využitelnost otáček Volva je 4500 otáček, k těmto hodnotám se ani nejlepší šestiválce od BMW nedostanou… Pružné zrychlení je u seveřanů úplně jiná planeta…

                0 0
                • wlk  

                  zrovna bmw ve 4500 tech začíná být to správný ródeo:-) měl jsem, vím o čem mluvím, do 3000 nuda, pak teprv začátek „jízdy“, ale kterej stojí za to, pravda spotřeba tak 13–18 litrů při hodně neekonomické jízdě…ale rozhodně bych neřekl, že je 4500 otáček u bmw strop, to je hrozná kravina…

                  0 0
    • matra  

      Dyk to snad ani neni Volvo ne? To je naky holandsky Mitsubishi s jinou kastli a pokud vim tak v tech prvnich byl turbodyzl Renault..

      0 0
      • saab  

        nojo, volva jsou spíš forďáci, kteří tou dobou měli mototry HDi.. To je stejné, jako se Saabama, to už jsou teď spíš opely.. Už to holt není ono… Stará volva byly auta par excelence, Saaby jsou spíš stíhačky, ovšem taky na skandinávský způsob.

        Hele, auto za 160000, které nové stálo okolo 800000 je mrtvola, mám zkušenosti s různýma ojetinama a pokud mají víc jak 80000 najeto, už to je dost krize…

        0 0
      • chodec  

        Sou všichni chytrý jak rádio ;-) S Mitsubishi nemá co vím V40 nic společného. První nafťáky opravdu brali různě (něco i VW), ale co vím, tak s těmi problémy nebyly.

        2 Jakub: V40 můžu klidně doporučit, ale za tu cenu co píšeš se dá pořídit i novější ročník. Kolega teď pořizoval V40 asi 4 roky starou s nějakejma 70 tisícema najetejma za obdobnou cenu co píšeš. Prodávaná v čekém bazaru, ale přímý dovoz z dražby odněkud v Belgii tuším. Každopádně poslední ročníky před náběhem nové řady (tj. před V50) byly hodně vychytaný a prakticky bez garančních zásahů a problémů. Ford a spolupráce s ním se na starším V40 ještě nestihla projevit (ať v dobrém či špatném, neb to auto konstrukčně a výrobně vznikalo před tím, než Ford Volvo koupil). Druhý kolega v práci, který taktéž s V40 taktéž jezdí delší dobu s ním teď byl s manželkou bikovat po Norsku – jeli se dvěma kolama a bagáží – vše uvnitř. Sice prý bylo potřeba trochu přeskládávat při balení, ale kola se vešla dovnitř, takže se nemusel bát je někde nechat.

        Já bych se V40 fakt nebál, jen bych koukal po novějším ročníku, kterej by i za tu cenu, co říkáš měl jít sehnat, když budeš hledat.

        0 0
    • acc  

      Souhlasim s tim, ze auto u nehoz byla puvodni cena 3/4 mil. a ted za cenu 160tis bude asi mrtvola. Osobně bych šel a snad i pujdu do něčeho jako Primera atd.. Za 160tis. si myslim byla dobra Xantia 2.0 HDI..

      0 0
    • kryspin  

      ja to taky resil asi pred dvema lety a nakonec jsem skoncil u 850tky. K V40 – nejake modely maji motor a prevodovku a buh vi co jeste od Renaulta. Tem praskaji hlavy morotu a vubec je na nich dost mizernych veci. Poznas to na prevodovce tak, ze zpatecka neni pod petkou ale vedle jednicky. Tak ty rozhodne nebrat. Jinak od roku tusim 2000 (po faceliftu) by to melo byt uz v pohode.

      0 0
    • kolda  

      vem nějakého japonce v benzínu. kolem 160 tis seženeš např.Nissana Almeru, to jsou spolehlivé, nenápadné auta.

      oktávka za 160 bude total šrot.

      z bazaru bych auto nekupoval (českýho). zkus omrknout soukromou inzerci nebo občas prodávají ojetiny autosalony – je to dražší,ale větší jistota.

