výběr elektrokola do 65 000 Kč

41 nepřečtených
  • Marta05

    Zdravím všechny, prosím o pomoc s výběrem elektrokola na rekreační vyjížďky po okolí párkrát do týdne po práci.

    80 % les a polní cesty, 20 % silnice. Mám 192 cm, 90 kg, žádný velký sportovec. Můj rozpočet je kolem 65 000 Kč. V kolech se prakticky vůbec nevyznám, takže je pro mě výběr dost složitý.

    Z obrovského výběru elekol mi padl do oka tento model: https://www.akumo.cz/…0-wh_z35155/

    Jak prosím hodnotíte výrobce Crussis? Doporučíte mi jiné kolo s lepším poměrem cena/výkon?

    Mockrát děkuji všem.

    2 5
    • Lion91  

      Kolega ho má, motor ok, baterie k neutahání… Co mě mrzí je váha, je to těžké jako prase a že to nemá pevné osy

      0 0
    • xtonda  

      Mě ty nové značky jako Crussis co nemají žádnou historii, nedělají normální kola a jen se snaží přiživit na boomu elektrokol nejsou sympatické. Osobně bych nechtěl kolo s Eagle SX, to není moc chválená sada.

      Ale je jasné, že s tím omezeným rozpočtem to nutně bude mít kompromisy.

      1 0
    • michomin  

      Kupovat tohle kolo za ty prachy je blbost. Ten akumulátor za to nestojí. Když elektrokolo, tak v Německu. Pořád jsou významné slevy. Velikosti na tebe jsou v nabídce.

      0 0
    • yorg  

      Mrkni třeba zde https://www.kolomat.cz/…ola:haibike/ Cena není pevná. :-)

      Mám od nich Haibike Trekking 8 a s vidlicí vyměněnou za Rock Shox Recon Silver RL to stálo cca 64000.

      0 2
    • blackboy007  

      Neměl bys koukat pouze po baterce klidně vem 750 s lepším osazením

      0 0
      • miki  

        Ten Radon dává smysl.

        Pak je tu ještě možnost koupit v bazaru e-kolo s lepší výbavou za přijatelný peníz.

        0 0
      • yorg  

        Jen tak se zeptám pro kamaráda. :-)

        Co na těch kolech splňuje zadání „na rekreační vyjížďky po okolí párkrát do týdne po práci.“

        0 1
        • ladys  

          Můžou sjet i na horší cestu a kolo to vyžehlí.

          0 0
          • yorg  

            Pobavilo.

            0 1
            • ladys  

              Každého volba, jestli si koupí full nebo kostitřas. Mám oboje bez motoru a ten rozdíl je dost podstatný.

              0 0
    • michomin  

      Jako absolutní pecku vidím tohle:

      https://www.bike-discount.de/…e-n-silver-1

      To kolo ale není pro přizdisrá.e.

      Jako pecku č. 2 tohle:

      https://www.bike-discount.de/…id-9.0-750-1

      1 0
      • Lion91  

        To růžový je ale osazené co nejmizerněji co jde… Základní Deorko, brzdy základ a vidlice ani nemuvit… Navíc na růžový kolo posadit chlapa přes dva metry (23" XXL)…

        Ty fully tam budou taky viset dlouho, bo zas ve většině případů mají 630 Wh baterie…

        0 0
        • miki  

          A kolik Wh by měla mít podle Tebe baterie?. Mám 630 Wh a dojezd 120 km.

