Něco jiného než shitmano a srac, prostě něco originálního co řeší všechny Vaš problémy s obyčejnými kazety od podivných výrobců, přesmykačemi a dalšími nesmysly na Vašem kole… :-D Malé info v malém .html – zlatka.myslenka.net
Něco jiného než shitmano a srac, prostě něco originálního co řeší všechny Vaš problémy s obyčejnými kazety od podivných výrobců, přesmykačemi a dalšími nesmysly na Vašem kole… :-D Malé info v malém .html – zlatka.myslenka.net
Anketa: Hele už mne nebaví čistit kazetu od sra*ek..
vypadá to zajímavě. Hlavně ve spojení s tím řemenem by to mohla bejt fajnovost.
je to hodně o preferencích každého:).Někdo pro těch pár ušetřených gramů promine nutnost občasné údržby klasiky.Někdo se v tom hrabe i když zrovna nemusí protože ho to baví.No a někdo rád jezdí v každém počasí a šetří na rohlík :).
Vypadá to zajímavě, není to poruchový jako většina toho, co je složitější než ostatní_…fakt líbí..
místo _ má bejt otazník / ? /
zupagut.....by mi taky vonel;)
Jigsaw se s fotkou prevodniku utukl lepe :)
:)
Co tim chtel autor rict?Vzdyt uz ho jezdis dlouho,ne?kdysi na tom nemeckym ramu,ted nevim na cem. tak proc najednou toto?
Cena je silena a potom co odpadnou problemy s kazetama a retezma prijdou nove problemy s rolhoffem.
Tak pokud by šli dolu s cenou a dělaly se na to dostupnější rámy, tak proč ne. Všechno je pěkně schovaný, permanentně mazaný a jediná součást pohonu, o kterou se člověk stará je řetěz. Jo a nevim jak s tim pokročily daleko, ale naposledy co sem viděl to řazení, tak mi přišlo hodně amatérsky provedený.
Ty jo, překvapuješ. Takový nekonvenční příspěvky sem občas dáváš a teď se vytasíš s timhle robětem. :) A neříkej, že to bylo čisté nedopatření. :)
Kromě již věcí ostatními zmiňovaných má Rohloff pro mě další problém a to malý rozsah převodů. Má jen 550%. Na klasice 44/32/22 × 11/34 mám 620% a snesl bych klidně ještě o trošku větší (tedy těch 620% je pro mě minimum). A kombinovat Rohloff ještě s něčím dalším (třeba dvojplackou) je už dost úchylný (i když na druhou stranu, aspoň by to hodilo super rozsah až klidně k 1000%).
pekne babatko (ale neverim že si tam tu fotku dala omylom)
a k tomu naboju, napad schvalujem, ale mať trojkilové zadné koleso (rotačnú časť kde najviac zalezi na vahe) fakt nemusím, možno keby to spravili z titanu tak možno že by som sa priklonil k tomuto riešeniu, ale s vahou by to muselo isť pod kilo
no, nevím jak by dlouho vydržely ozubený kola z titanu, cena by se pak dostala tak na padesát litrů v českých, já mám teda zkušenost akorát se sedmirychlostním šimánem – poměrně rychle odsunuto na vedlejší kolej, ztráta energie v těch složitých soukolích je bez diskuze / řekl bych, že v mínusových teplotách odpor díky tuhnoucímu mazivu lehce naroste/, navíc se domnívám, že rohlof má mezi jednotlivými stupni stále stejný odstup , což mi nepřipadne ideální – já mám radši, když je kazeta na nejmenších pastorcích odstupňována po jednom zubu a teprve mezi většími je větší odskok, hmotnost už byla vzpomínaná, jediná výhoda mi připadne ideální linka řetězu a tím , možná, jeho delší výdrž, nehaním, každej podle gusta, rohlofa nemám a nebral bych ani kdyby stál čtvrtinu
jo, nejvíc se mi líbilo foto z úvodu, příjemné oživení reklamního šotu na rohla