      0 0
    • martt  

      som mal kolegu, ktoremu sa zabil otec v kadete a odvtedy kupoval len Volvo. Mal som dost prilezitosti s nim jazdit (desiatky tisic km). Najprv v kombi 850 a potom v S80. Urcite to nie su zle auta, ale cena je oproti rovnako velkemu passatu skoro dvojnasobna. Neviem, ci je skutocne bezpecnejsie ako ine podobne velke auta. A nemal som pocit, ze by sa mu poruchy uplne vyhybali, spolahlivost bola asi ako u podobne velkych inych aut.

      Pod jeho vplyvom kupil Volvo V40 aj dalsi kolega (model asi 2002–2004). To auto je kategoriou asi ako Golf alebo Oktavia, povedal by som, ze mozno aj o kusok mensie (tiez som sa v nom dost vozil).

      Ja osobne by som bral asi nieco obvyklejsie, v com sa vsetci vyznaju a na co je mnozstvo nahradnych dielov, teda asi Golf Kombi, Oktaviu Kombi, Focus Kombi alebo Astru. Problem oktavie je, ze sa velmi kradnu, inac je to imho fajnove auto.

      0 0
      • july  

        Tak ja měla V40 vic nez rok.. cca pred dvema lety, ojetinu asi 130 tis. najetyho a muzu rict, ze z prvu pohoda, pomerne spolehlivy, ale pak zacaly trošku problemy se startovanim a tak.. jinak na kola místa half, se sklopenýma zadníma sedačkama 2 kola pohodlně a ještě spousta místa. S tou bezpečností bych si u té 40 nebyla tak jistá, pravda toto volvo je dost oholený a má od klasickýho volva opravdu daleko. Nicméně jak začaly problémy šlo pryč a ted mám novou oktávku v kombiku a to je oproti V40 opravdu vůz:-)))

        0 0
      • assassin  

        rekl bych ze zrovna VW si bude drzet cenu lip nez volvo atd. za barakem mam bazar a v nem stoji saab 9–5 kombi, 3.0tid, dobre vybavenej, od pohledu peknej, rv 1999 za cca 180tis … passaty tam stavaj drazsi.....

        pro me zbytecny najezdim malo km takze trilitrovej motor by se mi nevyplatil jen na povinem… ale kdybych jezdil hodne nevim jestli bych se na nej nesel podivat vic ‚zblizka‘ :) volvo bych asi koupil nejake treba starsi ale vyssi model v70/850…

        0 0
        • martt  

          O ojazdene Volvo som sa nikdy nazaujimal. On tu 850-tku predal za 3000 EUR a ta nova S80 stala skoro 50 tisic. Velmi dobre vybaveny Passat stoji okolo 30.

          Moje Mondeo stalo nove 20 tisic a ja som ho kupil styrrocne za sedem.

          0 0
    • Kohout  

      Cau, do aut sice moc nedelam, ale par jsem jich uz vystridal. Kupovat za 160 kKc 8 let stary volvo mi prijde jako hloupost. Za ty prachy dostanes jinde vic.

      1. kupovat jakekoliv auto z bazaru v CR je obrovsky hazard. Auta maj vetsinou stoceny tachometry, jsou to ruzne poskladany vraky, pochybny puvod atd. Pokud trvas na Volvu, tak bych se podival do Nemecka nebo Rakouska, Svycarska atd. Tam jsou az na vyjimky solidni bazary. Individualni dovoz auta z venku neni nic tezkyho, jak se muze na prvni pohled zdat. Dneska jsou firmy, ktery se specializujou na dovozy bazarovych aut z ciziny. Otazkou je, jestli se to u auta za 160 kKc vyplati.
      2. Volvo je super, bral bych do hned (novy, kdybych mel dost $), ale u bazaroveho auta je nutne v kratke dobe pocitat s opravami a vymenou ruznych dilu. To u volva bude asi drazsi nez je obvykle a dostupnost ND a servisu asi taky nebude moc valna. Teda pokud nemas nejakeho kamose, co dela servis na volvo.
      3. Osobne bych vzal forda focus I kombi 1,6 benzin, nebo pokud jezdis vice tak 1,8 TdCi naftu. Mame tyhle auta v praci nekolik let, a naprosto bez problemu. Jen drobnosti. Neni to sice nijak super vymakany auto, ale je ma dobry podvozek, motor a hlavni vyhoda je snadna dostupnost levnych ND a opravit to umi kazdy sikovny vesnicky automechanik.