          2 0
          • Lion91  

            V tom případě nepotřebuješ elektrokolo :-) Já mám taky 630 Wh, ale to se psal rok 2021, dnes je to už o generaci dál… Takže bych se dnes hodně rozmýšlel, jestli za to 65 tisíc dát…

            Modelový příklad: 2022 Rakousko trasa 60 km převýšení 1900m, já 75 kg, kolega 100 kg, baterie 630 Wh, oba jsme dupali na Eco, já dojel se 70% on jel poslední 2 km vesnicí na ubytko za své… 0%…

            Pokud je chlap těžší, dá tam pár kopečků a rozvášní se s přípomocí (Tour či Turbo) tak má rádius tak 40 km…

            Dneska je kol mraky a nebál bych se ani kola z inzerce… Dnes už bych nedělal nějaké velké kompromisy v motoru, baterii a osazení… Protože to kolo co mám teď, dojedu. Je neprodejné… Po čtyřech letech provozu a 6 tis km na hrbu bych za něj dostal tak dvacku… To si ho radši nechám jako kolo do práce či do hospody…

            Takže ušetřit dnes desítku v horizontu toho, že na tom kole budu jezdit 5 let a víc mi přijde blbost. Ale tím si projde každý…

            4 0
            • miki  

              Jo to co popisuješ je skutečnost, moje nejdelší vyjížďka se slabší polovičkou 70 km a já 40% bat. a ona 35% protože vše jede na sílu motoru a baterky , já jen na eko. Taky máme kola modelový rok 23 a tobylo 630 Wh top. Dnes je to víc ale třeba žena má velikost,, S"a tam větší baterka nejde.

              0 0
    • Marta05  

      Díky za reakce. Nákup z DE jsem zvažoval, ale kvůli ne tak velkým rozdílům v cenách (kolo + poštovné z DE), záruce pouze 1 rok a složitější (dražší) reklamaci či vrácení, raději koupim v ČR. České eshopy mají taky pěkné slevy. Co říkáte třeba na https://www.akumo.cz/…rlet_z34236/ Má lepší komponenty, než Crussis a za stejnou cenu.

      0 0
      • yorg  

        Podle nicku žena, teď píše chlap. Možná by bylo vhodné upřesnit, pro koho to je.

        Žena, pokud to není člověk sportem nadaný, ocení často nízký nástup u kola a aby to co nejméně zlobilo a jelo to plynule. V tom případě pohon Bosch. Pokud to bude Smart System, tak je bonus v baterii (750 Wh oproti 625Wh při cca stejné hmotnosti) plus pár dalších bonusů, které ale nejsou až tak nutné.

        Chlap jde často spíše po technických parametrech jako je výkon a točivý moment plus (teoretický) dojezd a nějaké to rozčarování nad tím, jak to jede je schopen prominout.

        Takže možná zaměřit výběr i tímto směrem.

        0 1
        • georgej  

          Podle toho co píše v prvním příspěvku a podle toho jak píše je zřejmé, že je to chlap :-),stačí číst :-)

          0 0
          • yorg  

            Co je nesrozumitelné na větě „Podle nicku žena, teď píše chlap.“?

            A z prvního příspěvku to zřejmé není. Tedy v případě, že nejsi jasnovidec.

            0 1
            • mirorek2  

              ???? Mám 192 cm, 90 kg, žádný velký sportovec.

              0 0
              • Lion91  

                A ty si Marta05 nebo co řešíš?

                0 0
              • Lion91  

                A ty si Marta05 nebo co řešíš?

                0 0
              • yorg  

                To je podle teorie, že mají všechny ženy do 170cm a 55kg?. :-)

                V tom případě otevři oči a podívej se kolem sebe. :-D

                0 3
      • Lion91  

        To by šlo

        0 0
    • Marta05  

      Jsem chlap, Martin :)

      0 0
      • scalar  

        Tak se jako chlap chovej a nekupuj si elektrokolo.

        2 11
        • petrnovakhb  

          Bral jsem od Vás 3 kola pár let zpět. Myslím, že Váš názor v sekci elektrokol je mimo -)))

          Také Vaše kola právě střílím po bazaru a mám doma dvě nové elektrokola CUBE.