      …jo, a volvo je v podstate ford… :-) Hodne stesti pri vyberu.

      0 0
      • kolda  

        jak jste spokojeni s motorem TdCi? dík

        0 0
        • Kohout  

          Ja osobne mam 1,6 benzin. S TdCi ale jezdim taky a proti benzinu (oba maji stejny vykon 74 kW) je to proti benzinu obrovsky rozdil. Spotřeba je prumerne asi 5,5–6 l/100 cca o litr vice, nez jsem mel na oktavce 1,9 Tdi. TdCi ma trochu jiny prubeh kroutici momentu nez Tdi (TdCi je common rail motor). U tohodle motoru ma prevodovka desne kratnou jednicku. Chce si to zvyknout. Prvni dojem je dost desny. Jinak zadne problemy s motorem nejsou, najeto na tech autech je kolem 180 kkm. Hlucnost odpovida ostatnim dieselum. Hlavne nebrat stare TdDi motory od forda. To by srot. Pro soukrome pouzit bych sel do benzinu.

          0 0
          • martt  

            Ja mam TDDI motor od Forda a zatial vyzera byt v pohode. Je to ten dvojliter, co sa robil pre Mondeo od 2001 do 2005. Predaval sa tusim iba v nemecku. Kupil som ho preto, ze TDCI v Mondeu do 2004 bolo vraj neskutocne nespolahlive. Malo nejaku konstrukcnu vadu pumpy aj riadiacej jednotky, pokial sa to nevychytalo na zaruku oprava stala viac ako sto tisic.

            0 0
            • enjoy  

              ono to bylo spis tak,ze nase nafta je tak neskutecnej heges,ze to nevychytaly cerpadla a odchazely.to vubec nebylo o vadnym motoru nebo neco takovyho.tyhlety povesti se sirej snad vsude.

              0 0
          • kolda  

            dík za postřehy.

            teď mám VW Passat TDI 81 kw, rok 96 (ješte verze B4).

            sice má svoje roky, ale je docela spolehlivej (ťuk ťuk), ale v dohledné době bych snad měl jít pracovat do zahraničí a co 14 dnů by mě čekalo cca 1400km cestování. tak se poohlížím po něčem novém a úsporném. nafťák mi vyhovuje. kdybych to měl na kratší trasy, tak jdu asi taky do benzínu.

            0 0
            • martt  

              Ak je ten passat spolahlivy, tak by som si ho nechal. Ja som ho tiez mal pred mojim sucasnym autom a bol som velmi spokojny. Ked isiel prec mal 270 tisic km. Ale vlastne tiez nemal nejake podstatne chyby, za desat rokov bol v servise asi len trikrat.

              0 0
              • kolda  

                to si říkám taky, ale na druhou stranu bych ho chtěl prodat, dokud za něj něco dostanu…

                0 0
                • martt  

                  u takeho stareho auta je v podstate jedno ci ho predas o rok skor alebo neskor, cena je uz v podstate rovnaka a nijak oslnujuca :-)

                  Ale vazne, ja som mal na tom passate za desat rokov a stvrtmiliona km len tieto poruchy, inac bolo vsetko originalne:

                  • menene brzdove kotuce, dosticky a pakne
                  • kontakty spinacej skrinky
                  • loziska zadnych kolies dvakrat menene
                  • baterka
                  • regulacia vstrekovacej pumpy (to som opravil sam lebo ani Bosch servis na to nemal odvahu, nakoniec to boli dve hodiny mojej prace namiesto 60 tisic SKK)

                  A potom zaciatkom roku 2006 to vypuklo:

                  • pri divej jazde na snehu na retaziach som odtrhol vyfuk (aj tak mal uz 12 rokov)
                  • potom odhrdzavel kabel ku starteru, provizorne som ho opravil
                  • o dva mesiace ten kabel zase odpadol a to som si povedal, ze uz mam toho auta dost

                  Mozno to bolo predcasne, z uzivatelskeho hladiska sa mi to auto pacilo viac ako moje aktualne mondeo.

                  0 0
                  • Misiak  

                    tie 3 akoze-zavady kvoli ktorym si sa ho zbavil mi pridu k pousmiatiu.

                    schvalne-peugeot 605, r.v. 90/91, kupeny 2004, prevadzkovany doteraz:

                    • fusersky/amatersky prekablovane vnutorne osvetlenie-vyriesil novy tranzistor (svojpomocne)
                    • chip zapalovania (motor isiel na 2 valce) (servis)
                    • kladka-rozvody+remen (servis)
                    • rozpadla sa spojka (doslova) (servis)
                    • tiahlo radenia (provizorne opravene lepidlom na auto-skla) (svojpomocne)
                    • starter (vymena za iny) (svojpomocne)
                    • alternator (diodovy usmernovac) (servis)
                    • urvany vyfuk (moja chyba, zvarene) (servis)
                    • urvana antena (moja chyba, isla nova) (svojpomocne)
                    • odlepene calunenie zo stropu (padla mi na hlavu latka :)
                    • neustale presakovanie oleja (nove simeringy na prevodovke+hri­adeloch) (servis)
                    • vola v riadeni (nove gulove capy) (servis)
                    • rachot od kolies (nove stabilizatory-predok) (servis)
                    • zavzdusnene brzdy-fusersky servis, muselo to nakoniec ist cez nejaky pocitac (servis)
                    • vadna signalizacia zamknutia-auto sa same odomykalo (vypojena signalizacia) (svojpomocne)
                    • prasknuta hadica privodu vody do kurenia (nova) (servis)
                    • o problemoch s elektrikou radsej pomlcim-priebezne nieco odchadza (stierace, ostrek, kurenie, svetla,…) (vsetko svojpomocne, inak by som sa nedoplatil+som si nahodil vlastne RC)
                    • spotrebak ako baterka a gumy neratam…

                    trocha mimo:

                    • musim dat dokopy jednu prevodovku z dvoch, sucasna rachoti a predchadzajuca ma na houby synchrony
                    • hrkoce zadne koleso, nikto nevie preco :)

                    urcite som na nieco zabudol. no proste nezober to. este raz mi bude niekto nukat francuza tak ho prefackam :)

                    0 0
                    • martt  

                      Rozvody (dva remene a kladky) som nespomenul, tie patria pod pravidelnu udrzbu po 90 tisic km. Menil som ich dvakrat, cena pokazde okolo 8 tisic.

                      Peugeot 605 je ale uz luxusna kategoria plna elektroniky.

                      Ja ked hladam ojazdene auto, tak chcem to najjednoduchsie. V Mondeu mam elektricke okna len preto, ze s oknami na kurblicku sa uz nerobi.

                      0 0
                      • Misiak  

                        tato 605 je zakladny model, elektroniky je tam minimum-napr zadne okna su na rucny pohon. najazdil som za tie 3 roky na tom 40000 a to je ten problem-stredna doba medzi 2 poruchami bude urcite kratsia ako na passate :)

                        0 0
          • enjoy  

            mas 1,6… nejede to co?:-)))

            0 0
            • wroum  

              1,6 ve Focusu (tom poslednim) jede dost slusne (ma pritelky mama). Mel sem eskorta 1,6 16V a ten byl proti tomu uplne mrtvej.