          Do budoucna to bude ve světě bio kol už jen horší

          Co je špatného na tom, když člověk jezdí 2000 km ročně, pak si koupí bio kolo a najede 100 za rok. Chci se vrátit zpět na 1500 – 2000 a kopce mě nebaví. Je lepší e-bike ? nebo sedět doma u počítače ?

          Vždyť jsou to krásná kola – lepší než nějaké skládané.

          3 6
          • scalar  

            Proč by tu nemohl být názor s jinou varianou? Nevím, kolik ja zakladateli vlákna let, ale předpokládám, že by se mu investice do biopohonu ještě vyplatila. To kolo z odkazu by bez motoru stálo, když to přeženu, 20 tis. Kč. Může koupit o něco lepší kolo a rozdíl 40 tis. Kč investovat do biopohonu (čas na trénink, výživa, regenerace…). Výsledek nebude hned, ale vyplatí se i v dalším životě.

            1 1
            • petrnovakhb  

              Jasny bereš to z pohledu svého.. Stavíš super kola a je to tvé živobytí. Bohužel dle mě je to zrovna odvětví, ktere bude časem méně žádané a dle nějakých statistik má z deseti lidí půl člověka e-bike. Bude se toto číslo rapidně zvětšovat. Prodejci ebiku čeká dle mě obří byznis. Teď jsem byl u nás ve městě a i ten nejmenší nový prodejce prodal v lednu hromadu kol a na jaře to teprve začne. Dle mě je teď dobrá doba s tímto ještě začít podnikat. Je to jen můj názor. Proč jezdit na normálnim kole a mít peníze na účtě? Pokrok nezastavíš

              1 5
              • Lišák  

                Pokrok, nebo lenost nezastavíš.

                Pokrok byl, když se na začátku dvacátého století na jízdní kolo přidal motor. Tak vzniklo motorové kolo – moto cykl. Od té doby se už oba koncepty vyvíjely samostatně. Není proto důvod je zase slučovat.

                1 3
    • petrnovakhb  

      Jsou prodejci a pak lidi jako ty co staví kola levněji, proto u tebe kola lidi kupují. Jsou prodejci e-bike, který jsou nuceni dodržovat katalogové ceny, ale jsou i takový jako ty, kteří ti prodají e-bike o 15 % levněji – stejná situace. Shlédnul jsem přes vánoce snad 100 – 150 videí, zde si psal s jedním prodejcem a já řeším hlavně technologie a bezpečnost. Aby mi třeba nový dům neshořel, proto jsem si koupil kolo systém Bosch, který snad ještě nikde při správném zacházení neshořel. Sice dražší, ale určitě bych nešel cestou e-bike Mountfield, Decathlon apod. Autor tohoto vlákna shání kolo za 65000 – Za mě si přídá 5000 Kč a má letošní model od menšího prodejce – Bosch CX5 – který prý vyvíjeli 5 let, lepší vidlici, nová baterie 800 Wh, teleskopická sedlovka a jakou takou jistotu, že mu snad barák neshoří. Toto se dá koupit za 70 a nemusím kupovat Crusis od Jardy Jágra.

      https://www.cube.eu/…black/808210

      Mít peníze na účtu také není řešení, všude samé války, lidi se ani nedožijí kolikrát důchodu. Lidi si chtějí užívat a ne se zmařit po práci 30 – 40 km na kole a pak být 2 dni hotový, proto je zde vlákno e-bike a jen jsem reagoval na tvůj příspěvek ať si žádný e-bike nekupuje. Kolega z práce 60 – 2 – 3 x týdně si po práci vyjede na Apachovi 70 km, používá pouze režim EKO, trhák ten druhý program a přijde do práce v pohodě. Podívá se po krajině apod. Proto jsem zvolil také tuto cestu. Nechci se honit 30 – 40 km a pak být hotový. Nemám na to fyzičku jako ta menšina lidí co jezdí na kole pořád. Ale je mi jasné, že je zde ještě většina cyklistů, kteří mají svojí pravdu. Myslím, že do deseti letech na tom bude jezdit většina -)))

      0 9
      • skaj  

        Bez urazky, ale takovy a podobny prispevek kdyz ctu, tak si vzdycky rikam “ty voe, snad ze me nebude takovejhle duchodce”

        P.S.: proti eckum nic nemam, jedno nam ve sklepe taky stoji…

        edit: coze, 48, to je rok narozeni, ne?