              0 0
    • wroum  

      jenom se snad vyhni dvoulitru v automatu – ta spotreba je neco neuveritelnyho. jinak V40 neni fakt zadnej zazrak – je to maly a co se bezpecnosti tyka tak uplne stejny jako konkurence stejny velikosti ze stejny doby, o nadstandardni bezpecnosti se u Volva da bavit tak u V70…

      jinak nejlepsi volvo co sem kdy ridil bylo V70 R (300 PS a dve turba :-) ale to uz je asi mimo tvuj zaber :)

      0 0
    • smith22  

      Osobně preferuju jen německý auta W,Audi.Za těch 160tis.bys sehnal solidní Audi A4.A narozdíl od Volva je Audi zaručená kvalita.A do nějakých francouzů jako Peugeot,Renault bych nešel vubec.

      0 0
      • acc  

        Víš proč se řidiči nemeckejch aut při jízdě nezdravěj??? … Protože se ráno viděli v servisu…

        0 0
        • smith22  

          Bez urážky ale ty tomu asi rozumíš jako koza petrželi.

          0 0
          • acc  

            :) No to je starej vtip…driv na nem neco bylo, ted uz neplati..ale mne se furt libi:)

            0 0
    • Zaskar  

      S/V40 má podvozek vyvíjený s Mitsubishi motory do 2.0 buď Renault nebo Mitsubishi od 2.0 byl motor Volvo včetně jejich turbo motorů jinak co se týká spolehlivosti Volvo vždy patřilo na špičku pokud chceš koupit V40 kouknul bych se po roce min. 2001 což už je povedený facelift je fakt že uvnitř moc místa není hlavně na zadních sedačkách ale na kolo to určitě stačí. Sám mám model S60 02/03 což je čistokrevný Volvo a zatím vždy bez problémů v rodině máme ještě S80 a samozřejmě vše O.K. Když slyším od kamaráda z Tukase kde dělaj komplet VW group jak na tom jsou VW Audi atd. tak jsem rád čím jezdím.

      0 0
      • assassin  

        hele ono informace od lidi ze servisu jsou vzdy zkreslene…dostanou se ti do ruky jen vadne kusy… ja servisoval MT siemens a dojem byl takovej ze to je nejvetsi shit… a mluvil sem s kolegou co servisoval nokie a ten zas nadaval jakej shit je nokie…

        to plati vsude… kdyz najdes trochu nespokojenyho mechanika servisu volvo ..kdovi co uslysis na volva:)

        0 0
    • assassin  

      no abych odpovidal na to na co se ptal zakladatel… V40 myslim neni nic moc… mozna bych radsi hledal zachovale v70/850 … dily uz jsou dneska drahy na vsechno… bude u nej platit vse jako u kterehokoliv takhle stareho auta…

      jinak pokud jde konkretne o V40 tak bych se vyhnul tomu s turbodieselem od renaulta (co byl davanej stejnej do laguny -nic moc motor) a jako u kazdy jiny stary kary bych se vyhnul super vykonejm verzim (T4) a naky hyperpreelektri­kovany verze – automaticka klima, vse na elektriku atd.

      0 0
    • orca  

      Nevím jestli zrovna Volvo je to pravé – zvláště už takhle staré. Iluze o nejbezpečnějším autě dávno není pravda. Cena náhradních dílů taky není zrovna nejmírnější, druhovýroba skoro žádná. Českej bazar – to je jen pro silné nervy a věčné optimisty – žádné auto není bourané, každé je po dědečkovi co jezdil jen na hrob nebožky 4× do roka a garážované atd … Pokud koupíš takhle staré auto za tuhle cenu počítej cca 20–30 000 na základní zprovoznění . Tohle jsem řešil na jaře – co se týče aut laik. takže jsem to svěřil kámošovi co má styky s lidma co to vozí z venku do bazarů s tím že pokud tam objeví něco zajímavého dá mi vědět. Asi optimální varianta. Prostě ber – neber. Ale vyhlídnout si přesnej typ a čekat až bude a navíc takhle staré to je skoro nemožné. Nekoupil jsem nic světoborného – Vectra 1,6 1998. a cena kompletu (cena+přihláše­ní+„zprovozně­ní“) cca 100 000,– Není to nic extra . (dokonce jsem měl papír z německého bazaru z nacionálama o technickém stavu + tach.)