        0 1
        • petrnovakhb  

          Nepřekvapuješ mě.

          Za mě ať si každý jezdí na čem chce.

          U nás v ulici 40 domů. 3 blázni jako ty, jezdí skoro pořád, možná i závodně na bio kolech a dalších 37 sedí u počítačů a nedělá nic. Tak myslím, že až bude těch zbývajících 37 místo vysedávání u počítače jezdit aspoň na těch e-bikách bude to pro ně hned lepší -) A jestli jim je 20, 48 nebo 60 je snad jedno ne. Ať si jezdí každý na čem chce. Já s tím nemám vůbec problém.

          Zadavatel tohoto vlákna si chce koupit kolo, takže byste mu mohli poradit nebo dát své návrhy co koupit a ne mu e-bike rozmlouvat, ale je to zatím pořád stejné. Většina zde má z e-biky problém. Naštěstí realita v životě a v obchodech je úplně jiná. E-bike se prodávají, klasická kola začínají být na ústupu. Pěkný víkend a sportu zdar. Není nad víkendový obří turnaj ve stolním tenise, kde pivko poteče proudem.

          2 4
          • ladys  

            2000km za rok není ježdění, to jen občas kolo oprášíš. Je to stejné jako s běháním, minimálně třikrát týdně, jinak je to úplně k ničemu.

            Naštěstí? Většina lidí je prostě líná. Pokud nedokážeš ujet na kole 40km a nepadnout, jak hraješ ten pinčes? Když jsem zjistil, že jsem v prdeli, začal jsem běhat a jezdit na kole. A nešel si koupit samojezd. Každý to má jinak.

            0 1
            • petrnovakhb  

              Prosím poradíš tedy autorovi tohoto vlákna jaký e-bike je nejlepší do 65 000 než tvá moudra ? -))))

              Fakt nepochopím vždyť si jezdi na čem chceš, běhej si jak chceš. Někdo chce jezdit na e-bike, někdo na kole, někdo běhat, někdo celý den u PC a někdo denně hulí a chlastá v hospodě. Vždyť je to přeci jedno ne ? Pěkný víkend – čus

              3 1
              • ladys  

                Neporadím mu jak zbytečně vyhodit 65000 za něco co vytáhne párkrát do roka. Ty jsi prezentoval občasné ježdění na e-kole jako přínos. Ale ono ti to nic nedá stejně jako občasné ježdění na normálním kole. Jasně lepší než nic, ale proč n ato vyhodit 65000, když stejný účel splní levné kolo, běžecké boty a i hůlky. Důležité je to něco dělat pravidelně.

                0 3
      • pgnext  

        Asi ti není známo, že MTF měl dva ročníky taky s Boschem. Dokonce i se čtyřpístkovými brzdami. V tu dobu Cube tlačil rámové baterky 400Wh a motor Active. Brzdy má ale pořád mizerné. Jinak souhlas, když už máš peníze ve strožoku, je lepší si koupit pořádného fulla.

        0 0
        • petrnovakhb  

          Jj souhlasím. Za 4 roky si koupím full a., který je asi o 30 víc a hmotnost stejná jak ht. Teď jsem ale potřeboval koupit dvě kola tak jsem vzal HT.

          0 1
    • petrnovakhb  

      Ještě jsem si koupil zcela nový držák na tažné Thule Epos 3 za 21000 a jsem připraven. Přeci nebudu na kolech jezdit-)))

      Budu je jen vozit na taznem -)))), srandičky

      0 3

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.