      0 0
      • saab  

        S tou bezpečností máš i nemáš pravdu.. Nemáš pravdu v tom, že by Volva nedělala nejbezpečnější auta. Volvo a Saab jsou jediné 2 firmy na světě, které mají výzkumný tým jezdící ke všem nahlášeným nehodám. Ty zpracovávají do počítače a podle toho zlepšují ochranu posádky.. Crash testy mohou něco napovědět, ale v případě EuroNCAP neříkají absolutně nic. Je to jen reklamní srágora. Podle NCAPčka je nejbezpečnější auto na světě Renault Mégane Coupé Cabriolet.. S klidem si do něj¨, pánové od Renaultu sedněte, já si sednu do 9–5ky Saaba, rozjedeme se proti sobě a bum. Já do toho v klidu jdu, tomu autu věřím, do rencka bych si nesednul za žádnou cenu…

        V čem pravdu máš je, že zrovna tento model tolik bezpečí nepobral (ikdyž má před většinou konkurentů pořád náskok). Hlavní ale je, že za tuto cenu nejspíš najde bouračku.. Bouračka už nikdy nebude to, co nové auto..

        Osobně si myslím, že jít do Volva znamená mít o dost větší rozpočet..

        0 0
        • enjoy  

          teda jak te ctu..:-),s tebou bych sel na ctvr mile:-).a vyhral bych,protoze v kilu uz musis mit ze svyho saba takovou erekci,ze nebudes moct ridit:-))

          0 0
    • myscho  

      ked budem velky a nebudem vediet co s prachmi tak si kupim C30-ku ;]

      0 0
    • jakub  

      tak se to už vyřešilo, děkuju všem za info… nakonec jsme si zamluvili Scenika, tak s ním snad budeme spokojení… (holt je vidět, že autům nerozumím ani trochu… díky za info…)

      0 0
      • pepek  

        Tak to eště zruš, na požádání poskytnu bohaté zkušenosti (naštěstí ne moje)

        0 0
        • jakub  

          jee dyz to je porat… ja sem napisu deset znacek a kazdej z vas mi rekne ze je na nich neco nahovno… je to porat dokolecka… proste jsem si koupil auto a neresim to… a esli se bude srat, tak mi budiz nebe milostivo no nevim… uz me nebavi furt neco vybirat… ale díky vám všem za info…

          0 0
          • pepek  

            To je právě ono, když napíšeš 10 typů, tak vždy „někdo“ něco řekne. Ale když napíšeš: Scenic, tak 10 z 10 Ti řekne, že neděláš dobře, Jaromíre…

            0 0
      • rak  

        tak tos to vyresil:-))))))

        0 0
    • gaston  

      Ahoj,

      kdyz jsem kupoval auto tak Volvo (850) byl horky kandidat, nakonec vyhralo Subaru. Hale nechci te presvedcovat ze SUBi je to nej. jediny co vim ze jak jsem si do ni sed tak mi padla do ruky a ted jsem celej nervozni kdyz ridim neco jineho. jediny co ti muzu poradit je: tipnanakup.bez­pecnyobchod.cz/in­dex.php/tuv-rok-testu-stari/2005–2–3/1 a poprat hodne stesti (moje zkusest predchozi je predevsim skoda FAv, FE, FAb, OCT semtam i neco jineho ale bez dlouhodobe zkusenosti)

      0 0
    • enjoy  

      uz jsem napsal nekolik prispevku a vsechny mimo misu.. tak ti poradim.. schanej se radeji po AUDI A4.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.